רוחות של שינוי/שמעון טבדי

רוחות של שינוי/שמעון טבדי

נכון שהפרי אייג'נסי טרם החל וכל משחקי הכס טרם התחילו אך ניתן לומר שלגבי שתי הקבוצות שעליהן נדבר היום לא יחול שינוי דרמטי בסגל השחקנים ובטח שלא יצטרפו אליהן תפוחי האדמה הלוהטים של הקיץ. העונה יהיו לי 2 קבוצות שאהיה סקרן מאד לגביהן דווקא במזרח, הבולס וההוקס.

הבולס

קבוצה צעירה, רעבה, אתלטית שרצה מעט יחד בעונה שעברה עקב פציעות אבל הבריקה לא מעט וגם בהפסדים הרבים שלה גררה את היריבות למשחקים צמודים, שכר לימוד שנה א' שולם. אני חושב שאם מסתכלים על הקינגס של העונה שעברה אז לבולס יש פוטנציאל אפילו גדול יותר לשנים הקרובות. ברור שהם יצטרכו קצת נחת מאלילת המזל שתשאיר אותם בריאים אבל העונה אני צופה הרבה ראן, גאן אנד בלאגן כיאה לרוחות בעיר הרוחות.

PG: כריס דאן/קובי וויט

כריס דאן בן 24, מתחיל עונה שלישית בקבוצה כאשר בשתי העונות הקודמות שיחק 52 ו-46 משחקים עקב פציעות. יצאו שמועות בעונה האחרונה שהבולס לא כ"כ מרוצים ממנו וינסו להטרידו לקבוצה אחרת אבל הוא עדיין איתנו אם כי ייתכן שעוד חודש הוא כבר לא יהיה שם. רבים מאמינים שהבחור מאד מוכשר ויכול להתפתח לשחקן מצויין (לא אני). הוא ניפק 11.3 נק' (42.5% מהשדה ו-35.4% מחוץ לקשת) עם 6 אס' ו-4.1 ריב' בעונה האחרונה מה שעלול לתת תקווה לצוות המאמנים לתת לו הזדמנות נוספת בעמדת הרכז הפותח. זו ההזדמנות שלו לפרוץ כעת שיש לו תחרות על העמדה ולממש את הפוטנציאל שרבים חזו לו. מדובר ברכז עם הגנה לא רעה בכלל שבקבוצה יותר מאומנת יכול להיות אפילו טוב יותר בצד הזה של המגרש. מבחינה התקפית הוא מהיר וטכני אבל לוקה מאד בהבנת המשחק, לא יודע להכתיב קצב, חודר בינוני, קליעה בינונית וכבר לא כ"כ ילד עם חלב על השפתיים.

קובי וויט בן 19 הוא רכז בגובה 1.96 על 83 ק"ג שהגיע בבחירה ה-7 בדראפט 2019 אחרי שהעמיד ממוצעים של 16.1 נק', 4.1 אס', 3.5 ריב', 28.5 דק' ב-35 משחקים במדי צפון קרוליינה בעונתו היחידה במכללות. מדובר בשחקן מאד מהיר, מאד טכני, מוסר מעולה שכמו דאן עם קליעה בינונית כרגע אבל עם ג'אמפ שוט פוטנציאלי לא רע. השאלה הגדולה היא האם הבולס יתנו לו את המקום בחמישייה מיד עם תחילת העונה או שיעלו אותו מהספסל. לדעתי הוא יתחיל מהספסל וישתלב בהמשך העונה. הוא בנוי היטב לשיטת המשחק שהבולס רוצים להריץ ומתאים מאד ליד יתר השחקנים בקבוצה. הבולס כנראה בונים עליו כרכז העתיד של הקבוצה הכישרונית.

SG: זאק לאבין

לאבין מתחיל לאט לאט להגשים את הפוטנציאל הגדול. אחרי שהשתקם לחלוטין בעונה שעברה מהפציעה הקשה שעבר והעמיד ממוצעים של כוכב עם 23.7 נק' (46.7% מהשדה, 52% אפקטיבי ו-37.4% מה-3), 4.5 אס', 4.7 ריב' ב-34.5 דק' משחק. הבחור רק בן 23 חברים יקרים. אני חושב שהפוטנציאל שלו גבוה משל בוקר או אינגרם למשל. הוא מתחיל להראות שמבחינת התקפה הוא יכול להיות שייך לעילית, תוסיפו לזה אתלטיות ברמות היסטוריות, אחד על אחד מעולה, קונפרנס מזרחי שנואש לגארד אולסטאר ויש לו סיכוי לא רע בכלל להיכנס לשם העונה בפעם הראשונה בקריירה, בטח אם הוא יביא פלייאוף. הוא הכוכב של הבולס, הוא הראה שיפור בקליעה מכל הטווחים ולדעתי הוא רק מתחיל. איפה הבעיה שלו? שאתלט כמוהו לא מוכן לעשות הגנה, אם ימצא המאמן שיגרום לו להיות בינוני אפילו בחלק הזה אנחנו מדברים על שחקן מהטובים בליגה. העונה תהיה עונת מבחן עבורו האם הוא יוכל עוד לעלות את הרמה ולהתבסס כאולסטאר שיכול להוביל קבוצה.

SF: אוטו פורטר

פורטר יהיה קריטי להצלחת הבולס משום שהוא אמור להיות האיש שעושה הגנה. השאלה היא האם אחד כמוהו שחושב שהוא כוכב מסוגל להפוך לפועל שחור, לחפות ולעלות רמה בהגנה יחד עם החוזה השמן שלו. הוא יהיה ההבדל בין הצלחה מאד גדולה (מקומות 4-5) לבין פחות מזה. ב-15 משחקים בעונה שעברה ששיחק בבולס אחרי שהועבר באמצע העונה, הוא קלע 17.5 (58% אפקטיבי וכ-49% מה-3 עם מעל 90% מהקו) אבל יש לציין שזה היה בגארבג' טיים של העונה. הוא אמור להיות ה-D&3 החדש שלהם. לטעמי הוא מקבל צ'אנס ענק בגיל 25 לעלות את ערכו ובכך לקבל חוזה שמן גם אחרי שהחוזה הנוכחי יסתיים. אני חושב שהוא לא יסכים להיות עוגן הגנתי ומתישהו יועבר מהקבוצה הן באמצע העונה או בסופה.

PF: לאורי מרקנן

המומנטום של הפיני בן ה-21 נעצר עם הפציעה בעונה שעברה אבל מבחינת כשרון הוא אמור להתפוצץ העונה. עונה שעברה, ב-52 משחקים, הוא ניפק 18.7 נק' (43% מהשדה, 50.6% אפקטיבי, 36% מה-3) עם 9 ריב' ב-32.3 דק'. הוא אמור להיות המס' 2 לצד לאבין בנטל ההתקפי ואם יצליח לעלות עוד את אחוזי ה-3 שלו הוא יהווה איום עצום וישדרג את התקפת השוורים. הבעיה אצלו היא ההגנה אבל למזלו סנטר הקבוצה יכול לחפות עליו לא מעט, אם ישתפר קצת גם פה השמיים הם הגבול עבורו.

C: וונדל קרטר

קרטר הנמרץ בן ה-19 היה מהרוקים הבולטים בעונה שעברה שהציג הגנה משובחת ויעילה והשלמה טובה ויציבה בעמדת הסנטר. אחרי חצי עונה נהדרת (10.3 נק', 7 ריב' ב-25.2 דק') הוא נפל קורבן לפציעה שסיימה לו את העונה. הבחור נראה רים פרוטקטור עם פוטנציאל, יודע לעזור טוב בהגנה ושומר חזק כאשר בהתקפה הוא יודע לאכול את השאריות שמשאירים לו. הוא אמור להשלים העונה את מארקנן ולכסות עליו בהגנה וזה דבר שהוא בהחלט מסוגל.

תוסיפו לזה ספסל של רובין לופז הנמרץ והאנרגטי, כריסטיאנו פלסיו המאגרף, ועוד כמה צעירים ורעבים אלמונים שינסו לתקוע יתד בליגה ותקבלו קבוצה שתקשה על הרבה יריבות עם אנרגיות שהן לא מורגלות בעונה הסדירה. המאמן ג'ים בוילן הוא סימן שאלה גדול, הוא לא כ"כ הסתדר עם שחקניו מאז שמונה והיו אף שמועות על מרד, אני מניח שפתיחת עונה לא טובה תסלול את דרכו החוצה מהר מאד. השאלה היא האם הוא יוכל לקנות את לב השחקנים ולגרום להם לשחק כיחידה אחת כי יש שם הרבה שחקנים החושבים עצמם "לכוכבים" ושהם אמורים להיות הסקוררים וזה עלול ליצור תסיסה שאיש לא יהיה מוכן להיות הפועל השחור שהקבוצה כ"כ צריכה בשביל להביא ניצחונות. אני מקווה שההגנה שלהם תהיה טובה משל הקינגס בעונה האחרונה כי זה יבטיח להם פלייאוף. אני מאמין שהגנה גדולה לא נראה שם אבל נראה קבוצה התקפית נפלאה, מלהיבה שתרוץ הרבה ועם החולשה במזרח לדעתי הם יעשו פלייאוף ממקומות 7-8 כל עוד הפציעות לא יבואו לבקר.

 

ההוקס

עוד קבוצה שמסקרנת אותי הם הניצים. ההוקס אמנם לא שמעו על הגנה בעונה שעברה, מה שמנע מהם לנצח לא מעט, אבל הם הביאו 2 שחקנים בדראפט שאמורים בדיוק לתת להם את זה. דיאנטרה האנטר הוא פועל שחור שיודע את תפקידו ולא שחקן של ניצוצות, הוא אמור להשלים יפה את הצבע לצד קולינס גם אם זה ייקח זמן להסתגל לליגה. קמרון רדיש שעד לפני שנה נחשב כוכב הובא על תקן ה-D&3 במקום טוריאן פרינס ואמור לקבל מרות מצוות האימון ולעשות גם עבודה הגנתית (מה שרוקים המחשיבים עצמם כוכבים לא אוהבים).

PG: טריי יאנג

אחרי עונת רוקי יפה, יאנג בן ה-20 יצר ציפיות גדולות לקראת העונה. האם העונה כבר נראה התפוצצות שלו? זו אחת השאלות המרתקות. עונה שעברה חבריו לקבוצה הרסו לו לא מעט אס' ואם העונה הם יוכלו לתרגם את המבטים החופשיים לנק' הוא אמור להתחרות על טבלת מלך האסיסטים. כמו כן, אם הוא יעלה את היעילות מקו ה-3 יותר, אנו עלולים לחזות במפלצת המתהווה לנגד עינינו. הוא יצטרך להשתדרג מהותית ביכולות הסקורינג ובעיקר בטור הניצחונות וכך לתת את הקפיצה הגדולה שלו. שדרוג כזה כנראה יכניס אותו לאולסטאר כבר בשנתו השנייה. השנה נוכל לחזות האם מדובר בעוד שחקן טוב וסולידי או בסופרסטאר עתידי.

SG: קווין הוארטר

לטעמי הוא החולייה החלשה בהוקס למרות שהוא רק בן 20. אני לא כ"כ תופס ממנו, הוא בור בהגנה, מחטיא לא מעט מבטים פנויים ולא תמיד יודע מה לעשות עם הכדור אבל זה מה יש. אולי אפילו יצא ממנו משהו טוב בסוף עבור האופטימיים שבהוקס. אם הוא ייתן תפוקת קורבר של לפני 5-6 שנים הניצים יגידו תודה. תפקידו בעיקר לקלוע שלשות חופשיות וככל שיעשה זאת טוב יותר החיים של יתר השחקנים יהפכו לטובים יותר.

SF: קנת בייזמור

כן הוא עדיין בהוקס, הוא בן 29 ולא תואם בכלל לטיים ליין של הקבוצה ואולי יוטרד בהמשך העונה אבל הוא יכול ליצור לעצמו באחד על אחד ויודע לקלוע. אולי ההוקס יצליחו לעלות את ערכו לקראת אמצע העונה ולקבל חבילה צעירה יותר עבורו. הוא סבל מעונה חלשה בשנה שעברה וירד באחוזים לעומת השנים האחרונות. על לצפות ממנו להגנה כמובן שאין מה לדבר.

PF: קמרון רדיש/דיאנדרה האנטר

דיאנדרה האנטר בן ה-21 הובא לדעתי בשביל לתרום במיידי, יש לו דברים שלהוקס חסר בסגל כגון כוח, חפירות, הגנה, פועל שעושה את העבודה השחורה כי מישהו צריך לעשות. לכן הוא בעיקר ייתן הגנה וחוזק בצבע ובהתקפה ייהנה מהפירורים שיישארו. לטעמי הם ילכו איתו בחמישייה כי הוא מאזן יותר את קולינס.

רדיש בן ה-19 יקבל את ההזדמנות לטעמי מהספסל אלא אם כן ממש ירשים באימונים. הוא יוכל להיות יותר סקורר מהספסל ולגזור תהילה גם בהתקפה, מה שפחות יתאפשר לו לצד יאנג וקולינס בחמישייה, הוא ינסה להיות זה שיביא את ההאסל והנק' מהספסל ואם ישתלב בחמישייה אז יותר בצד ההגנתי.

C: ג'ון קולינס

לא יודע עד כמה הוא באמת יהיה סנטר וגם אם ישחק לצד האנטר אלו יהיו 2 פורוורדים ללא סנטר באמת אבל קולינס בן ה-21 נתן פריצה נפלאה בעונה שעברה עם 19.5 נק' (56% מהשדה) ועם הגנה לא רעה שאמורה להיות טובה יותר העונה. הוא הראה פוטנציאל עצום ובהיעדר כוכבים בקו הקדמי במזרח עם עונה טובה, כמו יאנג, עלול למצוא עצמו באולסטאר.

ההוקס ממש קבוצת נוער ונראה לי שבלי לבדוק הם הקבוצה הצעירה בליגה. עונה שעברה הם לא היססו לשחק לפעמים עם 3 רוקים בחמישייה (יאנג, הוארט וספלמן) שהיה מחזה די נדיר והעונה הם ינסו להוכיח שהעולם שייך לצעירים. להם יעזרו וינס קרטר שיכול להיות אבא של רוב שחקני הקבוצה בעונת חונכות אחרונה אולי בליגה, דיאנדרה במברי, דווין דדמון, עומרי ספלמן ואלכס לן (שייתכן גם כי יעלה בחמישייה במקום האנטר/רדיש) לצד עוד כמה חוטבי עצים. על הנייר זו קבוצה מלהיבה אבל עדיין הכי חלשה בליגה בפער ניכר גם עם התקדמותם של יאנג וקולינס. אין בסיס הגנתי ברמה שזה זועק לשמיים, כמעט איש לא יכול לשמור שם קונוס והם חייבים קצת וטרנים בולדוגים בהגנה על מנת להשיג עצירות כי בעונה שעברה הם פשוט לא יכלו לעצור כלום. היא תשחק גם התקפי מאד ואם לפחות בצד ההתקפי הם יפגעו יש להם סיכויים לא רעים להילחם על מקומות 7-8 בפלייאוף. הצעירים יקבלו במה ללמוד והשאלה היא האם כל היתר מסביב מסוגלים להיכנס לתפקיד העוזרים של יאנג וקולינס. לטעמי יפתיעו ויסיימו 8 (יותר ווישפול).

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה שמעון, פוסט מעניין מאוד ומושקע.
    אני חושב שעונה הבאה ההוקס יהיו בטופ 15 בהגנה בזכות רדיש והאנטר, מאמין שיעלו בחמישייה כזאת:
    PG- טריי יאנג
    SG- קווין הוארטר/ קאם רדיש
    SF- דיאנדרה האנטר/ קאם רדיש
    PF- דיאנדרה האנטר/ ג'ון קולינס
    C- ג'ון קולינס/ אלכס לן

    1. טופ 15 זו שאיפה מרשימה, אבל לא ממש סבירה.
      זה בהתחשב בעובדה שבשנה שעברה ההגנה שלהם דורגה במקום ה-28 (איזה מזל שיש את הסאנס והקאבס),
      בעובדה שטריי יאנג לא מסוגל לשמור על אף אחד (ומשחק המון דקות),
      ובעובדה שלרוקים (גם השומרים המצוינים שביניהם) לוקח זמן ללמוד את הסכימות ההגנתיות ב-NBA.

        1. דנבר נתנו קפיצה. אבל הם לא קבוצה של רוקים (הניסיון, זו אחת הסיבות לקפיצה), ואין להם בהרכב את טריי יאנג. . .

          1. מילת המפתח היא "ניסיון". תראה את התהליך שדנבר עברו ב-3 העונות האחרונות. זה היה תהליך לא פשוט, ההפיכה לקבוצה שידעת להגן (בעונה האחרונה מקום 10).
            ב-3 העונות שקדמו הם היו 23 – 28 בליגה.

          2. לטעמי ניסיון זה אוברייטד. הייתי אומר אולי תיאום אבל תראה מה בודצהלר עשה בשנה אחת. ואיך יוסטון עם כל הניסיון שלה הדרדרה השנה (לא זה לא קשור לאריזה) אין לדעת אבל אני מנחש שאלנטה תסיים לפחות במקום ה20 ומעלה

          3. ניסיון זה חלק מתיאום חייב גם שומרים טובים באחד על אחד. אצל ההוקס למעט קולינס כולם נוראים באחד על אחד ואז יותר קשה לסגור וצריך לעזור וההגנה נראית זבל. יאנג אוויר הוארטר אוויר בייזמור אוויר בספסל כולם אוויר, ההגנה שלהם נוראית, הם לא יכולים לעשות עצירות גם אם החיים שלהם תלויים בזה. לא הייתי בונה מגדלים על האנטר ורדיש בעונת רוקי שהם יהיו קליי ודריימונד. יקח להם זמן ללמוד אם בכלל. וכמובן שתיאום בא עם הזמן שלומדים הרגלים ולומדים לסתום חורים. המזל שלהם שהם במזרח ככה שיש שם קבוצות שאין גם התקפה והגנה יחד כמו שארלוט ניקס
            בניקס אני צופה אסון דניס סמית ה"כוכב" וואנה בי בארט ה"כוכב" וואנה בי קווין נוקס ה"כוכב" וואנה בי NO D

        2. דנבר בטווח גילאים של הבולס 22-24 ההוקס הם 20-22. הבולס הרבה יותר מוכשרים מההוקס ואמורים לעשות פלייאוף במזרח יש שם מספיק כשרון לזה אפילו למקומות 4-5 באופטימי אבל מאמן והנהלה לא יודע איך הם..

      1. מסכים עם כל מה שגיא אומר מילה במילה. להוקס יהיה הגנה זוועתית גם העונה אם יקפצו למקומות 23 22 זה יהיה פנטסטי. השאלה זה האם ההתקפה תדפוק 120 130 נק על יתר 10 פחי האשפה במזרח שיספיק להם לפלייאוף.. אני מאמין שהם יסיימו 10 ומעלה בבטחון סומך על יאנג וקולינס.

  2. הפתעת אותי מנגבנו… לא ידעתי שאתה נובר בפחים.
    בהחלט שתי קבוצות מעניינות (קאפקייק אוטוטו עוד אחד קופץ לך על העגלה…)

    1. כל מגבון סופו לסיים בפח..
      האמת עקבתי העונה לא מעט אחרי סאנס הוקס ובולס לגבי 2 האחרונות מחציות שניות בעיקר כי בוא לא נגזים לקום ב2 בלילה בשבילן…
      מהסאנס התייאשתי אי שם בחצי של העונה שראיתי שהגנה היא ברמה של קט סל ושאייטון סתם רץ מחצי לחצי וכל מיני אייזיה כנען וחבריו משליכים בלטות הבנתי את הפואנטה מהר.

  3. המזרח פתוח לחלוטין ב 7-8 – לך תדע מה תקבל מדטרויט ואורלנדו, ככה שאטלנטה ושיקאגו יכולות עקרונית להחליף אותם, אבל בעוד אטלנטה נראתה כמו קבוצה בחלקים ארוכים של השנה, שיקאגו נראתה לרוב כמו כלום, וזה נראה לי מהפך שגדול עליה, במיוחד כשהכוכבים שלה מועדים לפציעות.

    1. תודה שמעון.
      מסכים עם הדיאגנוזה. גם בבולס וגם ההוקס יש הרבה כישרון, אבל הבולס פשוט לא שומרים. לא רואה איך בוילן הרסר משנה שם משהו עם ״כוכבים״ רכים ופורטר שעד היום אני לא מבין איך הוא עקץ את הוויזרדס עם החוזה שלו בעונה עם מספרי כספי. את מרקנן אני מאוד אוהב. מעבר ליכולת לבחור יש אופי. חוץ ממנו אין שם הרבה ולאבין בעיקר ניפח מספרים. ההוקס לעומת זאת זה סיפור אחר. עם השיפור הצפוי של יאנג וקולינס אני צופה להם התקדמות סטייל אורלנדו. הם בהחלט יכולים לאיים על הפלייאוף אם החתיכות יתחברו שם נכון.

  4. תנו לצעירים קצת להתפתח ותוך כמה שנים- קונטנדרית לאליפות! (אני מודה- אני משוחד)

  5. שיקאגו – לא רואה סיבה שיצאו מהפח אלא אם וויט מטאור ווונדל קרטר מתפתח לרמת חמישיית הגנה של הליגה ובשני המקרים הסיכוי שזה לא יתממש גבוה משמעותית מהאפשרות שכן וגם אם כן, העונה לא יראו שם פלייאוף.
    אטלנטה – בהחלט מעניינים מאד, לא הבנתי למה רדיש נחשב שחקן הגנה, בכל מקום כותבים שיש לו פוטנציאל הגנתי פיזית אבל שעוד לא התממש. האנטר הוא ה- 3&D מביניהם, שחקן הגנה טוב כבר היום, קולע טוב יותר מרדיש ל-3 ופחות ורסטילי מרדיש בהתקפה.
    לאטלנטה כרגע יש 7-8 שחקני רוטציה בני 20-22, ביניהם שני השחקנים המובילים, זה לא מספיק בשביל להיות באמת טובים. יאנג וקולינס נראים אחלה פוטנציאל אבל עדיין יש הרבה אי ודאות ושניהם בעייתיים בהגנה. אם הכל הולך לכיוון חיובי וכולם מתפתחים יפה, זו יכולה להיות אחלה קבוצה אבל באותה סבירות, ואולי בסבירות גבוהה יותר, יש תסריטים שזו קבוצה מאד בינונית- יאנג לא מצליח לשמור על קליעה יציבה, קולינס מתקשה מול שחקנים פיזיים, רדיש לא מפתח קליעה מבחוץ, האנטר שומר אחד על אחד טוב אבל לא תורם קבוצתית יותר מדי.

    בקיצור, לחלום על פוטנציאל של צעירים זה כיף גדול, אבל ברוב הפעמים זה פשוט לא מתממש.

  6. תודה שמעון פוסט מעניין אין ספק שאטלנטה ושיקגו ייראו טוב יותר מאשר בעונה הקודמת השאלה כמה טוב יותר .
    אני חושב שאטלנטה תדשדש עוד שנתיים בתחתית ואז תפרוץ למעלה לשיקגו יש סיכוי כבר השנה להיכנס לפלייאוף אם לא יהיו להם פציעות מסיימות עונה .

  7. קבוצות עם פרוספקטים מעניינים, אבל לא לשנה הבאה. הרוקימאניה מתאימה אולי ליוני, אבל אלה שחקנים שלא הוכיחו כלום. באופן כללי, רוקים לא משפיעים על הליגה בשנה הראשונה,, בטח מאז ה וואן אנד דאן.
    אפילו טריי יאנג שהבריק בחלק הדני של העונה, קצת בסימן שאלה אצלי, מה יעשה כשיתחילו להתמקד בו?

    1. להתמקד בו? ראית משחקים שלו העונה? המהלך הקבוע השל רוב היריבות היה דאבל טים קבוע עליו כמעט כל התקפה

  8. תודה על הסקירה.
    כאוהד שיקאגו, אני מצד אחד מאוד מחבב את בחירות הדראפט שהמועדון מנפק בבחירות מס׳ 7 בשלוש השנים האחרונות (ווייט, וונדל קרטר, מרקאנן), אבל מצד שני – מתאכזב כל פעם מחדש מחוסר האסטרטגיה ששוררת בצוות המנהל.
    נראה שכל שנה-שנתיים משנים כיוון – מלהביא שחקנים ותיקים כבאטלר, ווייד ורונדו ועד לשלוח את כולם ולהביא צעירים וכו׳.
    אני מאוד מקווה שיבנו תכנית מסודרת שבה הגרעין הצעיר והסופר מוכשר שנוצר שם יתחבר ל-2-3 ותיקים שהיו בכמה משחקי פלייאוף בחיים וירימו את הקבוצה למעלה.
    ספציפית – אני חושב שצריך להביא רכז ותיק כמנטור לקובי ווייט שיחלוק איתו דקות (ולא כריס דאן), ועוד גבוה מנוסה עם ניסיון פלייאוף (אין לי יותר כוח לרובין לופז).

  9. רדיש אם אני לא טועה לא יכול לשחק 4 הוא בעיקר שלוש עד עכשיו אני לא מבין למה אטלנטה לקחו את האנטר ולא קלובר הוארטר לא ברמת חמישייה וקלובר יכול להשלים לחמישיית צעירים מוכשרת של יאנג קלובר רדיש קולינס ולן אני במקום אטלנטה הייתי מנסה להחתים את קאזינס שיתאים להם כי קולינס לא יכול לשחק סנטר לאורך זמן

      1. קולבר הולך להפתיע, נראה מאוד לוחמני, גימי באטלר ארוך יותר.
        מינסוטה חייבים להעיף את ויגנס, לא משנה תמורת מה, פול, באטום, העיקר שילך, אוקוגי וקולבר אחלה שחקני כנף, מקסימום להקריב עוד שנה להביא בחירה ועוד החתמה והם חוזרים לתלם, העיקר להפטר מויגנס

        1. קראתי בהמון מקומות שקולבר הרשים מאוד באימונים לפני הדראפט.
          זה לא משנה את העובדה שאטלנטה בחרו שחקנים שמתאימים לחזון של הקבוצה.
          ובחזון הזה, הקליעה מהשלוש נמצאת גבוה בסדר העדיפויות.

  10. הבולס לא מעניינים אותי בכלל. לא יודע, משהו שם לא מתחבר לי בעין אבל הלוואי שאתבדה. ההוקס, לעומת זאת, עושים גם קולות של פרונט אופיס מחושב (גם אם לא בהכרח מקבלים את ההחלטות הכי טובות) וזה סימן מצוין בעיניי. בהחלט אצפה בהם יותר השנה. ואתה נשמע קצת מסונוור מיאנג. אחלה שחקן, אבל אפילו לא ציינת מילה אחת על (אי) ההגנה שלו… או על זה שיש מצב שהוא הולך להיות חור בצד הזה של המגרש אולי לאורך כל הקריירה שלו. בליגה של היום מאוד קשה להחביא את זה לאורך זמן, במיוחד אם אין לידך עוד כמה אולסטארז. מאוד מעניין אותי לראות איך הם הולכים לשחק דיפנס השנה.
    וכמובן תודה על ההשקעה והפוסט.

    1. מה יש לדבר על ההגנה שלו? היא לא קיימת ולא תהיה קיימת. זה מעולם לא עצר את קרי או הארדן…

  11. בולס מאוד כישרוניים, יכולים לתת פיט לאטלנטה אם יהיה להם מאמן כמו שצריך, אוהב מאוד את החמישייה שלהם.
    לא מבין למה כל כך רוצים להפטר מדאן, ממה שזכור לי מהעונה שעברה שהוא היה היחיד שגרם להם לנצח, ברגע שנפצע אז בכלל לא ידעו מה זה לנצח.
    בהחלט צריך להוריד תכוכבע בפני הסקאוט של שיקגו שכל שנה פוגע עם בחירת סיבוב ראשונה סוף טופ 10, מאוד אוהב את וייט , יכול להפתיע.
    כרגע הקבוצות הצעירות נראות יותר מעניינות ומלהיבות מרוב קבוצות הפליאןף, אטלנטה שיקגו ניו אורלינס דאלאס

  12. תודה רבה שמעון.
    זה נראה שקבוצות, גם אם יש הרבה כשרון, לוקח הרבה זמן עד שזה יוצא לפועל. שני הקבוצות עם שחקנים צעירים מאוד מאוד, שלא זכור לי דוגמאות לפריצה בגיל כה.
    למרות שמדובר במזפח, עדיין קשה לי לראות אותם עושים משהו בעונה הקרובה. מקווה לטעות

  13. שמעון תודה לא עד כדי כך מכיר את הפרוספקטים בכדי להגיב אך אטאלנטה עושה לי רושם טוב מאד .
    כך או כך קשה לי מאד להאמין שנראה שידרוג ממשי כבר בעונה הקרובה ….אבל במזרח הכל יכול להיות .

  14. תודה שמעון לצערי אני מגיב מאוחר מדי,בהוואי 13 שעות הפרש מישראל רק קם לשתות קפה בבוקר ו9 וחצי בערב אצלכם.
    יאנג סופרסטאר, אצל לאבין הבעיה זה החכמת משחק בהגנה הוא לא מסוגל לעקוב אחרי השחקן והכדור, לא מסוגל לקרוא חסימות די מוזר שכל מי שיוצא מינסוטה אין להם יסודות הגנתיים

  15. תודה שמעון לצערי אני מגיב מאוחר מדי,בהוואי 13 שעות הפרש מישראל רק קם לשתות קפה בבוקר ו9 וחצי בערב אצלכם.
    יאנג סופרסטאר, אצל לאבין הבעיה זה החכמת משחק בהגנה הוא לא מסוגל לעקוב אחרי השחקן והכדור, לא מסוגל לקרוא חסימות די מוזר שכל מי שיוצא מינסוטה אין להם יסודות הגנתיים

  16. אחלה טור שמעון, הצלחת להוציא משהו מעניין משתי קבוצות די אפורות (לפחות ברוב השנה שעברה, יותר שיקאגו). לא בטוח שלוין יכול לסחוב קבוצה לפלייאוף, לגבי יאנג – לא כל כך מהר נהיים סטף קרי – כמו סטף גם הוא מנסה לרקוד ללא טווחים, אבל לתרגם את זה ל-73:9 זה כבר מעבר לקליעה.

  17. קבוצות נחמדות אבל לא חושב שהם יעשו פלייאוף בעונה הבאה.
    יש להם עוד דרך לעבור.
    דווקא הקבוצות הצעירות המעניינות נמצאות במערב והם דאלאס סקרמנטו וניו אורלינס..
    וכמובן דנבר שכבר עשתה את הצעד בעונה החולפת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט