אירועי דיומא – 01.08.19

היום – סיום סיבוב המוקדמות ה-2 בליגה האירופית כאשר במוקד יהיו הפועל באר שבע ומכבי חיפה שינסו לעבור לסיבוב ה-3.

כדורגל / ניר מועלם:

מוקדמות הליגה האירופית – סיבוב 2:

17:30 קייראט (קזחסטן) – הפועל באר שבע (ישראל), ספורט 1: אחרי שב"ש ניצחה במשחק הראשון    0-2, היא יוצאת לקזחסטן עם יתרון מאוד מבטיח ואני מאמין שהוא יספיק לה בשביל לעבור שלב, במיוחד לאור העובדה שהם נראו נהדר בחצי המשחק הראשון ובו יכלו להבקיע יותר משער אחד לדעתי. אני מאמין שקייראט יפתחו חזק ואז ב"ש תוכל לעקוץ בהתקפה מהירה מה שיגמור את הסיפור סופית עבור הקזחים, אני רק אזכיר שאם ב"ש מכניסה גול אז קייראט יהיו חייבים לנצח את ב"ש בהפרש של 3 שערים, דבר שאני לא רואה קורה. הימור – תיקו, וב"ש עולה לשלב הבא שם תפגוש ככל הנראה את נורקפינג השבדית.

19:15 קראיובה(רומניה) – הונבד(הונגריה) : אני רושם על המשחק אך ורק בגלל שרובי לבקוביץ הישראלי עומד בשערה של הונבד ההונגרית וזו לאחר עונה נהדרת במדי הפועל תל אביב שסילקה אותו למרות העונה המוצלחת. במשחק הראשון שנערך בהונגריה הסתיים המשחק בתיקו 0-0, כך שהונבד מבחינתה לא חייבת להפסיד את המשחק ויכולה להסתפק גם בתיקו עם שערים שיעלה אותה לשלב הבא. הליגה ברומניה כבר התחילה ואחרי 3 מחזורים קראיובה מדורגת במקום ה-2 עם 3 ניצחונות מ-3 משחקים. בסיבוב הראשון קראיובה עברה את סאייביל מאזרבייג'ן עם 6-4 בסיכום שני המשחקים, כאשר הונבד עברה את זלגיריס הליטאית עם 4-2 בסיכום שני המשחקים. הימור – לדעתי קראיובה תעבור לשלב הבא אבל אני מאוד מקווה שאני טועה ושנראה את לבקוביץ עובר יחד עם הונבד לסיבוב ה-3. המנצחת במפגש הזה תפגוש את אאק אתונה החזקה בקרב שהוא נוטה כולו אל היוונים.

19:30 האקן(שבדיה) – אלקמר(הולנד) : אחרי שהמשחק הראשון נגמר 0-0 אלקמר יוצאת למשחק חוץ כשהיא יודעת שרק ניצחון או תיקו עם שערים יעלה אותה לשלב הבא, על פניו שער אחד שלה יאלץ את האקן לנצח את המשחק אבל צריך לזכור שהאקן נמצאת בעיצומה של הליגה השבדית ואחרי 17 מחזורים היא במקום ה-5, כאשר הליגה ההולנדית עוד לא החלה. במשחק הראשון הייתה שליטה כמעט מוחלטת של אלקמר אך בשבדיה זה יראה אחרת לחלוטין ואני חושב שתהיה כאן הפתעה ואני אהמר על ניצחון שבדי של האקן. המנצחת במפגש הזה תפגוש בשלב הבא את מאריופול האוקראינית.

20:00 ליפאייה(שבדיה) – נורקפינג(שבדיה) : במשחק הראשון הצליחו השבדים לנצח 2-0 בבית ואני מאמין שהיום הם גם יעלו לסיבוב ה-3, אך לא בטוח שנראה אותם מנצחים. ליפאייה נמצאת באמצע העונה ואחרי 20 מחזורים היא במקום ה-5 וגם נורקפינג נמצאת באמצע העונה בשבדיה ואחרי 18 משחקים היא במקום ה-7. הימור – אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו או בניצחון בגול של ליפאייה מה שיעלה בסופו של דבר את השבדים לסיבוב ה-3, שם הם צפויים לפגוש את הפועל באר שבע.

20:00 מכבי חיפה(ישראל) – שטרסבורג(צרפת), ספורט 4 : אחרי שהמשחק הראשון ניגמר ב3-1 לצרפתים, מכבי חיפה יודעת שרק ניצחון 2-0 יעלה אותם לשלב הבאף ובנוסף אסור להם לספוג, כי אחרת הם יהיו חייבים לנצח בהפרש של שלוש שערים, דבר שככל הנראה יהיה בלתי אפשרי. במשחק הראשון עד הכרטיס האדום של חבשי היה אפשר לומר ששתי הקבוצות שוות ברמתן, אז נכון שהחלק הקידמי של הצרפתים הוא החלק הטוב ביותר בקבוצה אבל עדיין היו מצבים לשתי הקבוצות, וגם במצב של עשרה שחקנים מול אחד עשרה, עדיין מכבי חיפה הגיעה לשני מצבים של גול בטוח אבל בשניהם רוקאביצה החטיא בשלומיאליות, ואם מכבי חיפה רוצה לעבור שלב היא חייבת לנצל את ההזדמנויות שיש לה, אחרת היא תודח. הימור – הצרפתים לא כל כך הרשימו אותי ואילו מכבי חיפה הייתה יחסית טובה ורק חוסר בניצול המצבים והכרטיס האדום מנעו ממנה תוצאה טובה בצרפת, ואני מאמין שכאן בסמי עופר היא יכולה לנצח את הצרפתים, אך השאלה האם התוצאה תספיק או שזה הפרש גדול מידיי ובלתי מחיק, אני דווקא מאמין שחיפה יכולה למחוק את היתרון של שטרסבורג ולעבור לסיבוב ה-3. אגב אם מכבי חיפה תנצח היא תזכה לפגוש יריבה קלה יותר על הנייר בלבד בדמות המנצחת במפגש בין פלובדיב לבין טרנבה.

20:30 לודוגורץ(בולגריה) – ואלור(איסלנד) : הקבוצה של דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה מגיעה לגומלין אחרי שבמשחק הראשון היא חילצה 1-1 עם שער בדקה ה-92 שנתן לה אוויר ומרווח נשימה מדהים לקראת המשחק היום, כאשר במשחק הראשון דן ביטון לא היה בסגל ואילו צ'יבוטה שיחק 61 דקות ולא תרם יותר מידיי. לודוגורץ קבוצה איכותית יותר אך הליגה האיסלנדית נמצאת בעיצומה ואחרי 14 מחזורים ואלור ממוקמת במקום ה-5, ואילו לדוגורץ רק החלה את העונה בבולגריה והיא במקום ה-1 אחרי שלושה מחזורים עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. הימור – לודוגורץ תעבור לשלב הבא, ובשלב הבא היא תפגוש את המפסידה במפגש ליגת האלופות בין קופנהגן וניו סיינטס, שזו כנראה תהיה ניו סיינטס מווילס, שזו הגרלה יחסית קלילה.

20:30 ברונדבי(דנמרק) – לך גדנסק(פולין) : משחק מסקרן מאוד אחרי שמפגש הראשון לך גדנסק ניצחה 2-1 את ברונדבי, כאשר המשחק היה מאוד צמוד. אני חייב לציין שאני מאוד מחזיק מברונדבי כבר שנים ואני חושב שהיא הרבה יותר איכותית מאשר הקבוצה הפולנית. הימור – ברונדבי תנצח את המשחק, השאלה היחידה היא האם הניצחון יספיק לה בשביל לעלות לשלב הבא, אני מאמין ומקווה שכן. בכל אופן, המנצחת במפגש הזה זכתה להגרלה מאוד מאוד קשה בדמות בראגה הפורטוגלית שזו הגרלה שכמעט בלתי אפשרית.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אחלה ניר!!
    היום מכבי חיפה תמדד האם הם יצאו מהשנים השחונות או שעדיין לא.
    ניימאר מחרים את האימונים בפ.ס.ז. ודרש לעזוב. יש לי תחושה שהוא למד מחברו הטוב ג'ימי באטלר. השלב הבא זה שהוא יקח את השחקני נוער וינצח איתם את ההרכב הפותח!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט