אירועי דיומא – 26.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 1:

20:15 הפועל תל אביב – מכבי נתניה, ספורט 1: המשחק שינעל את המחזור הראשון של ליגת העל יהיה המשחק בין הפועל תל אביב שעברה קיץ סוער כתמיד מול מכבי נתניה המתחדשת עם הסמל שחזר הביתה (אלמוג כהן) ותנסה לתקוע פעם נוספת יתד בפלייאוף העליון ולהפוך לחבורה קבועה. הפועל שיחקה 5 משחקים בגביע הטוטו ואת כולם היא הפסידה וכבר התחילו דיבורים ושמועות על בוזגלו ואלטמן שהגיעו לקול התשואות של האוהדים וגם היה בלגאן עם דמארי וגם שמו של אביטן כבר עלה פה ושם שאולי הוא לא מתאים. מנגד, בנתניה נראו טוב יותר בגביע הטוטו אך עדיין, זה היה נראה לא מחובר מספיק וגם מצבת הפצועים של הקבוצה לא עוזרת להם, לטעמי הסגל של שתי הקבוצות הוא יחסית טוב לליגה ומן הסתם של נתניה איכותי יותר ואני מאמין שנראה את נתניה בחלק העליון ואת הפועל בתחתון אבל אני לא מאמין שהפועל תילחם על חייה בליגת העל כמו שקרה בחלק מהעונה שעברה. הימור – הפועל תל אביב חוזרת לבלומפילד אחרי מספר שנים בגלות ותנסה לנצח את המשחק אך אני מאמין שאין לה את היכולת לעשות זאת, לפחות לא כרגע ואני אהמר על תיקו עם שערים.

סרייה א' – מחזור 1:

21:45 אינטר – לצ'ה, 2 ONE : אז מבחינתי היום מתחילה לה הליגה האיטלקית כאשר אינטר(אותה אני אוהד) משחקת את משחקה הרישמי הראשון העונה כאשר עדיין לא ברור האם אלכסיס סנצז חותם והאם יהיה עוד רכש וגם מה יקרה עם פוליטאנו שהיה המצטיין של אינטר בעונה הקודמת וגם איקארדי עדיין חלק מהקבוצה, כך שיש המון שאלות ועוד קצת זמן כדי לענות עליהן(סוף החודש נסגר החלון). קצת על הקיץ של אינטר: הגיעו בפה מארוטה(ינואר) וגם קונטה, כאשר שניהם מחזיקים בהיסטוריה בקבוצה השנואה על אינטר – יובנטוס והם ינסו להצעיד את הנראזורי קדימה והם החלו במהפך בסגל כאשר מה שכבר לא לובש שחור כחול הם: פרישיץ, נאינגולן, מיראנדה, קראמו, באלדה, ורסאליקו וסדריק סוארס, ומן הצד השני היו מספר שחקנים חדשים מרכזיים שהגיעו והם: גודין, לזארו, פוליטאנו(אינטר שילמה את סעיף הקניה שלו ועכשיו רוצים למכור אותו, אי אפשר להבין), קראמו(נקנה והושאל לפארמה), סנסי, ברלה ולוקאקו כאשר גם אלכסיס סנצ'ז צפוי לחתום בהשאלה עם אופציית רכישה. לצ'ה לעומת זאת עלתה מהסרייה ב' מהמקום השני האוטומטי והם היו חייבים להתחזק בצורה רצינית כדי לתקוע יתד בסרייה א', וזה קרה במידה מועטה והשחקנים המרכזיים שאפשר לסמן שבאו הם : יבגני שאקוב הקשר שהגיע מפאוק, רומאריו בנזר הבלם שהגיע מסטיאווה בוקרשט, לפדולה שהיה כוכב וסקורר ענק בסרייה ב' אך בשלוש שנים האחרונות בסרייה א' הבקיע רק 15 שערים ודייגו פריאס החלוץ שהגיע מאמפולי שירדה ליגה לסרייה ב', כך שלדעתי הם לא התחזקו מספיק טוב והם מועמדים חזקים מאוד לירידה, לפחות לדעתי. הימור – אינטר בבית תפתח את העונה עם ניצחון, אני לא בטוח שהיכולת תהיה משכנעת אבל יש לה מספיק בשביל לנצח.

טניס / אלכס דוקורסקי

הערב בשעה 18:00 (שידורים ישירים בשני ערוצי יורוספורט אל תוך הלילה) תיפתח אליפות ארה"ב בניו-יורק. היום יישוחק הסיבוב הראשון בהגרלת הגברים והנשים (חלקה העליו), שיכלול, בין היתר, את משחקיהם של רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ', נאומי אוסאקה ואת ההתמודדות המסקרנת בין סרינה וויליאימס למאריה שראפובה. אציין כאן עשרה משחקים בולטים ומי שיהיה מעוניין ברשימת המשחקים המלאה, יוכל לראותה כאן.

גברים

נובאק דג'וקוביץ'-רוברטו קרבאייס באיינה (ספרד)
דניאיל מדבדייב-פראג'נש גגונסוואראן (הודו)
קיי נישיקורי-מרקו טרונגליטי (ארגנטינה)
סם קווארי (ארה"ב)-חואן איגנסיו לונדרו (ארגנטינה)
פאביו פוניני (איטליה)-ריילי אופלקה (ארה"ב)
טיילור פריץ (ארה"ב)-פליסיאנו לופז (ספרד)
תומאש ברדיך (צ'כיה)-ג'נסון ברוקסבי (ארה"ב)
רוג'ר פדרר-סומיט נגאל ׁׁ(הודו)
סטניסלאס וואוורינקה-יאניק סינר (איטליה)
יושישיטה נישיוקה (יפן)-מרקוס ג'ירון (ארה"ב)

נשים

אשלי בארטי-זרינה דיאס ׁׁ(קזחסטן)
קארולינה פלישקובה-תרזה מרטינצובה (צ'כיה)
מדיסון קיז-מיסאקי דוי (יפן)
ונוס וויליאמס-סאיסאי ז'אנג (סין)
אנג'ליק קרבר (גרמניה)-קריסטינה מלאדנוביץ' (צרפת)
סופיה קנין (ארה"ב)-קוקו וואנדוויי (ארה"ב)
ג'והנה קונטה (בריטניה)-דריה קסטקינה (רוסיה)
יילנה סביטולינה (אוקראינה)-וויטני אוסויגווה (ארה"ב)
סרינה וויליאמס-מאריה שראפובה
יוג'יני בושאר (קנדה)-אנסטסיה סבאסטובה (לטביה)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 3
קטע 2, ממש כמו קטע 1, הראה לנו שהמירוץ הזה הולך להיות מאד לא צפוי. הקטע כלל כמה וכמה טיפוסים, אך עדיין לא בפרופיל שאמור ליצור אי אלו פערים ב-GC. אלא שתיאוריה לחוד ומציאות לחוד. והמציאות הייתה שלאחר כמה התקפות של מספר מטפסים כבדים באיזור הטיפוס האחרון, 20 ק"מ לסיום, הגיעה זאת של האירי ניקו רוץ'. אליו הצטרף מיקל נייבה, ואחר כך הצטרפו אליהם פרימוז רוגליץ', נאירו קינטאנה, פאביו ארו וריגוברטו אורן. אחד שלא הצליח להצטרף אליהם היה המוביל במירוץ, מיגל אנחל לופז, דווקא אחד המטפסים הטובים בשטח. סופרמן נתקע מאחור עם רוכבים כואלוורדה, קלדרמן, מייקה וצ'אבז, בעוד שהשישייה הקדמית פתחה פער יציב של כחצי דקה על המתחרים מאחור. לקראת הסיום בירידה היה זה נאירו קינטאנה, דווקא לא אחד שידוע כדסנדר טוב או כבעל סיומת עוצמתית, שברח לחמשת חבריו, וזכה בקטע. חבריו הגיעו חמש שניות אחריו, כשרוץ' ורוגליץ' משלימים את הפודיום. רוץ' בא על שכרו עבור המהלך המכריע בכך שעלה לראשות המירוץ, כשהוא מביא מעט עדנה לקבוצת סאנווב הסובלת מעונה לא פשוטה. גם רוגליץ' ודאי שמח על כך שיצא מוקדם יחסית מהבור בעקבות ההתרסקות הקבוצתית בקטע 1. לפיכך רוץ' מוביל במירוץ לפני קינטאנה (2+), אורן (8+), נייבה (22+), לופז (33+), רוגליץ' (36+), קלדרמן (38+), היגיטה (40+), פורמולו ומייקה (46+).

קטע 3 של היום, המסתיים בעיר היפהפיה אליקנטה, אמור להעביר את הפוקוס למאיצים. אמנם הוא מתחיל באיזור הררי וכולל מספר טיפוסים, אך הם קלים יותר ורחוקים מהסיום יחסית לקטע אתמול. קטע שיתאים כנראה עבור מאיצים כבנט, גביריה, מזגץ׳ ויאקובסן. יתכן אף שהטיפוס הקטן 3 ק"מ לסיום יאפשר גם לאול אראונדרים כז'ילבר, שטיבאר, דגנקולב או בואסון האגן, לנצל את שעת הכושר על מנת לגנוב למאיצים את הניצחון. שידור ביורוספורט ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

    1. אני מקווה מאוד שהם ינצחו, אבל נראה לי שיהיה תיקו.
      אני בתכלס מקווה רק שיהיה משחק טוב ולא משעמם.
      אגב במחזור הראשון היו משחקים יחסית טובים עם גולים ואקשן, ואני רגע מוריד מהמשוואה את השיעמומון של חיפה מול כפר סבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט