אירועי דיומא – 26.03.2019

 

היום יגיע לסיום המחזור הראשון של מוקדמות אליפות אירופה 2020 עם מספר משחקים מעניינים. שלב מס' 2 ייערך בטור של קטלוניה ויתקיימו משחקי שמינית הגמר (גברים) ושניים מרבעי הגמר (נשים) בטורניר הטניס במיאמי (הרחבה על הטניס תהיה לקראת השעה אחת וחצי אחה"צ).

כדורגל

מוקדמות אליפות אירופה 2020 / אלכס דוקורסקי

נוסף על ערוצי השדור שמצוינים להלן, ישנו אולפן חי של כל המשחקים בערוץ 58.

בית ד' –
שוויץ-דנמרק, 21:45, ערוץ 51 – משחק מסקרן מאוד בין שתי נבחרות חזקות מאוד. המארחת, שמצליחה להעפיל למרבית הטורנירים הגדולים האחרונים (ואף לעלות לשלב הנוק-אאוט), פתחה את הקמפיין בנצחון חוץ על גיאורגיה. בין שחקניה המובילים ניתן למצוא את המגן הימני המצוין של ארסנל, סטפן ליכטשטיינר. עבור הדנים יהיה זה המשחק הראשון בקמפיין. שניים משחקניה הבולטים הם כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם האנגלית, אחד הקשרים הטובים בעולם, והשוער קאספר שמייכל, שמשחק בצורה מאוד יציבה בלסטר סיטי והיה אחד השוערים המצטיינים באליפות העולם האחרונה.
אירלנד-גיאורגיה, 21:45 – שתי הנבחרות לא הרשימו כל כך במחזור הפתיחה. האירים השיגו ניצחון חוץ, 0-1, על גיברלטר והגיאורגים ספגו, כאמור, הפסד ביתי לשוויץ. המארחת היא הפייבוריטית לנצחון במשחק.

בית ו' –
נורבגיה-שבדיה, 21:45, ערוץ 555 – הנורבגים, שמחפשים העפלה ראשונה לטורניר גדול מאז יורו 2000, הפסידו 1-2 לספרד החזקה. יריבתם ושכנתם הגיאוגרפית עושה רושם של נבחרת טובה יותר. במחזור הקודם היא גברה 2-1 על רומניה ולפני פחות משנה חוותה מונדיאל מצוין עם עליה לרבע הגמר.
רומניה-איי פארו, 21:45 – שתי הנבחרות פתחו את הקמפיין עם הפסדים בתוצאה זהה, 1-2, לשבדיה ולמלטה, בהתאמה. המארחת היא נבחרת טובה יותר והיא צפויה לנצח את יריבתה העיקשת שמגיעה מאיים שממוקמים בצפון האוקיינוס האטלנטי ושייכים לדנמרק.
מלטה-ספרד, 21:45, ערוץ 52 – המארחת השיגה ניצחון נדיר מבחינתה בסיבוב הקודם, כשגברה, כאמור, על איי פארו. האורחת גברה על נורבגיה וכל תוצאה מלבד ניצחון שלה תיחשב להפתעה מאוד גדולה, בלשון המעטה.

בית י'-
בוסניה והרצגובינה-יוון, 21:45 – משחק מרתק נוסף בין שתי נבחרות מעניינות. הבוסנים, שעל שחקניהם הבולטים נמנים אדין דזקו מרומא ומירולאם פיאניץ' מיובנטוס, גברו על ארמניה במחזור הקודם והיוונים ניצחו את ליכטנשטיין. עושה רושם שצפוי משחק עיקש מאוד.
איטליה-ליכטנשטיין, 21:45, ערוץ 55 – נראה כי האיטלקים, בהובלת מאמנם החדש, רוברטו מאנצ'יני, השתפרו מאז קמפיין המוקדמות הלא מוצלח לקראת מונדיאל 2018. השילוב בין השחקנים הותיקים כמו קאייליני, בונוצ'י וכמובן קוואליארלה לצד צעירים מוכשרים כמו דונורומה, מואיז קין, ניקולה בארלה וזניולו – בהחלט עבד בניצחון הביתי מול פינלנד במחזור הפתיחה. סביר להניח כי ה"סקוואדרה אזורה" תוסיף למאזנה שלוש נקודות נוספות גם היום בלילה.

טניס

טורניר מיאמי / אלכס דוקורסקי

הערב, החל מהשעה שש (שידורים בערוצ צ'רלטון), יתקיימו כל משחקי שמינית הגמר של הגברים ושני רבעי גמר של הנשים. נעבור, אם כך, על המשחקים הצפויים ונקרא מעט על קורות הטורניר אתמול.

גברים – שמינית הגמר

קייל אדמונד (בריטניה)-ג'ון איזנר (ארה"ב) – האלוף היוצא נראה טוב בינתיים ובסיבוב הקודם גבר על אלברט ראמוס-וינולאס הספרדי. יריבו הוא שחקן מצוין, שניצח את מילוש ראוניץ' בשלב הקודם. צפוי קרב הגשות חזקות וחבטות עוצמתיות מן הקו האחורי.
נובאק דג'וקוביץ'-רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד) – השניים נפגשו בחצי גמר טורניר דוחא בתחילת השנה והספרדי, ששמט אז את המערכה הראשונה, ניצח במשחק. הסרבי, המדורג מס' 1 בעולם, הוא שחקן טוב יותר אבל צפוי לו משחק לא פשוט מול אחד המחזירים הטובים בסבב, שגם נע בצורה מעולה על המגרש.
דניאיל מדבדייב (רוסיה)-רוג'ר פדרר – השוייצרי ניצח אמש את פיליפ קריינוביץ' הסרבי בשתי מערכות, כשהמערכה הראשונה היתה צמודה למדי (7-5) ויריבו של פדרר אפילו הצליח לשבור לו את ההגשה עם תחילת המשחק. הלילה לא צפוי לו משחק קל יותר. הרוסי, שמדורג בין עשרים הראשונים בעולם, הוא שחקן מצוין, בעל מכת פתיחה חזקה ומדויקת וחבטות טובות מהקו האחורי. השניים נפגשו בעבר פעמיים ופדרר ניצח בשני המשחקים.
פליקס אוז'ר-אליאסים (קנדה)-ניקלוז בסילאשווילי (גיאורגיה) – הקנדי בן ה-18 הוא אחד השחקנים המבטיחים בסבב. יריבו הגיאורגי ממשיך לשמור על יציבות, בהמשך לשנה החולפת המצוינת שעברה עליו, מה שמבטיח משחק צמוד ומותח.
בורנה צ'וריץ' (קרואטיה)-ניק קיריוס (אוסטרליה) – צ'וריץ' הוא שחקן מעולה מכל היבט במשחק. יריבו האוסטרלי, שזכה השנה בטורניר אקאפולקו, אינו צפוי כל כך.
קווין אנדרסון (דרא"פ)-ג'ורדן תומפסון (אוסטרליה) – הדרבי של חצי הכדור הדרומי. תומפסון יישחק לראשונה בשמינית גמר בטורניר מסדר גודל כזה (מאסטרס 1000). בדרך לשם, הוא ניצח שני יריבים שמדורגים גבוה ממנו – קארן חצ'אנוב הרוסי וגריגור דימיטרוב הבולגרי. יריבו מדרום אפריקה, אחד השחקנים הגבוהים בסבב (2.03) שהגיע בשנתיים האחרונות לשני גמרים של מייג'ורס, יסתמך על חבטות ההגשה החזקות שלו.
דויד גופן (בלגיה)-פראנסס טיאפו (ארה"ב) – טיאפו ניצח את דויד פרר בסיבוב הקודם. יריבו, שמצטיין בחבטות ההחזרה שלו, הגיע בעבר כבר לעשיריה הראשונה, אבל פציעות רבות פגעו בהתקדמותו בשנה וחצי האחרונות.
סטפאנוס ציציפאס (יוון)-דניס שאפובאלוב (קנדה) – מפגש בין שני צעירים, שחובטים את חבטת גב היד ביד אחת – לא החזיון הנפוץ ביותר בסבב.

נשים – רבעי הגמר (שני משחקים)

סייה סו-וויי (טאייואן)-אנט קונטאבט (אסטוניה) – השחקנית הטאייונית בת ה-33 משחקת נהדר בטורניר ועד כה רשמה ניצחונות, בין היתר, במיאמי על נאומי אוסאקה וקארולין ווזניאצקי. נוסף על כך, היא משחקת גם בטורניר הזוגות וצפויה לשחק פעמיים היום. יריבתה האסטונית בת ה-23, שמדורגת 19 בעולם, גברה בסיבוב הקודם על ביאנקה אנדרסקו המצוינת, כשהאחרונה נאלצה לפרוש במערכה השניה (קונטאבט ניצחה בראשונה) בגלל כאבים בכתפה הימנית.

פטרה קביטובה (צ'כיה)-אשלי בארטי (אוסטרליה) – הצ'כית המצוינת ניצחה בכל ארבעת המפגשים הקודמים מול האוסטרלית המשתפרת, שניים מהם השנה (כולל ברבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה).

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 2:

קטע 1 של אתמול ייכתב כעוד דף באגדה ששמה תומאס דה גנט, אחד הבורחים הגדולים של כל הזמנים. הבלגי תקף במרחק של כ-70 ק"מ מהסיום, לקראת הפסגה הגדולה האחרונה, והמשיך לבדו עד לסיום. מה שהיה מרשים במיוחד אתמול, יחסית לכל הנצחונות הקודמים שלו, הייתה העובדה שמדובר בקטע הראשון של המירוץ, כמו גם העובדה שפלוטון שלם רדף אחריו בניסיון לצמצם את הפער – כמעט ללא הצלחה. בסופו של דבר הוא הגיע אל קו הסיום כשתיים וחצי דקות לפני הפלוטון, ופתאום אפשר גם להתייחס אליו ברצינות ב-GC. מבין האחרים, הגרמני הצעיר מקס שכמן הצליח לברוח מעט לפלוטון לקראת הסיום, כשהוא מקדים את שאר הרוכבים ב-4 שניות.

קטע 2 אמור להיות עוד מתאבן לפני קטעי הטיפוס העיקריים של ה-GC. הוא כולל עוד מספר טיפוסים בדרגה שלוש, וסיום בעלייה קצרצרה. נראה תפור על מישהו כמו מייקל מתיוס או אולי אפילו אלחנדרו ואלוורדה. שידור ב-16:45 ביורוספורט.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה רבה.
    אלכס תיקון קל .
    ליכשטיינר הוא שחקנה לשעבר של יובה.
    (כיום בארסנל).
    עוד היום .

    כדורגל לאומית 29 משחק שנדחה מאתמול בגלל המתיחות בדרום בין אשקלון לרמת השרון .
    נקווה שהכל יהיה שקט הדרום ושיוכל להיות משוחק .
    ספורטיבית המשחק חייב להיות משוחק שכן בשישי מחזור אחרון בעונה הסדירה וראוי שכל קבוצה תדע את מצבה המדויק .
    כפי שכתבנו אתמול

    אשקלון מרוחק 6 נקודות מהמקום השני חייבת כת הניצחון לסגור ל 3 .
    רמה"ש חייבת כל נקודה בתחתית .

    עוד כדורגל ב 16.00 מוקדמות יורו 2019 עד גיל 19
    צרפת מארחת את ישראל כשלנו מספיק תוצאת תיקו בכדי להעפיל בבית מרובע שרק הראשונה עולה.
    כל הטורניר בצרפת וישראל מגיעה לאחר 2 ניצחונות
    0-3 על שוויץ ו 0-1 בדקה האחרונה על צ'כיה.
    כוכב הנבחרת הוא עדן קארצב במקור ממכבי תל אביב שמושאל לחדרה.
    הוא כבש צמד מול השוויצרים ואת שער הניצחון מול צ'כיה אם תרצו זהבי הקטן .

    כדורסל.
    גומלין רבע גמר יורפאקאפ.
    אלבה (הונגריה) -חולון
    זה משחק לפרוטוקול לאחר שחולון ניצחה מעל 30 הפרש בארץ בדרכה לחצי גמר המפעל הזה .

    כדורסל לאומית מחזור 25.
    מחזור לסיום העונה הסדירה רגע לפני הפליאוף.
    אתמול במשחק מוקדם ניצחה הפועל עפולה את הפועל חיפה 82-83
    הניצחון הזה חיסל מעשית את סיכויי חיפה להגיע לפליאוף העליון והיא כרגע עם 10 ניצחון 1 פחות מהמקום השמיני ועוד עם משחר עודף מחזור לסיום .
    בכל אופן חיפה עם
    15-10 ניצחון יותר מהקבוצה במקום ה 13 שתרד .
    עפולה עם הניצחון השוותה למכבי חיפה וגליל עם 15 ניצחונות אך עם משחק עודף במאבק על מקומות 3-4 שנותנות יתרון ביתיות ברבע הגמר .

    היום 3 משחקים ב 19.00 ועוד 3 ב 19.30

    נתחיל ב 19.00
    קריית מוצקין -רמת גן /גבעתיים .
    מוצקין שנייה עם 7-17 וניצחון יבטיח לה סופית את המקום השני .
    רמת גן לפני האחרונה עם 9 ניצחונות 2 מאשקלון השמינית אך חשוב מכך במקום שיורדים ליגה חייבת לנצח כל משחק .
    ( אגב הפליאוף התחתון ישוחק בשיטת ליגה בת סיבוב אחד בן ששת האחרונות מקומות 9-14 2 האחרונות ירדו ליגה).

    מכבי חיפה-אליצור אשקלון
    חיפה היורדת כזכור היא סוג של אכזבה עם מאזן של 9-15 אך האכזבה תוכל כמובן להשתנות בפליאוף .
    אך היא צריכה ניצחון בשביל לבסס את מקומה ולזכות הביתיות לפחות ברבע הגמר .

    אשקלון שישית עם מאזן מאוזן 12-12
    וניצחון יבטיח לה את המקום בסדרות רבע הגמר

    כפ"ס -הוד השרון
    עצוב מה שקורה לכפ"ס קבוצה שהייתה סוס שחור בשנים האחרונות ושיחקה בפליאוף .
    העונה שום דבר לא הצליח
    הקבוצה אחרונה עם מאזן 20-4
    5 משחקים מתחת לקו האדום .
    הפסד היום והיא תרד כנראה תיאורטית עוד לפני תחילת הפליאוף התחתון (5 מחזורים ).
    הוד השרון מדורגת 11 .
    עם 15-9 ,כמו הלפני האחרונה ולא תרצה להיות זו המצטרפת לכפ"ס לכן היא חייבת לנצח את סוג הדרבי הזה.

    19.30 .
    גליל עליון-אליצור יבנה .
    גליל עם 9-15 מדורגת רביעית .
    וצריכה ניצחון לביתיות ברבע הגמר .
    יבנה השביעית עם 13-11
    אך עם אותו מאזן כמו התשיעית שמחוץ לפליאוף ולכן חייבת לנצח .

    אליצור נתניה -אליצור קריית אתא .

    קרב ראש בראש 9 מול 8 אותו מאזן 13-11 על הכרטיס האחרון ועלייה .
    כמובן שישנם גם בקונסטלציה מסוימת הפרשי סלים אך ללא ספק המנצחת תהיה תלויה בעצמה בעוד המפסידה תסתכל על יבנה ואולי אשקלון .

    מכבי רחובות -מכבי רעננה

    רחובות 12 עם 15-9 השלימה כנראה עם היותה בפליאוף התחתון.
    רעננה עם 3-21 הפתעת העונה מוליכת הליגה הסדירה אך נכשלה בפליאוף בשנים עברו וכל הלחץ יהיה עליה בפליאוף .

    אם הכל יילך כשורה וכל המשחקים ישוחקו כולל זה מהכדורגל אשתדל להביא את כל תרחישי ליגות המשנה רגל וסל לקראת מחזור הסיום .אולי בפוסט נפרד אך כנראה בדיומא .
    יום טוב לכולם .

  2. זוכרים את נס באדלונה?
    ובכן חולון כל כך התבזתה היום ולמזלה לאלבה ההונגרית לא יהיה נס חולון .
    אלבה שהובסה כאן 32 הפרש .
    עשתה 10-31 ברבע האחרון וניצחה 63-96בדיוק ההפרש מהמשחק הראשון ולמעשה בדיוק אותה התוצאה.
    בהארכה התעשתה חולון והפסדיה בסיום
    74-101 "רק 27"
    ועלתה עם 164-170 בסיכום.
    זה היה מביך .
    אבל איך אומרים מאמני הכדורגל?
    בגביע לא זוכרים את הדרך אלא את התוצאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט