פנצ'ר עמוק בגלגלים: מכבי נכנעה בביתה לאנאדולו / שי בוקר

 

שיין לארקין. משחק גדול שלו. (צילום: Israel Sports Rabbi)

 

מכבי תל אביב הייתה חייבת ניצחון, אבל התעלות נהדרת של שיין לארקין ואדריאן מוארמן לא נתנה לצהובים לחגוג על חשבונם. בזכות הניצחון, אנאדולו התקרבה להבטיח את המקום הרביעי. מכבי תל אביב, תודות להפסד של אולימפיאקוס עדיין נמצאת משחק אחד פלוס הפרשים לרעתה מחוץ לפלייאוף. ראיונות עם שיין לארקין, אדריאן מוארמן, מייקל רול וג'וני אוברייאנט נמצאים בהמשך.

רבע ראשון: 13:18 למכבי תל אביב

טאריק בלאק העלה את מכבי על לוח התוצאות עם דאנק בהתקפה מתפרצת. הסנטר הצהוב המשיך לשלוט מתחת לסלים וקבע 2:8 לצהובים עם 6:25 לסיום הרבע הראשון. רודריג בובואה עלה מהספסל וצימק ל-7:8 בלבד. ג'רמי פארגו במהלך יפה החזיר ל-3 הפרש. הטבעה אדירה של בלאק שוב החזירה את ההפרש ל-3 ועוד שתיים קבעו את תוצאת הרבע.

Tarik Black - Maccabi FOX Tel Aviv - EB18
טאריק בלאק עולה לדאנק. ערב גדול שלו, לא הספיק לצהובים. (צילום: אתר היורוליג)

רבע שני: 39:41 למכבי תל אביב

ברוק מוטום פתח את הרבע השני עם דאנק גדול, אבל ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן קלעו שלוש שלשות רצופות והעלו את הצהובים לפלוס 8, 19:27 לאחר שלוש דקות בתוך הרבע השני. שיין לארקין הוריד ל-5 עם שלשה אבל פוטבאק דאנק של אלכס טיוס קבע 22:31 למכבי. טיבור פלייס ו-ואסילה מיצ'יץ' הגיבו עם שתי שלשות גדולות והורידו ל-3 בלבד. סקוטי וילביקין עם שלשה גדולה הגדיל ל-4 אבל קרונסלאב סימון קבע את תוצאת המחצית עם שתי נקודות.

רבע שלישי: שוויון 58:58

מכבי פחתה היטב את הרבע השלישי כשאנג'לו קלויארו וג'וני אוברייאנט העלו אותה ל-39:46. בדיוק כשנראה שמכבי מתחילה לברוח, הפורוורד הצרפתי של הסגולים לקח פיקוד והפך את התוצאה עם שלשה ל-50:48 ויתרון ראשון לאנאדולו. בהתקפה הבאה בובואה קלע עוד שלשה והגדיל ל-5 וגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן עם 4:48 על השעון. בלאק המשיך את היכולת הטובה שלו ועם שתי נקודות על הבאזר קבע שוויון עם 10 דקות לסיום.

Vasilije Micic - Anadolu Efes Istanbul - EB18
ואסילה מיצ'יץ'. אנאדולו התקרבה להבטיח את המקום הרביעי. (צילום: אתר היורוליג)

 

סיום: 79:71 לאנאדולו

דיברתולומיאו בצעד וחצי יפה החזיר את היתרון לצהובים. שוב כשהצהובים במומנטום, מי אם לא מוארמן ולארקין יתפסו פיקוד? זה בדיוק מה שקרה. השניים הריצו את הטורקים 0-9 כשהאחרון תופר שלשה משוגעת על אלכס טיוס עם 5:12 לסיום. הצהובים ניסו לחזור אבל זה היה מאוחר מידי. ניצחון חוץ ענק לאנאדולו שקטעה רצף של שבעה ניצחונות רצופים של הצהובים.

קלעו למכבי בספרות כפולות:

בלאק 18 נקודות, אוברייאנט 10 נקודות (7 כדורים חוזרים) ודיברתולומיאו הוסיף 10 נקודות משלו.

קלעו לאנאדולו בספרות כפולות:

מיצ'יץ' 15 נקודות (5 אסיסטים), מוארמן (8 כ"ח), לארקין ובובואה קלעו 13 נקודות כ"א ודאנסטון הוסיף 12 משלו.

ראיון עם שיין לארקין:

ראיון עם אדריאן מוארמן:

ראיון עם מייקל רול:

ראיון עם ג'וני אוברייאנט:

@זכויות יוצרים שייכים לשי בוקר

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. שי! ראיונות מצויינים. זה עם שיין לרקין שווה זהב ממש!!!

    כל הכבוד על השאלות ועל הבהירות של כל הראיונות.

  2. אם מכבי מנצחת 4/4 היא עולה בטוח נכון?
    הבעיה היא שהמשחקים שנותרו לה זה חימקי חוץ קנריה בית פנר חוץ וז'לגיריס בית..

  3. שי תודה על הסיקור הנהדר. ראויים לציון באפס גם דאנסטון שמעבר לפייט הראוי מול בלאק (קרדיט לך הפריוויו שסימנת את העימות הזה כמרכזי במשחק) יצר מטרייה בצבע שגרמה לא פעם ולא פעמיים לגארדים של מכבי להסס שהגיעו לשם בדק' שהיה על המגרש. שחקן נוסף הוא מיצ'יץ' הנהדר,
    גארד גבוה עם יכולת ניהול משחק וקבלת החלטות טובה מאוד. אגב נדמה לי שבראיון בערוץ הספורט לפני כמה שבועות עם וויציץ' הוא הזכיר שהאיש היה גם על הכוונות של מכבי בקיץ האחרון…

  4. בס"ד
    מכבי טעתה עם הציוות של ווילבקין-פארגו. תחשבו על ציוות של לארקין/גיימס-בובואה/מיציץ /הנדנוביץ במקום. סכומים דומים(אנדאולו רצתה בהתחלה את ווילבקין והסכימה לשלם לו קצת יותר ממכבי וויתרה בגלל התשלום לדרושפקה שהפך העניין ליקר). מכבי טופ 4

כתיבת תגובה

סגירת תפריט