שלושה שוברי שוויון בחמישי/ ראובן בראל

שלושה משחקים הלילה בשלוש סדרות שנמצאות בשוויון אחת. אם אתם חובבי היסטוריה ומספרים, בוודאי תשמחו לגלות שב-Basketball-Reference יש דף שמרכז את כל תוצאות הסדרות לפי סדר הניצחונות. עפ"י נתוני העבר ולמרות שהפסידו משחק אחד בבית, הקבוצה עם יתרון הביתיות הצליחה להתגבר וזכתה בסדרה ב-61% מהמקרים. אם כבר יש upset של קבוצת החוץ עדיף לה שהוא יקרה במשחק הראשון (23% מהן המשיכו לניצחון בסדרה, לעומת 17% מאלו שניצחו במשחק השני).

ברוקלין נטס (1-1) – פילדלפיה 76 (1-1), 03:00

משחק פלייאוף ראשון בניו יורק מאז 2013, בהחלט סיבה למסיבה.
האם הנטס יספקו גם ניצחון ראשון לקבוצה מקומית מזה 6 שנים? לצערם התשובה לא תלויה בהם.
הספדים רבים נשפכו על הסיקסרס אחרי ההפסד במשחק הראשון, רובם היו מוצדקים. אמביד לא בריא, סימונס לא קולע. טוביאס נעלם והספסל חלש.
ואז הגיע משחק 2 בו הם הראו שלמרות החולשות, בסדרה מול ברוקלין הם עדיין הקבוצה הטובה יותר ומשך הסדרה תלוי בעיקר בהם.
בהם זה בעיקר באמביד ובמצב הברך שלו. לנטס לא היו תשובות לסנטר הקמרוני במשחק 2. אד דיוויס שהצליח להאט אותו במשחק הראשון נקלע לבעיית עבירות ושיחק מעט דקות. גם החיסרון של דאדלי לא תרם למאמץ ההגנתי של הנטס והוא בספק גם למשחק הלילה.
בפילי שואבים עידוד בעיקר מהתצוגה ההתקפית המצויינת, החלוקה בין זריקות מבחוץ לכניסה לצבע השתפרה וגם האחוזים.
סימונס והאריס שהיו בגזרת נעלמים במשחק הראשון הציגו שיפור ניכר והורידו מהעומס על ג'ימי באטלר ואמביד.
המטרה של פילי בסדרה צריכה להיות צמצום מספר המשחקים כדי להוריד מאמץ מאמביד ולשמור אותו.
ניצחון הערב בחוץ בהחלט יקדם אותם לכיוון המטרה.
אני מאמין שהם יצליחו להשיג אותו – פילי.

סן אנטוניו ספרס (1-1) – דנבר נאגטס (1-1), 04:00

הספרס היו קרובים מאוד להכריע את הסדרה לפני יומיים. אם נסתמך על סדרות העבר, יתרון 0-2 היה מקנה להם 85% לקחת את הסדרה. במקום זאת ובזכות ההתפוצצות של ג'מאל מארי ברבע האחרון של משחק 2, הם נופלים לעוגה הסטטיסטית של 30%.
יש כמה גורמים שלא באים לידי ביטוי באחוזים הנ"ל והמדאיג ביותר מבחינת דנבר הוא שהקבוצה לא ניצחה בסן אנטוניו מאז 2012 (13 הפסדים רצופים). השני הוא העובדה שלרוב שחקני הרוטציה שלהם זה יהיה משחק חוץ ראשון בפלייאוף. לא מספיק? תוסיפו לזה את העובדה שהנאגטס הם קבוצה בינונית מחוץ לקולורדו. הם סיימו את העונה עם מאזן שלילי בחוץ, כשההגנה והאחוזים מהשדה פחות טובים. שני התחומים האלה היו גם נקודות התורפה שלהם ב-6 הרבעים הראשונים של הסדרה. אז מה הם צריכים לעשות כדי לנצח? לשמור על יחס אסיסטים/איבודים כמו במשחק 2 (ניקולה ג'וקיץ' מוביל בכמות האסיסטים בפלייאוף). כשזה עובד זה נראה מצויין.


כמובן שיכולת יציבה של מארי שתתקרב לזו של הרבע הרביעי ולא לאלה שקדמו לו, תעזור.

זה לא הולך להיות פשוט, הספרס היו אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה. ההבדל הגדול אצלם בין משחקי החוץ לבית הוא האחוזים לשלוש. בבית הם קלעו 42% – מספר כזה הלילה והם בחצי הדרך לניצחון.
עוד נקודות מעודדות לספרס מהסדרה עד כה הם הפריצה של דריק וויט, היכולת של דרוזן לתפקד תחת לחץ ולקלוע זריקות קשות כשההתקפה תקועה. וגם היישום של שיטת ההגנה שבה הם בוחרים מי יזרוק מבחוץ בדנבר כשהמועדפים הם מילסאפ והאריס.

אני עם הספרס הלילה.

לוס אנג'לס קליפרס (1-1) – גולדן סטייט וורויורס (1-1), 05:30
הקאמבק של הקליפרס במשחק 2 כל כך לא נתפס כי הוא פשוט טוב מדי בכדי להתרחש. מצד אחד האלופה הגאה ויש יאמרו שחצנית, משתעשעת ביריבה לפני שהיא מחסלת אותה ומשלמת על כך את המחיר.
מהצד השני חבורה קשוחה שוויתרה על הכוכב שלה ולא נפגעה מכך עם חבורת שחקנים מרגשים כמו סוויט לו ומונטרז הארל. את המהלך המנצח הובילו שני רוקיז שביצעו אותו כאילו הם רצים שנים על הפארקטים בליגה. רק בשביל זה היה שווה לקיים את הסדרה.


עם הניצחון הקליפרס גם העלו את ערכם כיעד מועדף לשחקנים חופשיים – אבל עד הקיץ יש עוד כמה משחקים לשחק, והשאלה המעניינת היא האם הקליפרס יכולים לעשות זאת שוב.
כמו במקרה של פילי ואולי כאן אף יותר התשובה לא תלויה בהם.
יש גורסים שהפציעה של קאזינס טובה לווריורס – היא יכולה לעורר אותם ולנער מהם שאננות שאולי קיימת. בשני המשחקים הראשונים הם הסתמכו בעיקר על סטף. קווין דוראנט עוד לא הגיע לסדרה – הוא לוקח מעט זריקות ונראה שבברלי בהחלט מצליח להשפיע עליו. האחוזים של תומפסון הם לא משהו כאלה שהוא יתגאה בהם. אולי עכשיו תגיע ההבנה ששיוט על טייס אוטומטי עלול שלא להספיק מול החבורה הלוחמנית של הקליפרס.
אני מאמין שזה אכן יקרה והשניים ישפרו גישה ומספרים בדרך לניצחון של הווריורס.

לפוסט הזה יש 322 תגובות

  1. לאנדרי שאמט מתברר כגניבה בטרייד שלו פלוס בחירות דראפט תמורת 9 וחצי שבועות של שיכרון חושים עם טוביאס האריס.

  2. מצוין ראובן. אני איתך בתחזיות – רק סן אנטוניו שומרת על הבית, כי יתרון הביתיות שלה הכי יורגש הערב והכי הורגש כל העונה. הבנתי שבוגוט פותח בגולדן, די מעניין – היה לא רע למרות שהארל הלך עליו בפוסט בתדירות מאוד גבוהה במשחק 2. יש לי הרגשה שהיום אמביד יתפוצץ בדרך ל-2-1 של פילי.

  3. תודה רבה ראובן, מקווה שהכדורים יכנסו, אבל לא אפול מהכסא אם הרצף של דנבר בסאן אנטוניו יתאפס הלילה.

  4. אחחחח איך התגעגתי לחסימות הבלתי חוקיות של בוגוט,אפילו זאזא פאצ'וליה לא היווה תחליף מתאים לבוגוט בתחום הזה.

  5. כאחד על העגלה אני באמת פוחד מהפסד הלילה לקליפרס.
    לפני הסדרה חשבתי סוויפ קל עכשיו אני מפחד מהפסד בסדרה.הבעיות שנראו כל העונה ממשיכות לפלייאוף פלוס פטריק בברלי אחד שנכנס לדוראנט לראש.
    לא חשבתי מלכתחילה שהווריירס יקחו אליפות השנה(אני חושב טורונטו) אבל נגד הקליפרס לפני הסדרה לא ציפיתי לבעיות והלילה רואה בקלות את הקליפרס עולים ל 1-2

    1. קשה לי להבין אותך..דוראנט כבר ניצח מאצ'אפים קשים בהרבה (לברון)
      הווריורס הם הקבוצה המוכשרת בליגה בפער ניכר ולכן הם עדיין הפייברוטים

  6. תודה רבה ראובן.
    המשחק בין דנבר לספרס תלוי בכמה גורמים מעבר לגורם של הלחץ מנטליות וכו'
    כמות המבטים הפנויים שהספרס ודנבר יאפשרו האחת לשנייה – בשני המשחקים הראשונים הספרס אפשרו יותר מבטים פנויים לדנבר – כמובן שהם מוכנים לשלם את המחיר כל עוד הצבע שלהם יישמר (יחסית – הם בהחלט מקשים על נקודות קלות בצבע) השאלה האם דנבר תדע לנצל את זה כמו במשחק השני או שתשמוט כמו במשחק הראשון. גם לגבי העונשין דנבר חייבת להיות יותר מרוכזת – הם לא יכולים להרשות לעצמם להחטיא כל כך הרבה כמו במשחק הראשון. דבר שלישי הוא היכולת של הקבוצות לכפות עצירה. כל קבוצה הצליחה לתת ריצות יפות – עם ריכוז עילאי בהגנה וניהול משחק עם מינימום טעויות למרות הפעלת לחץ מצוין ברגעים מסויימים השאלה היא כמה כל אחת מהן מסוגלת לעשות את זה במשחק כל כך מלחיץ.

  7. תודה על הפריוויו!
    ההימורים על פילי וגולדן נשמעים סבירים. לגבי ספרס-נאגטס באמת שקשה לי להמר.
    אין ספק שהספרס אוהבים את הבית, מנגד דנבר צריכים לבוא למשחק בגישת להיות או לחדול. יהיה מעניין.

  8. ברוקלין – פילדלפיה
    אחת הסדרות שרבים חושבים כמרתקת ומרעננת הולכת להסתיים מהר מן הצפוי. על אמביד ובאטלר אפשר לצחוק פעם אחת, בפעם השנייה תקבלו מרפק ללסת בדרך לצעד וחצי. מאמן פילי שצרח אחרי המשחק הראשון "אין לי גבד אחד בחדר ההלבשה" קיבל במשחק השני חמישה מאצ'ואים על הפרקט.
    בברוקלין יש פוטנציאל אדיר, אבל ההתאמות של פילי בהגנה ישאירו לנטס טעם מר פה של מגפיים מבושלות. פילי 4-1 בסדרה. תצלמו מסך.

    סאן אנטוניו – דנבר
    גמאל מארי הוא המוחמד סלאח של קולרדו, לא רק אותם תווי פנים, שניהם שקטים ובאים למשרד כמעט בכל משחק, גם אם באיחור. פופוביץ בנה על גניבה, אך הוא לא האמין שיוכל לשדוד את הנאגטס כבר אחרי שני משחקים. זה כמעט קרה. בespn דיווחו שלוח השרטוט של פופ פורק לרסיסים בחדר ההלבשה בסוף המשחק. בגדול, לספרס אין צה להציע מול הקבוצה הדינמית של דנבר, רוב העונה הם שיחקו טיקי טאקה, כעת שמילסאפ חזר אין שום סיבה שלא יגנבו את משחק מס 3, שהרי נאמר "הגונב מגנב פטור". דנבר תנצח.

    קליפרס – גולדן
    אויי כמה שהקליפרס הולכים להצטער על משחק 2 שבגללו הפכו את הווריוס לבדיחה ברשת. הלילה, הנקמה תוגש קרה על מצע ריזוטו ועלי ווילמיאס. גולדן לא תסתפק בw סולידי, היא תרצה לדרוס. את הכלים והכשרון יש לה, השאלה מתי תגיע משטרת אל איי לעצור את האנסים מאוקלנד.
    (א)סטף קרי ינצח על התזמורת. גולדן ב20 הפרש וצפונה.

  9. רץ עכשיו ברשת ראיון עם דוראנט שבו הוא מנתח את המץ אפ מול הקליפרס, לללק את האצבעות…
    הוא מדבר על פער הגובה מול בברלי ושהוא יכול לקלוע מעליו, אבל הקליפרס מקשים כי הם סוגרים אותו עם שחקנים נוספים שבאים לעזור. הוא מציין שהוא יכול לקלוע ב-43% אם יוריד את הכדור לריצפה, אבל שזו אינה תכנית המשחק של הלוחמים…
    בכל מקרה, מרב אגו הלוחמים מוכנים להפסיד, רק שדוראנט לא יתבלט יותר מידי. ראינו זאת בגמר מול יוסטון בשנה שעברה, השנה זה קורה מהר מאוד.
    זה יספיק בקלות יחסית מול הקליפרס ותהיה בעיה מול הטילים.
    אני מקווה שהלוחמים יתעלו ויחזרו לשחק על דוראנט יותר, כך באמת לא יהיה סיכוי לעצור אותם.

    1. + 100
      "מרב אגו הלוחמים מוכנים להפסיד רק שדוראנט לא יתבלט יותר מדי", משפט יפה ונכון אם כי לדעתי לא לחלוטין מדויק:
      מאבק אגו לגיטימי וטבעי בין שני ענקים על ה-FMV בשנה שעברה – הפך למשהו אחר לגמרי – הצעקות של גרין חידדו את היותו של דוראנט בן חורג ב-ג"ס, למרות ואחרי הכל. סימני השאלה הענקיים סביבו בנוגע לשנה הבאה הפכו את זה באמת לסוג של "דוראנט נגד סאן פרנציסקו" – אז עכשיו הוא בועט ועושה שטויות כשהוא לא לגמרי בשליטה, ובברלי רק "עוזר" לו; מייקל, קובי, לברון – בחיים לא היו מסיימים משחק פלייאוף עם 7 זריקות! זה כמו לבוא לעבודה ולא לעשות כלום, שביתה איטלקית אבל לא ברור נגד מה, זה ממש לא מקצועני מצדו.
      אבל יש טוויסט! בעקבות הפציעה של קאזינס וההתעצמות של יוסטון, בגולדן סטייט השנה יש משהו שלא היה להם מאז 2016 – הם באמת חוששים שהאליפות עלולה להילקח מהם. ומה עושים אז? כתבתי על זה כאן לפני שנתיים וקראתי לזה "דוראנט יסדר" – במילים אחרות – פונים למושיע; והוא יבוא, ויביא להם אליפות שלישית ויהפוך ליקיר העיר, ואז יהיה טוויסט נוסף בעלילה – והוא יישאר. תזכרו איפה קראתם על זה לראשונה.
      לנו, אוהדי אוק' הוותיקים שהגיעו אליה בעקבות דוראנט – נשאר רק להמשיך לעודד אותו מהיציע ולקוות שבמשחק הערב הוא יחליט לזרוק קצת יותר, כי אחרי הכל – זו הזריקה הכי יפה בכדורסל. כל השאר זה פרשנות.

      1. זהו.
        אספתי מספיק ראיות.
        הן בדרך לרשויות המתאימות.
        אתה הולך לחלוק חדר סגור עם סומסום בתקופה הקרובה במוסד סגור.
        מאז יאיר נתניהו לא ראיתי אדם עם מחשבות כל-כך הזויות.

      2. מעניין, תודה
        באמת שאני לא יכול לדמיין תרחיש שבו דוראנט נשאר עם גרין שכינה אותו "כלבה". אבל כשאתה מתאר את זה אני באמת חושש…
        בכל מקרה, אני מעריך (או שמא מקווה) שהלוחמים איכשהוא יעשו "סולחה" ושדוראנט יוביל לעוד אליפות ועוד FMVP. לאחר מכן, הוא ייצא להרוויח את לחמו בניקס או הקליפרס ויהפוך את הליגה להרבה יותר מעניינת.

      3. כרגיל ניתוח מעניין, הזריקה.
        אני מנחש שאתה חצי צודק: יהיו קשיים ודוראנט יסחוב את הגולדנים לאליפות. אבל לא יישאר במפרץ, אלא ייצא לדרך עצמאית (ואז גם יוכיח שהוא הטוב בליגה)

      4. דה שוט, אתה יודע שאתה אוהד אוקלהומה היחיד בעולם שאשכרה *** מעודד את דוראנט ***???
        מה הכתובת שלך? נשאר פה קצת עודף של כבוד עצמי, נשלח לך לחג.

  10. מסוג הלילות בהם הפער בין הכישרון, לבין האהדה לאנדרדוג, נראה בלתי ניתן לגישור.
    אני מאמין שרוב פרשני הכדורסל מציבים את גולדן סטייט פייבוריטים בפער עצום, ואת הסיקסרס "סתם" פייבוריטים.
    לי כאוהד של האנדרדוגס, נותר רק לקוות ששוב הבלתי סביר יתרחש.
    .
    תודה, ראובן.

  11. וואו איזה ערב! שלושה משחקים אש, אני מהמר על הפרשים של חמש גג בשלושת המשחקים עם נצחונות לברוקלין (סליחה אחינו), דנבר (סליחה אליטה) וגולדן סטייט (סליחה… אהה… היה פה פעם אחד שקראו לו P או משהו כזה, מעניין מה איתו).

    1. ריצת 15-0 זה בדיוק מה שצריך פה איזה קטע!!
      מאמין שיהיה בדקה 7, במידה וירושלים תחזור- מה שהכותרות המפוצצות על אילת לא מבשרות בכלל בכלל

  12. כאשר היה הפרש לאילת לא הבנתי איך נתנו בהתחלה יחס פי 3 לנצחון הדרומיים עכשיו התחלתי להבין יחסי כוחות. יואל זה רק טוקבק אדם מבוגר, ככה לדבר?

    1. צלש או לא צלש זה נמאס שבא בנאדם אומר לכולם: בואו תראו משחק יפה בארנה. 15 הפרש חכו ותראו. ירושלים עולה ליתרון- דממה באולם. ורק קללות אני שומע? הידיד שלי אולי צודק לגביי אבל איפה הפידבקים מתי שצריך? מה, גם אני צריך לפתוח כמה ניקים עם תמונות יפות וללטף רק מה שבא לי בטוב? לא נותנים פה כלום

    1. נכון עכשיו ראיתי שידור חוזר ירושלים נשארה בפיגור 20 נקודות גם במחצית השניה סתם איזה נתין זר עבד עלי ברחוב שירושלים השוותה. אני טעיתי. אתם (או אתה???????) צדקתם.

  13. יש פה כמה מגיבים עם זין קטן, אבל מי שלוקח את העוגה זה מספר 13, עלק "רוברט הורי".
    כל הדיבור עלי-באבא הזה, "צלמו מסך", כשהוא כותב את הדברים הכי בנאליים, בדיחה.
    ואז מביא מהתחת את דיבורי ה"נקמה" של גולדן סטייט, מוציא את כל האגרסיות שעוברות לו בראש, כשהוא מציץ מהמרפסת לכיוון החדר של הבת של השכנים מכיתה ט'. ואז חוזר לחדר להמשך החיים העלובים שלו.
    זין קטן? בוטן. ככה קראו לו בטירונות, זה נצרב, וזה לא גדל מאז, מה לעשות.
    רוברט הורי הוא בוטן.

  14. יש דיווחים שאלטון בראנד מעוניין להעביר בטרייד את בן סימונס
    אני רואה אותו עובר ללייקרס בתמורה ללונזו בול וג'וש הארט

    1. חוץ מהפרצוף שלו אני לא רואה משחק קבוצתי משתי הקבוצות. קצת עייף ואחזור ברבע הרביעי שם הידיעה החשובה אם זה יהיה צמוד כמו שניחשתי אחרי שאמביד גם הלך לנוח. ותודה דוק.

    1. הילד הזה כבר אולסטאר ואם הוא יצליח לסחוב את הנטס על הגב לשלב הבא אני מסיר בפניו את הכובע. כבר עכשיו הוא מבטל את אמביד סימונס גימי רידיק והאריס. מחזיק אצבעות לברוקלין האנדרדוג המושלם.

    1. חזרתי. תשמע דוק 35 נקודות ברבע אחד לברוקלין זה לא הולך ברגל. נראה אם יהיה צמוד באמת.

  15. מצחיק לראות את קני סמית עם חליפה עניבה ונעלי התעמלות מסביר על המסך ואז חוזר לשבת. פותח כפתור בחליפה ואז מקבל הוראה לסגור אותו מייד.
    🙂
    אותי זה הצחיק, אם זה לא נוח, תפתח!

    1. זה חלק מהשואו. תקרא את הראיון עם ווילבקין איך הוא מסביר שהמשחק הוא הצגה וגם השופטים חלק מזה! מדהים בניסוח שלו.

    1. זה פסיכולוגיה
      הוא מבקר בטריטורייה של האוייב
      זו הגדולה שלו, זה והיכולת למקסם את החוסר יכולת משחקניו.

    1. 🙂
      כמה שאני אוהב לראות את פופ מאמן וצועק וצורח על השופטים.
      אבל ככה הוא מקבל רספקט מכולם ובעיקר מהשופטים, את זה הנעלול סטיבנס עוד צריך ללמוד.
      שיקח קלטות משחק של פופ ושל דאנטוני ויראה איך צריך לאמן באן בי איי. פה זה לא המכללות, זה הדבר האמיתי.

  16. יונקיץ עם שלשה
    איזה יופי לראות את סט היכולות שלו.
    יכולת החסימה שלו פנטסטית.
    אסיסטים, הבנת משחק
    אני שבוי של הווניל הזה

  17. עכשיו בן סימונס הצחיק אותי עם סיום הרבע השלישי.
    אלוהים ישמור, וזה הבחור שנבחר לרוי בשנה שעברה? דונובן מיצל היה הרבה יותר משמעותי ממנו.

  18. נשארו לכם עוד כובעים לאכול? ברוקלין מנצחת. ועכשיו יצוץ יצור רצוץ וימלא הגיגיו נאצות וגידופים ואנו נאמר לו – בשמותיו השונים- שב בשקט ותאזין טוב טוב, אחרת לעולם לא תלמד.

    1. שיחק געגע עם האיבודים התמוהים אבל היה יעיל ביותר בקליעות מתחת לסל ובחדירות. זה הנשק שלו והוא צריך להכניס לארסנל גם קליעה. השאלה היא האם הוא מוכן לעזוב את החתיכות (סיליקון כמובן) ולהתרכז בכדורסל נטו? אם הוא רוצה להיות מגיק הבא הוא חייב לשפר קליעה. זה ההבדל בין חוזה של 200 מליון ל 5 שנים או 100 מליון…. זה הרבה כסף!

  19. פה אני דר הצטרפתי לפני 5 דק. רע מאד שאמביד פצוע זה א6מר שהוא לא יהיה 100 אחוז לסידרה מול הראפס ובלי זה הדאך של קאווי לגמר המזרח סלולה סעמק

  20. פופ הגאון הצליח לייצר עוד סטאר מכלום, דרק ווייט.
    בכל מקרה סן אנטוניו לא יוכלו לברוח בלי שרוזן יתעורר. עוד אחד מהמשחקים שהוא כנראה חטף mood swing

  21. דרק וייט מול חמישה דנברים. 26 נקודות במחצית במשחק פלייאוף. אם ימשיך ככה זה יגמר בספרינגפילד מסצ'וסטס.

  22. פילי צריכים להשבית את אמביד עד לסידרה מול הראפס שיהיה כשיר 100% אחרת לא עשינו כלום. את הנטס צריכים לעבור גם בלעדיו. ילך קצת יותר קשה אבל עדיין לעבור.

  23. הספרס משחקים נהדר בצבע – פשוט טוחנים שם את דנבר ונכנסים לרחבה פעם אחר פעם. גם בריבאונד – אזור שהיה אמור להיות שמור לדנבר הספרס עשו שיעורי בית ולוקחים לא מעט ריבאונדים. מי ששמר עד עכשיו את דנבר היו קרייג וביזלי. על דריק וויט נגמרו הקומפלימנטים – איזה קפיצת מדרגה נהדרת פשוט שחקן שהוא נכס.

  24. ברוקלין צריכים לשלוח את סימונס לקו ולשבש את המשחק של פילי .
    לא מבין למה הם לא מענישים אותו (כן כן אני יודע שהוא קלע את העונשין בביקור האחרון שלו)

    1. התנצלות? חחחחחחחחחחח

      אני הולך לחגוג עליו בסידרה מול הראפס. מעולם לא טענתי שהוא לא יודע להעמיד סטט מול נמושות והנטס הם נמושה שלא יהיה ספק.

      נראה אותו מול הראפס והבאקס עם משחקי 4 נק שלו והשמדת פילי. שישחק שם ויקלע 30 ואז יקבל פוסט התנצלות

      1. כן גם באטלר הולך להיות הרבה פחות טוב מול הראפס וגם האריס וגם רדיק – בכלל נראה לי שלפי ההגיון שלך כדאי לקצר את הליגה לאיזה 6 קבוצות וזהו

        1. בדיוק פילי נבחנת מול 5 קבוצות עם האיכות שיש שם כל היתר אשפה וכוכב אמיתי עושה את ההבדל שם. פילי כל כך טובה בסגל שאפילו הנגרות של סימונס לא צריכה להשפיע עליה אבל זה כבר עבודה של מאמן.

          הנטס הם אפילו לא קבוצה בינונית אלא אשפה גמורה מקום 6 במזרח אז מולם הוא קולע לייאפים וגם זה בגלל הכשרון של רדיק האריס ובאטלר בלעדיהם נראה לי אפילו מולם היה מנגר.
          זה שהוא יכול להעמיד סטט מול הניקס ההוקס והנטס זה אנחנו יודעים.

    2. גם האמרגן שלו שכתב זאת כל כך הרבה ראוי לפחות שלא יקללו אותו אנשים טיפשים או רמאים, לא יודע מי הם.

    1. איזה אולסטאר? מככב מול נמושה, עלאק אולסטאר. זה הזמן לטרייד עליו המנייה בשיא 🙂

      נראה את סימונס מול טורנטו ואז נדבר

    2. אכן אתם לא ראויים. ( לכתוב טוקבק בלי טיפת הכרת שחקנים). דרך אגב מעניין למה ראסל הקשיב לי והפסיק לזרוק.

  25. רק להזכיר, לכל הליצנים עם המקלדת:
    סימונס בעונתו השנייה בליגה.
    כבר הספיק להיות אולסטאר.
    הערב עם משחק שיא בפלייאוף, ללא אמביד, מעלה את פילדלפיה (בעזרתו האדיבה של האריס המצוין) לשלב הבא הלכה למעשה.
    וכל זה בזמן שאתה קמת להוסיף סוכר לקפה.
    אז חביבי – קצת כבוד.

    1. סימונס ליצן אשפה החוגג בעונה סדירה מול נמושות ונחשף מול קבוצות העילית כמו שבראנד אמר. סימונס אולסטאר רק במזרח. שלא יהיה ספק למתלהבים ברוקלין=נמושה. נראה את כל המתלהבים בסידרה מול טורנטו מה הוא שווה וזה לא הרבה. גם בשנתו ה3 וה4 הוא ישאר אותו דבר כנראה.
      הוא יודע לקלוע מול סל רק במתפרצת כמו שדאדלי אמר

  26. יופי של משחק של פילי ושל כל הקו האחורי – באטלר, טוביה וסימונס ששמר על ריכוז כל המשחק.
    שמעון לך תעשה חמוצים.

  27. שמעון בוא לא נתבלבל. אתה לא יכול לחגוג על בן סימונס.
    בן סימונס הוא סופרסטאר מולטי מיליונר שכל העולם והבחורות פרושות לפניו והעתיד שלו מזהיר.
    אתה טוקבקיסט במשקל בינוני מינוס באתר נידח במזרח התיכון.
    אם מישהו כאן חוגג זה לא אתה.

  28. טרו סטורי: פעם, לפני שנים רבות, היה פאול אחד בNBA, שהשחקן ששרקו עליו לא עשה פרצוף כאילו הרגע רוקנו לו את חשבון הבנק

  29. דאדלי לעג לבן סימונס לפני המשחק ואמר שהוא שחקן ממוצע
    בן סימונס ללא קליעה מבחוץ חונק את ברוקלין
    תוריד את הכובע שמעון בפני האולסטאר האוסטרלי

    1. דאדלי צדק בכל מילה. פערי הכשרון בין פילי לנטס עצומים ולא בגלל סימונס. זה לא חכמה. נראה את סימונס מול יריבים ברמתם

  30. דרוזן עם שורה סטטיסטית נחמדה
    20 נקודות, 3 אסיסטים, 3 ריבאונדים, 3 חטיפות, 3 דפיקות לב לשנייה אצלי בכל פעם שהכדור אצלו

  31. מחצית ראשונה וויט השתלט על העסק הספרס , ברבע הזה דרוזדן, עבודה לא רעה בכלל של הצמד.
    במקום מייק מאלון אני לא מוריד יותר מהמגרש את מונטה מוריס , הוא הברומטר של דנבר היום .

  32. להוציא רבע אחד של התפוצצות עד עכשיו בסדרה הזו בקרב הגארדים הצעירים המובילים בשני הצדדים וויט מנצח את מורי בצורה חד צדדית

  33. כולם שוכחים שדנבר קבוצה מאוד חלשה בחוץ והספרס מצוינת בבית .
    ברגע שהם ניצחו משחק בדנבר הם רגל ו3/4 בסיבוב השני

    1. דנבר חייבים לקחת את המשחק הבא אחרת נגמר הסרט. מורי אכזבה עצומה לא קיים בסידרה למעט רבע 1 וזה כל ההבדל אם הוא טוב דנבר ינצחו אבל שהוא נותן 4 נק ו10 נק נגמר הסרט.

  34. שמעון אתה יכול לא לאהוב את סימונס או את המשחק שלו.

    אבל התגובות שלך אחרי משחק כזה גורמות לי לחשוב שאתה ג'ארד דאדלי.
    תן לסימונס קצת פידבק טוב על מה שהוא עושה בשני האחרונים.
    יהיה לך מספיק זמן לכתוב עשר כתבות אם הוא יהיה חושך נגד טורונטו

    1. אני לא סופר את הנטס ואמרתי את זה עוד במשחק ה1. הנטס הם כלום עבורי פילי אמורים לרמוס אותם גם בלי אמביד וזה נכתב במשחק 1. כל דבר אחר הוא פאשלה של פילי. זה כמו ליגה ארצית. הליגה של פילי זה ראפס באקס סלטיקס גולדן יוסטון ספרס ושם הם יבחנו. היתר מבחינתי זה נתון סרק לא רק לגבי סימונס עלא לגבי פילי בכלל המטרה שם זה אליפות וככה הם נבחנים אצלי. אתה מתלהב דגולדן מנצחים את הקליפרס? אותו דבר פילי נטס רק שהפערי הכשרון אפילו גדולים יותר.

  35. זה למה פופ גאון. מעמיד במבוכה כל מאמן אחר. רק פופ יודע איך לקחת שחקן מסוים ולמקסם את הכישורים שלו לקבוצה ומול הליריב. דרק ווייט כמו מאנו ועוד רבים אחרים. וזה למה סן אנטוניו כבר 20 ומשהו שנה ברציפות בפלייאוף כולל כמה טבעות. לא משנה כמה תארים יש לאורבך ג'קסון וריילי. פופ הוא הגדול מכולם.

    1. ההמשכיות והעמדה של קבוצה עונה אחרי עונה במשך 20 שנה ברציפות ומציאת שחקנים שאף אחד לא שמע עליהם והופך אותם לכלכך חיוניים למערכת ולהמשך ההצלחה של הספרס זה מה שבעיני עושה את פופ לגדול מכולם.
      לא מדובר כאן רק על טבעות אלא על המשך הצלחה למרות תחלופות של שחקנים וללא כל מיני טריידים מפוצצים.

  36. עוד מציאה של פופ ביופורד והחבורה.
    דרק וויט היה מצויין בעונה הרגילה אבל היום נתן תצוגה של אולסטאר עם 36 נק.שחקן ענק משני צידי המגרש.עוד גניבה של הספרס עם בחירה 29 בדראפט

    1. זה בזכות פופ והשיטה שלו. אם הוא היה מגיע קבוצה אחרת בספק אם היינו מכירים את השם שלו.
      זו הגאונות…. לגרום לשחקן להגיע לסיטואציב שיגידו עליו שהוא מציאה.

    1. אנטי קליימקס. הקליפרס עשו את שלהם משחק קודם. די נגמר. לא כוחות.
      מעניין איך ייראה המשחק עם דוראנט עובר מצד לצד… תכלס זו אפשרות בעונה הבאה.
      זו תהיה סדרה!

    1. הבלואו אאוטים האלה הם מגיפה עד עכשיו בפלייאוף הזה ולווריירס אין בלעדיות על זה.

      ואני חושב שמשהו חסר לרוב הקבוצות בגזרה של התחרותיות, אגרסיביות, רוח לחימה.

    1. אני אישית לא אוהד של קבוצה, אפשר לקרוא לי שונא של קבוצה, אבל בגדול אני אוהב קבוצות שמשחקות כדורסל ולא קבוצות שמנסות לרמות את השופטים.
      שונא שחקנים שתופסים לאחרים את הידיים וקופצים בשביל ללכת לקו.
      אין לי יכולת לראות אין סוף כדרורים ואז צעדים וזריקה.
      אז כן תקרא לזה אוהד של גולדן סטייט אין לי בעיה
      וכל עוד סטף שם אני אעדיף לצפות במשחקים שלהם.

      1. בדיוק אני אוהד ושונא של שחקנים.מעניין לי את התחת הערים עצמם.כל קבוצה שלברון ישחק אני אהיה נגדה וכל קבוצה שסטף דריימונד טוסטר ודוראנט ישחקו אהיה בעדה אז שנה הבאה בנוסף לגולדן סטייט כנראה אעודד גם את הניקס

  37. תענוג של בוקר, לא הצלחתי לקום בארבע, תפסתי את הרבע האחרון של הספרס – משחק שחייבים להשלים.
    ומסתבר שהחתמנו את די-מו! אחלה שחקן!!

  38. התגובה של קיידי בירידה לחדרי ההלבשה במחצית: "שום דבר לא השתנה, פשוט המאמן שרטט יותר תרגילים בשבילי".

  39. התחושה היא שדוראנט יכול לשחק ככה כל פעם שהוא רוצה אלא אם נמצא מולו איזה קוואי. הבעיה של דוראנט זה בראש. הוא יכול להיות השחקן הטוב בליגה אם רק הוא יהיה מרוכז בכדורסל

    1. זה קורה בכל מגרש בליגה, ואם תשים לב לקולות, זה בעיקר ילדים.
      הם כבר גדלים למציאות של גולדן סטייט וכל היתר. שהליגה המציאה את המותג של גיבורי-העל, שאף פעם לא מפסידים. אז ילדים מצטרפים לחזק.
      אותו דבר קרה בארץ עם שנים של מכבי תל אביב, בכל אולם בארץ היתה להם נציגות. עד היום בעצם. וכל הפסד נתפס כאסון לאומי.

  40. דונקי מפרגן לדוראנט, אולי הוא עוד ישאר אבל זו החלטה עסקית לא כל כך טובה…
    עדיף לו לעבור למנהטן כי יהיה לו יותר זמן לפתוח עסקים שם.

    1. אם הווריירס לוקחים אליפות שלישית ברציפות אני במקום דוראנט ממשיך לעוד עונה 1 בלבד באולם החדש ומנסה לקחת אליפות רביעית ברציפות מה שלא עשו משנות ה 60 ואחר כך חותם ל 4-5 שנים בניו יורק או בקליפרס אבל זה לא יקרה לפי הדיווחים

  41. דוראנט חייב לעזוב, ככה נוכל להינות ממנו ומקרי כמו שצריך, קל לשכוח כמה הם עוד יותר מדהימים, מהגרסא המחוברת שלהם

  42. לא מבין את ריברס – למה להתחיל עם לו על הספסל? הוא הרבה יותר טוב מאלכסנדר, כנל הארל, כל מחצית מתחילה עם פיגור, לא אמורים להתחיל עם הכי חזקים?
    ד"א קיידי ודונקי סוגרים לשנה הבאה, פרגון הדדי של ילדות בצופים

    1. לו וויליאמס ישחק את אותם דקות השאלה הא מתי אתה מעדיף אותו במשחק. אני חושב שהוא עדיף עם שחקני הספסל כי הוא יכול ליצור להם ולעצמו יחסית בקלות.

  43. שיפוט הזוי.
    לא חושב שראיתי כל כך הרבה שריקות לעבירות תוקף בחיים שלי, יעשו הכל כדי לנסות לעשות משחקים לצמודים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט