הצהובים מתל אביב פתחו עונה: דיברתולומיאו: "מוקדם מידי לדבר על מטרות"/ שי בוקר

הקבוצה מוצגת לאוהדים.

לעיניהם של כ-1,000 אוהדים בהדר יוסף, הצהובים מתל אביב פתחו עונה. הקבוצה הבכירה מתל-אביב עבדה קשה מאוד בקיץ והצליחו להביא לעיר הנמל לא פחות משבעה פליטי NBA או שחקנים ששיחקו בליגת הקיץ: עומרי כספי, אות'לו האנטר, נייט וולטרס, טיילר דורסי, קווינסי אייסי, אלייז'ה ברייאנט וסנדי כהן III. שבעת השחקנים החדשים, הצטרפו לעוד שלושה פליטי NBA או ליגת הקיץ, סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק, ג'ייק כהן, וגם לשני פרוספקטים מוכשרים, הראשון הוא יובל זוסמן והשני הוא לדעתי נחשב לפרוספקט הכי מוכשר שגדל בישראל, דני אבדיה, אשר צפוי להיבחר בטופ 5 בדראפט 2020. הסגל, כאמור, מושלם על ידי הקפטן ג'ון דיברתולומיאו ואנג'לו קלויארו.

לפני פתיחת האימון, הצלחתי לתפוס את המאמן יאניס ספרופולוס, הקפטן ג'ון דיברתולומיאו והצברים עומרי כספי, יובל זוסמן ודני אבדיה לראיונות קצרים:

יאניס ספרופולוס:

הקפטן ג'ון דיברתולומיאו:

עומרי כספי:

הפרוספקטים המבטיחים

יובל זוסמן (ראיון בלעדי):

דני אבדיה על הסגל והקהל: ״אנחנו כבר מתאמנים שבוע באופן סדיר, אנחנו עובדים מאוד קשה. יש קבוצה שאוהבת לעבוד קשה עם חבר'ה מאוד מוכשרים שכיף להיות איתם וללמוד מהם המון. לפתוח עונה זה תמיד מרגש עם הקהל שבא לתמוך בנו אז אנחנו מוכנים לעונה החדשה.”

אוהדי מכבי מדליקים אבוקות ביציע.

בזמן הצגת השחקנים, עומרי כספי קיבל תשואות נהדרות. צפו בסרטון:

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. יופי. נקווה לעונה מוצלחת עם תארים והצלבה.
    מוקדם מדי לדעת מה יקרה אבל בעונת מלפפונים הצהובים אלופים כבר שנים. זה ההרכב הישראלי הכי טוב כבר הרבה שנים והחיזוק האמריקאי נראה מבטיח. תמשיך את הסיקור הצמוד והעדכני.

    1. התכוונת להרכב האמריקאי הכי טוב בשנים האחרונות עם החיזוק הישראלי שנראה מבטיח
      🙂
      בהצלחה למכבי בכל המסגרות האירופאיות

  2. שי, כל הכבוד לך. אתה לא מתבייש, לא עושה חשבון ומצליח לשדאול שאלות נהדרות את האנשים הנכונים. כל מי שאוהב כדורסל ובעד הכדורסל המקצועני בישראל חייב להיכנס לפוסט הזה ולשמוע את השחקנים. אין בכל הצוות אף אחד שמעיז כמוך, עובד כמוך, ומביא תוצרת כמוך. לפוסט הזה חייבים להיות 100 תגובות, אבל מה לעשות. אי אפשר להכריח גולשים ואנשי צוות להיכנס לפוסט שלך. הבעייה היא לא אתה, שי. הבעייה זה הם. עצלנים ועושים טובה שהם בכלל מופיעים עם שם. אל תיקח זאת אישית. זה הם, זה לא אתה.

  3. שי תודה . כשמסתכלים על היורוליג רואים שלא מעט קבוצות ביניים התחזקו. יש לדעתי 4-5 קבוצות שיהיו בהצלבה :
    פנר, צסק"א, ריאל ,אנדולו ששמרה על רוב נכסיה וכנראה ברצלונה . מכבי בתוך המאבק על הכרטיסים שנשארו שם עם עוד 5-6 קבוצות לפחות לדעתי: מילאנו, באסקוניה ,היווניות,
    ואפילו חימקי שהתחזקה משמעותית וז'לגיריס שכל עוד שאראס שם מוציאה הרבה יותר ממה ששווה על הנייר.
    לא יהיה לה פשוט להשתחל לשנייה על אף החיזוקים הנכונים שנעשו בסגל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט