אירועי דיומא – 24.03.2019: הולנד נגד גרמניה וישראל נגד אוסטריה

והיום: הנבחרת שלנו נגד אוסטריה והולנד נגד גרמניה במוקדמות היורו. בטורניר המכללות יושלם הסיבוב השני וגם אוסליבן נגד רוברטסון בסיום גמר אליפות הסבב. בטורניר מיאמי בטניס יימשך הסיבוב השלישי של המשחקים.

כדורגל

מוקדמות יורו 2020 – מחזור 2 / רועי ויינברג

בית ז'

19:00-ישראל-אוסטריה (כאן 11). הכחולים-לבנים לא הרשימו במיוחד מול סלובניה עם תיקו ביתי והרכב שמורכב בעיקר משחקני ספסל. יכול להיות שנראה שינויים (דור מיכה?) לקראת המשחק הזה שעלול להתברר כגורלי בהמשך הקמפיין. אוסטריה, מדינתו של אנדי הרצוג מאמן ישראל, הפסידה בבית לפולין. יש להם את מרקו ארנוטוביץ' מווסטהאם ושורת שחקני בונדסליגה במשחק שחשוב מאוד גם להם.

21:45-סלובניה-מקדוניה (ספורט 5+). שתי קבוצות שעשו תוצאות נאות במשחק הראשון ויכולות לחלום ביום בהיר על עלייה. שתיהן בינוניות, אבל סלובניה של יאן אובלאק קצת יותר טובה על הנייר.

21:45-פולין-לטביה (ספורט 5 גולד). משחק הקצוות של הבית הצמוד הזה, בין הנבחרת הטובה בו לחלשה בו. כשפולין מארחת סביר מאוד שהיא גם תנצח.

בית ג'

*המלצת צפייה* 21:40- הולנד-גרמניה (ספורט 2). המשחק המרכזי של המחזור ואולי כל הפגרה. הולנד משתקמת הודות לפרנק דה בור עם שמות כמו וירג'יל ואן דייק, ג'יני וינלאדום וממפיס דפאיי וראיין באבל שחוזרים לעצמם. הם פוגשים גרמניה קצת מיושנת שאכזבה מול סרביה במשחק ידידות ויכולים לנצח בחידוש של היריבות הגדולה ביותר באירופה (על הדשא). מומלץ.

21:40-צפון אירלנד-בלארוס. צפון אירלנד יותר טובה על הנייר וצפויה לנצח בקרב בין 2 קבוצות שלא יגיעו רחוק במוקדמות. בלארוס הבטיחה את ההצלבה הודות לליגת האומות.

בית ה'

16:00-וולס-סלובקיה (ספורט 1). סלובקיה ניצחו במשחק הקודם את הונגריה, אבל מציגים סגל פחות נוצץ מהוולשים שישחקו עם גארת' בייל, ארון רמזי ושחקני הרכב אחרים מהפרמייר ליג.

19:00-קרואטיה-הונגריה (ספורט 1). ההונגרים הפסידו לסלובקים ופוגשים היום את סגנית אלופת העולם בהרכבה המלא. משחק חד-צדדי, במיוחד בהתחשב בכך שהונגריה שיחקה בדרג ג' בליגת האומות.

בית ט'

21:40-קפריסין-בלגיה (ספורט 3). החבורה של רן בן שמעון הכניסה חמישייה לסן מרינו, אבל הפער בינם לבין סן מרינו דומה לפער בין קפריסין לבין בלגיה, אחת הנבחרות הטובות בעולם. הקבוצה סיימה שלישית במונדיאל האחרון וניצחה את רוסיה השבוע עם צמד של הזאר.

16:00-קזחסטן-רוסיה (ספורט 5+).

19:00-סן מרינו-סקוטלנד (ספורט 5+).

 

כדורסל

המחזור ה-23 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

21:15, 5STARS: הפועל באר שבע (11-11) – מכבי ראשון לציון (12-10) – שתי קבוצות במומנטום חיובי. באר שבע לאחר ניצחון על הפועל אילת מראה את הכישרון שטמון בקבוצה הזו, ושתי הקבוצות ירצו לעשות עוד צעד לעבר הפלייאוף.

 

טורניר המכללות / עידו גילרי

מזרח:

23:15: (1) דיוק – (9) סנטרל פלורידה   שידור ישיר ערוץ ONE 50

1:10: (4) וירג'יניה טק – (12) ליברטי

מערב תיכון:

20:40: נורת' קרוליינה – (9) וושינגטון   שידור ישיר ערוץ ONE 50

2:40: (3) יוסטון – (11) אוהיו סטייט

מערב:

00:10:  (3) טקסס טק – (6) באפאלו

דרום:

18:10: (2) טנסי – (10) איווה

1:45: (1) וירג'יניה – (9) אוקלהומה

3:40: (12) אורגון – (13) קליפורניה אירוויין

 

משחקי אתמול

מזרח:

(3) לואיזיאנה סטייט טייגרס 69 – (6) מרילנד טראפינס 67  משחק דרמטי בו הטייגרס פתחו פער של 15 נקודות אבל הטראפינס עשו קאמבק יפה כדי להגיע צמודים לדקות ההכרעה. סקיילר מייז וג'יילן סמית' החליפו שלשות קלאץ' בדקה האחרונה והכדור האחרון היה בידיים של LSU. טרמונט ווטרס חדר פנימה וקלע לייאפ שניצח את המשחק. מייז הוביל את הטייגרס עם 16 נקודות כשנאז ריד רושם 13. לטראפינס ג'יילן סמית קלע 15 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים.

(2) מישיגן סטייט ספארטנס 70 – (10) מינסוטה גולדן גופרס 50  במה שיכל להיות קרב ביג טן טיפוסי הספארטנס לא השאירו לגופרס שנאלצו לשחק ללא ג'ורדן מרפי הפצוע שום סיכוי. אקסיבייר טילמן קלע 14 נקודות וקסיוס ווינסטון רשם 13 עם 9 אסיסטים כדי לשלוח את חניכיו של טום איזו ל-16 האחרונות. עבור הגופרס שקלעו רק 2 מ-22 שלשות אמיר קופי קלע 27 נקודות.

מערב תיכון:

(2) קנטאקי ווילדקאטס 62 – (7) וופורד טריירס 56  הטריירס נתנו פייט נהדר לווילדקאטס שעדיין חסרים את פי ג'יי וושינגטון אבל נכנעו בחצי השני כשפלטשר מגי תופס יום שחור ומסיים עם 0 מ-12 מחוץ לקשת (לא מעט בגלל זריקות קשות כתוצאה מסגירה טובה של שחקני קנטאקי). בהיעדרו של וושינגטון ריד טראביס נתן את הטון עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים לווילדקאטס. בצד המפסיד ניית'ן הובר חיפה על מגי עם 19 נקודות אבל כאמור זה לא הספיק.

(4) קנזס ג'ייהוקס 75 – (5) אובורן טייגרס 89  הטייגרס מחצו את הג'ייהוקס במחצית הראשונה ולקנזס נותר רק להקטין את ההשפלה עד לסיום. ברייס בראון קלע 25 וג'רד הארפר סיים עם 18 ו-6 אסיסטים לטייגרס. בשורות הג'ייהוקס דדריק לוסון בלט כרגיל עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים כשקוונטין גריימס מוסיף 15 משלו.

מערב:

(2) מישיגן וולברינס 64 – (10) פלורידה גייטורס 49  ההגנה של מישיגן עשתה את העבודה מול הגייטורס בדרך לסוויט סיקסטין כשג'ורדן פול דואג לצד ההתקפי עם 19 נקודות. לגייטורס ג'יילן האדסון קלע 11.

(4) פלורידה סטייט סמינולס 90 – (12) מורי סטייט רייסרס 62  הסמינולס כבר היו הרבה יותר מדי עבור ג'ה מוראנט וחבורתו. הפנומן קלע 28 נקודות אבל קבוצתו לא הייתה בכלל בתמונה. אצל הסמינולס פיונדו קאבנגלה ממשיך בכושר הנהדר שלו עם 22 נקודות 7 ריבאונדים ו-3 חסימות כשטרנס מאן רושם 18 עם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

(1) גונזאגה בולדוגס 83 – (9) ביילור ברס 71  הבולדוגס פתחו פער גדול במחצית הראשונה ושמרו את הברס במרחק ביטחון עד לסיום. בראנדון קלארק התפוצץ בזמן הנכון כדי להעלות את מניות הדראפט שלו עם 36 נקודות 8 ריבאונדים ו-5 חסימות. קורי קיספרט הוסיף 16 עם 7 ריבאונדים למנצחים. בשורות הברס מאקיי מייסון ומארק ויטאל קלעו 17 כל אחד וקינג מקלור הוסיף 15 נקודות.

דרום:

(3) פרדו בויילמייקרס 87 – (6) וילאנובה ווילדקאטס 61  האלופה מודחת בצורה כואבת ומשפילה כשהם לרגע לא במשחק וההפרש חוצה את 30 הנקודות ללא מעט דקות. קארסן אדוארדס התפוצץ ל-42 נקודות (כולל 9 מ-16 מחוץ לקשת) ו- 6 ריבאונדים כשהוא נעזר במאט הארמס שרשם 18 עם 9 ריבאונדים. אריק פאסקל סיים עם 19 לווילדקאטס ופיל בות' הוסיף 15.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אליפות הסבב – הגמר

21:00, 15:00: רוני אוסליבן-ניל רוברטסון (5:3 לרוני אוסליבן)

*המלצת צפייה* הסשן הראשון של הגמר בין רוני אוסליבן לניל רוברטסון התנהל ברובו בשליטתו של אוסליבן. רוקט רוני היה הרבה יותר חד מיריבו, ורוברטסון יכול בהחלט להיות מאושר מהעובדה שהתוצאה בסיום הסשן היא רק 5:3 לחובתו. היום נוכל לראות את שני הסשנים המכריעים של הגמר (הטוב מ-25 להזכיר). רוקט רוני בינתיים נראה מפוקס יותר, והמשחק נראה שלו להפסיד. הוא גם השחקן שמשיג את התוצאות הטובות ביותר כשהוא ביתרון, עוד סיבה לדאגה אצל רוברטסון. לזכות האוסטרלי תעמוד הידיעה שהוא כבר הצליח לזכות בלא מעט משחקים כאשר היה בעמדת פיגור, ושכאמור – הפיגור היום הוא הרבה פחות נורא מכפי שהיה יכול להיות. ניתן לצפות באליפות בלינק הבא או בלינק הבא.

טניס

טורניר מיאמי / אלכס דוקורסקי

הערב יתחיל הסיבוב השלישי של הגברים ויימשך הסיבוב השלישי של הנשים. רוג'ר פדרר עלה לסיבוב הבא לאחר משחק קשה מאוד מול ראדו אלבוט ממולדובה, שבו נאלץ לחזור מפיגור מערכה. בסיבוב הבא הוא יתמודד מול סטפאנוס ציציפאס היווני. מארין צ'יליץ', המדורג 11 בעולם ועשירי בטורניר, המשיך בעונה הפחות טובה שלו והפסיד לאנדריי רובליוב הרוסי. גם קארן חצ'אנוב, המדורג אחד עשר בעולם, הודח בידי ג'ורדן תומפסון האוסטרלי. במשחק בין שני צעירים מאוד מבטיחים, פרנסס טיאפו האמריקאי גבר בשני שוברי צמודים על מיומיר קסמאנוביץ' הסרבי.
בטורניר הנשים ניצחה ביאנקה אנדרסקו את אנג'ליק קרבר והשלימה ניצחון כפול על זוכת שלושת תארי המייג'ורס בתוך פחות משבוע. נאומי אוסאקה, המדורגת מס' 1 בעולם, הפסידה לסו-ויי הסייה מטייוואן. האחרונה תשחק מול קארולין ווזניאצקי בשמינית הגמר.
שידורים משעה 6 בערב בערוצי צ'רלטון.

משחקי הגברים

אלברט ראמוס-וינולאס (ספרד)-ג'ון איזנר (ארה"ב) – האמריקאי ינסה להמשיך במסע ההגנה על התואר.
נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-פדריקו דלבוניס (ארגנטינה)
ניק קיריוס (אוסטרליה)-דושאן לאיוביץ' (סרביה)
מילוש ראוניץ' (קנדה)-קייל אדמונד (בריטניה)
בורנה צ'וריץ' (קרואטיה)-ז'רמי שארדי (צרפת)
רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד)-פאביו פוניני (איטליה)
ניקולוז באסילשווילי (גיאורגיה)-רובין האסה (הולנד)
הוברט הורקאץ' (פולין)-פליקס אוז'ר-אליאסים (קנדה)

נשים

פולינה הרצוג (סלובניה)-סימונה האלפ (רומניה)
טאיה מאריה (גרמניה)-סלואון סטפנס (ארה"ב) – אלופת הטורניר מארה"ב תנסה אף היא להתקדם בטורניר.
וואנג (סין)-דניאל קולינס (ארה"ב)
דאריה קסאטקינה (רוסיה)-ונוס וויליאמס (ארה"ב)
קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-אליז קורנה (צרפת)
יוליה פוטינצבה (קזחסטן)-אנסטיה סבאסטובה (לטביה)
אליז מרטנס (בלגיה)-מארקטה וונדרושובה (צ'כיה)

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה לכולם
    קצת הרחבה על הכדורסל
    ב"ש מדורגת חמישית (11-11 ) תפגוש בראשון השמינית עם 12-10 .
    מאבק הפליאוף והמיקומים הפנימיים ממשיכים במלוא העוז .
    ראשון משחק בלבד מב"ש אך גם מהפועל תל אביב השתיעית .
    ב"ש תתקשה להתקדם בטבלה שכן במרחק 3 משחקים מאילת והיא תשמח לשמור על מיקומה הנוכחי.
    ב"ש מגיעה למשחק עם 3 ניצחונות ברצף (נהריה באשדוד ועל אילת ).
    ראשון לאחר הפסד (ו 3 הפסדים ב 4 משחקים).
    מאזן עונתי 0-2 לראשון
    שניצחה 84-81 בב"ש במחזור 6 ( 13/12/18 ) (קולשוב הוביל עם 21 בצד השני סוויניג 25 ,דונאלדסון 20 )
    ובמחזור 17 עם 66-71 ביתי (לונג 26 לעומת 25 לסוויניג)

    אגב בדקתי עכשיו מאזן עונתי של קבוצות ישראליות באירופה אז המאזן הכללי עד כה 30-51 (63 אחוז )
    לפני משחק הגומלין של חולון ברבע גמר היורקאקפ ולפני צמד משחקי ירושלים מול טנריף ולפני שני מחזורי ההכרעה של מכבי ביורוליג .
    המאזן החיובי בטוח יישאר .
    כבר עכשיו לדעתי ישראל ניפצה את שיא המשחקים לעונה אירופאית שעומד כרגע על 81 .
    נותרו מינימון 5 משחקים לישראליות .
    כאשר חולון בפור 33 הבטיחה מעשית עוד 2 משחקים .
    סה"כ 88 אם חולון תמשיך לגמר ואם ירושלים תלך לפיינל פור יש לנו 92 משחקים .
    אם באופן סנסציוני מכבי תגיע לרבע הגמר ותפתיע שם בחמישה משחקים הישראליות יוכלו להגיע ל 99 משחקים !

  2. 1. לרועי – כמה צופים באים היום לראות את נבחרת ישראל? פעם, בשנות ה-50 המאוחרות, משחק נגד יוגוסלביה או בריה"מ שיתק את כל המדינה.
    2. לעידו – אמנם פלצ'ר מגי זרק מהר מדי וקשה מדי, אבל בסופו של דבר קנטקי היתה גבוהה מדי מוופורד, בעיקר בין הגארדים והסמול פורוורדים, אבל וופורד לחמה בגבורה עד הרגע האחרון. וקבוצה שנראית לי מסוכנת מאד היא פורדו.
    3. לאלכס – טורניר מיאמי נחשב ל'טורניר אמריקאי', בו הם מנצחים יותר מאשר בטורנירים אחרים. בינתיים אייזנר וסלואן עושים את שלהם אבל אני לא רואה אייזנר מנצח את ג'קובי' (נדמה לי שהם נפגשים לפני הגמר)

    1. בתכלס שתי שלשות שלו והיינו מדברים אחרת…
      צריך לזכור גם שקנטאקי הייתה ללא השחקן המשמעותי ביותר שלה.

    2. לשניהם לא יהיה קל להגן על תוארם. מצד שני, כל עוד איזנר מגיש טוב, הוא מסוכן עבור כל שחקן על משטחים קשים ועל דשא.

  3. סיכום המשחק של ישראל שלי .
    בשורה התחתונה ניצחון גדול ומשחק מקסים לזהבי.
    אבל אסור להסתנוור משחק הגנה קטסטרופלי הגנה שלא משרה עלייך נחת .
    והמשחק יכול היה להיגמר לפני שהתחיל ולגמרי אחרת.
    היו דקות בהגנה שגבינה שוויצרית הייתה ממ"ד מברזל לעמותה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט