אירועי דיומא – 19.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

והיום: הכדורסל הישראלי חוזר עם משחקי שמינית גמר גביע ווינר.

כדורסל / עידן ארווץ

שמינית גמר גביע ווינר

19:45, 5SPORT: מכבי ראשון לציון – עירוני נהריה – מכבי ראשל"צ, שזכתה בעונה שעברה בגביע ווינר, תרצה לשמור על התואר והיא תתחיל היום בשלב שמינית הגמר נגד עירוני נהריה. שתי הקבוצות שיפצו את סגליהן ולשתיהן מטרות שונות – ראשון רוצה לשחזר את ההישג מהעונה הקודמת, בה הגיעה לכל הגמרים, בעוד נהריה רק רוצה לא להילחם על ירידת ליגה. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את הפועל חולון. יהיה מעניין.

20:00, 5SPORT: עירוני נס ציונה – מכבי חיפה – לאחר עונה בלאומית, מכבי חיפה חוזרת רשמית לליגת העל. ורגאס וסאגס לא ישחקו בצד הירוק, וזה חיסרון גדול לדניאל סאואנה, המאמן של החיפאים שעלה איתם ביחד מהלאומית. בנס ציונה 3 שחקנים ממשיכים מהעונה הקודמת, להם התווספו וותיקים וצעירים. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את הפועל אילת.

20:15, 5SPORT: הפועל באר שבע – הפועל גלבוע גליל – דרבי האדומות יתקיים בבאר שבע. היה ספק אם גלבוע אכן תתחיל את העונה בליגה העל או בלאומית בשל בעיות עם הכספים במועדון, אך היא קיבלה את כל האישורים וגם העונה החקלאים ישחקו בליגה הבכירה בישראל. באר שבע, שעלתה בעונה הקודמת לליגת העל, חוותה עונה טובה יחסית והודחה ברבע גמר הפלייאוף. המנצחת תפגוש ברבע הגמר את הפועל ירושלים.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. הערב ב-8, נבחרת הבייסבול של ישראל מול הולנד בטורניר ההעפלה לאולימפיאדה, אפשר להגיד שזה משחק להיות או לחדול. שידור בערוץ wbsc ביוטיוב

  2. ישראל מפרקת את הולנד 8-1 ומשפרת משמעותית את סיכוייה לעלות לאולימפיאדה, מחר משחק חשוב מאוד מול איטליה החזקה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט