הלך קשה: מכבי תל אביב שרדה מותחן מול מכבי ראשון לציון/ שי בוקר

מייקל רול. הגארד להט הערב. (צילום: מנהלת הליגה, עודד קרני)

 

מול היכל די ריק (2,865 צופים), הכתומים מעיר היין פתחו בטירוף ויצרו יתרון דו ספרתי כעבור 5 דקות. מייקל רול עלה מהספסל ושינה את המשחק עבור התל אביבים. מכבי תל אביב רשמה עוד ניצחון קשה, 87:97. רול הצטיין, ג'ון דיברתולומיאו רשם שיא קריירה 10 אסיסטים וקמרון לונג קלע 19 נקודות עבור הכתומים. סקירה וראיונות עם דיברתולומיאו ממכבי תל אביב ואיתי שגב מראשון לציון נמצאים בהמשך.

רבע ראשון: 29:24 לראשון לציון

אלכס המילטון, קמרון לונג ועוז בלייזר פתחו בטירוף מחוץ לקשת והקפיצו את הכתומים של גיא גודס ל-8:0 מהיר כעבור 90 שניות, וגרמו ליאניס ספרופולוס לבקש פסק זמן. לונג הוסיף עוד שתי נקודות לפני שטאריק בלאק העלה את הצהובים על לוח התוצאות עם דאנק. איתי שגב קפץ לאליי-אופ נהדר אותו סיים בדאנק. פלוטר של סקוטי וילביקין צימק ל-9. הכתומים הגיבו עם 5 נקודות רצופות ולאחר שלשה שנייה של בלייזר עלו ליתרון של 18:4. במצב של 21:7 לאורחת, מייקל רול נכנס בשורות הצהובים והחזיר אותם למשחק במהירות כשהוא קולע 10 נקודות מהירות משלו ומכבי ת"א ירדה לרבע השני בפיגור 5 בלבד.

דריל מונרו ואיתי שגב. הכתומים פתחו בטירוף. (צילום: מנהלת הליגה, עודד קרני)

 

רבע שני: 52:59 למכבי תל אביב

הצהובים פתחו היטב את הרבע השני עם ריצת 0-9 של אלכס טיוס ורול ועלו ליתרון 29:33. עם 7:51 לסיום המחצית הראשונה. לונג בשלשה משלו איזן ל-33:33. השלשה של לונג לא הפריעה למקומיים ושלשות של דיברתולומיאו ודני אבדיה קבעו 34:43. דאנק גדול של אלכס המילטון בתוספת לסל ועבירה ל-3 של לונג החזירו את ראשון ל-40:43 בלבד. אבדיה צלף עוד שלשה והחזיר ל-6. וילביקין חתם את המחצית עם סל על הבאזר, 52:59 לצהובים.

רבע  שלישי: שוויון 73:73

בלאק פתח את הרבע השלישי עם פוסטר דאנק אדיר, אבל איתי שגב החזיר עם הטבעה משלו ושוב צימק ל-7. בלייזר היה נחוש להשאיר את הכתומים במשחק ועם פעולות יפות כולל הטבעה נהדרת, שמר את קבוצתו בפיגור 4 בלבד, 63:67. שלשה גדולה של המילטון וסיומת יפה של אדם אריאל קבעו שוויון בכניסה ל-10 הדקות האחרונות.

הפוסטר של בלאק על בלייזר. (צילום: אתר מכבי תל אביב)

רבע רביעי: 87:97 למכבי תל אביב

את הרבע המכריע הצהובים פתחו במטווח שלשות של רול, דיברתולומיאו, אוברייאנט ועוד מהלך של 3 נקודות של דיברתולומיאו וברחו ל-82:88 עם 4:15 לסיום. וילביקין צלף שלשה נוספת והעלה ל-9. האמריקאי הוסיף סל ועבירה שהעלה את מכבי ת"א ליתרון 86:96 וגמר את הסיפור.

דיברתולומיאו. בשקט בשקט שלט בקצב. (צילום: אתר מכבי תל אביב)

קלעו למכבי ת"א בספרות כפולות: וילביקין 20 נקודות ו-5 אסיסטים, רול (4/6 ל-3) 19 נקודות, אוברייאנט 14 נקודות ו-6 ריבאונדים וטאריק בלאק הוסיף 13 נקודות משלו.

קלעו לראשל"צ בספרות כפולות: לונג 19 נקודות, בלייזר 18 נקודות, המילטון 16 נקודות ו-8 אסיסטים ודריל מונרו הוסיף 15 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

ראיון עם ג'ון דיברתולומיאו:

ראיון עם איתי שגב:

@יוצרי זכויות של הסרטונים שייכים לשי בוקר

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה שי,
    הי שי. כיף של ראיון עם איתי שגב.
    בקשר ל- ג'ון דיברתולומיאו, האם קלטתי מין מבטא באנגלית שלו? האם הוא יליד ארה"ב? לך יש מבטא מצויין לעומת שלו!

    1. הוא אמריקאי. מתאזרח. יש לו חברה ישראלית. אני נולדתי באוניברסיטה בה הוא שיחק. צפיתי בו כשביקרתי את הסבאים שלי ברוצ'סטר, ניו יורק. יש לי קשר טוב איתו.

  2. שי תודה.
    אני חושב שראוי יותר לערוך את הכתבות בצורה נייטרלית יותר ולא מנקודת מבטה של מכבי ת"א.
    הכותרת, למשל: "הלך קשה: מכבי תל אביב שרדה מותחן מול מכבי ראשון לציון" – מתייחסת רק למכבי ת"א.
    זה כמו שהיית כותב הפוך: "לא הלך הפעם. מכבי ראשל"צ לא שרדה מותחן נגד מכבי ת"א".
    אתה מבין מה אני אומר? כותרת נייטרלית הייתה אומרת: "בתום מותחן, ניצחון של מכבי ת"א על מכבי ראשל"צ".
    כמובן שהזכויות הבלעדיות הן שלך אבל לי כקורא מן המניין זה מוציא את הכיף מכתבה מבורכת כזאת בשל ההטייה שהיא מקבלת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט