סיכום ה-Trade Deadline בבייסבול / יוני לב ארי

היוסטון אסטרוז שיחקו אותה ממש על הבאזר, כשהניו-יורק יאנקיז והבוסטון רד סוקס לא עשו כלום. מי ניצח ומי הפסיד ביום האחרון של חלון ההעברות, ומי בונה על העתיד? הכל בפנים

ה-31 ביולי, היום המעניין ביותר בעולם הבייסבול, חלף, ומעכשיו אפשר להתחיל להתכונן לאוקטובר. ה-Trade Deadline במייג'ור ליג בייסבול מאחורינו, והסגלים של כל הקבוצות ננעלו סופית. מבט ליממה האחרונה מראה כמה קבוצות מאוכזבות, כמה מאוד מרוצות, וכמה שמתחילות לבנות מחדש.

זאק גרינקי. אף אחד לא ראה את זה מגיע. צילום: mlbtraderumors.com

המנצחת: יוסטון אסטרוז.

לפני שנתיים השלימו האסטרוז טרייד בשניה האחרונה, הנחיתו את ג'סטין ורלנדר, וזכו באליפות הרבה מאוד בזכותו. אמש, בתוספת הזמן של הדד ליין, הונחת האייס של אריזונה, זאק גרינקי, והפך את הרוטציה של הקבוצה מטקסס למפחידה. תוסיפו חיזוק בדמותו של ארון סאנצ'ס, הפיצ'ר של טורונטו, ויש גם עומק.

החלק העליון של הרוטציה ביוסטון, שכולל עכשיו את ורלנדר, גרינקי וגארט קול, מציג העונה ביחד מספרים מרשימים של 13:36 עם ERA  של 2.85. יוסטון אמנם ויתרה על שלושה פרוספטקים מבטיחים, אך כאלה שעדיין לא קיימו, כמובן שמדובר פה בהימור משני הצדדים. אריזונה, מצידה, מנסה לבנות משהו מחדש, נדבר בעוד שנתיים ונראה אם זה הצליח.

במגארנר. לא הולך לשום מקום. צילום: abcnews.go.com

מקום שני: סן פרנסיסקו ג'איינטס.

מצד אחד, מדיסון במגארנר לא עבר, מצד שני הגיע חיזוק בדמותו של סקוטר ג'נט, שחקן הבסיס השני הנפלא של סינסינטי. הג'איינטס עשו קולות של קאמבק בשבועות האחרונים, ובכך הפכו ממש בשניה האחרונה ממוכרים לקונים. עסקה טובה על "בום" היתה משנה הכל, אך זה לא קרה. ואם הענקים יגיעו לפלייאוף, היום הזה ייזכר כמשמעותי מאוד.

המפסידים: צמרת ה-אמריקן ליג מזרח

הראשונה, הניו-יורק יאנקיז. אי שם ב-2004 היתה לקבוצה מהברונקס קבוצת התקפה מפחידה, אך היה חסר לה פיצ'ר תותח אחד כדי להשלים אליפות. זה נגמר בבושה הגדולה ביותר שהקבוצה ספגה אי פעם (הפסד 4:3 לבוסטון אחרי יתרון 0:3), הכל בגלל שההנהלה התקמצנה להביא את רנדי ג'ונסון.

היאנקיז השבוע. יש סיבה לדאגה. צילום: atholdailynews.com

2019 נראית די דומה. קבוצת התקפה מפחידה, עם פיצ'רים בינוניים במקרה הטוב. אם אייס דוגמת במגארנר היה נוחת בניו-יורק, הכל היה משתנה. אבל זה לא קרה, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה מהברונקס, בראיין קאשמן, הוותיק לא השלים שום מהלך, והיאנקיז נותרו במקום עם רוטציה מאוד בעייתית.

בוסטון, לעומת זאת, האלופה היוצאת, חווה עונה חלשה באופן מפתיע, אבל עדיין חולמת על וויילד קארד שבהחלט אפשרי. טרייד על רליבר תותח היה מחזק משמועתית את הבולפן, החוליה החלשה ביותר בפנוויי פארק, ויכול לעשות את ההבדל. זה לא קרה. עכשיו נותר, אם אתה אוהד בוסטון, להתפלל שהחזרה של ניית'ן אוואלדי תשנה את התמונה.

עסקאות נוספות:

הברייבס, ממרומי המקום הראשון בנשיונל ליג מזרח, חיזקו את הבולפן עם הגעתו של שיין גרין. הקלוזר מדטרויט, שהעמיד העונה ERA של 1.18, הגיע ביחד עם מארק מלנסון מסן פרנסיסקו, עוד רליבר עם ERA מרשים (3.5).

יחייך גם בניו יורק? סטרומן. צילום: sportsnet.ca

יממה לפני סגירת החלון, הושלמה אולי העסקה הגדולה ביותר, כשקליבלנד העבירה לסינסינטי את האייס שלה, טרוור באוור. בתמורה שלחו הרדס את שחקן הבסיס השני השנוי במחלוקת, יסיאל פואיג.

גם המטס היו עסוקים, כשעוד בתחילת השבוע הם הנחיתו את מרכוס סטרומן, הסטארטר הנפלא של טורונטו (יליד ניו-יורק), ונפרדה במקביל מסטארטר אחר, קצת פחות נפלא, ג'ייסון וארגס, שנשלח לפילדלפיה פיליס.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. אני אוהד הג'איינטס, כך שיש לי סיבה טובה להיות מרוצה –
    במגארנר נשאר.
    מצד שני, אני אוהד גם של במגארנר. ואיך שהקבוצה נראית בשנים האחרונות, אולי זה קצת כואב שהוא לא זוכה לתת עוד הצגות בבמה הגדולה מכולן.
    (אנחנו לא נגיע השנה לפלייאוף. אין לי ספק בזה)
    עבר קצת זמן מאז זה קרה, אבל חובה להזכיר –
    MadBum בפלייאוף זו חוויה אדירה.
    .
    תודה, יוני.

  2. יוסטון תהיה אגוז כמעט בלתי אפשרי לפיצוח. אף סדק.
    .
    הדיל הגדול של האינדיאנס מאוד מאוד מסקרן. אם הם עכשיו שולחים את באואר (ממילא תיכף היה הופך יקר מדי עבורם, זה לא היאנקיז עם צ'ק פתוח) – זה אומר שהם מסתמכים על החזרה של כל הרוטציה שלהם. להזכיר, קלובר, סאלאזאר וקראסקו בחוץ, ביחד עם ביבר וקלווינג'ר, זו רוטציה מעולה. על יסיאל פויג אני מת בכל מקרה, יסגור את ההאוטפילד שלהם ויביא קצת פלייר הכרחי.

  3. לא מספיק שיוסטון הקבוצה החמה בליגה, אז עכשיו הם מצרפים עוד אייס??
    מבחינתי הברייבס במקום השני בחלון ההעברות, הם העבירו גם את הפיצ'ר כריס מרטין מטקסס, ובכך חיזקו משמעותית את הבולפן הבעייתי שלהם.

  4. יוסטון כל כך חזקה בפיצ'ינג שזה לא בדיחה. שורת פיצ'רים צפחידה, ועוד הינקי? גיב מי א ברייק.

    והיאנקיס כל כך חזקים בהתקפה שהם חושבים שהם יכולים לנצח גם בלי פיצ'רים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט