נבחרת ישראל אלופת אירופה בפעם השניה ברציפות!!!!! \ עידו יצחקי

נבחרת ישראל אלופת אירופה בפעם השניה ברציפות!!!!! \ עידו יצחקי

קומו, הריעו והשתחוו לחבורת הנערים שהצליחה לרגש ולסחוף אחריה מדינה שלמה ולהשאיר את הגביע בבית! בתום ערב מורט עצבים, הצליחה חבורת הלוחמים של בית הלחמי להשלים את המשימה ולזכות בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה לנבחרות עתודה.

מהלך המשחק:

אצל ספרד פתחו אלוסן, גונזאלס, רוזה, אייגיטור ומרטינס. בישראלו עלו בחמישייה הרגילה שפתחה במשחקי הנוקאאוט – מדר, קרביץ, זיס, אבדיה ואביבי.

הקהל הרב שמילא כל פינה ביציעי הדרייב אין סיפק אווירה נהדרת, והנבחרת פתחה בטירוף את המשחק. אנד-וואן של מדר, ושלשות של אבדיה (שהוסיף גם שתי חסימות נהדרות) ואביבי העלו את הנבחרת ליתרון מהיר והספרדים נראו המומים. לאט-לאט המשחק תפס קצב, וגם האורחים התחילו לפגוע כשאלוסן, גוסאלס וסולה צולפים מבחוץ ונותנים ריצת 0-10 עבור הספרדים, שהצליחו לקראת סיום הרבע לעלות ליתרון ראשון. שלשה של מדר (שסיים את הרבע עם 9 נקודות) החזירה את היתרון לצד הישראלי. עונשין מדויק של בוסקטס בסיום הרבע איזנו את התוצאה וקבעו 24:24 בסיום רבע ראשון קצבי ומהיר.

הרבע השני נפתח בשליטה ספרדית מוחלטת כשישראל מקוששת נקודות מהקו. הספרדים נראו טוב יותר והצליחו לנצל חורים בהגנה הישראלית, תוך שהם משחקים על כל השעון ומאטים את קצב המשחק, בהחלטה שהייתה נכונה עבורם. סחיטת עבירות תוקף של רז אדם הטריפה את האוהדים והכניסה את ישראל חזרה למשחק עם שלשה אדירה של דני אבדיה. שלשה נוספת של תומר פורת, ונקודות של אדם איזנו את התוצאה. נקודות של גונזאלס נענו בג'אמפ שוט של תומר פורת וקבעו את תוצאת הרבע, 42:42. מחצית שקולה ומאוד צמודה בין הטוענות לכתר. איכשהו מרגיש שהספרדים הרבה יותר טובים וישראל במשחק עם הרבה מזל. בית הלחמי היה חייב לשטוף את שחקניו בהפסקה.

הקהל הישראלי סיפק אווירה מדהימה. (FIBA.Basketball)

 

הנבחרת פתחה את המחצית השנייה עם שני שינויים מזו שפתחה את הראשונה: אדם ופורת נכנסו על חשבון קרביץ ואביבי. ישראל פתחה טוב יותר את הרבע השלישי והצליחה להגיע לנקודות קלות ממתפרצות, אך בכל פעם שצברה יתרון הגיעה שלשה ספרדית (4 רצופות) שמנעה מהנבחרת לברוח לכדי יתרון משמעותי. בצעד לא שגרתי, ספג בית הלחמי עבירה טכנית לאחר ויכוח עם השופט שהכעיס את הקהל הישראלי. תומר פורת היה המצטיין בשורות הנבחרת אך השלשות שהנבחרת ספגה פגעו מאוד במשחק הישראלי. מתפרצת של אלוסן העלתה את הספרדים ליתרון והזעיקה את בית הלחמי לקחת פסק זמן. נקודות של אבדיה ומדר החזירו את ההובלה לנבחרת. שלשה מטווח NBA של אלבר, ועוד ג'אמפ שוט נפלא של מדר בהתקפה האחרונה של הרבע, הורידו את הנבחרות לרבע האחרון בתוצאה 59:66 לטובת נבחרת ישראל.

מספר פעולות הגנתיות חזקות מאוד של הנבחרת פתחו את הרבע האחרון והספרדים נראו אומללים, כשנקודות של מדר ואבדיה מעלות את ההפרש ל-11. למזלם של הספרדים, שלשה ועבירה של מיגל גונזאלס הותירה אותם במשחק. בלוק מדהים של אבדיה על מרטינז, ושלשה של אלבר החלה לאותת לאן המשחק הזה הולך. מכאן המשחק הפך להיות איטי ורווי בעבירות. שלוש קליעות מדויקות מהעונשין של אדם, ועוד שלשה נוספת של אלבר הגדילו את הפער כ-5 דק' לסיום המשחק. ספרד הצליחה לרוץ ולנגוס עוד ועוד ביתרון הישראלי, עם ריצת 1-11 בדקות הסיום. אבל דני אבדיה, עם אנד-וואן מהסרטים שגרר מיד אחריו קריאות נלהבות "MVP", סגרו את הסיפור. 84:92 לנבחרת ישראל.

קלעו לישראל: דני אבדיה 23 (7 אס'), ים מדר 17 (8 אס'), תומר פורת 11, עידן אלבר 10, רז אדם 10, יותם חנוכי 7, עמית זיס 7, נועם אביבי 3, יאיר קרביץ 2.

נבחרת ישראל אלופת אירופה!

אלופים!!! (FIBA.Basketball)

 

הישג מדהים לכדורסל הישראלי. גמר שלישי ברציפות, זכייה שנייה ואליפות ביתית שגררה עמה חגיגת כדורסל מהפנטת עבור אלפי צופים שמילאו בכל ערב מחדש את הדרייב אין וגרמו לנו להתרגש בכל פעם מחדש כשהכדור נכנס לסל. עוד מוקדם לסכם את האליפות ואת ההשלכות הנובעות מכך. הערב צריך לחגוג. הנבחרת גרמה אחרי שנים רבות לקהל האוהדים להתחבר מחדש לדמות הכדורסלן הישראלי – לא הכי חזק, לא הכי אתלט, אבל עם לב ונשמה שלא נגמרת. 16,000 איש היו בתור לרכוש כרטיס למשחק של נבחרת נוער!!!! מי שמע על דבר כזה?! מה שנבחרת העתודה הזו גרמה בקיץ לעשות לאוהדים הישראלים הוא לא פחות ממטורף. איזה כיף שיש לנו נבחרת כזאת. בכל ערב מחדש באולם בת"א הייתה חוויה יוצאת דופן, שהסתיימה בצורה הכי מתוקה שיש עם זכייה בתואר הנכסף.

צפו בראיון שערכתי עם בית הלחמי בסיום:

מיד לאחר ההנפה התפנו השחקנים לחגוג עם האוהדים הרבים שחיכו להם במשך למעלה משעה מחוץ לחדרי ההלבשה. תופעת ה"אולטראס" בעלי החולצות הלבנות והכיפות מגבעת שמואל, תפסה את מרבית הכותרות בהקשר לקהל הישראלי באליפות והשחקנים שיתפו עמם פעולה היטב. גם אני החלטתי להישאר הפעם ולצפות בחגיגות של השחקנים עם האוהדים. האמת? חוויה. לראות את ההייפ סביב השחקנים, ואת ההתלהבות העצומה של השחקנים עצמם – ריגש אותי באופן אישי. אין דבר יותר טוב לאוהד מחיבור עם שחקן. השחקנים חילקו את גופיות המשחק שלהם, החולצות שלבשו בחימום, בקבוקי שתייה ואפילו ראיתי שאופק מלכה נותן את הגרביים שלו לילד נלהב. טירוף כבר אמרנו?

צפו בחגיגות השחקנים עם האוהדים בסיום, כפי שצילמתי מהאייפון שלי:

 

עוד מאירועי אמש באליפות אירופה: נבחרת איטליה הביסה את פולין בקרב על מקומות 13-14 והצליחה לשרוד בדרג א'. הפולנים נושרים לדרג ב'. במשחק על מדליית הארד, שהקדים את משחק הגמר, גברה נבחרת גרמניה על צרפת וזכתה לעמוד על הפודיום.

טבלה סופית של האליפות:

  1. ישראל
  2. ספרד
  3. גרמניה
  4. צרפת
  5. ליטא
  6. טורקיה
  7. קרואטיה
  8. בריטניה (זאת על אף שסיימה עם ניצחון אחד ושישה הפסדים)
  9. יוון
  10. אוקראינה
  11. סלובניה
  12. מונטנגרו
  13. איטליה
  14. פולין
  15. סרביה
  16. לטביה

חמישיית הטורניר:

  1. ים מדר – ישראל (15.9 נק', 7.7 אס', 3.1 ריב')
  2. קרלוס אלוסן – ספרד (11.9 נק', 6.4 אס', 3.7 ריב')
  3. סרג'י מרטינז – ספרד (13.3 נק', 1.6 אס', 6.3 ריב')
  4. פיליפ הרקנוף – גרמניה (16.0 נק', 3.0 אס', 8.2 ריב')
  5. דני אבדיה – ישראל (18.4 נק', 5.3 אס', 8.4 ריב') – MVP.
חמישיית הטורניר: מדר, אבדיה, אלוסן, מרטינז והרקנוף. (FIBA.Basketball)

 

צפו בראיון משעשע שערכתי עם דני אבדיה, ה-MVP של אליפות, בסיום המשחק:

כפי שאמרתי, סיכום האליפות האישית שלי יעלה בהמשך השבוע, ויכלול בתוכו מסקנות, דיבורים על העתיד, תשובות לשאלות הרבות שנשאלו כאן בבלוג החי וכמובן סיכום האליפות כפי שאני חוויתי אותה – כנער בן 18 שמסקר לראשונה בחייו אירוע ספורט מתוך המגרש ומגשים חלום ילדות. היה לי העונג לסקר את האליפות, ואני מודה לגולשים הנאמנים שקראו את כל המאמרים ופרגנו. לאט-לאט צברנו יותר ויותר גולשים אשר התעניינו בנבחרת, כשהשיא הגיע כמובן אמש עם למעלה מ-300 תגובות בבלוג החי. הלב מתפוצץ מגאווה. שמח לראות שיש עניין בכדורסל נוער ישראלי, ומבטיח להשתדל להעלות כתבות נוספות בנושא (אגב, אליפות אירופה U18 דרג ב' מתחילה השבוע…).

כמה כיף לראות את התמונות מאתמול. אלופי אירופה. מדהים. איזה אושר לראות ככה את הנבחרת שלנו! שנה הבאה, הטורניר יתקיים בליטא ובו ננסה לשמור על הגביע שנה שלישית ברציפות…

#אל_אל_ישראל

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. תודה רבה עידו על הרצה נהדרת של הטורניר והנבחרת!
    עשית שירות גדול לאתר וגם לכדורסל הישראלי.

  2. כל הכבוד לנבחרת (השחקנים והצוות) שניצחה נבחרת שעל הנייר חזקה יותר ועם יתרון גובה ופיזי ברור וגם היא חכמה ברמה גבוהה.
    גם העובדה שנבחרות כמו ליטא וצרפת לא באו עם הסגל הטוב ביותר שלהם לא ממש ממעיטה מההישג כשספרד כן באה בהרכבה החזק ביותר. אמנם כוכב הנבחרת פארה נפצע ולא שיחק אך גם בלעדיו נבחרת ספרד מצוינת וגם עם פארה הייתה לישראל את היכולת לנצח אלא שזה היה יותר קשה.

  3. באמת כיף גדול
    תודה לך תודה להם..
    אבדיה שישר מפיץ אבק כוכבים, הצליח גם להותיר רושם של אדם עם ערכים וצנוע גם אם לא הכל אותנטי זה משמח לראות…
    עד שיש כוכב כזה במחוזותינו יכאב מאוד אם השחצנות תקשה על הפרובינציאליות..

    1. עלי הוא דווקא עשה רושם של לא ככ צנוע ואני מקווה שהוא יישאר עם שתי רגליים על הקרקע כי לעניות דעתי הצנועה הוא עוד לא בנבא ואסור לו להיות פרימדונה

  4. עידו תודה גדולה על הסיקור המקיף, הנהדר והמקצועי של האליפות. זה היה ליווי מצוין למסע של הנבחרת וגם של כל מה שמסביב לה. היו פה בסה"כ עוד 15 נבחרות שמקומן לא נפקד גם בדיווחים שלך.

  5. יאללה בוגרת 2023: בלאט\מדר, זוסמן, אבדיה, ליף ושגב\מתאזרח
    תודה על הטורים המקצועיים והרהוטים ושאפו על הדיוק הכמעט מושלם בתחזיות

  6. תודה עידו נקווה שיהיה לזה המשכיות בקבוצות ובנבחרת הבוגרת , האמת אני אישית לא מבין תקבוצות: שיביאו שלוש זרים יותר יקרים וטובים וימלאו את שאר הסגל בעידן אלבר רז אדם וכו…
    גם הם יהיו יותר טובות וגם השחקנים יתקדמו וכם הקהל יתחבר יותר
    הכוונה לבאר שבע ,אילת , נס ציונה , נהריה , וכו…
    גליל-גלבוע תהיה מבחן מעניין השנה מינו את חנוכי לקפטן ובונים עליו כשחקן משמעותי וכפנים של הקבוצה אני מאמין שזה לבד ימלא להם תאולם

  7. תודה רבה עידו, נהנתי לקרוא את הכתבות שלך לאורך כל התחרות – התמונות, הראיונות, הפריוויו שרשמת בכל יום וגם הסיכומים, הכל פשוט היה יוצא מן הכלל, סיקור שלא מבייש אפילו אתר מסחרי, באמת כל הכבוד.

    לגבי המשחק אתמול – זכור לי מאתמול בעיקר את שירת התקווה בסוף שהם עמדו על הפודיום, איך כל השחקנים צעקו ביחד עם הקהל את הפזמון האחרון, פשוט צמרמורת, באמת גאווה אחד אחד.

  8. תודה רבה .לאורך כל הדרך הרגשתי ביתרון בולט בנבחרת ישראל והוא בעמדת המאמן אריאל בית הלחמי עשה עבודה מצויינת היו לו כאן 9 שחקני רוטציה בהם בחר להשתמש היו לו כמובן את אבדיה ומדר ומאחוריהם 7 שחקנים שבכל יום הוא השתמש באחרים מהם …אני התייחס כאן בתגובות בתרומות של כל אחד מהם .
    תחילה נדבר על שלושת נערי הפוסטר אלו שענדו מדליית זהב בזכות היותם בסגל הסופי אך לא ממש תרמו .
    12 שחר אמיר יליד מרץ 1999 שיחק רק ב 3 משחקים גם בהם קיבל 2 דק בלבד קלע 2 עם מדד 1.7

    11 תומר לוינסון יליד מאי 2000 גובה 2.05 שיחק 5 מש בלבד 4 דק בלבד מדד 0.8 כמעט ולא תרם נכנס לסגל רק בגלל פציעת הסנטר הבכיר .
    10 אופק מלכה אחד מעשרה מכאן ואילך שראו פרקט בכל 7 המשחקים 4 דקות למשחק 2 נקודות ומדד 1.7 יליד פברואר 2000.

    9. תומר פורת 14 דק לערב עם 3 נק + 2 רי ומדד 3.6
    יליד מרץ 1999 .
    קיבל 30 דק מול הסרבים קלע 10 ב 4/4 שדה בכל זאת לא הצליח להתרומם מאז וקלע נקודה בודדת עד הגמר אך בגמר בית הלחמי ידע לתת לו קרדיט יפה של 18 דקות והוא החזיר עם 11 נקודות ב 4/7
    מהשדה .כולל 2/4 מחוץ לקשת שאפו לו ולבית הלחמי.

    8. עמית זיס (או זיז) יליד ספטמבר 1999 1.98 .
    17 דק לערב עם 5נק 2 רי 1 אס ואפילו 1.1 חט .
    מדד 6.4 אחוזים של 42,60,46 .
    גם כאן בית הלחמי השתמש בו לפי הצורך מול צרפת למשל קיבל 5 דק בלבד ולא תרם אך משחק קודם ברבע הגמר היה הפקטור עם 13 נק ב 27 דקות כולל 7 כ"ח בגמר קלע 7 ב 18 דק.

    7. יותם חנוכי יליד דצמבר 2000 1.99
    17 דק 8 נק 3 רי 1 אס ומדד 8.4 אחוזים של 47,52,43. למעט המשחק מול אוקראינה (5דק) תמיד שיחק בין 16 ל 23 דק וקלע בין 7 ל 16 בערב יציב ונותן את שלו כל פעם .

    6 השחקן השישי בדקות נועם אביבי יליד פבוראר 1999 גובה 2.02 .
    8 נק 3 רי 1 אס מדד 9.4
    אחוזים 61,38,70 .הכל ב 18 דק לערב .

    5.עידן אלבר בסה"כ בחמישייה מבחינת דקות אך לא שחקן חמישייה קלאסי שכן קיבל 19 דק בלבד לערב מה שמוכיח שבית הלחמי השתמש בכל ערב נתון במי שצריך ..אך אלבר יליד ינואר 2000 1.90 הלך והתקדם הוא קיבל 3 דק בלבד מול אוקראינה ולא קלע בסיום שלב הבתים אך מאז לא ירד מ17 דקות בנוקאאוט כאשר הוא קולע בדאבל פיגרס משלב רבע הגמר .
    לשיאו הגיע בחצי הגמר מול צרפת עם 20 נק ב 30 דק.

    בשורה התחתונה 19 דק כאמור בהם תרם
    9 נק 3 רי 2 אס וגם 1.7 חט במדד 12.1
    52,44,89 באחוזים נהדרים .

    4.רז אדם יליד אוקטובר 1999 גובה 1.88
    21 דק 8 נק 4 רי 2 אס 1.7 חט ומדד 10.9
    50,33,76 באחוזים .
    גם כאן בית הלחמי התחיל איתו לאט עם 8 דק לללא נקודות מול סרביה ואז 13 דק ו 5 נקודות מול איטליה
    ואז למעט שמינית הגמר ( 19 דק ו 5 נק) הוא קיבל לפחות 23 דק לערב ושם לפחות 10 נק בלוח .

    3. יאיר קרביץ יליד מרץ 1999 גובה 1.93 .
    25 דק למשחק עם 9 נק 5 רי 3 אס וגם 1.1 חט ומדד12.6
    עד שמינית הגמר (כולל ) לא ירד מ 26 דק ו 8 נק .
    מרבע גמר לא עבר 23 דק לערב כולל 7 נק בלבד בשלושת המשחקים האחרונים .
    ולמרות שהיה פחות טוב בית הלחמי ידע להסתדר עם זה .
    בכל זאת למרות הסיום טורניר טוב שלו .

    2. ים מדר שחקן חמישיית הטורניר יליד דצמבר 2000
    גובה 1.90
    31 דק לערב
    16 נק 3 רי 8 אס 1.4 חט באחוזים נהדרים של
    53,48,82 ומדד 19.6 .
    לא ירד מ 28 דק לערב .
    למעט הרבע גמר ( 7) לא ירד מ 12 נק לערב .
    למעט החצי גמר ( 3) לא ירד מ 7 אס מרשים .

    1. דני אבדיה האם וי פי של הטורניר שהיה לאם וי פי הצעיר ביותר מבחינת יליד ינואר 2001 גובה 2.02
    לי הוא מזכיר ( גם במראה אגב) את דינו בודירוגה הענק .
    יותר מ 18 נק 8 רי ו 5 אס למשחק
    להם הוסיף 2.1 חט ו 2.4 חס ומדד 22.6 ב פחות מ 33 דק .
    52,29,60 באחוזים .
    ידע גם למבוא למשחקי ההכרעה בחצי ובגמר.
    תואר שני ברציפות שלו גם אשתקד נבחר לחמישיית העונה והוא מצטרף לרבים וטובים שזכו באם וי פי
    כמו תיאודוסיץ ,זיסיס ,מירוטיץ ורבים וטובים אחרים ( כולל זוסמן ) שזכו בתואר היוקרתי .

  9. עוד שני מקרה מבחן מענינים יהיו ים מדר בהפועל אני מקווה שבית הלחמי יעמוד בלחץ וייתן לו תמושכות ושהוא יעמוד בלחץ ויראה שיפור משמעותי אני מאמין שיעבוד
    השני זה נועם דברת בראשון מקווה שגודס זוכר שלו בגיל 16 נתנו תמפתחות להפועל חיפה וייתן לו לפחות 15 דק למשחק

  10. עידו אתה מקסים.
    תודה רבה על הדיווחים ועל ההשקעה בזמן ואולי גם בכסף.
    אני בטוח שגם אתה יצאת נשכר מהטורניר הזה, גם ברמה המקצועית וגם ברגשית.

  11. מעולה עידו בזכותך עקבתי אחרי האליפות. היו סיקורים ברמה הכי גבוהה שיש

  12. תודה על סיקור מקצועי ומעולה.
    התמזל מזלי ולקחתי את הילדים למשחק מול איטליה,הייתה חוויה נהדרת ובזכותה אפילו הצלחתי להדביק את הילדים שיישבו איתי ערב ערב ויראו את הנבחרת

  13. אם כבר מסתכלים על דראפט 2020 ראיתי שמדברים על מלאדון,קיליאן הייס ואבדיה כמועמדים לבחירה בטופ שש. נשמע לי מוגזם וחסר תקדים. דבר ראשון לא זוכר דראפט שבו היו שלוש בחירות של אירופאיים כל כך גבוה ושנית אני מניח שעם הזמן התחזית תשתנה. ועדיין זה מרשים

  14. עדכון מעניין: נבדקת אפשרות שדני אבדיה יחבור בסוף השבוע לנבחרת הנוער לדרג ב׳. מדובר באליפות אירופה U18 לדרג השני, ויש הרגשה שחייבים לחזור לדרג הבכיר ביבשת.דני עצמו אכן מעוניין כיוון שאת הנבחרת מאמן אורן אהרוני, שהיה מאמנו בנוער וכן חבריו לקבוצת הנוער: דורי סהר, רזיאל חיון, יונתן אטיאס ועמית אהרוני. יהיה מעוד מעניין לעקוב אם אכן יקרה. אבדיה הוא 20 דרגות מעל כל השחקנים שיגיעו לאליפות ההיא ואם יגיע, הנבחרת תהיה חייבת להעפיל לדרג א׳.

    1. וככה מתחילה שחיקה של שחקן עבור המולדת… מדהים איך בארץ מנצלים כל טיפת זיעה משחקן במקום ללמוד שצריך גם לתת להם לנוח

      1. לגמרי חכה מה יעשו לו שהוא יבריז קצת מהבוגרים בשביל להתאמן לnba 😂😂

  15. עידו תודה רבה על הסיקור הנהדר לאורך כל האליפות, אין ספק שעשית עבודה אדירה ושירות נפלא לקוראים והמגיבים פה.
    בסוף אחרי שיתפזרו ענני החגיגות המוצדקים בהחלט באמת נשארת השאלה החשובה ששאלת את אריאל בית הלחמי בראיון בסיום- כמה מהשחקנים הצעירים הללו יצליחו להפוך לשחקנים משמעותיים בליגה הראשונה… ובכדורסל שלנו… ברור שאבדיה יהיה הרבה יותר מזה, מדר יתפתח לכזה במהרה וגם חנוכי כנראה הולך לקבל צ'אנס אמיתי בגלבוע, מעבר להם מעניין מה יקרה עם אלבר, קרביץ, זיס ואפילו אדם… מקווה שיצליחו למצוא את מקומם.

  16. איך הייתם מדרגים את הפוטנציאל של שחקני הנבחרת לקריירה בבוגרים?
    שלי (שחקנים עם פוטנציאל דומה באותה רמה):
    1. אבדיה.
    2. מדר.
    3. אביבי וקרביץ.
    4. אדם.
    עד כאן שחקנים שלדעתי נמשיך לראות בליגת העל או למעלה מכך. מכאן שחקנים שצריכים שיפור משמעותי שלא בטוח שיגיע בשביל ליגת העל:
    5. חנוכי ואלבר.
    6.זוס.

        1. חנוכי חזר מפציעה של שנה במאי האחרון, ושיחק רק ארבעה משחקים. זיס הצטרף באמצע העונה מהפועל חיפה והצליח לקבל דקות ברוטציה. עונה הבאה אני מאמין שייקבלו יותר..

  17. וואללה ראיתי את כל המשחק וכל כך נהניתי (מלבד הזריקה המטורפת של אלבר (אני חושב שזהב שמו) כשהספרדים צימצמו הפרש של 17 ל-8 והוא לוקח שלשה איומה.
    הוא גיימד רציני. מזכיר את גרייסון אלן מ'דוק' אבל כנראה מטורף כמוהו. אבל אלן ב-NBA…
    מה פיני עושה בתמונה עם חמישיית הטורניר?
    אהבתי את כל ה-IMAGE של בית הלחמי. מין אבא אוהב אבל לא מפנק. סוף-סוף מאמן שמופיע כמלא אוטוריטה וגבר לעניין. אבדיה? וואללה שהוא מצויין. חסימה אחת שלו הראתה לי טיימינג מעולה. אני מאמין שכן יש לו סכוי להיבחר בלוטרי.
    הנאה צרופה מא' עד ת'.
    עכשיו הבעייה היא להמשיך. להשתמש בצעירים האלה (והטובים מהעתודה) להתחיל נבחרת ישראל חדשה. זה מה שארה"ב עשתה בכדורגל העונה בהצלחה ניכרת (השאירו רק 2 שחקנים מהנבחרת של השנה שעברה).

    נהדר עידו, ושאלה על הכיפאק ללחמי

  18. זה אני…
    נחם לס
    הגב עריכה 22 יול 2019 15:57:38

    וואללה ראיתי את כל המשחק וכל כך נהניתי (מלבד הזריקה המטורפת של אלבר (אני חושב שזהב שמו) כשהספרדים צימצמו הפרש של 17 ל-8 והוא לוקח שלשה איומה.
    הוא גיימד רציני. מזכיר את גרייסון אלן מ'דוק' אבל כנראה מטורף כמוהו. אבל אלן ב-NBA…
    מה פיני עושה בתמונה עם חמישיית הטורניר?
    אהבתי את כל ה-IMAGE של בית הלחמי. מין אבא אוהב אבל לא מפנק. סוף-סוף מאמן שמופיע כמלא אוטוריטה וגבר לעניין. אבדיה? וואללה שהוא מצויין. חסימה אחת שלו הראתה לי טיימינג מעולה. אני מאמין שכן יש לו סכוי להיבחר בלוטרי.
    הנאה צרופה מא' עד ת'.
    עכשיו הבעייה היא להמשיך. להשתמש בצעירים האלה (והטובים מהעתודה) להתחיל נבחרת ישראל חדשה. זה מה שארה"ב עשתה בכדורגל העונה בהצלחה ניכרת (השאירו רק 2 שחקנים מהנבחרת של השנה שעברה).
    נהדר עידו, ושאלה על הכיפאק ללחמי

  19. קפצתי פה ושם לוואללה וידיעות, ואני מעדיף את עידו שלנו על כל המקצוענים שם בשכר.
    כיסוי נפלא מא' עד ת' של כל הטורניר.
    אני מרגיש גאווה גדולה.

    חשוב מאד שתישלח את העתר הבלוג החי עם 350 תגובות ואת המאמר הזה להתאחדות ולכל מי שאנחנו רוצים שיראה את הדינמיות של האתר שלנו!!!

  20. עידו, עשית כיסוי טורניר נהדר ממש. מא' עד ת'. חשוב מאד שתשלח העתקים מהבלוג החי של משחק הגמר עם 350 תגובות וכן את הפוסט הזה להתאחדות, ולאנשים חשובים אחרים בישראל בכדורסל.
    נכנסתי מדי פעם לוואללה ולידיעות, והייתי גאה שצעיר שלנו עושה בי"ס לכולם!
    איך אמר שוורצנגר פעם?

    עשית אותנו גאה!!!!!

    1. מנחם אתה מתבלבל המקצוענים זה פה. פה זה הnba.

      וואלה וידיעות זה אפילו לא יורוקאפ

  21. עידו, עשית כאן ממש מלאכת מחשבת.
    חשוב לשלוח העתקים של הבלוג החי שייראו את 350 התגובות, ואת הפוסט של היום. עשית ממש בי"ס לוואללה ולכל המקצוענים האחרים.

    איך אמר פעם מאמן נבחרת ישראל בכדטורגל גיולה מנדי?

    עשית אותנו גאה!!!

  22. תודה רבה עידו!
    סיכום נהדר של האליפות וכל מה שמסביב. התעלית לרמת השחקנים על המגרש והראת להרבה כתבים אחרים איך צריך להתנהל.
    מחכה לסיכום האליפות.

  23. תודה על הסיקור, איזו נבחרת נהדרת. יותר בוגרים מהספרדים, לא נשברים ומשחקים בהתלהבות, ממש ווינרים.
    מסכים עם אהרון שבית הלחמי הוא אחד היתרונות הגדולים של הנבחרת. יודע לעשות התאמות בחצי השני ולהשיג יתרון. במשחק הזה זה היה בעיקר לתקוף את הפוסט מהוויק סייד כששחקן מקבל מסירה ולהביא לקבלת החלטות מהירה שהובילה לאיבודי כדור.
    בקשר לעתיד, לכל שחקני הנבחרת מלבד אבדיה אין יתרון אתלטי על בוגרים, וזה משהו שיקשה עליהם מאד אם לא יתפתח.
    אבדיה אתלט, משחק מאד חכם ושומר לא רע, בעיקר שמירה קבוצתית.
    צריך לשפר את הקליעה ויכולת אחד על אחד, ובכלל יכולת לייצר נקודות, כדי להצליח בנבא.

  24. עידו הנהדר, הרבה יותר טוב מכל אתר מסחרי, הכתיבה שלך מצוינת ומעניינת וסוחפת,
    בזכותך קראתי כתבה שלמה וכל תגובתיה
    אחרי זמן שלא,
    הרבה אהבה במילותיך וזה מה שעושה את 2 האתרים פוסט אפ וזה לאתר אחד הכי טוב.
    גם סחפת אחלה תגובות.
    עידו תבורך👍🙏🙌🙏😊 והרבה אהבה פנימית מאחל לך ולכולכם לכולם

  25. למנהלי הליגה ומי שאחראי, מקווה שהבחורים הללו יקבלו זמן שלפחות 15 20 דק לשחק בקבוצות, רוצים לראות ישראלים בליגה הישראלית.
    מקווה שדני ים אלבר וכולם יצליחו
    קשה להאמין אליפות אירופה שניה ברציפות אף שפיני אמר אשתקד שאין סיכוי 70 שנה שזה יחזור על עצמו

  26. סחתיין על הפרשנות, באמת סיקור מקצועי מאוד.
    אגב מה דני אומר שם בראיון שהוא לא האמין שהוא יזכה באליפות קצר?

  27. סיקור טוב מאוד של כל הטורניר. לא הייתי שומע על זה אם זה לא היה מוזכר בהופס.

    בקשר לחברה הצעירים – מאחל הצלחה לכולם, אם הייתי משפיע הייתי נותן לכל אחד דקות בקבוצה, גם אם הרמה של הליגה תרד בטווח הקצר, לטווח הארוך זה יבטיח את חיבור האוהדים, שיבטיח עניין במשחקים, שיגרום למשחקים להיות יותר מותחים שיעלה מעניינים כי לשחקנים יהיה אכפת לנצח (זוכרים פעם לכל קבוצה היתה זהות משלה?) והשילוב של הכל יחד יעלה את הרמה בטווח הארוך.

  28. מקווה שאבדיה יצליח בnba
    .צריך לזכור שמדובר בילד שאבא שלו לקח אותו הפרוייקט.
    יש מישהו שיקח פרוייקט את רם מדר? יצמיד לו מאמן קליעה, מאמן כושר, תזונאי, פסיכולוג, מאמן שיעבוד איתו על אלמנטים במשחק האישי שלו, כל הקטנות וכו ברמה הגבוהה ביותר?
    שיגיע להיות עדי גורדון, טפירו,(בא לי להגיד שפר) אפילו ליובין.
    אולי לבד יצליח להגיע לרמה הזו. אבל לנבא אין סיכוי.
    השאלה נכונה לגבי כל חברי הנבחרת .

    מאמין שברוב הקבוצות משקיעים בהם ברמה כזו או אחרת, אבל ברור ששחקן של 10 דק' במשחק, שגם אז הוא מהאופציות האחרונות בהתקפה וכו' כמה אתה משקיע בו?
    כנראה תלמד אותו הגנה.. קליעה מ3 במקרה הטוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט