אירועי דיומא – 29.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, ובנוסף משחקי הגומלין בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת האלופות:

19:00 הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, ערוץ הספורט:

היום יוגרלו להן 32 קבוצות כאשר הדרגים הם:

דרג 1: ליברפול, צ'לסי, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן וזניט.

דרג 2: ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, דורטמונד, נאפולי, שחטייאר דונייצק (מנור סולומון), טוטנהאם, אייאקס ובנפיקה.

דרג 3: ליון, לברקוזן, זלצבורג, אולימפיאקוס, קלאב ברוז, ולנסיה, אינטר, דינאמו קייב.

דרג 4: לוקומוטיב מוסקבה, גנק, גלאטאסארי, לייפציג, סלביה פראג, הכוכב האדום, אטאלנטה וליל.

מוקדמות הליגה האירופית שלב הבתים:

20:00 סולנה ( שבדיה) – סלטיק(סקוטלנד), ספורט 3 : אחרי 2-0 לסלטיק בבית, הם יוצאים לשבדיה במטרה לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר חשוב לזכור שסולנה נמצאת כבר בעיצומה של העונה בליגה השבדית ואחרי 21 מחזורים היא במקום ה-2 בליגה ואילו סלטיק שיחקה רק 3 משחקים בסקוטלנד. הימור – סלטיק הפעם לא יבעטו בדלי ויעלו לשלב הבתים של הליגה האירופית ולדעתי הם לא יפסידו היום.

20:00 פאוק(יוון) – סלובן ברטיסלבה(סלובקיה) : למרבה ההפתעה המשחק הראשון בסלובקיה נגמר עם ניצחון ביתי של סלובן ברטיסלבה ועד כמה שהם קבוצה טובה אני חושב שלפאוק יש הרבה איכויות שאין לברטיסלבה ואני מאמין שביוון הם ינצחו את הסלובקים ויעלו לשלב הבתים.

20:00 בני יהודה (ישראל) – מאלמו (שבדיה), ספורט 2: אז אחרי שבני יהודה חטפה 3-0 בשבדיה, הם חוזרים למושבה כדי לנסות לעשות משהו שנראה בלתי אפשרי, אך לצערי הסיכוי שהם יצליחו לנצח 4-0 או 5-1 שואף כמעט לאפס. אני מאמין שבני יהודה תנצח את המשחק הזה גם בגלל שהמשחק בישראל וגם בגלל שהשבדים יודעים שהם כבר עלו, אבל הניצחון לא יספיק כדי לעלות אלא רק יוסיף עוד נקודות דירוג לישראל ולבני יהודה, דבר מאוד חשוב שהרבה לא שמים אליו לב.

20:15 ספרטק מוסקבה(רוסיה) – בראגה(פורטוגל) : אחד המשחקים המסקרנים של היום יהיו דווקא בצד המזרחי של כדורג הארץ כאשר ספרטק תארח את בראגה אחרי שבמשחק הראשון בראגה ניצחה 1-0. אני רק אציין שהליגה הרוסית כבר אחרי 7 מחזורים וספרטק מוסקבה במקום ה-2 עם 14 נקודות מתוך 21 אפשריות ואילוו בראגה אחרי 3 מחזורים בפורטוגל נמצאת במקום ה-6 עם 4 נקודות מתוך 9 אפשריות. הימור – אני מאמין שספרטק מוסקבה תנצח בבית ותעלה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

20:30 הפועל באר שבע (ישראל) – פיינורד (הולנד), ספורט 1: אז אחרי שב"ש חטפו 3-0 בהולנד, הם חוזרים לארץ כדי לנסות להדהים את ההולנדים אבל עם כל הכבוד לב"ש ולתקווה שלי לראות אותם ביחד עם כל הישראליות באיזשהו שלב בתים, זה כנראה לא יקרה העונה כי אני לא רואה אותם מנצחים 0-4 את ההולנדים, וראינו בשבוע שעבר את פערי הרמות והפיזיות בין הקבוצות, אלו פערים גדולים מדיי לצערי ואני לא חושב שב"ש יכולה לעשות משהו נגד זה ואני מקווה שתשיג לפחות תיקו.

21:30 פרנקפורט ( גרמניה) – שטרסבורג(צרפת) : משחק מסקרן נוסף שיהיה היום יתקיים בגרמניה בין הפיינליסטית של העונה הקודמת לבין מחזיקת גביע הליגה הצרפתי וזה אחרי שבמשחק הראשון בצרפת שטרסבורג ניצחה 1-0, זה גם הזמן לומר שהן לא פתחו טוב כל כך את הליגה עד כה כאשר פרנקפורט עם ניצחון והפסד אחד ואילו שטרסבורג עם הפסד ושני תוצאות תיקו. הימור – פרנקפורט מנצחת בבית ועולה לשלב הבתים של הליגה האירופית כאשר כל תוצאה אחרת תהווה הפתעה ענקית.

21:45 וולבס(אנגליה) – טורינו(איטליה) : קרב ענקיות בין וולבס האנגלית לטורינו האיטלקית שכאמור מחליפה את מילאן בליגה האירופית בעקבות העונש של אופ"א. במשחק הראשון שנערך בטורינו ניצחה וולבס 3-2, מה שאומר שבשביל לעבור שלב טורינו תצטרך לנצח 2-0 את וולבס, דבר שאני לא מאמין שהיא יכולה לעשות, כי וולבס התחזקה מאוד יפה בקיץ ואני מאמין שהיא תדבר חזק מאוד בליגה האירופית. הימור – ניצחון של וולבס והעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב הפתוחה – סיבוב שני

מזג האוויר הגשום גרם לביטול רוב משחקי אתמול (היום הוא צפוי להיות בהיר וללא משקעים). תשעה משחקים בלבד התקיימו אמש. כולם בשני המגרשים המרכזיים, ע"ש ארתור אש ולואי ארמסטרונג, שמצויידים בגג ממונע. בין העולים לסיבוב השלישי ניתן למצוא את רוג'ר פדרר, שאיבד (כמו בסיבוב הראשון) את המערכה הראשונה לדאמיר דז'ומהור הבוסני, אך ניצח בשלוש באות ועלה לסיבוב השלישי. גם נובאק דג'וקוביץ' עלה לשלב 32 האחרונים לאחר שגבר על חואן איגנסיו לונדרו הארגנטיני בשלוש מערכות. שחקן עשיריה ראשונה נוסף שעלה לשלב הבא הוא סגן אלוף הטורניר לפני 5 שנים, קיי נישיקורי היפני.
סרינה וויליאמס עלתה אף היא לסיבוב השלישי לאחר שחזרה מפיגור מערכה מול בת ארצה בת ה-17, קארתרין מקינלי. אחותה הבכורה, ונוס, הפסידה בשתי מערכות לאחת הטניסאיות החזקות בסבב, ילנה סביטולינה האוקראינית.
שידורים ישירים משעה 18:00 בערוצי יורוספורט.

משחקים נבחרים – גברים

אלכסנדר זברב (גרמניה)-פרנסס טיאפו ׁ(ארה"ב)
ג'ון איזנר (ארה"ב)-יאן לנארד שטרוף (גרמניה)
מארין צ'יליץ' (קרואטיה)-סדריק-מרסל שטבה (גרמניה)
דניאיל מדבדייב (רוסיה)-הוגו דליין (בוליביה)
ניק קיריוס (אוסטרליה)-אנטואן הואנג (צרפת)
סטניסלס וואוורינקה (שוויץ)-ז'רמי שארדי (צרפת)
אלכס דה מינואור (אוסטרליה)-כריסטיאן גארין (צ'ילה)
רפאל נדאל (ספרד)-תנאסי קוקינאקיס (אוסטרליה)

נשים

סימונה האלפ (רומניה)-טיילור טאוסנד (ארה"ב)
פטרה קביטובה (צ'כיה)-אנדריאה פטקוביץ' (גרמניה)
נאומי אוסאקה (יפן)-מגדה לינט (פולין)
קורי גוף (ארה"ב)-תימאה באבוש (הונגריה)
ילנה אוסטםפנקו (לטביה)-אליסון ריסק (ארה"ב)
בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ)-אליז קורנה (צרפת)
ג'והנה קונטה (בריטניה)-מרגריטה גספריאן (רוסיה)
קארולין ווזניאצקי (דנמרק)-דניאל קולינס (ארה"ב)

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

גמר ליגת היהלום – ציריך

היום תיערך אחת משתי תחרויות הגמר של הסבב היוקרתי. ההעפלה לגמר הסבב התבססה על תוצאות האתלטים ב-12 מפגשי הסבב, שהתקיימו ברחבי העולם. האתלטים שצברו בתחרויות אלה את הניקוד הגבוה ביותר (8 במספר במקצועות הספרינט, 8 בקפיצות האופקיות, 12 בקפיצות האנכיות, 12 בזריקות ו-15 בריצות הבינוניות והארוכות, למעט הריצה ל-800 מטר, שם ייקחו חלק 8 אתלטים) הבטיחו את מקומם בתחרויות הגמר. תחרות הגמר השניה תתקיים בעוד שבוע בבריסל. כבר אתמול נערכה תחרות הקפיצה במוט לנשים, שהתקיימה בתחנת הרכבת של העיר השוייצרית וניצחה בה אנז'ליקה סידורובה הרוסיה (שמתחרה כאתלטית נייטרלית) בתוצאה מעולה של 4.87מ', שמהווה את שיא התחרות במקצוע.
היום ייערכו יתר המקצועות (שידור ישיר בערוצי צ'רלטון משעה 21:00). הרמה צפויה להיות מאוד גבוהה ולעתים תתעלה על זאת שנראה באליפות העולם בעוד כחודש משתי סיבות עיקריות:
1. בניגוד לאליפות העולם, שבה יכולים לקחת חלק עד שלושה אתלטים מכל מדינה ובמקרים מסוימים עד ארבעה (כשאחד האתלטים הוא אלוף העולם המכהן ומקבל בשל כך כרטיס חופשי לאליפות), בסבב המסחרי אין הגבלה על מספר האתלטים מכל מדינה. הדבר מסייע לעומק הרב במספר מקצועות, בייחוד בריצות הבינוניות והארוכות, שם נראה מספר רב של אתלטים מאתיופיה ומקניה ובמקצועות הספרינט, שברובם בולטת הדומיננטיות של האתלטים מארה"ב.
2. הריצות הבינוניות והארוכות בליגת היהלום (ובסבב המסחרי, באופן כללי) אינן מאופיינות בקצב טקטי, אלא הן מתנהלות בקצב מהיר מאוד ושדות הרצים נעזרים גם במושכי הקצב, שמסייעים להם לרוץ מהר יותר.
לעומת זאת, המטרה של האתלטים באליפויות העולם ובמשחקים האולימפיים היא בראש ובראשונה לזכות במדליית הזהב ולכן לעתים הקצב הוא "טקטי", כלומר איטי למדי ומתגבר משמעותית לקראת תום הריצה.
ניתן לראות -כאן את לוח הזמנים, רשימת המשתתפים וגם את התוצאות, שמעודכנות בעת התחרות.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 6
קטע 5 כלל את הטיפוס הראשון בדרגה הגבוהה ביותר, לפסגת הנשר בעיירה יאוואלאמברה. רוב הקטע התנהל לחלוטין בשליטת קבוצת הבריחה הקטנה – ייטסה בול ואנחל מדראצו מקבוצת בורגוס וחוזה הראדה מקופידיס. השלושה כבר פתחו פער של כעשר דקות מהדבוקה, שהתנהלה רוב הקטע בעצלתיים. בטיפוס הסיום האכזרי הראדה ובול הראו יציבות, בעוד שמדראצו, האוחז בחולצת מלך ההרים, הצליח בקושי להחזיק מעמד איתם, ונאלץ שוב ושוב לגשר על הפערים מהשניים. השלישייה הצליחה להגיע יחדיו קרוב לסיום, ושם זה היה דווקא מדראצו שפרץ קדימה על מנת לזכות בניצחון הוורלד טור הראשון שלו אי פעם. בול, שהגיע שני, השלים 1-2 לקבוצת בורגוס הקטנה. בקבוצת הפייבוריטים מאחור, הטיפוס סימן את תחילת הכאוס. התקפה של ואלוורדה, שמשך איתו את רוגליץ' ולופז (והתרחק מקינטאנה, מה עוד חדש), הייתה הסנונית הראשונה. מעט אחר כך, שיגר מיגל אנחל לופז מתקפה עוצמתית משלו, שפירקה את קבוצת הפייבוריטים לחלוטין. סופרמן המשיך לבדו עד לסיום, במהלך שהביא לו את החולצה האדומה. מאחוריו, רק ואלוורדה ורוגליץ', שהגיעו 12 שניות אחריו, היו מספיק קרובים, בעוד רוכבים אחרים כקינטאנה, פוגאצ'אר, צ'אבז, מייקה ואורן איבדו יותר זמן. בסיומו של הקטע קיבלנו איפוא את לופז בחזרה בעמדת ההובלה, כשאחריו רוגליץ' (14+), קינטאנה (23+), ואלוורדה (28+), רוץ' (57+), אורן (59+), צ'אבז (1:17+), מייקה (1:18+), פוגאצ'אר (1:49+) וקלדרמן (1:50+).

קטע 6, כמו קודמו, מסתיים גם הוא בטיפוס, אך בעל שיפוע מתון יותר מהקודם. גם טיפוס זה צפוי להוות מצע לתחרות בין מתמודדי ה-GC, אבל השיפוע המתון, כמו גם העובדה שהקטע נמצא בתווך בין שני קטעי טיפוס מהגהינום, יביאו כנראה לקבוצת בריחה גדולה מזו של אתמול, ולתחרות מתונה יותר בין הפייבוריטים. שידור ביורוספורט ב-16:00.

הטור של גרמניה – קטע 1
הטור של גרמניה הוא טור שחזר אלינו בשנה שעברה, לאחר הפסקה של עשר שנים. הוא כולל ארבעה קטעים, רובם ככולם גבעיים עם טיפוסים בשיפוע מתון. אמנם לא מדובר במירוץ בדירוג וורלד טור, אך הקרבה לאליפות העולם, הכוללת תוואי דומה יחסית בחלק מהקטעים, מביאה לכך שנראה כאן שדה נוצץ למדי. קוויק סטפ תשלח לכאן את ז'וליאן אלאפיליפ, אנריק מאס ורמקו אבנפואל הצעיר. אינאוס תציג את גראן תומאס, פאבל סיבאקוב ומיכל קביאטקובסקי. טרק את ריצ'י פורט ואת יאספר סטויבן. עוד נראה כאן את וינצ'נזו ניבאלי, דן מרטין, פסקל אקרמן, קיילב יואן, אלכסיי לוטסנקו, אלכסנדר קריסטוף, אנדרה גרייפל ומארק קבנדיש.

קטע 1 הוא קטע גבעי עם סיום שטוח. יכול להתאים לחברים המהירים כיואן, קריסטוף ואקרמן.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. טוב היום בליגת האלופות .
    שימו לב שולנסיה ואינטר בדרג 3 ואטאלנטה הנהדרת רק בדרג 4 .
    אבל 2 קבוצות מאותה מדינה לא יכולות לשחק .
    בית המוות הקלאסי הוא
    למשל מינכן טוטנהאם ולנסיה ואטאלנטה.
    הבית החלש ביותר שיכול להנפיק סנדרלות .
    זניט שחטאר זאגרב וסלביה פראג.
    למיטב ידיעתי רק אטאלנטה עם הופעת בכורה .
    23 קבוצות שיחקו בעבר בגמר אירופאי
    16 קבוצות שיחקו בגמר אלופות (לדורתיו).
    21 קבוצות מחזיקות בתואר אירופאי כלשהו
    ( כולל כל דרג 1+2 במלואם).
    11 קבוצות זכו בגביע האלופות לדורותיו למעט בנפיקה והכוכב האדום כולם עשו זאת או גם עשו זאת בעידן ליגת האלופות .
    עוד היום
    16 מדינות שונות מיוצגות בהגרלה
    ספרד אנגליה איטליה וגרמניה עם 4 נציגות .
    צרפת עם 3 נציגות .
    רוסיה ובלגיה עם 2 נציגות .
    קרואטיה צכיה סרביה אוסטריה אוקראינה יוון טורקיה פורטוגל והולנד עם נציגה בודדת.
    4 הגדולות עם 50 אחוז מהמקומות.
    לאנגליה 3 קבוצות בדרג הראשון ואחת בשני .

    כמובן שהיום גם יוכתר שחקן השנה של אופ"א כאשר שלושת המעומדים הסופיים הם ואן דייק בלמה של ליברפול וכן מסי ורונאלדו.
    המאבק האמיתי בין מסי לואן דייק הרבה טוענים שההולנדי פייבוריט אך לדעתי מסי יזכה ( ובצדק).
    כן יוכרז מצטיין האלופות ( אולי כאן ההולנדי) וכן השוער הבלם/מגן הקשר והחלוץ במפעל ( כמו כן השחקנית והשער היפה).
    חסר לי במועמדים טאדיץ ואני מקווה שהשער שלו מול ריאל יזכה בקטגוריית שער השנה.
    הישראלי היחידי במפעל מנור סולומון משחטאר.
    באקסים יכולים להיות הרבה פיקנטריות למשל רונאלדו מול ריאל .
    אני מתמקד באקסים הטריים ומוצא ש
    הזארד יוכל לפגוש בצלסי .
    דה ליכט ודה יונג באייאקס .
    ואמנם זה לא טרי אבל גם קלופ יוכל לפגוש בדורטמנד .
    מחזור הפתיחה יתקיים ב 17/9 ( יום הבחירות ) ולמחרתו .
    סיום שלב הסתים ב 11 בדצמבר ( וכמובן 10 בדצמבר החלק הראשון של המחזור).

    הגמר 30 במאי בטורקיה אינסטנבול .
    כמדומני יום בודד לפני חג שבועות .

    1. תהיה לנו הגרלה מעניינת כי בדרג 3 יש לנו את אינטר ו-ולנסיה ובדרג 4 יש לנו את לייפציג ואטאלנטה.

      אגב אני גם לא הייתי מקל ראש בעוד קבוצות שאולי נשמעות פחות טובות כמו : אולמפיאקוס, לברקוזן וגלאטאסאריי, הן יכולות להפתיע ובגדול.

  2. בוקר טוב לכולם, זהו בוקר של הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, שמתי לכם את הדירוגים הסופיים כאשר בית מוות אפשרי יכול להיות:

    מנצסטר סיטי
    ריאל מדריד
    אינטר
    לייפציג

    קצת יהיה הזוי לקבל בית כזה, ואני בתור אוהד אינטר מקווה לקבל את הבית הכי קליל שיש.

  3. תודה רבה.
    בשנה שעברה בג'ירו ובטור שלטו מטפסים-שענים, בעוד שבוואלטה זכה מטפס.
    בשנה, בג'ירו ובטור זכר מטפסים. מגמה? מקריות? שינוי תוואי? כנראה שמקריות.
    אם נקבל באותה השנה שלושה זוכים שגם לובשים לבן זה יהיה מיוחד מאד.
    מא"ל היה נראה מעולה אתמול.

    1. בוואלטה הנג"ש בד"כ פחות קריטי. בטור השנה הנג"ש היה פחות קריטי, וגם הפציעות של דומולאן ופרום כמובן שיחקו. בג'ירו הייתה את הפציעה של דומולאן ואת זאת של דה פלוס, שדי חירבה לרוגליץ' את המירוץ.
      ולופז אכן נראה מצויין. הגיע מראש על הנייר כמטפס הכי טוב למירוץ.

    2. ואגב לגבי החולצות – שים לב שרק השנה הוואלטה יישרה קו עם שאר המירוצים עם חולצת הרוכב הצעיר. הגיע הזמן – החולצה הלבנה במירוצים הקודמים הייתה חולצת הדירוג המשולב או איזה משהו בלתי מזוהה כזה.

  4. ועכשיו לסיכום שלי להגרלה ולפרסי ליגת האלופות .
    כל תגובה בית
    בית 1.
    פ.ס.ז ריאל קלאב ברוז וגלא .
    כללי כל 4 היו בגמר אירופאי 3 לקחו תארים אירופאים
    רק 2 היו בגמר אלופות
    ורק אחת לקחה את התואר הבכיר .
    בעין מקצועית .
    ללא ספק פ.ס.ז וריאל יעלו השאלה מאיזה מקום ברוז וגלא יאבקו על מקום בליגה האירופאית בנוקאאוט .

    אנקדוטות.
    ריאל הדיחה את פ.ס.ז כזכור בשמינית גמר אשתקד .
    די מריה נגד האקסית ועוד כמה שחקנים עשויים להחליף קבוצות כמו נאיימר (שכרגע קרוב דווקא לברצלונה) איסקו ומרסלו .
    כאשר לפי הדיווחים נבאס שזכה עם ריאל ב 3 אלופות חותם בפ.ס.ז לא אתפלא אם בעתיד אמבפה יהיה שחקנה של ריאל .

      1. הקשר הישראלי
        פ.ס.ז הודחה על ידי מכבי חיפה והפועל תל אביב בעברה
        בברוז שיחקו ולקחו אליפות רוזנטל וראפאלוב הראשון עשה חצי גמר אופא השני רבע גמר .
        בגלא שיחק חיים רביבו

  5. נציין שבבית 1 יש 2 אלופות ( פ.ס.ז וגלא) סגנית אחת ( ברוז) ושלישית אחת (ריאל ).
    2 קבוצות שהודחו בשמינית הגמר אשתקד ( ריאל ופ.ס.ז) גלא שהודחה בבתים ונפלה לאירופאית וברוז שלא שיחקה בבתים.

  6. בית 2 . מינכן טוטנהאם אולימפיקוס הכוכב האדום .
    3 קבוצות שזכו בתואר אירופאי בעבר ושהיו בגמר האלופות
    2 אלופות עבר ו1 בעידן האלופות .
    2 אלופות ליגות בארצם מינכן ( הדאסלסטית הגרמנית ) והכוכב .
    אולימפיקוס הסגנית היוונית וטוטנהאם 4 באנגליה .
    אשתקד טוטנהאם הגיעה לגמר והודחה
    מינכן הודחה בשמינית הגמר .
    הכוכב עשתה קמפיין נאה והודחה בבתים
    ואולימפיקוס לא העפילה .
    בניגוד לבית 1 שם רק ברוז עברה מוקדמות כאן עשו זאת הכוכב ( הדיחה בסיבוב ההכרעה את יאנג בויז) ואולימפיקוס ( קרנדוסאר הרוסית).

    גם כאן 2 יעלו כמעט בוודאות ו2 יאבקו על האירופאית
    תחזית שלי
    1. מינכן
    2. טוטנהאם
    3. אולימפיקוס
    4. הכוכב .
    אין יותר מדי אנקדוטות למעט זה ששני שעורי אלופות העולם האחרונות יתעמתו ראש בראש לוריס נוייר .
    הקשר הישראלי .
    מינכן הדיחה את מכבי תל אביב וחיפה בבתים .
    בטוטנהאם שיחק רוני רוזנטל
    אולימפיקוס הודחה על ידי ב"ש מכבי תל אביב במוקדמות ועל ידי מכבי חיפה בבתים .
    בכוכב שיחק קצת ורד עומר .

  7. בית 3 סיטי שחטאר זאגרב אטאלנטה .
    בבית הזה רק שחטאר וסיטי לקחו תואר אירופאי אף אחד לא עשתה גמר אלופות ( ואפילו לא חצי גמר).
    3 אלופות מקומיות ואטאלנטה 3 באיטליה .
    סיטי הדרפליסטית האנגלית היא הטובה מכולם .
    אם יהיה מאבק אז על הסגנות בין אטאלנטה לשחטאר זאגרב תשמח להמשיך לאירופאית .
    תחזית
    1. סיטי.
    2. אטאלנטה
    3. שחטאר
    4 זאגרב.
    קשר ישראלי
    בסיטי שיחקו ברקוביץ וטל בן חיים
    את אטאלנטה הדיח אוחנה בחצי גמר מחזיקות 88 .
    בשחטאר משחק היום מנור סולומון.
    וזאגרב הדיחה את ב"ש אשתקד .

    1. אשתקד סיטי הדיחה את שחטאר בבתים ועשתה בעצמה רבע גמר במפעל זאגרב גם הודחה בבתים ואטאלנטה הודחה בסיבוב הראשון באירופאית .

      1. זאגרב לא הודחה בבתים אשתקד, אלא בפלייאוף ההעפלה לליגת האלופות (ע"י יאנג בויז או הכוכב האדום אם אני לא טועה). היא שיחקה בליגה האירופית

  8. בית 4 יובנטוס אתלטיקו לברקוזן ולוקמוטיב.
    יובנטוס היחידה שלקחה אליפות אשתקד
    אתלטיקו ולוקמוטיב לקחו סגנות ולברקוזן 4 בגרמניה .
    אשתקד יובה הדיחה את אתלטיקו בשמינית והודחה בעצמה ברבע לוקומוטיב הודחה בבתים ולברקוזן לא הייתה באלופות.
    3 קבוצות היו בגמר אלופות ולקחו תואר אירופאי אך רק יובה לקחה את ליגת האלופות .
    מנדוקיץ אם יישאר ביובה יפגוש שוב באתלטיקו .
    הבית יהיה צמוד אך יובה ואתלטיקו פייבוריטיות .
    תחזית
    1.יובה
    2. אתלטיקו
    3. לברקוזן
    4. לוקמוטיב
    קשר ישראלי יובה הדיחה את מכבי תל אביב וחיפה בבתים .
    באתלטיקו שיחק בעבר טיפה אבי נמני .
    לברקוזן הדיחה באלופות את חיפה ב 03.
    והפועל תל אביב הדיחה את לוקמוטיב בעונה הקסומה של רבע גמר אופ"א.

  9. בית 5 ליברפול זלצבורג נאפולי וגנק .
    זלצבורג וגנק אלופות מקומיות אשתקד ליברפול ונאפולי סגניות .
    3 קבוצות היו בגמר אירופאי בעבר
    2 זכו אך רק ליברפול באלופות .
    ליברפול ונאפולי התמודדו גם אשתקד בבתים ליברפול ניצחה 0-1 במחזור הסיום והעפילה לשמינית והמשיכה כזכור לזכייה בתואר .
    נאפולי הודחה בבתים .
    זלצבורג הודחה בפליאוף וגנק לא שיחקה באלופות .
    גם כאן 2 מעל כולם ליברפול ונאפולי כמובן
    תחזית
    1. ליברפול
    2. נאפולי
    3. זלצבורג
    4 גנק.
    קשר ישראלי .
    ליברפול הדיחה בעבר את חיפה אבי כהן ז"ל שיחק בה ולקח איתה את גביע האלופות 81 .
    גם בניון שיחק במועדון ועשה איתה חצי גמר אלופות וכמובן רוזנטל שזכה איתה באליפות האחרונה .

    זלצבורג הדיחה והודחה על ידי מכבי חיפה.
    שיחקו בה דמרי וכמובן דאבור שלקח עמה צמד אליפויות גביע והיה פעמיים מלך שערי אוסטריה ושחקן השנה בליגה
    בגנק שיחק אליניב ברדה וזכה איתה באליפות וגביע היא הדיחה בזמנו את חיפה במוקדמות האלופות

  10. בית 6 ברצלונה דורטמנד אינטר וסלביה פראג.
    בית המוות עם 3 אלופות יבשת בעבר וסלביה.
    ברצלונה וסלביה אלופות מקומיות.
    דורטמנד סגנית ואינטר רביעית.
    ברצלונה הדיחה אשתקד את אינטר בבתים והודחה בחצי הגמר דורטמנד הודחה בשמינית אינטר בבתים וסלביה לא השתתפה .
    הקשר הישראלי
    ברצלונה הדיחה בעבר את ב"ש באופ"א.
    האנקדוטה פאקו מדורטמנד מול האקסית מברצלונה שתפגוש באקס נוסף מאינטר אלכסיס סאנצס .

  11. בית 7 .
    זניט בנפיקה ליון ליפציג .
    יש שיקראו לזה בית האירופאית.
    אשתקד רק ליון העפילה לשמינית הגמר
    בנפיקה הודחה בבתים וזניט וליפציג שיחקו באירופאית .
    זניט ובנפיקה לקחו אליפות מקומית ליון וליפציג רק מס 3 .
    2 קבוצות זכו בתארים אירופאים רק בנפיקה בגביע האלופות אך הרבה הרבה טרום עידן ליגת האלופות .
    הקשר הישראלי
    בנפיקה הדיחה את בית"ר במוקדמות בעבר
    בליון שיחק שפיגל וזהבי שם לה מספרת ב2-2 עם הפןעל תל אביב (שהדיח את האחרונה מאירופה).
    תחזית
    1. בנפיקה
    2. ליון
    3. לייפציג
    4 זניט
    אך הכל יכול להיות

  12. בית 8 .
    צלסי איאקס ולנסיה וליל
    3 זוכות אירופאיות בעבר
    אותם 3 שהיו בגמר אלופות
    2 זכו באלופות צלסי ואיאקס .
    רק איאקס אלופה מקומית ולמעשה לקחה את הדאבל אשתקד ליל סגנית צרפת צלסי 3 אנגליה וולנסיה 4 ספרד מכאן שזה הבית היחיד עם דרג 1-4 מקומי .
    איאקס עשתה כזכור חצי גמר אלופות אשתקד
    ולנסיה הודחה בבתים ובחצי גמר אירופאית
    צלסי זכתה באירופאית אשתקד .
    בעבר זכור לי שצלסי הדיחה את ולנסיה ברבע גמר המפעל .
    הקשר הישראלי
    בצלסי אימן גרנט ושיחק בן חיים ב 08 כאשר צלסי הגיעה לגמר גם שהר שיחק טיפה
    בניון היה שותף לזכייה באירופאית 12.
    הפועל תל אביב הדיחה אותה באופ"א והיא הדיחה את מכבי תל אביב בבתים .
    ולנסיה הדיחה את מכבי חיפה אך דוידוביץ נתן בספרד את משחק חייו שהסתיים ב 0-0 וזכה בכינוי התמנון .
    איאקס פגשה במכבי תל אביב בבתים באלופות ניצחה ונוצחה ועלתה לבתים היא גם הדיחה את הפועל חיפה באופ"א למרות שהאחרונה ניצחה בארץ.
    בניון שיחק אצלה בנוער ( והאגדה מספרת שגם קלדרון ) דה רידר שיחק אצלה והוא אזרח ישראלי ששיחק טיפה בהפועל תל אביב .

    תחזית
    1. צלסי
    2. ולנסיה
    3. איאקס
    4 ליל
    גם כאן יהיה צמוד ומקווה שאיאקס תפתיע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט