אירועי דיומא – 24.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום: יום עמוס בכדורגל משובח עם פתיחת הליגה הישראלית, משחק צמרת באנגליה בין ליברפול לארסנל ופתיחת הליגה האיטלקית עם נאפולי ויובה, בנוסף לכדורגל גם אופניים עם פתיחת הוואלטה א אספניה.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 1:

18:00 מכבי חיפה – הפועל רעננה, ספורט 4: פותחים עונה חדשה עם סמי עופר שיארח את מכבי חיפה ואת רעננה למשחק פתיחת העונה כאשר ברקע מדברים על סיכוי ממשי של מכבי חיפה להיאבק על האליפות (כמו כל עונה), אך חשוב מאוד לראות איך היא תפתח את העונה ועד עכשיו היא נראית יחסית טוב ויהיה מאוד מעניין לראות את צמד ההולנדים המדובר שלה – ווילדסחוט וצ'רי. מנגד, בהפועל רעננה רוצים העונה לשחק בצורה אחרת ויותר התקפית ונאה לעין מאשר לשחק בונקר ולצאת למתפרצות ולכן יהיה מאוד מעניין לראות האם כבר מהמשחק הנוכחי זה יקרה. הימור – מכבי חיפה תפתח עונה בסמי עופר עם ניצחון והציפיות יתחילו להתעופף באוויר.

19:00 הפועל חדרה – אשדוד, 5 לייב: מצד אחד, יש לנו את חדרה של אורי גוטמן שנמצא על הכוונת מהרגע שהתחיל לאמן שם, ומצד שני את אשדוד שהחזירה את רוני אוואט אך בנתה סגל טוב יחסית לעומת שנה קודמת. אז חדרה הביאו את אליאל פרץ, סיסה שהגיע מהקבוצה השנייה של מונאקו, את קוגבניה שחוזר אלינו לארץ לקדנציה נוספת ואת חגי גולדנברג מק"ש, אך גם עזבו אותם מספר שחקני מפתח כמו: גרצקין, מתיאוס, גורפינקל ואיילון אלמוג. אשדוד, לעומת זאת, עשתה בעיניי רכישות מאוד מעניינות כאשר היא רכשה שלושה זרים צעירים חדשים ואני מקווה בשבילם שהם פגעו בהם ובנוסף אליהם גם את שלומי אזולאי הקשר, שובל גוזלן ויעקוב בריהון כאשר לטעמי רק יואב ג'רפי הוא האבידה הגדולה שלהם הקיץ. הימור – לאשדוד יש סגל איכותי ביחס לשאר קבוצות התחתית ואני צופה עונה יחסית רגועה שתעבור עליהם, ומצד שני חדרה עם סיר הלחץ ועם הציפיות של עונה קודמת יתרסקו די מהר ואני צופה שהם יאבקו חזק נגד הירידה והם יתחילו את העונה עם הפסד ביתי לאשדוד.

20:30 סקציה נס ציונה – מכבי תל אביב, ספורט 4: העולה החדשה מנס ציונה מארחת במושבה את מכבי תל אביב שעוד נמצאת בטראומה של המפעלים האירופאיים וכמו שהיא נראית היא יכולה להתקשות מאוד במשחק הזה. אז העולה החדשה התחזקה ונראה שהיא פגעה גם בזרים שהיא הביאה כאשר סביין לילאי נראה נהדר וגם רומאריק אטו, ובנוסף אליהם הגיעו עוד כמה ישראלים כמו: עומרי גלזר, אופיר מזרחי, איילון ירושלמי וגיא בדש. הימור – אני צופה כאן הפתעה וניצחון סנסציוני של הסקציה מנס ציונה, אולי חלקכם יחשוב שאני משוגע אבל מכבי נראית רע מאוד ולא מוכנה, לא לליגה וגם לא לאירופה (כבר ראינו), ואני מאחל להם לקבל עוד שוק בפתיחת העונה שאולי בתקווה יזיז משהו במערכת ויגרום לשינוי קיצוני מאוד שחובה שיגיע כמה שיותר מהר.

פרמייר ליג – מחזור 3 :

14:30 צלסי – נוריץ, ספורט 1 : כרגע אחרי 2 מחזורים נוריץ מדורגת מעל צלסי אך אני מאמין שזה הולך להשתנות אחרי המשחק הזה, כאשר נוריץ פתחה את העונה עם הפסד 4-1 לליברפול אך במחזור הקודם היא ניצחה 3-1 את ניוקאסל ואילו צלסי פתחה עם 4-0 מהדהד מול היונייטד ובמחזור הקודם בעטו בדלי עם 1-1 מול לסטר והפעם הם יודעים שרק ניצחון נמצא בלקסיקון שלהם, אחרת הם ירשמו פתיחת עונה מזעזעת ואולי גם אז יתחיל לחץ מצד האוהדים, הימור – צלסי מנצחת.

17:00 מנצסטר יונייטד – קריסטל פאלאס, ספורט 2 : יונייטד מבחינתי פספסה הזדמנות פז במחזור הקודם לעלות למקום הראשון אחרי שסיימו בתיקו 1-1 מול וולבס בחוץ וזה עוד עם החטאת פנדל של פוגבה בדקה ה-86, לעומתם קריסטל פאלאס הצנועה פתחה את העונה עם 0-0 מול אברטון אך במחזור האחרון הפסידה 1-0 לעולה החדשה – שפילד יונייטד. הימור – באולד טראפורד אני מאמין שיונייטד תנצח את המשחק.

*שווה צפייה* 19:30 ליברפול – ארסנל, ספורט 1 : איזה משחק מחכה לנו בערב כאשר שתי הקבוצות המושלמות היחידות בליגה נפגשות, כאשר מה שבטוח זה שאחרי המשחק לפחות אחת מהן כבר לא תהיה כזו. ליברפול פתחה את העונה עם 2 ניצחונות וגם ניצחה בסופר קאפ האירופי את צלסי ואילו ארסנל פתחה גם היא עם 2 ניצחונות. הימור – מצד אחד אליסון פצוע וזה חיסרון משמעותי בשער של ליברפול אך מצד שני המשחק באנפילד ואם הוא היה באמירויות הייתי חושב שיש לארסנל סיכוי ממשי לנצח אך באנפילד הסיפור הוא אחר לגמריי ואני מאמין שהמשחק יסתיים בניצחון של ליברפול.

בונדסליגה – מחזור 2 :

19:30 שאלקה – באיירן מינכן, ספורט 2 : שאלקה פתחה את העונה עם תיקו 0-0 מול גלאדבך ותקווה לתקן את העונה הקודמת שהייתה לא טובה מבחינתה ואילו באיירן שעשתה עונה נהדרת רוצה לקפוץ קדימה באירופה(ליגת האלופות) ולכן היא חיזקה את האגפים שלה בצורה רצינית אך מחזור הפתיחה גרם לקצת חששות בהנהלת הבווארים שהשאילו את קוטיניו מברצלונה בתקווה שיוכל להיות הגורם שיתן להם יתרון בהתמודדות בליגת האלופות אך כמובן גם בליגה בקרב מול דורטמונד. הימור – באיירן לא תמעד פעם נוספת והפעם היא תנצח.

סרייה א' – מחזור 1 :

19:00 פארמה – יובנטוס, 2 ONE : פותחים את העונה בסרייה א' עם האלופה – הגברת הזקנה בקרב מול פארמה. הקיץ של פארמה היה רגוע, היא אומנם התחזקה בכך שהשאילה מספר שחקנים שיוסיפו לה עומק בסגל אך אי אפשר לומר שהיא התחזקה או נחלשה ובכך צפויה לה עונה יחסית מאתגרת בניסיון להישאר עוד עונה בסרייה א', צריך לציין שג'רביניו ואינגלסה שהיו המוציאים לפועל העיקריים של פארמה נשארו. אצל הגברת הזקנה המצב נפלא כאשר הם התחזקו במקומות הנכונים ועדיין מחפשים חיזוק נוסף או דרך להעיף את מנדג'וקיץ ודיבאלה, כאשר הם הביאו מספר שחקנים נהדרים כמו : ארון ראמזי, אדריאן ראביו, לורנצו פלגריני, בופון חזר אחרי שנת גלות, דמירל, דה ליגט ודנילו, כאשר מהצד השני הם מכרו את ג'ואו קנסלו ואת ילד הפלא – מויסה קן. הימור – יובה תפתח את העונה עם ניצחון ותסמן כבר מההתחלה שהיא בדרך לתואר נוסף.

21:45 פיורנטינה – נאפולי, 2 ONE : קרב ענקיות בארטמיו פראנקי כאשר הויולה שנרכשה בקיץ תארח את הקבוצה הנהדרת של נאפולי, וקיץ מעניין עבר על שתיהן, כאשר הויולה השאירו את הסגל הנהדר שלהם בראשות קייזה והוסיפו אליו את : קווין פרינס בואטנג, אריק פולגאר וכמובן השם הכי נוצץ – פרנק ריברי, כאשר היריבה שמנגד נאפולי הצליחה לשמור על אחד השחקנים הכי מבוקשים בקיץ – קאלידו קוליבאלי ולא רק שהשאירה אותו אלה שיחררה את אלביול והביאה במקומו את קוסטאס מנולאס ובכך התחזקה אף יותר בחלק ההגנתי, עדיין יש דיבורים שאולי איקארדי יעבור אליהם אבל כרגע שוב דבר לא ממש ברור. הימור – מצד אחד נאפולי אמורה לפתוח עם ניצחון את העונה אך מצד שני קשה לי לראות את הויולה מפסידים כבר במשחק הראשון בליגה ועוד בבית, אני אהמר על תיקו, מקווה שרק לא 0-0.

לה ליגה – מחזור 2 :

20:00 ריאל מדריד – ויאדוליד, ONE : שתי הקבוצות פתחו את העונה עם ניצחון כאשר ריאל ניצחה במשחק חוץ קשה מאוד את ויגו 3-1 ועם שחקן פחות, ואילו ויאדוליד ניצחה את בטיס 2-1 בחוץ. הימור – אני לא חושב שריאל תפסיד את המשחק הראשון שלה העונה בליגה ב-ברנבאו ובטח לא לויאדוליד, ולכן אהמר על ריאל.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 1
הגראנד טור השלישי של העונה, הוואלטה א אספניה, ייפתח היום בדרום מזרח ספרד. כדרכו בקודש של המירוץ, הוא יכלול טיפוסים, טיפוסים ועוד טיפוסים. הוא יכלול עוד שני קטעי נג"ש, אחד קבוצתי ואחד אישי (כמו בטור האחרון). הוא יכלול גם מספר קטעים עם סיום שטוח, אך מלבד הקטע הנועל במדריד, אף אחד מקטעים אלו אינו באמת שטוח.

המועמדים העיקריים לזכייה מגיעים מבין המתחרים שראינו בג'ירו האחרון. הראשון הוא פרימוז רוגליץ', הפודיומיסט מהג'ירו. רוגליץ' הוליך את הג'ירו במשך חלקים גדולים שלו, אך נפגע בעיקר בגלל חוסר התמיכה מקבוצתו. העובדה שיש במירוץ הזה פחות נג"ש מאשר בג'ירו תפגע מעט בסלובני, אך מצד שני הוא יקבל סיוע הרבה יותר טוב, שיכלול את סטיבן קרוייזויק וג'ורג' בנט. הפייבוריט השני הוא הקולומביאני מיגל אנחל לופז. סופרמן הוא אחד המטפסים הטובים בעולם, שסבל מלא מעט חוסר מזל בג'ירו האחרון. גם הוא יזכה לסיוע מסיבי מקבוצת אסטנה החזקה, בדמותם של האחים איזאגיר ולואיס ליאון סאנצ'ז הוותיק. השלישי היה אמור להיות זוכה הג'ירו, ריצ'רד קאראפאז, אלא שהתרסקות ממש לפני מספר ימים הותירה אותו מחוץ למירוץ. בהיעדרו נראה כאן את נאירו קינטאנה ואלחנדרו ואלוורדה, שינסו להתגבר על העייפות מהטור האחרון. בגזרת הסוסים השחורים, נוכל לציין כאן את טאדיי פוגאצ'אר הסלובני, שכבר סיפק העונה קבלות בדמות הזכיות בטורים של אלגראבה וקליפורניה, ויגיע יחד עם פאביו ארו למירוץ. עוד ציוות מעניין הוא הצמד הקולומביאני של קבוצת EF1, ריגוברטו אורן הוותיק ודני מרטינז הצעיר, מטפס כשרוני מאד עם פוטנציאל גדול לעתיד. עוד קולומביאני שנראה הוא אסטבן צ'אבז, שינסה לחזור לכושר ששם אותו פעם בעמדת המובילים ב-GC. קבוצת אינאוס תגיע לכאן בפרופיל הרבה יותר נמוך מהרגיל, כשמי שיובילו אותה הם וואוט פולס וטאו גאוגגן הארט, הדומסטיקים דרך קבע. ראפאל מייקה ופייר לאטור ישלימו את מצבת המטפסים. בגזרת המאיצים, שיסבלו בקטעים הלא כל כך שטוחים, נוכל למצוא את סם בנט, המצוי בכושר אדיר, את פרננדו גביריה, החוזר מפציעה, וכן את מארק קבנדיש, לוקה מזגץ', פאביו יאקובסן וג'ון דגנקולב.

קטע 1 הוא קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ, שייצא לדרך בעיר החוף היפה טורווייחה. זהו קטע שטוח וקצר למדי בהתחשב בסוג זה של קטעים, מה שאומר שההשפעה שלו על המשך המירוץ לא אמורה להיות דרמטית. מבין המועמדות לזכייה חובה לציין קודם כל את קבוצת יומבו ויסמה עם רוגליץ', קרוייזויק וטוני מרטין. גם אינאוס עם קיריינקה וקסטרובייחו צפוייה לתת תוצאה טובה, וכך גם קוויק סטפ, קבוצה עם מסורת מצויינת בסוג זה של קטעים. שידור ביורוספורט ב-19:50.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תוצאה מצויינת אתמול לעומר שפירא בקולורדו.
    מקום שלישי בקטע המלך ומקום שלישי במירוץ כולו. יש עוד שני קטעים – שטוחים בעיקר, בהם תנסה לשמור על מקומה על הפודיום.

  2. תודה רבה ניר
    איזה יום שמח
    אני אהיה פתוח על 3 עד 4 משחקים…
    אין זמן לקוסמטיקה על מאמר שבעצם כבר התקבל לפרסום ולעבוד על המאמר הבא… טוב שיש מחר בבוקר.
    היונייטד חייבים לנצח.
    לדעתי יש צאנס גם לתיקו עם שערים בין ארסנל לליברפול
    מכבי ת"א לוקחת בגדול ונוקמת על אירופה. הם יבואו עם אש בעיניים כדי לכתוש ולהחזיר את הביטחון.
    יובה ניצחון קל, אחד לרונאלדו?
    באיירן לוקחת היום למרות הגנה זוועתית.

  3. הערב תתקיים בפריס תחרות אתלטיקה בסבב ליגת היהלום. פרט לאירוע הזה נותרו עוד שתי התחרויות המסכמות שתערכנה בציריך ובבריסל. וזאת לפני אליפות העולם שתתקיים בדוחא קטאר החל מסוף ספטמבר.
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 2 החל מ-21:25.
    קישור לתכנית התחרות:
    https://paris.diamondleague.com/en/programme-results/programme-2019-results/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Paris2019_CURRENTEVENT_JSON
    לוחצים על המקצה המתאים ומקבלים את המשתתפים, תוצאת השנה שלהם והתוצאה הטובה שלהם.
    המקצה הלפני האחרון בשעה 23:03 יהיה מרוץ השליחות 4×100 מ' נשים ובו תשתתף הנבחרת הישראלית שכוללת את דיאנה ויסמן, גל קדמון, אולגה לנסקי, ואילנה דורפמן.
    .
    יום התחרויות החמישי באליפות העולם השביעית לנוער בשחייה שמתקיימת בבודפשט הונגריה יתקיים היום.
    נערות מתחרות עד גיל 17 ונערים עד גיל 18 עקב קצבי התפתחות שונים.
    זה אירוע מעניין ומרתק. חלק מן השחיינים/שחייניות יהיו/תהיינה כוכבות שחייה בעתיד הקרוב.
    האמריקאים מובילים בגדול עם 12 מדליות זהב, 7 כסף ו-7 ארד. אחריהם מרחוק הרוסים עם 3 מדליות זהב, 6 כסף ו-3 ארד.
    אתמול נפסלה עקב פניה לא חוקית אנסטסיה גורבנקו במשחה 200 מ' מעורב. היא הייתה מועמדת וודאית למדליה.
    הישראלים הגיעו לכמה גמרים בתחרות.
    יש שידור ישיר של משחי חצאי הגמר והגמר בערוץ ספורט 5 החל משעה 18:30 עם הצוות הוותיק משה גרטל וברוך צ'יש.
    קישור ללוח הזמנים, המקצים והתוצאות:
    http://www.omegatiming.com/2019/7th-fina-world-junior-swimming-championships-live-results
    .
    משחק כדורגל ראוי לצפייה יתקיים הערב בין שתי הגדולות של הליגה הפורטוגלית בנפיקה ופורטו.
    שידור ישיר בערוץ ספורט 3 החל מהשעה 20:55.
    זה המחזור השני. בנפיקה עם שני ניצחונות פורטו עם ניצחון והפסד. צפוי משחק מרתק ומעניין עם הפרשנות המבדרת של סלבה ברזילאי.
    .
    כמו כן התחדשו שידורי הליגה הארגנטינאית בכדורגל. השבוע מחזור רביעי.
    הערב יש שני משחקים בשידור ישיר:
    ריבר פלייט-טאז'רס (שעה 23:40, ספורט 2).
    באנפילד-בוקה ג'וניורס (שעה 01:55, ספורט 2)
    שתי הגדולות הארגנטינאיות נמצאות בכושר טוב מאד וניצחו בצורה מרשימה את המשחק הראשון שלהן בשלב רבע הגמר בטורניר הקופה ליברטדורס.
    משחקי הגומלין יתקיימו השבוע בימים שלישי, רביעי וחמישי עמוק בתוך הלילה. כמובן שיש שידורים ישירים שאותם ניתן להקליט ואנחנו לקראת הישורת הסופית של הטורניר שהחל בתחילת פברואר השנה.
    אולי, אם אוכל, אכתוב סקירה במהלך השבוע.
    אם שתיהן תעפלנה לשלב חצי הגמר אז הן תשחקנה האחת נגד השנייה בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות.
    .
    והדבר החשוב ביותר: ביום ראשון הבא יתקיים במונומטל הסופר קלאסיקו בין ריבר לבוקה. נא להתכונן כבר מעכשיו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט