מעורב הופס ליום ראשון: עכשיו זה LEBRON AND LEBROW! / מנחם לס

 

 

1. האם כולם הרוויחו מהטרייד?

 

 

נכון לעכשיו נראה ששתי הקבוצות המעורבות הרוויחו מהטרייד, אבל רק נכון לעכשיו! ייתכן מאד שהלייקרס מכרו את עתידם כדי לרצות את לברון לשנתיים -שלוש הבאות. אחרי ה-2-3 עונות?

"אחרי המבול" אומר לעצמו לברון.

אבל ישנן מפסידות גדולות שהן לא הלייקרס ולא הפליקנס, ולגדולה ביותר קוראים בוסטון סלטיקס.

2. קודם המרוויחנים הגדולים מהטרייד

1)ראשית הלייקרס. הם קיבלו מה שהם רצו מתחילה. את אנטוני דייויס. אז בטרייד אחד הם הפכו מהבדיחה העצובה של הליגה להיות שוב הקבוצה המעניינת ביותר בליגה, הקבוצה שתכוסה יותר מכולם, והמקום הרצוי ביותר להיות בו. (מה קורה אבי טרכטמן? מאיש צוות הופס שעבורו קליפרס – היט היה מאורע, פתאום הוא הופך לגביר של העיירה שלנו!).

יחד עם הלייקרס הולכת כל ה-NBA. החלום הרטוב שלה הן שתי קבוצות על באל. איי וניו יורק. הלייקרס במצב למלא את רצון ה-NBA, לפחות בשניםם הבאות (שלאחריהן תבוא מפולת שלא נדע!)

2) הפליקנס ידעו שאין להם ברירה אז גריפין הוציא הכי הרבה שיכול היה. עם אינגראם, לונזו בול, ג'אש הארט, ושלוש בחירות דראפט כולל מס' 4 של הלייקרס. עם הבחירה מס' 2 שלהם, הם יכולים להעמיד אחלה קבוצה צעירה כבר העונה. הפליקנס גם ניפטרו מה-פיין-אין-דה-אס הגדול ביותר שהיה להם, ושהרס יותר מאשר תרם. ועכשיו הם עולים על קבוצה צעירה, מפחידה בחוזקה:

*דרו הולידיי במספר 1. (ומחליפו לונזו בול?)

*לונזו בול במספר 2 לשחק עם הולידיי גארד-גארד? (או…מהבחירה ה-4 של הלייקרס – ד'אנדרה האנטר??? ג'רט קולבר??? או…קם רדיש…???.)

*ברנדון אינגראם במספר 3 (או סטנלי ג'ונסון???דריוס מילר??? או מהבחירה ה-4 – האנטר, קולבר, או רדיש)

*ציון ויליאמסון – פאור-פורוורד

*ג'וילוס רנדל – סנטר.

ARE YOU KIDDING ME??? ניו אורלינס מתכוננת לאליפות תוך שניםם-שלוש AND I AM NOT KIDDING YOU!!!

הם מנצחים את הלייקרס עם, או בלי, קוואי לינארד (או קיירי אירוינג, או מי שלא יהיה) 1-4 אם יגיע לזה. לברון גמר. דייויס הוא לא מנהיג ולא ווינר. הוא סחורה בלתי מוכחת. הכל בנוי על "השערות".

3) אנטוני דייויס קיבל מה שרצה. הוא רצה לשחק בלייקרס או בקליפרס ולא בשום מקום אחר.

4) לברון קיבל מה שרצה: סופר-סטאר לשחק לידו. עכשיו עם שניהם, והטרייד לא מבוצע רשמית עד אוגוסט, הלייקרס יכולה להביא עוד כוכב במקסימום המותר. אני לא מאמין שקוואי לינארד ירצה לוותר על הזדמנות כזאת. רק תארו לכם לזכות באליפות עם קבוצה שלישית. עכשיו האשמה לא תיפול רק על כתפיו. לברון חתם עם הלייקרס בקיץ שעבר עם ציפייה מבוססת על הבטחות שקיבל מהלייקרס שהדבר הראשון שהם עושים הוא להביא סופר-סטאר נוסף לשחק לידו. לקח שנה שלמה, אבל הציפייה שלו התמששה. היי, לפני פציעתו בחג המולד הוא היה בדרך להביא את הלייקרס לפלייאוף במצב טוב מאד עם כל צעיריה. הפציעה מנעה זאת. אני משוכנע שהוא בטוח שעם דייויס – ועוד שחקן סטאר שיביאו – הלייקרס יהיו במצב טוב להילחם על ראשות המערב, במיוחד עתה כשהווריורס ירדה מהפרק.

5) קהל הלייקרס של סטייפלס סנטר יודע שהוא הפך בצ'יק לקהל של האולם שבין לילה חזר למרכז הכותרות, וישמש שוב למרכז עולם הכדורסל.

6) אבי טרכטמן שלנו יודע שלפתע הוא הפך לכתב עם הקבוצה המעניינת ביותר ב-NBA השוכנת NEXT DOOR לביתו.

7) דדי מאושר כי הוא היה הראשון, והתובעני ביותר בבטחונו שאנטוני דייויס ישחק בלייקרס.

8) מג'יק ג'ונסון מאושר כי עכשיו הוא לא נראה כזה דביל כפי שנראה כשרצה לעשות את הטרייד

9)מנחם לס מאושר כי עכשיו הכיף לעלות על הלייקרס הוא מרובע ומשולש. בעונה שעברה לא היה כל כיף בלהכות אותם. מי נהנה לחבוט בכלב מת?

10) הכינוי החדש LEBRON AND LEBROW!

מי שמעוניין לשמוע מה יש לרחל ניקולס ניקול לומר על הטרייד אז הנה:

3. אבל היו גם מפסידות גדולות:

1)הבוסטון סלטיקס: דני איינג' הפסיד הרבה יותר מסתם ה-BIDDING WAR על אנטוני דייויס. עכשיו הסיכוי שקיירי אירוינג יחתום עם הלייקרס הוא גבוה ביותר. כמובן אם קוואי לינארד לא חותם איתם. בכל מקרה קיירי אירוינג עוזב את הסלטיקס. עתה, ללא דייויס שברח לאל איי, וללא אירוינג, ומצד שני טורונטו רפטורס מתחילה את העונה בהיי גבוה ביותר, האם הסלטיקס תישאר קונטנדרית במזרח? כמובן שהמון תלוי בהתפתחות של ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון לכוכבים.

2) הגולדן סטייט ווריורס: מהדרלינג של המערב; מהקבוצה שכולם רוצים לראות; מהקצפת של המערב (וכל הליגה), לפתע הלייקרס – מכולן – מחליפה אותה כ'הקבוצה של המערב'. הכל תוך שבוע!!!!!!!!!!!!

3) הקליפרס. לקליפרס היה סוף סוף  סכוי לדוג סופר סטאר כדייויס (היא היתה אחת משתי הקבוצות שהוא הסכים לעבור אליהן!) ולהפוך לסופר-טים. עכשיו, אלא אם כן קוואי לינארד יחתום בה ויחזיר מעט את שיווי המשקל, היא שוב הפכה לזנב האריות, הלייקרס. היא הפעה היום לדיירת מס' 2 בסטייפלס סנטר.

4) כל קבוצות השווקים הקטנים היודעות למפרע שאין לאף אחת סכוי TO LAND סופר-סטאר אמיתי. הן חייבות להתקיים ולקוות לטוב ביותר ע"י בנייה עצמית

5) לבר בול עם החלום שלו שבניו ישתלטו על הלייקרס. מה שלבר אמר ותיכנן לא מעניין הרבה אנשים, אבל כך או כך, בא הסוף לזיווגד בין הלייקרס ומשפחת בול.

הנה תגובת לבר בול (שהבן הממזר של סטוקטון שלח לי הרגע):

 

 

4. הוינדיקציה של קייל לאורי

 

*

אחת ההנאות הגדולות שלי מנצחון הרפטורס היתה ההצלחה הגדולה ביותר – ואולי גם הבלתי מצופה ביותר – של קייל לאורי.

מסכן הבחור.

אפילו שהיה 5 פעמים אול-סטאר (ואפילו עלה בחמישיית המזרח פעמיים, ב-2015 וב-2016), וישנה לו מדליית זהב אולימפית (2016), הוא תמיד נחשב לבן האובד.  THE ODD MAN. לא משנה כמה טוב הוא, הוא אף פעם לא מקבל את הכבוד וההוקרה המגיעים לו.

ישנם שחקנים כאלה, מה לעשות. לא משנה כיצד ישחקו ויזהרו, שחקנים מסוגו לא ישיגו אף פעם את המוניטין, הפרסטיז'ה, וההערכה המגיעה להם.

היה משהו מוזר אפילו בטרוף הנצחון בחדר ההלבשה: כולם השתוללו, קפצו, צהלו, בכו משמחה ושתו. בירה, שמפניה. מכל הבא ליד.

קייל? השתולל, קפץ, צהל, בכה משמחה. אבל לא נגע בשתייה.

כי הוא לא שותה.

בן עיר 'אחוות האחים' THROUGH AND THROUGH – נולד שם, שיחק תיכון שם, שיחק מכללה שם (שנתיים בוילנובה) הוא קתולי אדוק וילד טוב פילדלפיה.

לאורי .- כמו כולם – עבד כל ימי חייו הצעירים להגיע לרגע הזה ולמעמד הזה, וכל מה שהוא רצה בתוך כל ההילולה הזאת זה להיות עם אשתו ושני ילדיו.  חייו ונשואיו של לאורי נחשבים למשהו מיוחד בטוהרו.

הפילדלפיה אינקווייר כתב עליו:

The basketball player, Kyle Lowry is a married man. He tied the knot with Ayahna Cornish-Lowry after staying in a relationship for several years. As a loving couple, they have also welcomed two beautiful sons Karter Lowry and Kameron Lowry. Since their marriage, the married pair has maintained a perfect relationship with them.

Besides this, he has never seen with anyone in the public and media. Furthermore, there is not even a single rumor of extramarital affair and girlfriend of him. Currently, Kyle and Ayahna are living elegantly.

מה הוא מזכיר לי במשחקו? PIT BULL או בולדוג.

תארו לכם אחד עם האישיות והכוח המנטלי של וינסטון צ'רצ'יל, שהוא בן  32, ומשחק כדורסל. זה לאורי.

מחוץ למשחק הטיפוס השקט והנעים מכולם, ועל הפארקט, כפי שראינו נגד הווריורס, הוא 'השור הזועם'.

כשתפשו אותו לראיון אחרי המשחק הוא נראה ממש בהלם. הנה מה שאמר:

“Words can’t explain how I feel, “It’s been a long, long time. Thirteen years of NBA basketball. Couple years of college. A couple years of high school basketball. And to be able to say I’m a world champion, it makes me feel great. And to do it with the group of guys that we did it with is amazing. Like, it’s just kind of still surreal. Kind of, it hasn’t hit me yet. I’m still kind of in this moment of just, like, is this real yet? And for me just at the end of the day, I work extremely hard on my game, I work extremely hard on myself, and I am extremely hard on myself. And I’m happy to be able to say I’m a champion. It’s been a long time coming.

נראה לי שלא היו הרבה שחקנים שהעריכו את מה שקרה לפני שעה כמו לאורי.

הוא עוד אמר:

 “ My job was to go out there and to be the best basketball player I could be. How I feel now is: We won the championship.”

דמאר דרוזן היה חברו הטוב ביותר.

כשהוא עבר לספארס בטרייד שהביא את קוואי לינארד, קוואי – האמינו או לא – ביקש לשוחח ביחידות עם לאורי.

לאורי אומר:

הוא אמר לי בקיצור, וישר לעניין:

Let’s go out and do something special. I know your best friend left, I know you’re mad, but let’s make this thing work out,'” . .”

"ותראו היכן אנו עכשיו!"

משך הבלוג החי כתבתי שוב ושוב ושוב: "קייל לאורי הוא ממש נפלא הערב. מקריב את גופו ונותן את נפשו!

לפני שנתנו את ה-MVP לקוואי לינארד, כתבתי בבלוג החי: "ה-MVP יינתן לקוואי, אבל הבחירה שלי הוא קייל לאורי!"

קוואי קיבל את ה-MVP, אבל לגבי הגיבור הבלתי מעורער של הרפטורס היה קייל לאורי.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 239 תגובות

    1. עלק קללת לבאר.
      אם יש סיבה אחת שאני אשמח אם הלייקרס יקחו אליפות (ואין) היא כדי לסתום לאדיוט הזה את הפה.

        1. אני מוחק רק כשמקללים, או פוגעים בצורה מכוערת בגולש או איש צוות. לא זוכר שמחקתי אותך יותר מפעם אחת בלבד, אלא אם כן אתה מופיע בשם 'יואל'

          1. מעולם (בערך.. עד כמה שזכור לי)
            לא קיללתי (אלא אם הוא פתח ראשון..)
            איש צוות (כלומר.. תגדיר איש צוות…יש פה באתר יותר כותבים מקוראים.)
            .
            אתה זוכר לא נכון..
            .
            מעולם לא הגבתי תחת כינוי שלא השתמע ממנו שאני
            "הממזר של סטוקטון" גם אם בכינויים טיפל'ה שונים..
            .
            ד"ש לגייל, רק בריאות ואריכות ימים.

          2. לא נכון דוק, סימנת את יואל ומחקת לו סתם תגובות של צחוקים בלתי מזיקים על טיטולים.
            ובעקבות זה הפכת אותו לטרול.
            חבל מאוד.

          3. מנחם,תמחק עד מחר מותק,אתה עכשיו על הפטו שלי,
            אתה תמיד היית שמוק ותמיד תהיה,
            תמשיך ללקק ללוזרים כמו דדי,
            ואל תשכח למחוק את הג'יפה שיוצאת לך מהפה פה באתר,יאהבל זקן

        2. אמרתי לכם שיש בפח תגובות נורמטיביות של מגוון מגיבים ואנשי צוות כבר לפני כמה חודשים.
          זה נראה משהו אקראי וכדאי לבדוק את זה.

          1. ברור דוק.
            אתה מוחק תגובות על פי גחמות אישיות של רגע.
            יואל לא עשה דבר בהתחלה שלא מקובל באתר, לא העליב, לא קילל, רק הריץ בדיחות טיטולים שזה דבר שעשינו כל העונה.
            החלטת לעלות עליו ולהתחיל למחוק אותו שיטתית.
            .
            כתבת "אני מוחק רק כשמקללים, או פוגעים בצורה מכוערת בגולש או איש צוות.".
            פשוט לא נכון.
            זה שהוא מקלל עכשיו ונמחק זה כבר מתיסכול שלו אחרי שסימנת אותו סתם והתחלת למחוק אותו בצורה שיטתית.
            .
            רק לידיעתך, ה"יואל" הזה שאין לך בכלל מושג מיהו היה תמיד מתומכיך הגדולים ביותר.
            .
            תמחק מה שבא לך, כאמור זה האתר שלך, אבל לפחות תהיה גלוי בקשר לזה ואל תתיימר להיות הוגן בקשר לכך.
            פשוט החלטת להיטפל אליו וזהו.
            .
            (לגבי עריכת תגובות פוגעניות בצורה קיצונית כלפי מגיבים אחרים – אני תמיד אהיה בעד זה. גם שלו וגם של אחרים)

          2. אתה כל כך לא הוגן. אני מחקתי את יואל רק כשהוא התחיל להכניס את שמו עם משהו מזדיין של דדי. אפילו לא קראתי מה שכתב. רק לא הסכמתי שמישהו ייכנס לאתר בשם כמו "יואל בשם דדי המזדיין בתחת" או משהו כזה.
            אין לי כל רצון להתדיין אתך בנידון. קרא אותו מאממול בפוסט של רועי. הדבר המלוכלך ביותר שהופיע באתר עד עתה אבל אין לי כוח למחוק אותו יותר. הוא דפוק מנטלית וכתב שעל כל תגובה שאמחוק הוא יכתוב עשר. אז זה אחד שהיה פעם הוגן? שטויות במיץ עגבניות. בגללו ניאלץ לעשות תגובות ברישום, מה שיהרוג 75% תגובות מהאתר. ואתה עוד מגן עליו?

      1. תודה שדו,
        אם התגובה שלך הייתה אלי
        אני לא הולך לשום מקום,
        מנחם תשקיע זמן וכסף כדי לשנות מה שבא לך,
        אתה בכיין,ולא הוגן (תמיד היית כזה)
        לא מבין "גדול" בבני אדם.
        מה שהאשך כתב לך מדויק 100%.
        אני לא הולך להתווכח,
        אין לך מושג כמה אני עקשן,תמחק,תחסום,תבכה,תאיים,אצלי נשרפת,
        אני אכנס שוב ושוב,על כל ג'יפה ויהלום הכי קטן שיוצא לך מהג'ורה,אני אכנס בך ואגיב בכל הכח.
        זאת האזהרה היחידה שאתה מקבל ממני,
        אם אתה סנילי מידי לזכור את זה ,תדפיס ותדביק לך על המצח,שתזכור,
        את הטיטולים נמשיך לייצר ,במיוחד למבוגרים חסרי יכולת.

        1. התגובה כמו שלך למי שמבוגר הרבה יותר ממך מראה מדוע צריך למחוק אותך!!! אתה זבל של בן אדם עם תגובות זבל. אישיות סכום אפס! חסר ערך יהודי ואנושי וגס רוח ברמה חולנית!!!

  1. טרייד שהיה באוויר עוד מהעונה שעברה, לפחות קוזמה נשאר ונראה חמישיה מעניינת אצל הלייקרס.

    החתמה נוספת תיהיה בעמדה הרכז/גארד.

    לפחות אני אזכה אולי לראות את באטלר וקוואי ביחד בקליפרס באחת מן קבוצות ההגנה הטובה בליגה(?)

  2. וואוו, טרייד לא מפתיע אבל עשוי לתת ללברון, לצערי, פוש לקראת ה-GOAT.
    עם דיוויס, שעד לא מזמן נחשב top 3, ועם עוד גארד רציני (קמבה?) לברון יכול להיות הראשון שהביא שלוש אליפויות לשלוש קבוצות שונות כאלפא.
    וזה, כשהיריב הרציני האמיתי היחיד של לברון בשנים האחרונות שוכב פצוע עם אכילס קרוע…
    יכול להיות שגם הלוחמים מרוויחים מההתרחשויות, הם נכנסו לפלייאוף עם 0 אחוז להשאיר את דוראנט, והאחוזים רק עולים.
    והניקס? רואים אתצכל החלומות מתנפצים. מעניין אם הם ודוראנט ייקחו הימור הדדי ויחברו אחד לשני במצב הנוכחי.

  3. לאורי ביושר הרוויח כל מילה חמה.
    התפקיד שלו בקבוצה היה קריטי להצלחתה –
    להפוך את תשומת הלב לה זכה קאוויי לנקודות של שחקני הפנים. הוא היה מבריק בביצוע מלאכה זו.

  4. אחרי שראיתי את הפירוט האמיתי של כל בחירות הדראפט והחלפת הבחירות בלי שום הגנה , בחירות שיהיו 4-5-6 שנים קדימה זה פשוט טרייד איום ונורא ללייקרס.
    ניו אורלינס קיבלו חבילה ענקית תמורת שחקן שהיה עוזב בכל מקרה , זה שוד יותר גדול ממה שדני איינג' עשה לבילי קינג
    לברון מבוגר ועבר את פציעה הקשה שלו בקריירה , דיוויס נפצע כל הזמן .
    דיוויד גריפין עשה בית ספר לרוב פלינקה , אני לא מאמין שהם עשו את זה.

    1. חח מה איום? רוצים אליפות עכשיו. דלברון יעזוב יהיו עמוק ישקעו בחרא כמה שנים מחיר שראוי לשלם או שבא לך פרוסס שלא מוביל לשום מקום? לברון כאן ועכשיו בשביל טבעת

      1. מה קורה עם דיוויס נפצע כמו כל שנה ולא לוקחים טבעת?
        מה קורה עם דיוויס לא מסתדר עם לברון ועוזב אחרי שנה הבאה?
        מה קורה עם לברון עוד פעם נפצע במפשעה ?

          1. לא , כי לפילדלפיה עדיין יהיו את כל בחירות הלוטרי שלהם ולא יצטרכו להחליף בחירות בלי הגנה עם קבוצות אחרות

  5. חחח מנחם הרגת אותי עם האליפות של נא. קבוצה עם 0 הגנה ועם 0 שלשות. ציון בורח תוך 4 עונות ונא אולי עושים פלייאוף אחד בתקופה זו וכנראה שבכלל לא.

        1. אף אחד לא בורח ראשון אחרי 4 שנים, שמעון עזוב את טראסט הוא חושב שסימונס יהיה כוכב וראינו את הבניית ארוכת השנים הסאנס, אליפות מנסים לקחת שהברזל חם והלייקרס עשו בדיוק מה שהיו צריכים בטח עם הפציעה של גולדן סטייט, מי יודע מה יהיה עוד 4 שנים איינג למד את זה על בשרו וגם פילי ילמדן

          1. העיקר איינג אוגר מ2012 אמרו פה תמשיכו לאגור לפילי היה השמה הזדמנות שעם פציעת הלוחמים ואם באטלר והאריס ממשיכים קיימת גם השנה כנראה הזדמנות אחרונה לקחת אליפות. פחות מזה כשלון טוטאלי. 3 אולסטארים אם לא זוכים בטבעת זה כשלון קולוסאלי כמו העונה.

        1. הייתי מנסה להסביר על מושג ה-RFA, ומביא דוגמאות להמון כוכבים צעירים שהמשיכו לחוזה השני בקבוצת הזבל שבחרה בהם.
          אבל זה מיותר.
          בעברית מכנים זאת "אוזניים ערלות".
          .
          גם לגבי הפליקנס, לדעתי, אתה טועה. ובגדול.
          גריפין עשה מהלך פתיחה נהדר. הוא לא צריך להתחרות על הפלייאוף כבר השנה. יש לו את ציון לפתח.
          אבל בעוד שנתיים? שלוש? ארבע?
          אז יהיו לו קלפים להמשך בניה של הפליקנס (ע"ע סלטיקס).
          בשביל שחקן שגם ככה היה נוטש, זה שלל אדיר.

          1. ציון חריג הוא יביא ים כסף בלי החוזה הנוסף בנא. לא היה לי ספק שתהיה בעד המהלך של גריפין ותגיד שזה טוב להם. ימים יגידו.
            אני אומר כבר עכשיו ב4 שנים הררובות נא עושים פלייאוף 1 גג וציון עוזב מיד בתום חוסה הרוקי שלו שיבין לאיפה נפל.

          2. א אחד לא מוותר על החוזה הגדול הראשון שלו, הלייקרס עשו מהלך מצויין הביאו בחירות שמי יודע מי יצא מהם על סופרסטאר שבא פעם בכמה שנים

        2. שמעון, פעם חשבתי שאתה מתבדח. עכשיו שאני מאמין שאתה מדבר ברצינות, אין לי אלא להסיק שאין לך כל מושג על מה שאתה מדבר. סתם מתלהב כמו ילד בן 12 וזורק תגובות על ימין ועל שמאל בלי חשבון.

          1. אבל הגישה שלך ושלו לא לגמרי שונה.

            אמרת ממש לא מזמן "האמינו לי,מילה שלי AD נשאר ב NO!!!!"
            ועכשיו הפך ל"פיין אין דה אס" העיקרי

            כל פעם כותרת מפוצצת אחרת,משתנה לפי כיוון הרוח.

    1. כמעט רוב הרוקיס הטובים חותמים על החוזה הגדול הראשון שלהם בקבוצה שבחרה אותם. ככה שלציון יש איזה 7-8 שנים כשקנאי

      1. ציון זה לא רוקי רגיל. הכסף יזרום מאשר עוד כמה מוליונים מנא. ימים יגידו. נא לדעתי מועדון מת

        1. לברון לא היה רוקי רגיל… דוראנט לא היה רוקי רגיל… דיוויס לא היה רוקי רגיל… כולם חתמו על החוזה הגדול שלהם בקבוצה שבחרה אותם

          1. דיוויס היה רוקי רגיל.לדוראנט הייתה קונטנדרית לכן נשאר. לברון חשב שהוא גדול וינצח לבד שהבין ברח.

  6. לאורי היה מצוין במשחק האחרון אבל ללא צל של ספק קוואי היה השחקן הכי טוב בסדרה ובכל הפלייאוף. לא נותנים פרס רק על משחק אחרון למעט מקרה מגיק בעונת הרוקי שלו. נזכיר שלאורי היה אפס בסדרה מול פילדלפיה וככה ככה מול מילווקי…

      1. עזוב גיא, זה מדהים איך אנשים נצמדים לתוויות ונראטיבים.
        מה שלאורי עשה העונה זה רידמפשן במלוא מובן המילה.

          1. למה כן ?
            .
            כמה גארדים בוחרים בוחרים לאולסטאר ?
            .
            במקום מי אתה מכניס אותו אם אתה מבטל קונפרנסים ?

          2. אין לי כח להיכנס לויכוחי מזרח-מערב. בתנאים הנתונים הוא בהחלט אולסטאר וגם אם לא הוא שחקן טוב ומוכח. כמו שגיא כתב ב-2016 הוא נבחר כאחד מ-6 הגארדים הטובים בליגה. זה לא מספיק לך?

          3. עזוב קאפקייק , אתה רוצה שהוא לא יהיה אולסטאר -בסדר. זו לא הנקודה החשובה. העובדה היא שלאורי סופג שנים חיצי ביקורת (הרבה בצדק) ובמשחק הכי חשוב של העונה הוא הופיע ובגדול כדי לסגור את הסיפור. זה בלי להתעלם מהסדרה המעולה מול מילווקי שם הם היו חייבים לצאת מבור.
            עב

        1. מה זה זה לא מספיק לי ?
          מצחיק, על זה הויכוח…
          באותה מידה יכולת לרשום
          "הוא נבחר כאולסטאר"ולכן הוא אולסטאר" וסגרת עניין.
          .
          מזרח מערב כי זה חלוקה שרירותית. באותה מידה אפשר היה לעשות חלוקה למעל/מתחת גיל 40 ונוביצקי היה גם עושה אולסטאר (בעצם… הוא באמת עשה השנה אולסטאר בזכות… רואה ? נוביצקי אולסטאר..)
          .
          הוא נתן שנה אחת טובה, וזהו (ליגה + פלייאוף)

          1. כן הוא נבחר כאולסטאר על ידי מאמני הליגה. זה לפחות בעיני אומר משהו. אתה מוזמן להחליף אותו באריק "לא טופ-50" גורדון.

          2. טופ 49 … אני מבקש…
            .
            ולילארד במערב צריך לחכות לפציעה, בזמן שראס מקבל פאס חופשי חופשי כל שנה. אז ?

          3. עזוב ממזר הם מתעלמים מעובדה שיש הבדל רמות אדיר הגארדים בין המזרח למערב גם ווסטברוק נבחר לMVP טל חמישייה ראשונה הוא לא היה לעולם כזה, אתה מדבר לאוזניים ערלות.

          4. ברוך,
            אין חלוקה של קונפרנסים בבחירת ה-ALL NBA. לאורי הוא לא רק אול סטאר, הוא גם ALL NBA.
            זה אומר שב-2016 בחרו בו כאחד מ-6 הגארדים הטובים בליגה.

          5. בחרו וטעו.. שלא לומר.. היסחפות..
            .
            2016… בוא נראה…
            ככה בנגיעה..
            .
            סטף
            קליי
            לילארד
            פול
            קיירי
            .
            ו…. קייל לאורי… נשמע הגיוני.

          6. גיא לא אמרת שהתקשורת טועה? הוא נבחר לפני גיימס הארדן לALL NBA באותה עונה אתה חושב שהןא היא טוב ממנו הסטטיסטיקה של לאורי באותה עונה 21.2 נקודות ב57.8 טרו שוטינג 6.4 אסיסטים 4.7 ריבאונדים וPER של 22.2, גיימס הארדן 29 נקודות 7.5 אסיסטים 6.1 ריבאונדים בטרו שוטינג של 60 אחוז וPER של 25.3 והוא האופציה הראשונה בהתקפה שמקבל את מירב השמירה, הייתה לוקח אותו לפני הארדן?
            .
            במיוחד הבאתי לך את הנתונים שאתה אוהב כמו PER וטרו שוטינג קייל לאורי לא אולסטאר ולא חמישיית NBA בדיוק כמו שווסטברוק לא MVp

        2. לאורי עשה העונה ״עונה הפוכה״ ממה שאנחנו רגילים ממנו, שזה אומר עונה רגילה על הפנים (בשום אופן לא היה צריך להיות אולסטאר), ופלייאוף שהלך והשתפר עד לפיינלס מעולה.

  7. צריך לזכור שקוזמה הפך פחות רלבנטי לפליקנס ברגע שיש להם את זאיון ביד.
    גריפין הינדס בצורה מרשימה את הבחירות לחלון הזמן בו לברון אמור להיות רלנבנטי מצד אחד ולתקופה בה הוא וויליאמסון יהפוך על הנייר לסופרסטאר שיצטרך חיזוק לידו.
    המשמעות של הטרייד הוא שהפרי אייגנסי הקרוב קריטי ביותר ללייקרס. מצד שני הם נמצאים בסיטואציה מצויינת למשוך את אחד השמות החמים בשוק. אם זה יקרה הם בעמדת זינוק מצויינת לשתי העונות הקרובות.

  8. שימשיכו לדבר על לברון כמועמד לגדול בהיסטוריה
    הוא מכיר רק דרך אחת וזה להרכיב קבוצת כחבים ולקצר את הדרך לאליפות

  9. הרוסטר של ניו אורלינס יראה לגמרי אחרת בתחילת העונה.
    הם חייבים לחשוב על שחקנים שלא ידרכו על המשבצת של זיון ומה שנקרא "יחמיאו" לו במשחקם, להעיף את אינגראם יהיה הצעד הראשון.
    .
    הלייקרס בסך הכל הוציאו לפועל מה שהם תיכננו מלכתחילה (ברגע שהביאו את לברון הם כבר ויתרו על סבלנות לצעירים ), דיוויס הגיע ועכשיו חובת ההוכחה עליהם, כנראה שקמבה יגיע.
    .
    לא הייתי פוסל סנריו הזייתי שבו כריס פול מתגלגל ללייקרס.

    1. איש לא יגע בגופה של פול גם לא חברו לברון. אולי יוציא ספינים כמו אצל כרמלו שפול רצוי אבל לא יקרה בחיים. זה יהיה כנראה קמבה כי קיירי נמצא כנראה בדרך לגי זי וביונסה

      1. מסכים אבל קרו דברים.
        .
        קיירי מפחד לדעתי לעזוב את המזרח, יכול לקבל שוב קבוצה מאוגדת כמו בברוקלין ולחלום גדול (מה שהוא לא הצליח בבוסטון כנראה גם לא יצליח בברוקלין הפחות טובים). הוא לכוד בין סיכוי ממשי אליפויות במערב הקשוח לבין נצנצים בודדים במזרח הרך בו הוא ימשיך ללהטט.
        .
        קמבה מתאים אבל לא ברור איך יתפקד כאופציה 3.

    1. עזוב שמעון הם ירו חץ ואז הקיפו מטרה פרט למשחק האחרון קייל לאורי היה לא קיים בסדרה, גם גיא יודע שהוא לא אולסטאר אם מבטלים את הקונפרסים הוא ועידו אוהבים להתעקש, הרי גם דריימונד גרין אולסטאר אצלם עד שמגיע בחירות לקבוצה

      1. כשאתה כותב על "חץ" ו-"מטרה", זה משעשע במיוחד…
        .
        אז תסביר לי, בבקשה, איך ALL NBA, קשור לקונפרנסים?
        או שדברים שלא מתכתבים עם הנרטיב שלך, אתה בוחר להתעלם מהם?

        1. גיא הוא אול אן בי איי בגלל המזרח אם היה במערב אה בעצם הוא היה במערב ביוסטון והיה כוכב יותר גדול ממה שהיה בטורנטו היה אול אן אנביאיי שם?

          1. ראבק, שמעון. תפסיק לשלוף מהשרוול היסטוריה מפוברקת בשביל לחזק את הנרטיב שלך. זה הופך את כל מה שאתה כותב לבדיחה.
            .
            זה כזה מסובך לתת מבט, לפני שאתה כותב את מה שאתה כותב, או שאתה סומך על כך שלא יבדקו?
            .
            איך לאורי במדי יוסטון היה "כוכב גדול יותר ממה שהיה בטורונטו"???
            .
            בשיאו ביוסטון לאורי היה שחקן של 14.3 נק' ב-48.6% אפקטיבי לצד 6.6 אסיסטים.
            בטורונטו, בעונה שנבחר ל-ALL NBA הוא קלע 21.2 נק' ב-51.6% אפקטיבי לצד 6.4 אס'. טורונטו באותה עונה, היו אחת הקבוצות החזקות בליגה, כאשר הם העפילו לגמר המזרח שם הפסידו 2 – 4 לקאבס.
            עונה אחר כך, דרך אגב (גם אז היה אולסטאר) היו לו 22.4 נק' ב-56.9% אפקטיבי לצד 7 אסיסטים.
            .
            אלו נתונים של אולסטאר. חד משמעית.
            רשימת השחקנים שסיימו עונה עם 20+ נק', 6+ אס', 55%+ אפקטיבי (הכל נמוך ממה שלאורי עשה ב-17') היא קצרה במיוחד.
            יש רק 8 שחקנים עם עונה כזו ברזומה. כולם אולסטארים. כל מי שיש לו יותר מעונה אחת כזו, הוא HOF (לארי, ווילט) או בדרכו לשם (לברון, קרי).

          2. שמעון, במילה אחת –
            BS
            .
            (הטיעון ש-52 משחקים מול המערב, או 32 משחקים מול המערב, יוצרים שינוי שכזה, זה בדיוק BS.
            לא שחשבת לבדוק את זה עצמך, אבל ב-2016 לאורי קלע מול קבוצות המערב 20.6 נק' למשחק, שזה חצי נקודה פחות מהממוצע שלו בעונה. והוא קלע אותן ב-51.7% אפקטיבי, שזה קצת יותר מהממוצע שלו בעונה)

        2. גיא לא אמרת שהתקשורת טועה? הוא נבחר לפני גיימס הארדן לALL NBA באותה עונה אתה חושב שהןא היא טוב ממנו הסטטיסטיקה של לאורי באותה עונה 21.2 נקודות ב57.8 טרו שוטינג 6.4 אסיסטים 4.7 ריבאונדים וPER של 22.2, גיימס הארדן 29 נקודות 7.5 אסיסטים 6.1 ריבאונדים בטרו שוטינג של 60 אחוז וPER של 25.3 והוא האופציה הראשונה בהתקפה שמקבל את מירב השמירה, הייתה לוקח אותו לפני הארדן?
          .
          במיוחד הבאתי לך את הנתונים שאתה אוהב כמו PER וטרו שוטינג קייל לאורי לא אולסטאר ולא חמישיית NBA בדיוק כמו שווסטברוק לא MVP

          1. ברוך, לפעמים בחיים צריך לשחרר. עזוב את הנרטיב, שחרר.
            עובדתית, הן מאמני ה-NBA, הן האוהדים (שבחרו בו לאולסטאר לחמישייה הפותחת), והן תקשורת הספורט,
            ראו/רואים את לאורי כאולסטאר.
            .
            לגבי הארדן מודל 16'. אתה רציני?
            אל תתן לנרטיב להכתיב לך את הסיפור.
            איך יבחרו בו בעונה שהקבוצה שלו התפרקה (עונה אחרי שהיו להם 56 ניצחונות עם אותו סגל)? הם סיימו את העונה עם 41 ניצחונות וההגנה ה-25 בליגה.
            ב-2015, דרך אגב, הארדן היה ALL NBA חמישייה ראשונה. ובצדק.
            .
            הראפטורס של לאורי סיימו את אותה עונה עם 56 ניצחונות, ובפלייאוף הם נעצרו רק בגמר מזרח, כאשר הפסידו 2 – 4 לקאבס (האלופה שבדרך).

          2. הפסידו אתה מתכוון התפרקו? מי היה ליד הארדן מי היה ליד לאורי ששוב איכזב, אתה אומר לי לשחרר את הנראטיב ומתעלם מהסטטיסטיקה שאתה כל כך אוהב שלהארדן היה יתרון עודף בהרבה, הוא נבחר לאולסטאר במזרח שוב אתה מתעלם מהבדלים הברורים בין האיכות של הגארדים במערב לזה במזרח (גם וול וסימונס אולסטארים במזרח) מרגיש לי כמו אחד שמחזיק את המקל משני צדדיו.
            .
            לגבי הפלייאוף קאתה מתייחס אליו קייל לאורי באותו פלייאוף קלע 19.1 6 אסיסטים ו4.7 ריבאונדים ב46 אפקטיבי ו 50.8 טרו שוטינג (הרבה מתחת לממוצע בליגה וזה נגד היריבות מהמזרח שהיה חלש משמעותית מהמערב באותה עונה),
            .
            גם ווסטברוק נבחר לMVP אולסטר ואפילו חמישייה ראשונה לא אומר שהוא היה כזה.

            אם מבטלים את הקונפרסים הייתה לוקח אותו לפני הארדן באותה עונה ?
            .
            לגבי הקבוצות והמאזן אתה שוב מתעלם מהצוות המסייע איזה שחקן יוצר היה ליד הארדן באותה עונה, ליד קייל לאורי היה את דרוזן, אם הייתה מחליף בין לאורי להארדן ונותן לאורי להיות אופציה ראשונה במערב יוסטון היו יורדים ליגה

          3. כן ברוך,
            זה אני (ותקשורת הספורט. והאוהדים. ומאמני הליגה) שמחזיק במקל ב-2 קצותיו. . .
            .
            אותו סגל היה להארדן ב-15' ו-16'. הוא לא נבחר בגלל איך שהם נראו בישורת האחרונה של העונה. ועד יותר, בגלל איך שההגנה של יוסטון שיחקה (או לצורך עניין – לא שיחקה…)
            הנרטיב אודות איכויותיו של הארדן בצד ההגנתי של המשחק?
            הוא נולד באותה עונה.
            לאורי, להבדיל, היה דומיננטי ב-2 צדי המשחק –
            לטורונטו הייתה ההגנה מס' 3 בליגה. ואני מקווה שזה ברור לך שזה לא היה דרוזן שנשא בנטל ההגנתי…

          4. האמת היא, שאנחנו טוחנים מים.
            אתה ושמעון, אוהבים את "שחקני המספרים". אין כמו כמה משחקים של 50+ נקודות, וכמה משחקים של טריפל דאבל, בשביל להפוך שחקן "להכי טוב אי פעם…"
            .
            אני מעדיף להתבונן גם בחיבור עם הקבוצה. מידת התרומה להישגי הקבוצה. ההגנה.
            .
            דרך אגב, אני אשמח אם תמצאו לי (ברוך ושמעון),
            מי היה השחקן שסיים עונה עם 22 נק', 7 אסיסטים, ואחוז ממוצע + (מעל 52% אפקטיבי), שלא נבחר לאולסטאר (מזרח או מערב. לא משנה).
            בהצלחה!

          5. גיא בשבילך דמיאן לילארד 27 נקודות 6 אסיסטים (לא 7) אפקטיבי 51.6 אחוז (שוב 0.4 מתחת ללאורי אבל טרו שוטינג גבוה יותר וPER גבוה יותר הוא לא נבחר לאולסטאר, אילו היה במזרח מה היה קורה?

      2. הגנה קבוצה עושים , זה הסיבה שהגנה של גרין ״מגן העונה״ ושל גולדן סטייט הייתה בינונית העונה, הוא נבחר לפני לילארד לאולסטאר ולפני הארדן לחמישיית העונה, אתה חשוב שהוא כזה? איך בדיוק דומיננטי בדני צדי המגרש אןתה קבוצה שקלע למד קלעה עליה באופנסיב רייטינג של 118, וטורנטו קלעה על ההגנה הרעועה של קליבלנד באופנסיב רייטינג 101 נקודות.
        ,
        הסגל המסייע שהיה להארדן היה חלש משמעותית מזה של טורנטו והיה עונה קודם שהיה בעונת שיא שלא חזרה, גם לפילי 1983 ו1984 היה אותו סגל או לספרס של 2014 ו2015 לא אומר שהם היו אותה קבוצה .
        .
        אתה חושב שאיכות הגארדים במזרח משתווה לזאת במערב? תשובה של כן / לא בלי להתחמק.

        1. ברוך, מיציתי את הדיון. לאורי אולסטאר. לא רק אני חושב כך, גם האוהדים, המאמנים, ועיתונות הספורט.
          אלו העובדות. אתה מנסה להתחכם, וזה סבבה, רק שזה קצת מתיש.
          .
          לגבי סגלי הקבוצות –
          איך אתה כותב את מה שאתה כותב אחרי שבמשך כל העונה אתה שייך ל-"דפרוזנים" (משמיצי דרוזן), אחרי שביקרת את יוסטון על שוויתרו על אריזה (לו נתת קרדיט להגנה שלהם).
          .
          לא שאני טוען שיוסטון היו קבוצה כל כך מרשימה. הם לא. אבל מה שאתה כותב פשוט לא מסתדר עם הנרטיב עליו חגגת במשך כל העונה.
          .
          לגבי ההגנה –
          שוב. טורונטו היו הגנה טופ 3. 2 השחקנים עם מרב הדקות על הפרקט היו לאורי ודרוזן. ואעם כל החיבה שלי לדרוזן, לתת לו את הקרדיט להגנת טורונטו, זה כמו לתת רקדיט דומה לקרי, כאשר מתבוננים מי השוטינג גארד שלצדו…
          .
          ואחרון, כך כך שלא תחשוב שאני מתחמק –
          למה???
          למה זה רלוונטי מה איכות הגארדים במזרח או במערב, אם לאורי נבחר ל-ALL NBA???
          וגם אם אתה טוען שהארדן ולילארד קופחו, והם לפניו הרשימה (לא שאני מסכים),
          זה עדיין מציב אותו בטופ 8 של הגארדים בליגה. באולסטאר משחקים 10 גארדם, כך שאתה די מוכיח את הנקודה שלי עבורי…
          .
          אחרון 2.0
          הכנסת PER לדיון. ב-2016 6 הגארדים המובילים בליגה ב-PER (בסדר יורד):
          קרי, ווסטברוק, פול, הארדן, לילארד, לאורי.
          6 הגארדים המובילים באותה עונה ב-WS (בסדר יורד):
          קרי, ווסטברוק, הארדן, פול, לאורי, דרוזן.
          .
          אז מסתבר שגם הסטטיסטיקה תומכת בלאורי…

          1. אריזה לא כוכב חשוב להגנה הקבוצתית והפרימטר לבדו לא יכול לעשות כלום, אני ממש לא מתחכם אלא אתה שעונה בסיבובים במקום לענות בצורה כנה, דפרוזן שחקן מדהים לעונה הסדירה לא לפלייאוף הוא אולסטאר הרבה יותר מלאורי שתפאום עבר למערב ולא קיבל אולסטאר למרות שהיה שנים במזרח בשבילך :

            דרוזן 2013-2014 אולסטאר במזרח כאשר קלע 22.7 נקודות 4 אסיסטים ו4.3 ריבאונדים ב45 אחוז אפקטיבי וPER של 18.4 , מאזן קבוצתי 48 נצחונות
            .
            דרוזן 2019 מערב 21.2 נקודות 6.2 אסיסטים 6 ריבאונדים ב48 אפקטיבי וPER של 19.6 מאזן קבוצתי 48 נצחונות ודרוזן הזה לא נבחר לאולסטאר למרות שהוא שחקן טוב יותר יש מבין?

          2. אני עונה הכי ברור שיש.
            .
            דרוזן אולסטאר ללא ספק. אתה יכול לטעון כמה שמתחשק לך שהוא שחקן טוב יותר מלאורי,
            אבל עובדתית, ב-2016 (השנה הכי מוצלחת של לאורי + דרוזן) זה היה לאורי שנבחר ל-ALL NBA, ולא דרוזן.
            .
            כאמור –
            האוהדים. עיתונאי הספורט. המאמנים. הסטטיסטיקה. כולם והכל מלמדים שלאורי אולסטאר.
            חוץ מבליגת הפנטזיה שלך ושל שמעון…

          3. דרוזן 2013-2014 אולסטאר במזרח כאשר קלע 22.7 נקודות 4 אסיסטים ו4.3 ריבאונדים ב45 אחוז אפקטיבי וPER של 18.4 , מאזן קבוצתי 48 נצחונות
            .
            דרוזן 2019 מערב 21.2 נקודות 6.2 אסיסטים 6 ריבאונדים ב48 אפקטיבי וPER של 19.6 מאזן קבוצתי 48 נצחונות ודרוזן הזה לא נבחר לאולסטאר למרות שהוא שחקן טוב יותר מהגרסה בטורנטו. אחד אולסטאר במזרח שחקן טוב יותר לא אולסטאר במערב

          4. למה זה רלוונטי?
            .
            בכלל לא התווכחתי על הנקודה שיש מי שנבחרו כאולסטאר בגלל חולשה באותה תקופה בקונפרנס שלהם.
            לאורי, הוא לא המקרה.
            איך אני יודע?
            בגלל שהוא נבחר ל-ALL NBA.
            (לא מעייף אותך להתעלם מהעובדה הברורה הזו?)
            .
            וכאשר אני בודק אם הוא נבחר "בצדק", אז מה לעשות, הנתונים היבשים תומכים בכך. השחקן המוביל של קבוצה עם 56 ניצחונות.
            שחקן שתורם הן בהתקפה (טופ 6 ב-PER בין הגארדים באותה עונה), הן בהגנה (הקבוצה טופ 3 בהגנה), והן בניהול המשחק (עם התוצאות קשה להתווכח – טופ 5 בין הגארדים ב-WS).
            .
            אלו העובדות. אלו הנתונים. אתה יכול להמשיך ולהשתמש בפינצטה בשביל לבחור את חלקיקי הנתונים ש-"מבססים" את הטיעונים שתומכים בנרטיב שלך.
            את העובדות, כאמור, זה לא משנה.

          5. גיא, לאורי 5 פעמים אול סטאר, וב-2016 אחד מ-12 השחקנים בנבחרת האולימפית המוזהבת. מה אתה מתווכח עם שמעון וברוך? הוא גם האחראי מס' 1 שהרפטורס ניצחו משחק 6.

  10. לייקרס חמישיה ראשונה:
    לברון
    דיוויס
    קוואי
    קיירי
    ווסטברוק

    על הספסל:
    דרק רוז
    בלייק גריפין
    ועוד כמה לבנים ייצוגײַם

  11. ואני אומר שעדיין הקליפרס הם הקבוצה הבכירה בעירי
    ואם קוואי יחתום, אז אולי אף יותר מכך כשגם אליפות היא לא מילה גסה

  12. לברון כשחקן פשוט מגעיל אותי.
    מאז נכנס לליגה, אני לא זוכר אותו מטפס למעלה בסבלנות, תמיד מחפש דרך לבנות קבוצת כוכבים שתסלול לו את הדרך לאליפות.
    מצד שני אני קצת מחבב את עמדת השחקן החדש שהוא יצר, השחקן שנאמן לעצמו ולא עבד לקבוצתו.
    מצד שלישי אני אוהב מאוד את המעורבות החברתית והפוליטית שלו ואת הנכונות האמיצה שלו להביע עמדה, בניגוד למייקל ג'ורדן שידוע באמירה שלו "גם רפובליקנים קונים נייקי" כשהתבקש להסביר את שתיקתו.
    מצד רביעי זה גבורה קטנה מאוד להשתלט על המערב כשלוחמים פצועים אנושות.
    לסיום אני מחזיק חזק מאוד מאוד (כפי שייעץ לי דה שוט) ודבק בגולדן סטייט ובסטף קרי יקירי.

    1. א. הדרך היחידה של שחקן לבנות קבוצת כוכבים היא אם הוא עצמו כבר סופר-כוכב.
      ב. הוא הפסיד אליפות אחת מול הלוחמים שעכשיו פצועים אנושות בגלל שקבוצתו היתה פצועה אנושות (קיירי, לאב)

    2. לא שאני רוצה להפריע לך להתבשם בנוסטלגיה על לברון ומעלליו, או ברומנטיקה שלך עם דה שוט, אבל לברון חיכה בסבלנות עם קליבלנד בשבע השנים הראשונות, וגם הגיע איתם להישגים, למרות שאולי שבע שנים זה לא מספיק בשבילך?
      ובעניין אחר,
      אנתוני דיוויס מצטרף לשורה ארוכה של שחקנים שהלייקרס רוכשת כשהם בשיא כוחם: ווילט ( אחרי השיא, אבל זה ווילט), קארים, הווארד, ודיוויס עכשיו.
      הקבוצה הזו קוטפת אותם כשהם בשלים.
      עכשיו צריך עוד 2 או 3 כוכב, ולברון יכול להמשיך את הקריירה כרכז, כמו מג'יק, ההבדל ביניהם פיזית הוא כזה שאולי בגיל 40 לברון ייחלש ויגיע לרמה הגופנית של מג'יק הרוקי.

      1. נתן מה שלברון עשה לגמרי לא אותו דבר ודשנו בכך מספיק.
        במדד שדה אלו הקטגוריות .

        קטגוריה ראשית השחקנים שנשארו נאמנים למועדון עד הסוף או עד אשר הם כבר לגמרי לא היו אותו דבר .
        בקטגוריה הזו תמצאו את מגיק לארי מייקל האקים רובינסון נוביציקי סטוקטון מלון מילר יואינג דאנקן ועוד.
        לא כולם הביאו אליפות ( כל הרשימה שלי לפחות עשתה גמר) אבל הם היו עם קבוצתם באש ובמים יותר מעשור.

        אחריהם כוכבים שהלכו בטרייד ביוזמת הקבוצה.
        השם הבולט דרקסלר ולהבדיל מארק גאסול העונה .
        האליפות שלו ביוסטון לא יכולה להיחשב במדד שלי כאליפות נוביצקית / האקים שכן הם לא הביאו את המועדון שהצמיח אותם כשחקנים לאליפות ובכל זאת יש להם אליפות. לגיטימית ומרגשת.

        החלק השלישי הם שחקנים שניסו הכל משך שנים ( עשור או קרוב לכך ) אך המועדון לא עשה שום ( או כמעט ) ניסיון לעזור ואז הם ביקשו טרייד .

        הדוגמאות הבולטות קווין גראנט וצארלס בארקלי.

        אני יכול להבין אותם ובכל זאת האליפות של גראנט גם אם לגיטימית לא יכולה להיחשב כאליפות נוביצקית .

        החלק הרביעי .
        שחקנים שהעיפו את המועדון אבל לאחר שלקחו אליפות .

        כמו קארים וקוואי.
        אז כאן ברור שלא בהכרח השיקול העיקרי היה המקצועי ובטח לא הפחד לא לגמור עם טבעת לכן ניתן לפרגן במיוחד במיוחד לגבי קוואי שלא ניתנה לו שום בחירה לגבי קבוצתו ולא הייתה לו שום שליטה ובטח לו שום יתרון .
        לכן האליפות של קוואי קטנה אך במעט ממדד נוביצקי שלי .

        החלק החמישי הם של שחקנים שאילצו טרייד או הכריחו מעבר לקבוצה ספציפית כמו שאקיל ודייויס.

        בעיני לפחות אין לי הערכה רבה לזכיות שאקיל וכל חבריי מלפני כ 20 שנה יודעים זאת ( לא היה אינטרנט בכדי לכתוב זאת ).

        החלק השישי והמביש ביותר אלו שחקנים שיצרו לעצמם את קבוצת "החלומות" הספציפית בכדי להצליח .
        בעיני היו 2 כאלו
        הראשון הוא "התאגיד" לברון
        והשני הוא דוראנט.
        בעיני אין כמעט כל ערך לאליפיות הללו .
        אני רושם כמעט
        כי בדיעבד לברון עבד קשה והיו לו פצועים כמו בוש בדרך לתארים.
        ( וחוץ מזה התואר בקליבלנד שווה קצת יותר אך רחוק מאד מאליפות נוביצקית )

        התארים של דוראנט הם הפחותים ביותר בעיני של כל אם וי פי שאי פעם לקח תואר .

        1. איש איש והשקפת עולמו…
          מדהים בעיניי שבעיניך זה ערך פחות לקלוע 35 נק ב-%ts של 0.7 בסדרת גמר מול קבוצה לא פרייארית שמונהגת על ידי שחקן הר ראשמור.

          1. גם שי בירוק היה מלך השערים של מכבי חיפה כשזו זכתה באליפות .
            רוצה לומר זה לא. חכמה או חכמה קטנה לקלוע / לכבוש בקבוצה מנצחת ובטח שלא שאתה הינדסת אותה .

    3. אני איתך בתיעוב כלפיו מהצד האחד
      ואני בניגוד אלייך מתעב אותו גם מהצד השני והשלישי .

      מהצד השני אני מתעב אותו כי נאמנות לקבוצה זה לא למנהלים שלה אלא לקהל האוהדים קודם כל וזה ההיפך ממנו .

      אני מתעב אותו גם מצד הפעילות החברתית וכו כי הוא אומר את הדעות שהתקשורת נורא אוהבת .
      אם יהיה מישהו אמיץ ללכת נגד הנרטיב המלקק התקשורתי הרי שאז ( אולי ) נכבד אותו

    4. איזה בולשיט, לברון חיכה 7 עונות בקליבלנד על מנת שיבנו לו קבוצה ראויה, ולא עשו את זה, אז החליט לקחת את העתיד שלו בידיים, ועל הדרך הרוויח 3 אליפויות.
      אם לכל שחקן מותר לבנות קבוצת כוכבים אז למה ללברון אסור? בגלל שאתה שונא אותו רוצה שהוא ייכשל?

      1. אתה מתכוון ל 4 עונות שבהן הוא לא יכל לעזוב + 3 עונות שהיו התקופה המינימלית שהוא היה רשאי לחתום על חוזה ענק ועדיין לעזוב ברגע הראשון האפשרי ?
        .
        וואו, איזה ספורטאי !!!

      2. ניחא היה עוזב אבל לפחות מכין את הקבוצה שלו לפחות את זה דיוויס עשה.
        אבל הוא לא עשה זאת למה ? לא כי הוא רצה הרבה כסף או הוליווד או רצה טבעת קלה הוא הלך במודע לקבוצה שבתחילה בכלל הייתה אמורה להיות הקבוצה של וייד העיקר הטבעת בכדי לא לצאת לוזר וזה מה שהוציא אותו הכי לוזר.
        נכון לזכותו ניתן לומר
        1. הוא לבסוף הביא אליפות ככינור ראשון
        2. הוא הרגיש בחטאו והבין שהוא חייב להביא לקליבלנד אליפות ועשה זאת ובכל זאת
        הוא בזמן אמת חש בפחד ובחוסר היכולת להביא אליפות לארגון שבחר בו ושום אצטלה לא תשנה זאת.

  13. 1. לברון עדיין לא שיחק עם סנטר דומיננטי.
    2. כשיגיע הכוכב השלישי, הוא יסכים להיות כריס בוש/קליי תומפסון? אולי קמבה, בטח לא קוואי או באטלר.
    3. ונגיד ויש להם כוכב שלישי, מה יש מסביב? אני ספרתי 3 שחקנים עם חוזה לשנה הבאה.

    בקיצור, זה טרייד שמחזיר את הלייקרס להיות רלוונטיים אבל אני לא רואה אותם לוקחים אליפות

    1. מה יש לאחרות?? 3 כוכבים זה מספיק. את הנגרים אוספים מהדי ליג אירופה ושאריות בהמשך העונה. למה מי יכול לאיים עליהם? יאניס? קרי וגרין? הארדן עם כריס פול? מי? פילי עם הצוות האוסטרלי? רק קאווי אולי עם הקליפרס.
      מי אתה חושב תדיח אותם במערב בלי פציעות? פורטלנד? דנבר? כוכב 3 מביא להם כרטיס אוטומטי לגמר ופייבוריטיות ברורה אלא אם כן פילי תביא מאמן נורמלי ובאטלר והאריס יחתמו שם.

      1. בעונת nba אין דבר כזה בלי פציעות. הלייקרס היו חזק בתמונת הפלייאוף עד לפציעה של לברון, מי אמר לך שהוא לא יפצע גם השנה? יש לו את הקילומטראז' הכי גבוה בנ.ב.א, והוא לא במזרח שאפשר להחביא אותך לשליש עונה.

        יש כל כך הרבה שחקנים חופשיים, ובלייקרס אין מספיק שחקנים בשביל חמישייה פותחת, ככה שאין דרך לענות על זה באמת. אפשר רק לצעוק לייקרס אלופים/בדרך להתרסקות ולסמוך על זה שיש עוד שנה – זה בסדר, גם מנחם עושה את זה 🙂

        והסיבה שג"ס נצחו בכזו קלות היא כי חוץ מהשלוש כוכבים היה להם את איגי וגרין וליבינגסטון, ממש לא שחקני די ליג, ובהצלחה ללייקרס עם למצוא שחקנים כאלו. זוכר מה קרה לגולדן מול יוסטון כשבסך הכל איגי היה פצוע?

      2. מי יודע מי ייפצע? גרין זה משמעות של נגר לווינגסטון גמר קריירה, גולדן בטייט ניצחו בגלל ההתקפה בגלל 3 הגדולים לא בגלל גרין, נראה כמה יהיו שווים עונה הבאה עם״ הבורג החשוב במכונה ״ והמנוע של הקבוצה , לדעתי 30 נצחונות בערך.
        .
        גרין שחקן משלים גיא יכול לצעוק כמה שהוא רוצה אולסטאר וכמה שהתקשורת בחרה אותו לשם בסוף אולסטארים זה יצרני נקודות,

        1. יצא המרצע מהשק.
          "בסוף אולסטארים זה יצרני נקודות".
          .
          לשמחתי הרבה, לא (עובדתית, לא).
          לא צריך לעשות יותר חוץ מלשאול את דניס רודמן, או בן וואלאס. הם עשו המון, חוץ מלקלוע נקודות. יש להם גם את התכשיט המתאים שמלמד עד כמה התרומה שלהם הייתה קריטית.
          .
          לשמחתי הרבה, למאמני הליגה יש מה לומר בנושא (כאמור – עובדתית, הם אלו שקובעין מי הם המחליפים במשחק האולסטאר).

          1. נו? מה חדש תמיד טענתי את זה 24 השחקנים בעולם זה המשמעות של אולסטאר, לפי ההגדרה של הליגה, רודמן היה ענק והיה החתיכה החסרה לפאזל אבל שחקן משלים אתה חושב שהוא היה יכול להוביל קבוצה לבדו?

          2. אולסטארים זה בדיוק יצרני נק, הם מנצחים משחקים, מקיימים את מטרת המשחק שהיא לשים את הכדור בסל, הקהל בא לראות אותם ומשלם כסף עליהם, הם המלהיבים והם עם השכר הכי גבוה לכן זה בדיוק ההגדרה של אולסטאר.

            רוצה לעשות אולסטאר של שחקני הגנה ולראות כמה צופים יהיו או כמה עניין?

        2. אתה מעוות את הטיעון. אני לא אמרתי שרול פליירס עדיפים על כוכבים או יכולים בלעדיהם. אני אמרתי שכוכבים לא הופכים קבוצה לדומיננטית ברמת ג"ס בלי סגל מסייע מרשים סטייל מה שהיה לג"ס, ואת זה לייקרס עדיין לא גייסו (גם לא סופרסטאר שלישי אגב).

  14. תודה מנחם. טרייד נהדר לפליקנס. יוסי יכול לחזור להסתובב בעיר עם חזה נפוח. ללייקרס יש אולי חלון הזדמנויות של שנתיים שייסגר עם פציעה אחת של אחד מהגדולים.
    לאורי נתן פלייאוף בינוני אבל מבחינתי לפחות הרצון והלחימה שהוא הראה מקזזים את הלוזריות שלו מהשנים הקודמות ונתנו רוח גבית לשאר השחקנים של הראפס ובכלל לסטייט אוף מיינד של הקבוצה הזאת (קאווי לא יכול לתת רוח גבית לקבוצת קטסל). אולי לא FMVP אבל ללא ספק שיחק אותה

    1. לוזריות? אז עם הלוזריות שלו הוא עשה 5 פעמים אול סטארף, פעמיים בחמישייה, וב-2016 היה אחד מ-12 השחקנים הטובים ביותר של ארה"ב כשניבחר לייצג את ארה"ב באולימפיאדה.

  15. קוואי לעולם לא יגיע ללייקרס, מה יש לו לעשות שם? קוואי הוא שחקן מסוג אחר, הוא רוצה שקט, את זה אין בלברוניה, יישאר בקנדה לדעתי לפחות לשנה נוספת.

  16. קוואי היה מוותר על האליפות כדי להיות השחקן המוביל של הלייקרס. קוואי רוצה כסף ותהילה בגלל זה הוא ביקש לעבור לל.א מהחור בסן אנטון אםילו לקליפרס שהיא קבוצת המילואים מבחינת יוקרה.
    איך תמימים קנו פה את השטויות של דוד שלו.

  17. הפתעה עצומה, כמו השמש שעלתה הבוקר במזרח.
    .
    כולם ידעו שכך זה ייגמר ברגע שגריפין הגיע.
    השאלה היחידה הייתה המחיר – והוא לא נראה גבוה כרגע (בלי קוזמה. מה יהיו שוות הבחירות בשנים הבאות? מי יודע, אולי קרוב לכלום).
    .
    הלייקרס ויתרו על עתידם ברגע שלברון הגיע (הגיע, ולא הובא. הוא קבע את הגעתו).
    .
    הפליקנס יהיו קבוצה מצוינת, סיכוי טוב שטובה מהלייקרס כבר השנה.

    1. אני בוודאי לא מחובבי לברון אבל חמישייה של
      קמבה
      דני גרין כזה
      לברון
      קוזמה
      דייויס
      פלוס כל העולים על העגלה שמתאים להם השמש ב אל איי פלוס קבוצה שתתחרה על האליפות בספסל עם חוזי מינימום ומיד לבל הם טופ 2 במערב

      1. אין בעיה, רק תגיד יפה תודה ללברון, בזכות הסטאר קוואליטי ויכולת הניהול אתם שם. יש לך בכלל ספק שהוא יכול להיות ג'נרל מנג'ר כבר עכשיו?

      2. בוא נמתין לסגל הסופי שלהם.
        גם עונה שעברה סימנו אותם טופ 3 במערב.
        לברון דייוויס ושאריות זה מאבק על הפלייאוף כמו השנה.

        1. לא יודע אם היו מסיימים טופ 3, אבל לולא הפציעה של לברון והדיבורים על הטרייד בדד-ליין, הם בוודאות היו בשמינייה.

  18. הפליקאנס כאלה מטומטים אני לא מאמין שהסכימו לטרייד הזה בלי קוזמה השחקן היחיד שעם פוטנציאל לאולסטאר, ראינו מה הסיכוי בבחירות דראפט תשאלו את הלייקרס עם לונזו בול האפס , אינגרם הבינוני, או אולי את פילי עם סימונס נואל פולץ, בסוף הם קיבלו בחירת דראפט שאף אחד לא יודע אם יהיו בלוך ושחקנים משלמים על סופרסטאר שמגיע פעם בכמה שנים מטומטים כבר אמרנו.

  19. מעורב משובח מנחם
    גרמת לי לדמיין את ווינסטון צ'רצ'יל הצעיר משחק כדורסל. הוא בטח היה בניקס, יוצר את המפלצת התלת ראשית יחד עם מייסון ואוקלי.
    נקרעתי מצחוק…..
    ולעניין, נראה שהלייקרס עשו פעולה חיובית בסופו של דבר. נדיר…..
    🙂

  20. תודה מנחם
    בשנים הקרובות תתחיל מלחמת עולם על שחקני מינמום :
    הלייקרס הולכים לגמור תקיץ הזה אם 3 חוזי מקסימום, הלוחמים כמובן אולי גם הקליפרס לכולם יהיה מקום רק לחוזי מינמום וזה רק ילך ויחמיר לדעתי תוך שנה גג שנתיים תהיה שוב שביתה הבעלים לא יסכימו לשלם כל כך הרבה מס מותרות , והשחקנים שלא מספיק טובים למקס יהיו בבעיה . כמו כן היורוליג עדוי להפוך לבדיחה שחקנים כמו לארקין מייק גיימס וטיריק בלאק יהיו מצרך מבוקש על מינמום

    1. על מה בדיוק תהיה ההשבתה? הבעלים לא רוצים לשלם מס מותרות? שלא יתחייבו לחוזים שגורמים להם. מאגר השחקנים לא משתנה ויהיו הרבה קבוצות עם מקום לשלם לחוזים יפים ששחקנים יוכלו לנצל.

  21. גריפין עשה אחלה עסקה.
    לדעתי לונזו יראה אחרת בקבוצה ללא כל הבלאגן והייפ שבלייקרס.
    הוא בעל IQ כדורסל מאוד גבוה,מגן ברמת על (החזיק את כל ההגנה של הלייקרס).
    נ"א קבוצה צעירה בעלת הכישרון הגדול ביותר לצד סקרמנטו ודאלאס.
    רק שהאבא יפסיק להפריע וירד מהפנטזייה של לחבר את 3 הבנים בקבוצת כדורסל ויתן ללונזו לגדול בשקט כשחקן.
    .
    לא מחזיק מדייוויס ,יש לו גוף שביר ופציע ואחרי שנה-שנתיים אחרי שלברון יהיה מעבר לשיא הלייקרס יהפכו לנ"א עם "מנהיג" שלא יכול להוביל קבוצה לפלייאוף.
    .
    קוואי לא יבוא ללייקרס,הוא ישאר בטורונטו ואם יעזוב אז רק לקליפרס.
    .
    לאורי הוא מהשחקנים האלה שהנרטיב הרע נדבק ולא עוזב אותו.
    הוא היה אחד הטובים בריצה של טורונטו בפלייאוף .
    גם שלא פגע הוא נתן אחלה האסל , ריבאונד התקפה,חטיפות ומומנטום בדקות קריטיות .
    קיצר עשה הרבה דברים קטנים שלא נראו בדף הסטט' (של שמעון וברוך) והיה לדעתי השחקן החשוב ביותר של הקבוצה אחרי קוואי.

    1. אדיסו ראית את הלייקרס צפית בלוזזו בול ? אחזה מגן על מדובר במגן בינוני מינוס, בלי יכולת קליעה בלי אתלטיות נטו שחקן מחליף לא מאמין ש אורלינס המפגרים האלה קיבלו את הבאסט הזה (הוא גם לא ייפתח קליעה המכניקה שבורה).
      .
      דיוויס בדומה לדוראנט צריך מנהל משחק לידו ליד לברון הוא הופך אוטמטית לMVP ולשחקן הטוב בעולם, הוא לא יכול להוביל קבוצה לבדו אבל ליד סופרסטאר אין טוב ממנו.
      .
      לאורי נתן סדרה נוראית סדרה ענקית וסדרה חלשה פקט למשחק 6 בגמר, הוא לא אולסטאר ולא נגר כמו גרין שחקן טוב באמצע, מצחיק אותי שלא מתייחסים להבדלים באיכות הגארדים בין המזרח למערב ומציינים אולסטאר.

      1. בוקר של צחוקים.
        אותי למשל מצחיקים אנשים שמתעלמים באלגנטיות מהעובדה (מבטלת הנרטיבים) של-ALL NBA נבחרים ללא קשר לקונפרנס.

        1. אוקי נבחר לפני הארדן באותה עונה למרות הבדלים משמעותיים לטובת המזוקן, אותה תקשורת שבחרה בווסטברוק לMVP. שחקן ששנה אחר שנה נופל במאני טיים (עד העונה), שחקן טוב לא אולסטאר.

      2. שחקן שנה שנייה עם 10-7-7-2 זה ממש לא נראה באסט.
        תזכור שההגנה של הלייקרס הייתה טובה מאוד עד הפציעה שלו (ההגנה וחוכמת המשחק שלו היא בין הגבוהים ביותר)
        כולה בן 20 .
        .
        לגבי לאורי כנראה לא נשכנע אותך אחרת אז פשוט נעזוב את זה.

        1. אדיסו הוא בחירה 2 בדראפט לא בחירה 60, שחקן בחירה 2 צריך להיות סופרסטאר , איזה גארד אתה מכיר שהוא בחמישייה או שיכול להוביל קבוצה ללא קליעה וללא אתלטיות ? שם אחד בבקשה ?הוא אפס במשחק התקפה אם זה במשחק ריצה ואם זה במשחק עומד משאירים אותו חופשי לגמרי.
          .
          גם פולץ לא היה באסט אם היה נבחר בחירה
          60.
          .
          לגבי לאורי זה די מצחיק איך גיא מתעלם בהפגנתיות מהנתונים ומנפנף בALL NBA כהישג למרות שלהארדן באותה עונה נתונים טובים משמעותית, לאורי לא נגר ולא אולסטאר שחקן טוב באמצע

          1. "מתעלם מהנתונים". אכן בוקר של צחוקים.
            אותם נתונים שהבאת, שנועדו להראות שהארדן היה צריך להיות ALL NBA ב-2016,
            הם מראים שלאורי אחד מ-6 הגארדים הטובים בליגה באותה עונה (הן PER, והן WS).
            וזה כאשר אתה במופגן בוחר להתעלם מהנתוני ההגנה ומטור הניצחונות (56 ניצחונות לטורונטו בעונה בה לאורי היה השחקן מס' 1 של הקבוצה. 41 לרוקטס).

          2. גיא PER של הארדן גבוה משמעותית, מי הכוכב שליד לאורי מי היה ליד הארדן? איזה אופציה לאורי היה ההתקפה.
            .
            איך אתה מסביר שדרוזן 2013-2104 אולסטאר וזה של העונה לא?

          3. בוא תן לי בחירות מספר 2 עם מספרים כמו של לונזו
            תן לי בחירות מספר 2 שהפכו תוך 2 עונות לסופרסטארים.
            בחיי אני מתקשה להבין את הסטנדרטים שלך.
            הכל אצלך זה אם שחקן לא קולע 30 הוא באסט ,אין אצלך שום דבר מעבר.
            תתחיל לראות משחקים ולא רק לצפות בהם.
            תתחיל לראות מה הולך בצד השני של המגרש ולא רק הסטפ-באק של הארדן שמרגש אותך .
            תתחיל לראות פעולות של שחקנים גם ללא הכדור.
            אתה תופתע שיש הרבה מעבר לכדור בסל.
            אתה תופתע לראות שלפעמים השחקן הטוב ביותר במשחק הוא לא ההוא עם 37 נקודות אלא זה עם 7 נקודות.

          4. ברוך, משום מה אתה בוחר שוב ושוב להתעלם מהבחירה בלאורי ל-ALL NBA.
            הבחירה בו פשוט שוברת את הטיעון על הקונפרנסים.
            לא בוחרים ל-ALL NBA לפי קונפרנס. זו עובדה.
            אתה נתלה על הארדן שלא נבחר באותה השנה כ-ALL NBA. למה זה רלוונטי?
            ישבו מי שבוחרים (אנשים שחיים את ה-NBA), ובחרו בלאורי. גם זו עובדה.
            עוד יותר מוזר, זה שכאשר הנתון שהבאת בשביל להדגים את יתרונו של לאורי (PER), "בוגד" בך כאשר הוא מראה שלאורי הוא גארד טופ 6 באותה עונה,
            אז את בוחר להתעלם מאותו מדד…
            .
            השורה התחתונה –
            בחרת את העץ הלא נכון לטפס עליו.
            זה לא מקרה "קורבר", אז יש לטיעון הקונפרנסים משקל.
            אנחנו מדברים על שחקן משמעותי בקבוצת צמרת. על שחקן שהוביל את אותה קבוצה עד לגמר המזרח,
            שחקן שלמד לפנות מקום לכוכבים שלצדו (אם זה דרוזן, אם זה לאורי), ולתת להם את הבמה לפרוח כאשר הוא ממשיך לתרום בשורה ארוכה של חלקי המשחק,
            על השחקן השני הכי טוב בקבוצה אלופה.
            .
            כבר הזכרתי שהוא לא רק אולסטאר, אלא גם ALL NBA? . . .

        2. אתה צוחק נכון? רק מהדראפט שלו גייסון טייטום פוקס ומיצל טובים ממנו, בחירה 2 זה מינימום אולסטאר בול לא כזה אלא שחקן משלים, 10 נקודות באחוזים אפקטיביים עלובים אפס יכולת קליעה אפס איום עם כדור או בלעדיו הגנה סבירה, לונזו זה המשמעות של באסט במילון, בכדורסל הצד ההתקפי שווה הרבה יותר מהצד ההגנתי , זה מה שמביא נצחונות זה למה הארדן פרנצייז וגובר לא.

          1. אמרת שבחירה מספר 2 חייבת להיות סופרסטאר (לא אולסטאר אלא סופרסטאר) .
            לא דיברנו על בחירות 4-5-14 או 50 דיברנו על בחירה מספר 2.
            אז בבקשה תן לי כמה בחירות מספר 2 הפכו אחרי עונה שנייה לסופרסטארים?
            .
            ואגב מיצ'ל גדול מלוזו בשנתיים-3 (כמו קוזמה למשל) והם באו מוכנים לליגה ולכן זה נראה שהם מצליחים אבל התקרה שלהם כבר על 70 אחוז כאשר של לונזו אפילו לא בחצי מהפוטנציאל.
            .

          2. גיא אתה מנסה לנהל דיון הגיוני אם אנשים שמתעקשים להתעלם מנתונים, מספרים ועובדות. לטובת בריאותך הנפשית והעצבים המיותרים ממליץ לך לשחרר את זה.

          3. מה שאומר שמספרי 2 הם פלופים מישהו לא יודע לבחור שם לכן לונזו נבחר.
            מס 2 בדראפט אמור להיות אולסטאר אדיר במינימום. זה הצפי שבוחרים מישהו מס 2 ולא שחקן משלים בבחירה ה12.
            אם בחרת 2 והשחקן נהיה משלים חייך בחרת פלופ. כל שחקן שנבחר 2 ולא יצא אולסטאר הוא פלופ

          4. אדיסו ברוך צודק מס 2 שבוחרים אותו בוחרים מישהו שחושבים שיהיה אולסטאר במינימום. אלו העובדות. ציון מוראנט ובארט מסומנים כאולסטארים במינימום. כל דבר אחר יגיד שהם פלופים במיוחד אם בבחירות נמוכות יותר יתבררו כמה אולסטארים.
            לכן כל מספרי 2 שציינת כמו ביזלי ולונזו הם פלופים

          5. אני מדבר על בחירות טופ 5 שהמטרה שלהם להביא סופרסטאר/ אולסטאר ולא שחקן משלים / מחליף כמו לונזו .
            .
            לגבי בחירות 2 בלי לבדוק בכלל אולדיפו אולדריג ראסל והכפפה פייטון ואני די בטוח שאמצא כמה אם אבדוק. אם אני הולך כמה בחירות טופ 5 נהיו סופרסטארים/ אולסטארים מקבלים משמעות חדשה לונזו זה ההגדרה במילון לבאסט לא יודע איך אפשר להגדיר נגר שנבחר בבחירה ה2 שלא מסוגל לקלוע או לייצר נקודות, הגנה ואסל זה נחמד לא לבחירה 2

          6. גילרי אולי אתה תוכל לענות כיוון שגיא מתעלם בהפגנתיות משאלות שאין לו תשובה מתייחס לנתונים ומתעלם מחלקם וסוג של מחזיק את המקל בשני צדדיו, איך דרוזן של 2013-2104 נבחר לאולסטאר וזה של השנה לא.
            .
            אני אציג פה את הנתונים דרוזן
            2013-2014 אולסטאר במזרח כאשר קלע 22.7 נקודות 4 אסיסטים ו4.3 ריבאונדים ב45 אחוז אפקטיבי וPER של 18.4 , מאזן קבוצתי 48 נצחונות
            .
            דרוזן 2019 מערב 21.2 נקודות 6.2 אסיסטים 6 ריבאונדים ב48 אפקטיבי וPER של 19.6 מאזן קבוצתי 48 נצחונות

          7. אוקי ומה מגיעים לזה שהגארדים במערב >>>>> מהגארדים במזרח שלאורי השנה נבחר כאולסטאר במזרח 14.2 נקודות ו8.7 אסיסטים וPER של 16.5

          8. שוב לאורי לא נגר ולא שחקן רע הוא שחקן טוב פשוט לא אולסטאר , לונזו בול נגר אותו דבר דריימונד גרין

          9. ברוך יש גם שחקנים נוספים כמו אלונזו מורנינג וג'ייסון קיד, אבל אף אחד מהם לא הפך להיות סופרסטאר בעונה השנייה שלו, אז לקבוע שלונזו באסט כבר בעונה השנייה שלו זה עוד מוקדם, אף אחד גם לא חשב שדיאנג'לו ראסל ואולדיפו ישתפרו כמו שהם ישתפרו.
            אגב, הבחירה מספר 2 בדראפט מלאה ביותר באסטים מאשר שחקנים שהפכו להיות סופרסטארים (לא רק בעונה השנייה שלהם), דארקו מיליצ'יץ (2003, בחירה מס' 1 זה לברון, בחירות מס' 3-5 היו כרמלו, בוש ווייד בהתאמה), האשים תאביט (2009, בחירה מס' 1 זה בלייק גריפין, בחירה מס' 3 זה הארדן, בחירה מס' 7 זה סטף קארי), סאם בואי (1984, בחירה מס' 1 זה אולג'וואן בחירה מס' 3 זה מייקל ג'ורדן), מייקל ביזלי (2008, בחירה מס' 1 זה דרק רוז, בחירה מס' 4 זה ווסטברוק, בחירה מס' 5 זה קווין לאב), אוון טרנר (2010, בחירה מס' 1 זה ג'ון וול, בחירה מס' 4 זה קאזינס, בחירה מס' 9 זה היוורד ובחירה מס' 10 זה פול ג'ורג'), דרק וויליאמס (2011, בחירה מס' 1 זה קיירי, בחירה מס' 9 זה קמבה, בחירה מס' 11 זה קליי ובחירה מס' 15 זה קוואי), מייקל קיד גילכריסט (2012, בחירה מס' 1 זה אנתוני דיוויס, בחירה מס' 3 זה בראדלי ביל, בחירה מס' 7 זה דמיאן לילארד ובחירה מס' 9 זה דראמונד), מרווין וויליאמס (2005, בחירה מס' 1 זה אנדרו בוגוט, בחירה מס' 3 זה דרון וויליאמס ובחירה מס' 4 זה כריס פול) ושון בראדלי (1993, בחירה מס' 1 זה כריס וובר ובחירה מס' 3 זה פני הארדוואי).

          10. לא רק ארול סטאר. 5 פעמים אול סטאר, ופעמיים אול NBA. ב-2016 הנבחרת האולימפית – 1 מ12 הטובים. אבל ברוך יודע טוב יותר. הוא גם הביא את האליפות במשחק ה-6 יותר מכל אחד אחר.

          11. מנחם גם אתה? הוא היה מדהים במשחק 6 איך הוא נראה במשחק 2 ? במשחק 5? פעם אחת ALL NBA שניתנה לו כבדיחה ו5 פעמים אולסטאר שבמזרח להיות אולסטאר זה בדיחה בעמדת הגארד ב 14 נקודות 8.7 אסיסטים אולסטאר, במערב לוקה דונציץ לא אולסטאר עם 21.2 7.8 ריבאונדים ו6 אסיסטים

  22. שחקן שנה שנייה עם 10-7-7-2 זה ממש לא נראה באסט.
    תזכור שההגנה של הלייקרס הייתה טובה מאוד עד הפציעה שלו (ההגנה וחוכמת המשחק שלו היא בין הגבוהים ביותר)
    כולה בן 20 .
    .
    לגבי לאורי כנראה לא נשכנע אותך אחרת אז פשוט נעזוב את זה.

    1. אדיסו לונזו שומר גרוע עד בינוני ביום טוב. חלש מאד בהגנה עוברים אותו כמו אוויר בחייאת לך תראה אותו בהגנה. השחקן היחיד שהוא יכול לעצור זה בן סימונס קייל לאורי ואריק בלדסו ולגבי לאורי אני גם בספק.

      לגבי לאורי לא משנה כמה תנסה לנפח אותו שחקן בינוני מאד גם בהגנה. אבל הוא טופ 3 בליגה בפלופים לעבירות תוקף זה יאמר לזכותו. נלחם וכו זה שטויות אלפונסו מקיני נלחם לא פחות ממנו. גם לוני. לאורי ממש לא היה השחקן השני של טורנטו בפיינלס. סיאקם נתן יותר עבודה ממנו בטח הגנתית.

      1. עזוב התקשורת בחרה בו וגם המאמנים, גם גרין הוא טופ 10 בליגה. יש מישהו בעולם שהיה לוקח את לונזו כבחירה 2 אני אתן לכם יותר מזה עד בחירה 5 אם היה יודע שזה היכולת שיציג, מישהו?
        .
        יש מישהו בעולם שהיה מתחיל עם גרין כאחד מ30 הבחירות הראשונות בליגה ?
        .
        מישהו חושב שלאורי היה יותר טוב ב2015 או ב2016 מהארדן ולילארד? או שהוא היה אולסטאר אילו היו מבטלים את הקונפרנסים? לחשוב לא עולה כסף חברה

        1. אף אחד לא חושב הם חושבים כמוך מתווכחים סתם. אין אחד פה שהצהיר שהוא לוקח את גרין ב30 בחירות הראשונות אז מה זה אומר? שלדעתם יש 50 אולסטארים בליגה לפחות. תשאל בסקר אם מישהו לוקח את גרין בחירות 31 60 לשנה הקרובה יעני מס 2 בקבוצה. גם לזה איש לא יענה לך כי התשובה גם פה היא לא.
          יביאו תשובות כמו הוא אולסטאר אול אןביאיי או הייתי לוקח אותו לכל חמישייה שלי. איך מישהו שאיש לא היה לוקח ב60 בחירות הראשונות או ב30 הוא יכול להיקרא אולסטאר?
          כמו כן אין אחד פה שיגיד אני לוקח את לאורי לפני הארדן או ליליארד ב2015 או 16.
          הם חושבים כמונו רק מתווכחים סתם לשם הויכוח.

          1. שמעון,
            אני הפסקתי עם ההתנצחות הבלתי פוסקת.
            אבל רק שתדע –
            בלי היסוס אני לוקח את גרין לסאנס, ואחר כך נותן לו מקס. הרבה לפני שחקן כמו ווסטברוק.
            ואני מדבר על גרין ביכולתו כיום, לו ביכולת השיא של 16'.
            .
            האוהדים שמבינים קצת בכדורסל,
            שצופים במשחקים (ולא רק בהיי לייטס),
            להם אין ספק. הן לאורי, והן גרין –
            אולסטארים.

          2. לסאנס ברור שאתה לוקח אבל לא ב60 בחירות הראשונות אם אתה מתחיל קבוצה מ0. לסאנס אתה תיקח את כולם וגם אני העיקר שמישהו יבוא וזה לא יהיה דרגן בנדר

          3. גם אני לוקח את רודמן ליד ג’ורדן ופיפן לא אומר שהייתה נותן לו להוביל קבוצה, לתת לגרין מקס זה מוות יותר מכריס פול (שרוצה לעזוב את יוסטון) לקבוצה ללא ריווח כמו סאנס הם גמורים עוד שחקן ללא קליעה מ3.

  23. אין מצב שקואי חותם בקליפרס אחרי הטרייד הזה
    זאת אומרת שאו שהוא נשאר בטורונטו או שהוא מצטרף לליקרס
    גם דוראנט צריך לפחוד שלא תווצר מפלצת בלוסאנג'לס מה שיגרום להופעות גמר שלו להפסיק להתקיים
    מה שאומר שהוא צריך להיות עם היד על ההדק
    לדעתי הוא חותם בגולדן סטייט לשנה + אופצייה בשביל להבין מה קורה בלוסאנג'לס
    בקיצור משחק הדומינו התחיל

  24. גיא מייק בראון נבחר למאמן השנה, אתה חושב שהוא היה אחד מהמאמנים הטובים בליגה? התקשורת והמאמנים בחרו אותו?

    1. הבחירות הם על מה שעשית באותה עונה ,לא פלייאוף ולא קריירה.
      אם זה על-פי החשיבה שלך אז פופ צריך לזכות כל עונה

      1. אדיסו עזוב שטויות תענה ברציניות.

        האם יש שנה כלשהי בעבר בו היית צריך להתחיל קבוצה מ0 ואתה בוחר בדראפט בו קייל לאורי היה ב30 הבחירות הראשונות שלך? זה שאלה פשוטה של כן או לא אל תנמק לי סיפורים. כן לא פשוט.

        1. גם באותה עונה שניהם היו משמעותית טובים ממנו הראתי לגיא את הסטטיסטיקה התעלמות מוחלטת.
          .
          שוב יש סייג לסטטיסטיקה, יש שחקנים כמו שהסטטיסטיקה שלהם מנופחת בקבוצה והם בולעים את כל האחרים, קוואי בפלייאוף לדוגמה נתן סטטיסטיקה פחות טובה מהארדן אבל נתן לאחרים לשחק וקלע בשטף המשחק , וזה למה טורנטו נראתה ככה לעומת יוסטון

        2. קבוצה בונים על-פי תפקידים ולאורי בהחלט יכול להבחר כרכז ומספר 2 של סופרסטאר .
          העובדות לפניך-
          לאורי כמספר 2 הגיע פעמיים לגמר מזרח (עובדות בלבד לא מעניין מה תגיד על מזבח שמזבח)
          ולקח אליפות כמספר 2 .
          יש בעיה כאשר לא רואים משחקים במלואם ולא מבינים את החשיבות של שחקנים לקבוצות.

          שוב פעם קבוצה בונים על פי תפקידים

          1. עוד פעם אתה מתחמק. לאורי בהחלט יכול להבחר כרכז ומספר 2 של סופרסטאר .

            שאלתי אותך אישית, תענה כן או לא. האם קייל לאורי ב-30 בחירות הראשונות שלך שאתה נניח מנהל כל פרנצייז בליגה ומתחיל אותו מ-0? אל תבלבל עם מס 2 3 הגנה והסברים. שאלת כן או לא פשוטה.

          2. לקח אליפות כמספר 2-3 מול קבוצה פצועה (וכל הכבוד לטורנטו אין שום כוכבית על האליפות) , כשיש לידו כוכב על, פעמיים גמר המזרח לא שווה לגמר המערב, השנה המזרח היה חזק מהמערב אבל עד העונה המזרח היה בדיחה למען השם אטלנטה הגיע לגמר המזרח, וגם חצי בוסטון עם צעירים.
            .
            מה ההבדל בין המזרח למערב עובדתית ב20 שנה האחרונות? על חוזק התחרות?

          3. זו שאלה קצת מוזרה ולא מובנת ואפילו טיפה חסרת היגיון.
            שוב פעם ,כשאני בונה קבוצה אז יש לי 5 תפקידים למלא ולכן ברגע שיש לי סופרסטאר אז בתור בחירה שנייה אני יכול בהחלט לבחור את לאורי

            והוא הוכיח הצלחה בתור מספר 2
            הוא מבין את תפקידו ,הוא מבין את מקומו והוא מביא לקבוצה את שאר הדברים על המגרש שהכוכב לא בהכרח מביא.
            ולצערי הלוואי וראס היה מבין את מקומו כמו שלאורי מבין.
            לא הכל זה כוכבים ,בנייה של קבוצה נעשת על פי תפקידים וצרכים ומה שחקן זה או אחר מביא לקבוצה על-מנת להצליח.

          4. הוא הוא דווקא החזיר לי ודי פשוט האמת אם זה כניסה כשותף בחברות בת , מתנות שלא נרשמות במס…, מכירת נכסים בערך נמוך מהמחיר בשוק

          5. חחח אדיסו אני נקרע פה מצחוק.
            אסביר לך לאט לאט ואפילו שאלת בונוס.

            אתה מנגר OKC והקימו השנה את ליגת הNBA, זכית בבחירה ה28 בדראפט (או 30 מה שבא לך). קייל לאורי טרם נלקח ע"י 27 הראשונים ואתה מנחית שחקן ראשון לקבוצתך מכל מי שנותר, האם קייל לאורי ילקח על ידך. כן לא.

            עכשיו נשאל את אותה שאלה בדיוק רק במקום לאורי זה קאווי לאונרד שנותר על הלוח, שאלה של כן או לא?

            או שלגבי קאווי אני גם אשמע זו שאלה קצת מוזרה ולא מובנת ואפילו טיפה חסרת היגיון.
            שוב פעם ,כשאני בונה קבוצה אז יש לי 5 תפקידים למלא ולכן ברגע שיש לי סופרסטאר אז בתור בחירה שנייה אני יכול בהחלט לבחור את לאורי.

            אתה בעצם אומר שלאורי לא בטופ 30 שחקני הליגה ומעולם בשום שלב לא היה כזה בקריירה. אז אני אקל עליך את המשימה

            קיבלת בחירה 40 אחרי שבבחירה ה-10 לקחת את פול ג'ורג' נגיד. האם בבחירה ה-40 אתה בוחר בקייל לאורי?

          6. אז יאללה ברוך, בוא תבקש ממנו שיפרט מי הן אותם חברות בת של קלאץ' דרכן לברון מחזיק בבעלות. מתנות הן גם משהו שמחייב דיווח. מכירת איזה נכסים? במה קלאץ' בדיוק מחזיקים?
            את אותה תשובת מחורטטת נתת גם אז.
            תמשיך לחשוב שה-NBA זה משחק פיק-אפ בשכונה. ביום שתבקש תשובה לשאלה ספציפית תקבל אותה.

          7. כמה דירות יש לריץ פול? כמה השקעות במניות שלא קשורות לקלאץ שיכולות להימכר ללברון במחיר נמוך משמעותית, יש מבין. ריץ פול עושה כסף קונה נכסים מניות… מוכר ללברון במחיר זול יותר ההפרש עובר למלכה, אם אתה חושב שלברון יתן למישהו סתם מתנה בכמה מיליוני דולרים אתה מצחיק, לא תמצא שום מסמך שלברון מעורב אבל כולם יודעים

          8. עידו ברוך צודק ויש דרכים להחזיק ככה, אני לא אפרט אותם פה אבל אתן רמז BO.
            ייתכן גם שהכל מושתת על אמון וריץ פול יכול להפוך לעבד כי ימלוך מול לברון, ראיתי כבר דברים כאלו.
            אל תהיה נאיבי זה לא מתאים לך

          9. בוא תגיד אתה לנו. אתה זורק דברים לאויר. תן דוגמא לנכסים שריץ' פול מחזיק (יש לך חבר לא?) לחרטט ספקולציות כולם יודעים מי כמוך יודע אתה עושה את זה כל הזמן. פול הוא סוכן שהצמיח את עצמו מאפס הוא לא איל נדלן . הוא מרוויח כסף יש לו מן הסתם בית יקר אבל סביר שהוא לא מחזיק בעשרות נכסים. לכל מכירה כזו שאת מדבר עליה יש רקורד אבל לך קל לזרוק אמירות לאויר.

          10. טוב אני עושה בדיוק מה שאמרתי לגיא לא לעשות. אז אני חותך את זה כאן לפני שזה מחמיר.
            תמשיכו להחליק כיפים אחד לשני ולחשוב שאתם יודעים הכל ואחר כך לשכוח את כל המקרים שהשטויות שלכם מתפוצצות לכם בפנים.

          11. אתם מצחיקים,אולסטאר בוחרים על-פי תפקודו במחצית הראשונה של העונה
            ולא על פי מעמדו באופן כללי או ההיסטוריה שלו .
            כל עונה בוחרים לאולסטאר לפי ההצלחה האישית והקבוצתית באותו פרק זמן של החצי הראשון של העונה.
            .
            טורונטו תמיד נמצאת בין 5 הקבוצות עם המאזן הגבוהה ביותר מבין כל הקבוצות בשנים האחרונות ולכן לאורי בתור המנהיג והכוכב השני/הראשון שלה יקבל בחירות לאולסטאר.
            כמובן שיש כל מיני בעלי מעמד שמקבלים בחירות אוטומטית ללא קשר להצלחה הקבוצתית אבל הם אולי 2-3 מהכלל.
            זה פשוט להבנה.
            .

        3. אוקי אדיסו אתה עונה בעצמך כשחקן שני הוא אופציה טובה, אבל כשחקן ראשון ואחד מ30 הבחירות הראשונות, לא אולסטאר זה טופ 24 לאורי לא שם, שחקן טוב בערך בין בחירות 30-45

          1. אגב עידו אתה תהיה בהלם אילו דברים ניתן לעשות בפנמה BVI מאוריציוס הונג קונג וכו', מקומות עם חסינות מוחלטת לאיתור מסמכים כלשהם

  25. מה לדעתכם דורנאט יעשה?
    לדעתי אם אני הוא
    אני חותם על מקס בגולדן.
    יהיה עליו הרבה פחות לחץ לחזור.
    יקבל טיפול רפואי טוב
    וכשיחזור יוכל להיות בורג במערכת בלי הלחץ של להוביל קבוצה.

    1. לדעתי אם תהיה לו הצעת מקס מהניקס או קבוצה אטרקטיבית אחרת – יעזוב.
      .
      קשה לי לראות אותו נשאר בקבוצה שאמרה לו שהוא לא יכול לעשות נזק לאכילס אם ישחק – כל עוד יהיו לו הצעות אטרקטיביות אחרות.

    2. דוראנט יקבל סופרמקס מהלוחמים, שזו כבר אופציה טובה למי שאין אכילס.
      לדעתי, הוא יעבור רק לניקס (בסבירות נמוכה יותר לקליפרס) אם היא תיקח את הסיכון וגם תציע מקס.
      אני במקום הניקס הולך על קיידי, בטח כשקוואי לא מסתכל לכיוון שלהם. אם דוראנט יגיע, הם יחתימו את אירווינג או כוכב אחר.
      עדיף לניקס לוותר על שנה ולפתח את הצעירים מאשר עוד שנים של בינוניות ודאית.

  26. עידו אתה יוצא מנק הנחה

    א. שלnba יש כל האינטרנס האמצעים והרצון לחפור לנבור ולמצוא הכל
    ב.שלnba יש אמצעי חקירה במקלטי מס ומדינות אחרות
    ג. שריץ פול ולברון מדווחים על הכל כחוק.

    3 ההנחות הללו שגויות ומספיק אפילו שאחד מהם לא מתקיים בשביל שתוכל לעשות מה שבא לך בלי שאיש יודע. אפשר להסתיר את כל העקבות שזה בדיוק מה שעשו רונלדו מסי כל עוד אתה משלם תמיד יותר מהשני ומה שעושים כל עשירי העולם כולל אמריקאים. אפשר לייצר סידור חלומי ותסמוך עליי שאני לא אומר לך את זה סתם. אפשר לבנות ולייצר דברים מדהימים גלובלים. אגב הקנסות שמסי ורונלדו שילמו מבטיח לך שזה עשירית ממה שהם העלימו.

    הכלי שרבים משתמשים זה BO. יש גם דברים אחרים אבל זה לא דיון להופס.

    תאגיד קלאץ הוא של לברון והוא הבוס האמיתי "קופים" כמו ריץ פול יש גם בעולם התחתון וגם אצל הרבה עשירים שמעוניינים לעשות עסקים שאינם בעלי ניגוד אינטרסים.

    לא להיות נאיבים

    1. ללברון יש אינטרס בקלאץ' ומערכת יחסים מאד משפיעה על ריץ' פול אני בספק אם מה שאתה מתאר קרוב לנכון.
      אם היה אפשר להסתיר את כל העקבות אז לא היינו יודעים על ההעלמות של מסי ורונאלדו.
      מעבר לזה ללברון אין אינטרס בפינאטס שפול יכול לחלק לו – הוא צריך את הכח לא את הכסף.

      1. רונלדו ומסי עם רק הטיפה שמוצאים בים מאלו שמעלימים חביבי. 99% לא מוצאים ולא תופסים. את מסי ורונלדו תפסו כי מישהו כנראה קיבל כסף שפנמה להדליף, כמו שקרה עם מסמכי פנמה שדלפו בהם נפגעו גם אנשי עסקים ישראלים. אין לך מושג מה הולך בתחום הזה. הסיכון משתלם בגדול לרוב המוחלט, הסיכוי שלך להיתפס מאד מאד מאד קטן אם מישהו לא פותח מבפנים וכל עוד ריצ'י ולברון מרוצים אחד עם השני איש לא ידע כלום לעולם.

      2. החברות במדינות האלו גובות ים כסף על כל דבר בשביל להעניק דיסקרטיות וחסינות. ארה"ב ניסתה לאיים על המדינות האלו באמצעות הFTCA אבל הם סימנו לה אצבע משולשת. אם יש לך כסף אתה יכול לעשות הכל בפנמה, להירשם גם כמלך ישראל, שלא נדבר על ניירת אינסופיות עם חברות אינסופיות ופעלולים אינסופיים שלפתור את הפאזל אתה צריך 100 חוקרים שיחרימו במדינה זרה מסמכים ויתחילו לנבור בכ"כ הרבה מסמכים. איש לא יבזבז על זה הקצאת כוח אדם ובטח שלNBA אין שום יכולת בנדון. לא רק לNBA גם ללה"ב 443 אין יותר מידי וגם לא לFBI.
        הסיכוי להיתפס בזה שואף ל-0. מי שנתפס זה ממידע מבפנים שמישהו הלשין, תמיד ואז יודעים מה לבדוק ואיפה לבדוק.
        סביר להניח שלאיזה פנמי לא יהיה אינטרס סתם להדליף מסמכי לברון כי הוא מתוגמל היטב. וכל עוד ריצי ולברון מאושרים, הכל טוב. אצל 99% זהב לא מתפרק, המקרים ששומעים בחדשות הם כלום, טיפה בים, ממש טיפה.
        מסי ורונלדו אמנם נדפקו אבל הם באמת טיפה מתוך כל עשירי העולם. מקלטי המס חיים על הכסף הזה והם יעשו הכל להשאיר אותו אצלם ואיש לא יכול לעשות כלום בנדון בטח גוף כמו הNBA שרק מעוניין להשתיק דברים כאלו.

  27. לכל הממהרים להכתיר את ל.א
    אז למרות צעד בהחלט משמעותי שלא נעשה מאז הבאת פאו גאסול לקובי הרי שעדיין צריכים להמתין לכמה דברים .
    1. מי יהיה הצלע השלישית
    2. את מי יביאו כשחקני משנה .
    3. מה יקרה ביתר הטריידים בליגה .
    זה המינימום ואחרי כל זה נציין שעדיין יהיו אי אלו הסתייגיות גדולות.
    הקטנה שבהם העמידות של דיוויס.
    שעד היום לא עבר את 75 משחקי הסדירה
    והעונה שיחק 56 משחקים בלבד .
    ממוצע ב 7 עונות 67 משחקים זאת אומרת הוא מפסיד 15 לעונה 19 אחוז מהזמן .
    וזה עוד לפני פליאוף .
    הבעיה הגדולה לברון .
    הבן אדם יגיע לפליאוף לאחר שיעבור את גיל 35 .
    נכון שמדובר במכונה מזן מיוחד אבל גם המכונה הזו נעדרה השנה 27 משחקים .
    אבל חשוב יותר התחרות במערב רצחנית אין אפשרויות רבות לסיקים כמו שלקח השנה בכמויות קוואי .
    במערב יש את יוסטון פורטלנד דנבר ג.ס אוקלהומה יוטה קליפרס ס.א דאלאס וסקרמנטו.
    כולם יהיו במאבק על הפליאוף ואין יום מנוחה .
    זה עלול לגרום לשחיקה רצינית אצל המכונה עוד לפני הפליאוף .
    ולכן החדשות לאוהדי ל.א משמחות אך הדרך ארוכה מאד מאד מאד .

  28. לונזו, אינגרם והארט הולכים לפרוח בגדול השנה.
    הם מתאימים בול לסגנון של ג'נטרי שהיה חם עליהם.
    השנה תיראו את יכולתם המלאה כשהשיקוץ לא שואב את כוח החיים שלהם ובמשחק מהיר כמו שהלייקרס היו אמורים לשחק עד לבואו.
    ג'נטרי הוא עוזר מאמן מצוין ומאמן ראשי חלש, אבל עם כל האנרגיה של הצעירים וציון הוא לא יצטרך להיות כזה, הם יחפו עליו עם האנרגיות הצעירות שלהם והוא יחפה עליהם עם בניית סיגנון משחק שמתאים להם.
    הפליקנס יהיה יופי של קבוצה.

  29. מה שמגעיל פה זאת הדרך שלברון השיג את דיוויס,כן דיוויס רצה לבוא אבל מי יודע כמה השפעה הייתה ללברון ולריץ' פול בעניין,כל הסאגה של העונה שעברה,ופתאום גם דיוויס מקבל תגמולים להשתתף בספייס גאם 2,כל העניין הזה מסריח.

    אני באמת מקווה שאף כוכב נוסף לא יצטרף ללייקרס, כי אז אנחנו נקבל סוג של גולדן סטייט 2.0.

    …………

    הדבר היחידי שיכול למנוע זאת זה שfather time מתישהו יגיע גם ללברון,ושדיוויס פצוע כרוני, חוץ מזה תסמכו על סילבר ולברון שהוא יהיה שם ביוני.

    1. הפוך גוטה.
      .
      הסיבה שדייויס פיטר את הסוכן שלו וחתם בקלאץ׳ היא כדי שריץ׳ פול יהיה הבולדוזר שיביא אותו ללייקרס.
      .
      אתה לא שוכר את ריץ׳ פול כי אתה רוצה להישאר בניו אורלינס או להגיע לקבוצה שיש לה הכי הרבה לתת עבורך – בוסטון.
      .
      כתבתי את זה כבר כשזה קרה, אבל לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין את זה.

  30. איזה סוף שנה זוועה לקלי אכל אותה ב 30 מיליון שלא נבחר לאול נבא ואז קרע ברצועה נורא!! מאחל לו החלמה מלאה שמעתי את אבא שלו מדבר כמה פעמים בשנים האחרונות התרשמתי שחינך את הבנים שלו כמו שצריך (אחיו שחקן בייסבול) חברה קשוחים..

  31. יהיה נחמד לראות את נ"א מנצחים את הלייקרס בעונה הסדירה…
    אבל באמת זה די ברור שאם הם משלימים כמו שצריך את הסגל עם קלעים, לברון ודיויס יכולים להגיע עד לגמר בעונה הבאה. בדרך יהיה להם מהם קשה מול קוואי והקליפרס, אבל הם יכולים לעבור אותם. ונראה אז איך יתמודדו מול מי שיגיע נגדם (מילווקי? פילי? אולי בכל זאת בוסטון?).

  32. טרייד מצוין ללייקרס
    מסמנים את עצמם בתור הדבר הבא ויביאו עוד כוכב בשבועות הבאים
    הם כרגע ה team to beat, בליגה
    ניו אורלינס בונים את עצמם לעוד שנתיים שלוש

  33. לגבי לאורי,
    שחקן נהדר, עשה לעצמו רידמפשן
    סומן כבעייתי במעמדים מכריעים, ועכשיו כמספר 2-3 הוא בדיוק במקום הנכון לו.
    מנהל משחק (מורכב) בצורה מצוינת, ואם בערב מסוים הוא קולע רק 12 ולא 25, לא קורה שום אסון
    כמה מנהלי משחק יותר טובים ממנו (פלוס מלחמה והגנה) יש בליגה?

  34. אפשר איזשהי תמונת מצב לגבימצב החוזים של שחקני המשנה בלייקרס לשנה הבאה ( בולוק רונדו מגי סטפנסון ועד שחקני ששחכתי ) ובכללי איך הם הולכים למלא את הסגל חוץ מהכוכבים

    1. כרגע השחקנים על חוזה לעונה הבאה של הלייקרס: לברון, דיוויס, קוזמה, מו ווגנר ואייזק בונגה. כל השאר שחקנים חופשיים שהלייקרס יוכלו אולי להחתים במידה זו או אחרת בהתאם למה שהם ישיגו בפרי אייג'נסי . מכולם החשוב לציין את זכויות הבירד של רג'י בולוק (הקלע היחידי למעשה) ואת רייג'ון רונדו לו יוכלו להציע חוזה של כמעט 11 מיליון.

      1. אם הלייקרס שומרים על זכויות הבירד של מי מהשחקנים, הם צריכים לשאת בחשבון הקאפ הולדס שלהם.
        לבולוק קאפ הולד של 4.75 מיליון. לרונדו קאפ הולד של 10.8 מיליון.
        היות והם מכוונים לשחקן מקס (אם וכאשר),
        קשה לי לראות איך הם לא מוותרים על זכויות הבירד של ה-2 (או של שאר שחקניהם החופשיים).

        1. כמו שאמרתי בהתאם לתוכניות שלהם בשוק החופשי. זו בהחלט נקודה חשובה. אם יהיה להם מישהו על הכוונת הם יוותרו על כולם.

  35. תודה רבה על המעורב מנחם !
    אתה יכול להוסיף את גיא לרשימת המפסידים ואת הופס לרשימת המנצחים( הOCD יוצא, אנחנו מרוויחים)

    יום אחד וכבר לא משעמם , מקווה שימשיך עונת FA וטריידים מעניינת , גיא תשמור כוחות להמשך זה לא יהיה הוויכוח האחרון שלך בפריסיזן

    1. עוד ברשימה –
      מלובני. היה נחמד בירושלים עם התותח הקטמוני ועכברוש. הפסדת.
      .
      אבל גם ברשימת המנצחים –
      עכשיו אין לי ברירה אלא לארגן "הופס על האש 2.0" . . .

      1. תאמין לי הייתי מעדיף ירושלים מאשר להיות בתל אביב באותו יום , פקקים זה לא בשביל בחור אילתי.
        אבל זהו אני בורח משם בקרוב ויגמרו לי התירוצים , הופס על האש לא 1 לא 2 לא 3 לא 4 (הפעם לא מציגים את דיוויס וקיירי ככה?)

  36. טוב החלטתי להיות הבורר ולהכריע בין הדעות השונות אצל קייל לורי ואולי יותר מתאים לי להיות הפשרן

    1. לורי נבחר לאולסטאר לא פעם 3 פעמים וגם חמישיית עונה שלישית
    2. יחד עם זאת או לא האולסטאר הקלאסי .
    מה כל זה אומר ?
    שיש שני סוגי אולסטרים יש את "החשודים המיידים" כאלו שתמיד ייבחרו גם אם לא ישחקו /יפרשו (מג'יק 92 ) או יפצעו ואפילו ימציאו בשבילם חוקים חדשים בשביל שישחקו (וייד נובציקי)
    חלק האולסטרי הזה שם שחקנים כמו קובי ,לארי ,מג'יק ,נוביצקי ,דאנקן ,שאקיל ,בארקלי לברון ,דוראנט ,קרי קליי ועוד.

    לשם אין בכלל שאלה שלאורי לא שייך ולא מתקרב להיות שייך .

    מצד שני יש חלק של נבחרי אולסטאר שהם נטו תלויי קבוצות והישגיהם כאשר הקבוצה לא טובה הם לא באולסטאר כאשר היא מפתיעה עד דצמבר -ינואר תמצאו גם אותם .
    כמו וויציביץ של אורלנדו השנה לצורך העניין .
    שחקנים אלו במהלך הדורות היו למשל ג'פרסון (כמדומני שארלוט ) ,טיג ויתר שלישיית חברי אטלנטה ( 2015 )
    דראגיץ או אפילו דנג (אז בשיקגו ) ואפילו קרילנקו (יוטה).
    ויש עוד אינספור דוגמאות אף הזויות יותר למשל דווין האריס (נטס 2009 ) .

    ביחס לחלק התחתון הזה אין בכלל שאלה שקייל לורי שייך לאולסטאר לפחות לגבי חלק מהעונות .

    בשורה התחתונה לסיכום סעיף ראשון זה אם קייל לורי היה בארגון אחר ללא איזה כוכב על ספק גדול אם היה אולסטאר יחד עם זאת זה נכון לבערך 50 אחוז מהאוסלטארים .
    בקיצור לא סופרסטאר אך אולסטרים כמותו היו ויהיו

    ואחרי כל זה זו עדיין לא השאלה המרכזית.
    בעיני לאור מעקב רב אחרי הוויכוח הזה ברוך ושמעון (שאגב בהרבה פעמים אולי אף רוב הפעמים דעתי כדעתם ) \
    הסבו באלגנטיות את נושא הוויכוח האם לורי אולסטאר כן או לא כי שם …היה להם טיעון (שמחזיק לגבי האולסטאר הקלאסי כאמור ) .
    אבל האמת היא שלפחות בכל הקשור לשמעון הוא טען באופן עקבי שלורי לוזר חזר תקנה שלא מסוגל לתפקד בזמן אמת (ובהגינות גם אני נהגתי לחשוב כן )
    אך האמת היא שלורי נתן יופי של פליאוף והוא ללא ספק עלה מדרגה ביחס לעבר וכאשר אתה מסיים משחק 6 על האליפות בחוץ עם 26 נק +10 אס אתה סותם לכולם את הפה .
    עד כדי כך שאם לבסוף קרי היה קולע את השלשה ההיא ולורי וקוואי היו חוזרים על אותו משחק בגיים 7 וטורנטו הייתה מנצחת הרי שתואר האם וי פי כבר לא היה כזה ברור לקוואי .

    לכן בשורה התחתונה באמת אולסטאר /לא אולסטאר שאלה משנית באמת תלויית נסיבות
    אבל גבר /לא גבר אמיץ או משתנק התשובה ניתנה באופן חד משמעי
    (ושמעון אתה חי בהכחשה שאתה מדבר על …תרנגול עיוור מוצא גרגיר זה נכון לשנת שובע זה לא נכון כאשר יש רעב בארץ וכל בעלי ה 6/6 מחפשים את הגרגירים שם אף תרנגול עיוור לא ימצא דבר ואת הנמשל הבנת ) .

להגיב על דדי לבטל

סגירת תפריט