אירועי דיומא – 22.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הפועל באר שבע ובני יהודה בפלייאוף הליגה האירופית כאשר המטרה היא תוצאה טובה לקראת הגומלין שישאיר להן סיכוי לעלות לבתים.

כדורגל / ניר מועלם

מוקדמות הליגה האירופית – שלב הפליאוף:

20:00 מאלמו (שבדיה) – בני יהודה (ישראל), ספורט 3: הישראלית הראשונה שתפתח את משחקיה היום היא בני יהודה שיצאה לשבדיה כבר בתחילת השבוע כאשר היא יודעת שתוצאה טובה כאן ויש לה סיכוי ממשי להגיע עם סגל מאוד בינוני לשלב הבתים של הליגה האירופית, כי מאלמו ללא ספק פייבוריטית אך היא לא אספניול או טורינו שיכלו בקלות לקבל את בני יהודה, כך שמבחינת סיכוי יש לה סיכוי קטנטן להגיע לבתים ולעבור את מאלמו. הליגה בשבדיה כבר נמצאת במחזור ה-20 ומאלמו במקום ה-2 כאשר היא מפגרת ב-3 נקודות בלבד מדיוגרדן, לעומת הליגה הישראלית שמתחילה רק בסופ"ש הנוכחי, כך שאין ספק שמבחינת כושר גופני וכושר משחק מאלמו נמצאת במצב טוב יותר מבני יהודה, אך לבני יהודה יש את המאמן אולי הכי טוב בארץ מבחינה טקטית ואני בטוח שיוסי אבוקסיס מכין מספר הפתעות למאלמו. שחקנים מרכזיים במאלמו: מרקוס רוזנברג, אותו כולנו זוכרים, כבר בן 36 אבל עדיין מפציץ עם 8 שערי ליגה ו-3 בישולים ואין ספק שהוא האיש המסוכן במאלמו, אך אפשר להזכיר גם את הקשר טראוסטן האיסלנדי שעם 4 שערים ו-4 בישולים עוזר לו במלאכה. הימור – מאלמו יותר איכותית ובכושר טוב יותר אבל אני לא יכול להמר נגד בני יהודה ואבוקסיס, ולכן אני אהמר על תיקו עם שערים.

20:30 לודוגורץ(בולגריה) – מאריבור(סלובניה) : הקבוצה של צ'יבוטה ודן ביטון רחוקה ניצחון של מפגש אחד בלבד מהגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית ולפניהם משימה לא פשוטה כאשר הם פוגשים את מאריבור, אך מאריבור הנוכחית נמצאת הרבה מעבר לשיא שלה. שתי הקבוצות נמצאות כבר אחרי 6 מחזורים בליגות שלהן כאשר לודוגורץ עם 14 נקודות במקום הראשון ואילו מאריבור עם 6 נקודות בלבד ובמקום ה-6. הימור – לודוגורץ בבית אמורה לנצח את מאריבור אך לדעתי תהיה כאן מעידה של הבולגרים והמשחק יסתיים בתיקו בעייתי עבורם.

20:30 פיינורד (הולנד) – הפועל באר שבע (ישראל), ספורט 1: הנציגה ה-2 שלנו תשחק היום בהולנד מול אחת הקבוצות הכי חזקות בהולנד שהעונה נפתחה עבורה בצורה לא טובה עם 3 תוצאות תיקו בליגה מ-3 משחקים. אין ספק שפיינורד קבוצה הרבה יותר איכותית מבחינת סגל השחקנים מאשר ב"ש, למשל: ורמר, השוער הותיק הנהדר, לרוי פר, הקשר הנהדר, רנאטו טאפיה, הפרואני שיכול לסגור את האמצע ולספק כדורים נהדרים לחלוצים שם ניתן למצוא 3 סקוררים נהדרים בדמות – סאם לארסון השבדי ושני ההולנדים לוסיאנו נרסיאה וסטיבן ברגוויס. הימור – פיינורד הרבה יותר איכותית אך ראיתי את ב"ש העונה בכמה משחקים והם נראים נהדר ואני מאמין שהם יכולים את זה היום ולעצור את ההולנדים ולהעביר את ההכרעה לישראל, ואני מאמין שהמשחק הזה יסתיים בניצחון ענק של הפועל ב"ש (אני יודע שאני אולי מפנטז אבל אני מאמין שב"ש יכולה לעשות את זה).

21:00 אאק אתונה(יוון) – טרבזונספור(טורקיה) : הקבוצה של נוואקמה יוצאת לשחק בהר הגעש באתונה כאשר מולה תשחק אאק הנהדרת. אאק אתונה החלה את דרכה במפעל בסיבוב הקודם כאשר שיחקה מול קראיובה הרומנית ועברה אותה 3-1 בשני המשחקים, ולעומתה טרבזונספור שהתחילה את דרכה גם כן בסיבוב הקודם אך נתקלה ביריבה קשה מאוד בדמות ספרטה פראג והצליחה לעבור אותה עם 4-3 בסיכום שני המשחקים. הימור – המשחק יסתיים בתיקו וההכרעה תעבור לטורקיה.

21:30 שטרסבורג(צרפת) – פרנקפורט(גרמניה) : מצד אחד יש לנו את שטרסבורג שהדיחה את מכבי חיפה ומצד שני את פרנקפורט שהיא הפיינליסטית של שנה שעברה שהצליחה להפסיד בגמר לצלסי בפנדלים. שטרסבורג קבוצה בינונית מאוד בצרפת ומנגד קבוצת צמרת בגרמניה אך קבוצה שגם נחלשה במספר עמדות העונה, אך אני עדיין חושב שהם פייבוריטים מאוד מול הצרפתים ואני מאמין שהמשחק היום יסתיים בתיקו ואז בגומלין פרנקפורט תסגור את הסיפור ותעלה.

22:00 טורינו(איטליה) – וולבס(אנגליה) : המשחק אולי הכי מותח של הערב יהיה במפגש איטלקי אנגלי כאשר לי כאוהד כדורגל חבל ששתיהן לא יעלו לשלב הבא אך נאלץ להיפרד מאחת מהן, כאשר טורינו הגיעה למפעל בגלל שמילאן וויתרה על מקומה במפעל וכך טורינו הגיעה למפעל ואפשר לומר שאת שני הסיבובים הקודמים הם עברו בקלות כאשר נתקלו בדברצן ההונגרית ובואדוז מליכנשטיין/שוויץ, ואפשר לומר שגם וולבס עד עכשיו פגשו יריבות די חלשות בדמות קרוסיידרס/הצלבנים מצפון אירלנד וגם את פיוניק מארמניה. הימור – שתי הקבוצות התחזקו מאוד בקיץ האחרון אך אין ספק שוולבס מציגה סגל יותר איכותי מאשר טורינו אך אני בעד האיטלקים, לפחות אני מקווה שהם יצליחו לעבור את האנגלים אך הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך והכל תלוי בתוצאה של היום ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו או ניצחון אנגלי, מה שלא ישאיר סיכוי גבוה לגומלין.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. על כל שלב שעוברים, וכל ניצחון קבלים כסף מאופ"א, בנוסף לזה יש גם זכויות שידור וכרטיסים שצכניסים כסף, ובלי קשר יש להם בעל הבית שעשה מכירת חיסול בקיץ ככה שכסף לא חסר לו.
      אגב בשלבים האלו לא כל המגרשים ריקים, זה מאוד תלוי בקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט