אירועי דיומא – 14.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הסופר קאפ האירופאי במפגש כל אנגלי בין צלסי לליברפול

כדורגל / ניר מועלם

הסופר קאפ האירופאי:

*שווה צפייה* 22:00 צלסי – ליברפול, ספורט 5 : הסופר קאפ הינו מפגש בין זוכת הליגה האירופית לבין זוכת ליגת האלופות והמפגש השנה נערך דווקא קרוב אלינו, בטורקיה, במגרש וודאפון פארק שבאיסטנבול. אני רק אזכיר לכם שליברפול זכתה בליגת האלופות אחרי 2-0 על טוטנהאם ואילו צלסי זכתה בליגה האירופית אחרי ששיחקה מול פרנקפורט בגמר ואחרי 90 דקות המשחק ניגמר ב1-1 ומה שהכריע את הכף היה דו קרב פנדלים שם ניצחה צלסי 4-3. צלסי העונה סובלת מאיסור של קניית שחקנים ולכן לא הצליחה להתחזק ורק רכשה את קובאציץ עליו היו לה זכויות רכישה ואת פוליסיץ בחינם מדורטמונד, מנגד ליברפול כלל לא עשתה שינוי ואני חושב שזה יהיה עקב אכילס שלה העונה ועכשיו היא מחפשת להתחזק בשוער כי אליסון, השוער הראשון שלה נפצע וייעדר ככל הנראה בין חודש לחודשיים ומי שהוקפץ כרגע לשער הוא אדריאן שהגיע רק העונה על תקן מחליף ומקבל הזדמנות באלופת אירופה. המשחק יהיה מרתק ונקבל דו קרב אנגלי אבל אני חושב שלמרות החיסרון של אליסון, ליברפול הרבה יותר איכותית מאשר צלסי וכבר במחזור הראשון ראינו את ליברפול מביסה את נוריץ 4-1 ומנגד את צלסי משחקת 60 דקות מול יונייטד ואז מתפרקת כאשר היא מפסידה בסופו של דבר 4-0, אני אהמר על ניצחון של ליברפול וקלופ שאוספים עוד תואר לארון.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 3
עוד קטע שטוח היה אתמול קטע 2, ועוד ניצחון של סם בנט הוא הביא לנו. האלוף האירי נמצא במירוץ הזה בדרגה אחת מעל כל שאר המאיצים, ואתמול הוא אף הרשה לעצמו לחגוג את הניצחון לפני סוף הקטע, מחזה די נדיר במיאוצי סיום. פיליפסן וגרונבייגן השלימו את הפודיום. בנט מוביל כעת במירוץ על וישניובסקי (12+), צ'רני (13+), באק, פיליפסן, טיונס וסטאנארד (14+), גרונבייגן וטיוניסן (16+) וספרנגרס (17+).

קטע 3 הוא השלישי ברצף הקטעים השטוחים של המירוץ, כשכמו בקטע הראשון הוא כולל מספר קטעי פאבה, שלא צפויים להיות בעלי השפעה משמעותית. בנט בכושרו הנוכחי עשוי בהחלט לחגוג שוב, בעוד אקרמן, גרונבייגן, הודג', דמאר, פיליפסן ובאוהאוס ינסו למנוע זאת ממנו. שידור ביורוספורט ב-16:00.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    ראיתם את הקעקוע החדש של לונזו בול?
    אבא רותח מכעס עם מרטין אובמה,מלקום ועוד כמה שחומי עור (לכל מצקצקי השפתיים…). פשוט לא ייאמן…..
    https://twitter.com/espn/status/1161405616692387845

  2. לגבי המשחק
    יאא ראבק ששמו אותו בעשר בלילה. יש יום עבודה מחר!
    לא חושב שלצ'לסי יש צאנס כלשהו. הם יצטרכו לשחק מאד הגנתי ולצאת למתפרצות. מהמשחק שראינו מול היונייטד הם טובים אבל חסר דיוק אצל החלוצים. הסיטי תעניש אותם על כל החטאה.

    1. באמת באסה שזה בעשר, רק שלא תהיה הארכה 🙂
      אני חושב כמוך שליברפול תיקח, אבל דווקא אני כן חושב שתמי אברהם יכול להיות חלוץ מדהים, צריך לתת לו לכבוש את הראשון והוא יתחיל להפגיז

  3. בוקר טוב לכולם
    אתמול היו הפתעות לא מהעולם הזה במוקדמות ליגת האלופות, אז אני אכתוב עליהן קצת:
    1. סלטיק עפה בבית מול קלוז הרומנית, אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל סלטיק שהתחילה את העונה נהדר הצליחה להפסיד בבית לקלוז משער בדקה ה-90 ולעוף, חשוב לציין שהיה 3-3 שגם כך מעיף את סלטיק ואז במתפרצת כאשר סלטיק הימרה על כל הקופה הרומנים כבשו את ה-4 וניצחו 4-3, כך שלא רק מכבי תל אביב עפה מול הרומנים שהבטיחו לעצמם לפחות את שלב הבתים של הליגה האירופית.
    2. קופנהגן הדנית הצליחה לעוף בבית אחרי ששבוע שעבר עשתה 1-1 בסרביה מול הכוכב האדום, המשחק הפעם ניגמר גם כאן ב1-1 ואז בדו קרב פנדלים היא הפסידה 7-6, אחרי שהיא החטיאה את הבעיטה ה-12!!! שלה.
    3. פורטו, כן כן, פורטו הצליחה לעוף מהמפעל גם בסיבוב המוקדמות ה-3, מול קרסנודאר הרוסית ועוד בבית, אחרי ששבוע שעבר היא ניצחה ברוסיה 1-0, הייתי בטוח וכנראה גם הם שהמשחק בכיס שלהם אך תוך 34 דקות התוצאה הייתה כבר 3-0, פורטו הצליחה עוד לצמק ל3-2 אך היה חסר לה עוד שער אחד כדי לעלות והיא אמורה ליפול אל שלב הפליאוף של הליגה האירופית אך אני לא מוצא אותה שם כרגע.
    4. אפואל ניקוסיה הפתיעה אותי והצליחה להדיח את קרבאח עם 2-0 באזרבייג'ן וזה אחרי ששבוע שעבר היא הפסידה בבית 1-0 לקרבאח.

    אם יש לכם עוד הפתעות נא רשמו.

    משחקי הפליאוף:
    רוזנבורג- דינאמו זאגרב , אני אהמר על זאגרב
    אפואל – אייאקס , אני אהמר על הפתעה ואלך על אפואל, אייאקס פשוט סופגים בצרורות.
    קלאב ברוז – לאסק, אהמר על ברוז ועל סופו של הקסם האוסטרי
    קרסנודאר – אולימפיאקוס, היוונים יעלו לבתים
    קלוז – סלביה פראג, אם כבר קלוז עברו את מכבי וסלטיק, אז יאללה שיגיעו לבתים
    הכוכב האדום – יאנג בויז, יאנג בויז עדיפה על הכוכב האדום והיא תעבור לדעתי.

    1. זה שסלטיק עפו זו הפתעת העונה וגם מראה שקלוז הרבה יותר טובה ממה שחשבנו. עברו את מכבי בצדק והיו עושים זאת שוב אם היו צריכים.

      1. תודה מתן, אני הייתי בטוח שבשלב הפליאוף עוברים לבתים של הליגה האירופית ולא גם מהסיבוב ה-3, טוב לדעת.

        אם אני לא טועה זה חדש, כי אני זוכר שכל שנה מהסיבוב ה-3 נוחתים ישירות לפליאוף ואז משחק אחד מהבתים.

        1. זה אכן חדש. (ושוב, רק ממשלול ליגה. ממסלול אלופות נושרים לפלייאוף מסלול אלופות בליגת אירופה.)
          עוד מעט תהיה גם ליגת אירופה 2 ואז בכלל לך תבין מי באיזה שלב ולמה.

          1. זהו כי עד עכשיו מי שנשרה מליגת האלופות הוגרלה באירופית כאשר אם היא אלופה יש לה מסלול מיוחד של רק אלופות בלבד ואם היא במסלול ליגה היא מוגרלת כמו נציגה רגילה של האירופית.

    1. דווקא לטעמי זה גביע מאוד חשוב, וגם כל שנה הוא נערך באוגוסט, כך שלדעתי הוא פחות מיותר, אבל אני כן מסכים שהיה עדיף לנהל אותו לפני פתיחת הליגה ובנוסף בשעה נורמאלית ויותר הגיונית

  4. הקטע היום בטור של יוטה מאד מומלץ. הסיום בעליה המתישה לפאודר מאונטין עומד להיות בעל השפעות מכריעות על תמונת המירוץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט