אירועי דיומא – 06.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – התחלת הסיבוב ה-3 של מוקדמות ליגת האלופות וגם האליפות הבינלאומית בסנוקר.

כדורגל / ניר מועלם

20:00 אפואל(קפריסין) – קרבאח(אזרבייג'ן) : אפואל התחילה את המוקדמות בסיבוב ה-2 ושיחקה רק מול סוטייסקה המונטנגרית אותה ניצחה 4-0 בסיכום של שני המשחקים ואילו קרבאח התחילה את דרכה בסיבוב הראשון כאשר הדיחה את פרטיזאני טיראנה האלבנית 2-0 בסיכום הכללי ואז בסיבוב השני היא פגשה את דונדלק האירית וניצחה אותה 4-1 בסיכום שני המשחקים. אני חושב שאפואל ניקוסיה היא קבוצה איכותית יותר מאשר קרבאח ואני מאמין שנראה את אפואל עולה לשלב הבא וזה יתחיל עם ניצחון ביתי על קרבאח.

20:00 פאוק(יוון) – אייאקס(הולנד), ספורט 3 : המפגש ההזוי של הסיבוב ה-3 בליגת האלופות יפגיש את האלופה היוונית מול ההולנדית כאשר לדעתי שתיהן חייבות להיות בשלב הבתים ואם לא שתיהן אז לפחות אייאקס שהגיעה עד לחצי הגמר בעונה שעברה, ולחשוב שאחת מהן תעוף כבר בסיבוב ה-3, כאשר אפואל או קרבאח יוכלו להמשיך הלאה. פאוק עדיין לא התחילה את העונה ולא שיחקה עוד משחק רישמי אחד ואילו אייאקס התחילה את העונה שלה בשבת כאשר שיחקה מול ויטסה וסיימה את המשחק בתיקו 2-2 בחוץ. אייאקס עברה בקיץ מכירת חיסול נוראית כאשר דה יונג ודה ליכט עזבו, כאשר ואן דה ביק נמצא בדרכו לריאל מדריד וגם לאסה שונה נמצא בדרכו לגנואה באיטליה, אז אומנם הם חיזקו את הקבוצה אבל יקח זמן לקבוצה להתחבר אחרי שהם שיחררו שחקני מפתח מהסגל ולטעמי זה יפגע להם קשות בסיכויי ההעפלה לשלב הבא, כאשר מהצד השני יש את פאוק שהשם הכי נוצץ שהיא הצליחה להנחית לטעמי הוא מירוסלב סטוך הקיצוני הנהדר. הימור – אני חושב שפאוק מגיעה הרבה יותר מוכנה למשחק מאשר אייאקס שגם לא נראתה כל כך טוב בשבת וגם עוברת שינויים רבים העונה, אני מאמין שנראה ניצחון של פאוק, השאלה הגדולה זה בכמה היא תנצח כי התוצאה תשפיע על סיכויי ההעפלה של שתיהן.

21:00 דינמו זאגרב(קרואטיה) – פרנצוורוש(הונגריה) : דינמו זאגרב היא אחת הקבוצות החזקות בשלב הזה של מסלול האלופות והיא מארחת את פרנצוורוש שאם אני אודה על האמת, אני ציפיתי שיעופו עוד בשלב הרבה יותר מוקדם אבל הם עדיין איתנו. חשוב לציין שדינמו זאגרב החלה את הליגה כבר ואחרי 3 מחזורים היא במקום הראשון עם 9/9. דינאמו זאגרב החלה את דרכה באלופות בסיבוב הקודם כאשר הדיחה את סאבורטלו הגיאורגית 5-0 בסיכום שני המשחקים, לעומת פרנצוורוש שכבר עברה שתי קבוצות כאשר החלה מול לודוגורץ ועברה אותה עם 5-3 מדהים(לא האמנתי) ואז בסיבוב הקודם היא קצת התקשתה מול וולטה מ-מלטה וניצחה אותה 4-2 בסיכום הכללי. הימור – דינאמו זאגרב הרבה יותר איכותית ואני מאמין שנראה אותה מנצחת בתוצאה שתספיק לה בשביל הגומלין.

21:30 קלאב ברוז(בלגיה) – דינמו קייב(אוקראינה) : המשחק הזה שייך למסלול הלא אלופות של סיבוב המוקדמות והוא יפגיש שתי קבוצות חזקות אשר פתחו את העונה שלהן כאשר קלאב ברוז אחרי 2 משחקי ליגה נמצאת במקום ה-1 עם 2 ניצחונות מ-2 משחקים וגם דינמו קייב אחרי 2 מחזורים במקום הראשון עם 2 ניצחונות מ-2 משחקים. קלאב ברוז קצת נחלשה העונה אחרי שמכרה את החלוץ הנהדר שלה ווסלי לאסטון וילה וגם את נאקאמבה וגרונוולד, ולטעמי לא הביאה מחליף ראוי, כאשר בדינמו קייב לא היו יותר מידי שינויים דרסטיים. הימור – קלאב ברוז בבית אמורה לנצח את המשחק אך בסיכום שני המשחקים אני חושב שדינמו קייב היא פייבוריטית ברורה לעלות. אני אהמר על ניצחון בגול לבלגים.

21:45 הכוכב האדום(סרביה) – קופנהגן(דנמרק) : אני מודה מההתחלה שאני בעד קופנהגן, אני פשוט אוהב את הקבוצה הזו ואני מקווה שהיא תצליח לעבור את הכוכב האדום בלגרד. אז הכוכב האדום פתחה את העונה והיא בינתיים עם 2 ניצחונות מ-2 משחקים בליגה ואילו קופנהגן אחרי 4 משחקי ליגה עם 4 ניצחונות. הכוכב האדום להזכירכם הגיעה לשלב הבתים בעונה שעברה כאשר היא נפלה בבית המוות עם פריס,ליברפול ונאפולי וסיימה את הבית במקום האחרון עם 4 נקודות, והעונה היא התחילה את דרכה בסיבוב הראשון כאשר הדיחה את סודובה אחרי 2-1 בסיכום הכללי ואז היא עברה את הלסינקי עם 3-2 בסיכום הכללי, כאשר קופנהגן לעומתה התחילה את דרכה בסיבוב ה-2 כאשר היא פגשה את ניו סיינטס מווילס והדיחה אותה עם 3-0 חלק בסיכום הכללי. הימור – אני חושב שקופנהגן חזקה יותר והיא גם תעלה בסופו של דבר אבל אני חושב שבסרביה היא לא תצא עם ניצחון ואני חושב שעל המשחק הזה רשום ניצחון ביתי או תיקו אך אני אהמר על תיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – סיבוב שני

האליפות הבינלאומית היא טורניר דירוג יוקרתי למדי, הנערך בעיר דאקינג שבסין. לטורניר הגיעו כמה וכמה מטובי השחקנים בעולם, כולל אלוף העולם, ג'אד טראמפ. אנו מצטרפים לטורניר בסיבוב השני. הסיבוב הראשון כלל כמה הפתעות, כשבכירים כמארק וויליאמס, בארי הוקינס וג'ק ליסובסקי הודחו ע"י שחקנים בכירים הרבה פחות. הסיבוב השני (הטוב מ-32), שיתקיים בשלמותו היום, צפוי לכלול כמה משחקים מעניינים מאד. הסשן הראשון יפגיש את סטיוארט בינגהאם עם גרהאם דוט, את יאן בינגטאו עם שון מרפי ואת אנתוני מקגיל עם דייויד גילברט. הסשן השני יפגיש את דינג ז'ונווי עם סייאו גואודונג, את ריקי וולדן עם ניל רוברטסון ואת לוקה ברסל עם גארי ווילסון. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פולין – קטע 4

את אירועי קטע 3 של אתמול חובה לפתוח בטרגדיה הנוראית שפקדה את המירוץ כ-50 ק"מ לסיום. זאת כאשר ביורג למברכט מקבוצת לוטו סודאל התרסק לתוך תעלת בטון, נפצע קשה בהתרסקות, ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים. הבלגי בן ה-22 היה כישרון מבטיח מאד עם מספר הישגים יפים במירוצים של קטגוריית עד גיל 23. זוהי טרגדיה המראה לצערנו שוב עד כמה הענף הזה יכול להיות מסוכן. והיה גם מירוץ עם מיאוץ סיום, בו ההולנדי פאביו יאקובסן חצה ראשון את הקו, במה שנראה כניצחון השלישי בשלושה ימים לקבוצת קוויק סטפ (אחרי הנצחונות בסן סבסטיאן וב-Ride London). אלא שלאחר הקטע, שופטי המירוץ פסלו את יאקובסן על דחיפה במהלך המיאוץ, והעניקו את הניצחון לגרמני פסקל אקרמן, זוכה קטע 1 והמוביל במירוץ. אקרמן ממשיך להוביל במירוץ בשניות בודדות על יריביו.

קטע 4, כמו כל הבאים אחריו, יתנהל בצילה של הטרגדיה. בניגוד לקודמיו, הוא יכלול כמה טיפוסים לאורכו, כולל אחד קצר ותלול במיוחד בסיום. מן הסתם קטע המיועד למטפסים שהגיעו למירוץ כלופז, מייקה, פוצוביבו, אנאקונה, סיבאקוב, להטור ואטאפומה. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

 

 

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. ניר ופאקו, תודה.
    יום מזעזע גם לאתלטיקה הישראלית. ציון חצרוני ז"ל, מרצי המרחקים הטובים במדינה באמצע שנות השבעים, נדרס למוות הבוקר בזמן אימון בראשון לציון.
    ציון התאמן בצורה מסודרת והשתתף במירוצים השונים עד יום מותו. נוסף על כך היה מורה ומחנך.
    התאונה התרחשה כמעט שנה לאחר מותה של נועה חייט ז"ל, אתלטית וטריאתלטית מצטיינת, שנפגעה ממכונית בעת שרכבה על אופניה בדרך פרויד בחיפה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט