אירועי דיומא – 12.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – פתיחת טור בינקבנק.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 1
טור בינקבנק, הידוע גם בשמו הקודם טור אנקו, הוא מירוץ של שבעה ימים, שחלקו הראשון (ארבעה ימים) נערך בבלגיה, ואחר כך הוא עובר להולנד. המתכונת של המירוץ כוללת ארבע קטעים שטוחים לחלוטין, נג"ש אישי קצרצר אחד ושני קטעים גבעיים, שהאחרון שבהם מסתיים בקיר הידוע של חרארסברגן. רוב הקטעים גם כוללים לקראת סופם את "קילומטר הזהב", המזכה בשניות בונוס. המתכונת הזו הופכת את המירוץ לבלתי צפוי מתחילתו ועד סופו, והוא בדרך כלל מוכרע בשניות בודדות. זה גם הופך את המנצחים במירוץ לכאלו היכולים להגיע מקטגוריות שונות ומשונות – מאיצים, אול אראונדרים או שענים. מבין המאיצים נוכל לראות כאן את בנט, אקרמן, גרונבייגן, דמאר והודג. מבין האול אראונדרים נוכל לראות את ואן אוורמאט, וולנס, ז'ילבר, שטיבאר, יונגלס, טיונס, נסן, ואלגרן ואנדרסן. מבין השענים נוכל לראות כאן את ואן אמדן וקונג.

קטע 1 הוא הראשון בסדרת הקטעים השטוחים בבלגיה, עם מספר קטן של קטעי פאבה קצרים. קטעי הפאבה לא צפויים למנוע מהמנצח להגיע מתוך שורת המאיצים שהוזכרה כאן מעל. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. נכון, וגיא ניב גם בסייענים שלו. בתכלס משתתפות שם רק שתי קבוצות וורלד טור, כך שיש לו סיכוי לא רע למקום טוב, אבל דני מרטינז מ-EF1 נראה כמו הפייבוריט כאן.

    1. הקילומטר הזה נמצא לקראת הסיום (אתה יכול לראות בציור שהיום זה 10 ק"מ לפני), ויש בו שלושה ספרינטים, ששלושת הרוכבים הראשונים בכל אחד מהם זוכים ב-3,2,1 שניות לפי הסדר. מה שאומר שאפשר לזכות ב-9 שניות במקסימום לקטע, לא מעט בכזה מירוץ. מכניס גם איזשהו אלמנט של הימור, כי מאיצים לא רוצים בדרך כלל לשרוף כוחות על ספרינטים בשלב כל כך קרוב לסיום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט