חם מהתנור: פול והווארד ישתפו פעולה בעונה הבאה?/רועי ויינברג

מקורות מדווחים כי דוויט הווארד וכריס פול, צמד השחקנים החופשיים הבולטים בקיץ 2013, נפגשו מספר פעמים בקשר לחבירה אפשרית בעונה הבאה, בניסיון ליצור קבוצת על שתאיים על האליפות

הווארד ופול
דוויט הווארד חוסם את כריס פול באול-סטאר. יכול להיות שהם ישתפו פעולה בעונת 2013/14.
מקור התמונה (לחיצה על הקישור)

פול והווארד כבר נפגשו, והמטרה המרכזית שלהם (ע"פ המקור) היא לשחק ביחד. "הם יאהבו לשחק ביחד, אם מישהו יוכל לגרום לזה לקרות", אמר אחד מהמקורות. ישנן כמה קבוצות שיכולות לשלם על צמד חוזי מקסימום, כמו אטלנטה, עיר הולדתו של הווארד (שילוב בין פול, הווארד, וג'וש סמית' יכול להיות קטלני), אך דווח כי הווארד לא אוהב את הרעיון של לחזור לאטלנטה, אך הוא יעשה זאת במידה וכריס פול ישחק שם. הסיכויים נמוכים, כי בנוסף לכך שהווארד לא מתלהב לחזור למועדון, פול לא אוהב את אטלנטה בגלל שהם לא בחרו בו בדראפט 2005, והעדיפו את מרווין וויליאמס.

אך, פול מעוניין להישאר בלוס אנג'לס, חרף המחלוקות בינו לבין ההנהלה עקב הפיטורים של ויני דל נגרו, אוהב את העיר והמועדון, ויעדיף להישאר שם. לפי מה שדווח השחקנים מעדיפים לשחק ביחד בקליפרס, אך ישנה בעיה כלכלית-לקליפרס אין מספיק כסף להווארד כשחקן חופשי, והם יצטרכו לעשות סגין-אנד-טרייד עם יריבתם העירונית, הלייקרס. הקליפרס מוכנים לעבוד על דיל, לפי המקור, אך הם חוששים שהלייקרס לא יעבירו להם את הווארד. זה נראה בלתי מתקבל על הדעת, להעביר שחקן שנבנית עליו הקבוצה באמצע בנייתה. יש שמועות שהקליפרס מוכנה לשלוח את בלייק גריפין ואריק בלדסו ללייקרס תמורת הווארד. לאחר דיל זה עדיין יהיה עודף של 10 מיליון דולר, דבר שימנע בהעברת דיאנדרה ג'ורדן לקבוצה של בראיינט. נאמר שחשבו על הרעיון ב-2012 (עוד שהווארד היה באורלנדו) אבל בלייק גריפין נחשב "בלתי נגיע", ולא היה שום דיון רציני בין הקליפרס למג'יק. מקורות רבים טוענים שגריפין נשאר בלתי נגיע, אבל קיימת אפשרות שיהיה מעורב בדיל שיביא את הווארד לקליפרס (לא נפסלה אפשרות שכוללת קבוצה שלישית)

ב-2011 הם דיברו על משחק משותף בדאלאס, אבל זה לא ייצא לפועל השנה עקב סכום המשכורות הגבוה מאוד של דאלאס. חשוב לציין, כי ציוות של כריס פול ודוויט הווארד, עם צוות מסייע טוב ומאמן שיוכל לטפל בקבוצה עם צמד סופרסטארים, יוכל להביא ל-2 השחקנים אליפות ראשונה בקריירה. כמובן שכל שחקן יצטרך לקבל פחות כסף, והם יודעים זאת, ומתקשרים ביניהם מדי יום.

הפעילות הרצינית תתחיל ב-1 ביולי, עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים, והופס ידווח מדי יום על המעברים השונים בשוק זה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. זו תהיה טעות אדירה של כריס פול.
    הווארד הוא שחקן פרימדונה ואין מצב שיוביל קבוצה לאליפות.
    בכלל, קבוצות כוכבי אינסטנט זה עסק שדי מגעיל בליגה הזו.
    נאמנות למועדון? לשחקנים בקבוצתך?
    הכל שטויות, קח לך כוכב שניים או שלושה והנה לך אליפות על המגש.

    1. בוא נגיד שאטלנטה היא הקבוצה עם הסיכוי הסביר ביותר מבין שאר הקבוצות לקלוט את שניהם ביחד. החוזים שהם צריכים להתיר בשביל שזה יקרה לא דמיוניים והם לא יצטרכו לפרק חצי קבוצה (לדעתי אם זה יקרה זה יהיה רק אחרי שג'וש סמית' יעזוב, כל עוד הוא שם לא רואה את זה קורה).

  2. אטלנטה יצטרכו טרייד של אל הורפורד תמורת שחקן זול – כנראה על חוזה רוקי כדי שתהיה להם את האפשרות להחתים את הווארד ואת פול מבלי שהם יצטרכו לוותר על כסף.

    אפשרי תיאורטית ?
    כן.

    אבל עד שזה לא קורה, להגיד שההוקס יכולים להחתים את הווארד ופול על חוזי מקסימום זה לא להבין את חוקי השכר.

  3. עדיף האווארד על גריפין וג'ורדן עם כל הכבוד להטבעות שלהם, ראינו אותם בפלייאוף ושם זה לא עובד, האווארד ייתן הגנה דאבל אדבל קבוע וסיכוי יותר טוב לאליפות לקליפרס.

  4. הווארד יקח אליפות רק בקבוצה שתהיה מורכבת מ 7 אול סטארים
    הוא לוזר שמבוסס על אתלטיות בלבד
    הסנטר ה -5 בליגה וגם זה רק בגלל שאין ביג מנ'ס נורמלים

  5. לשנאה למיאמי אחרי ההחלטה היה ערך מוסף. הפחד. פחד שנובע מההכרה שהציוות שנוצר שם הוא לא פחות ממפלצתי ועל כן בלתי מנוצח.
    קבוצה של פול והווארד תהיה טובה אבל לא תהווה איום כזה גדול על הליגה וכפועל יוצא גם לא תייצר שנאה כמו שמיאמי יצרה

  6. דדי, יפה שאתה משקיע ומתקן אי דיוקים, כדאי להשתדל לתקן איפה שטועים ולא איפה שצודקים.
    לאטלנטה יש קצת פחות מ-19 מיליון מחוייבים לשנה הבאה ( אולי 2-3 מיליון יותר כולל חוזים מובטחים בדראפט), כולל הורפורד. חוזה מקסימום להווארד או פול יתחיל גם באזור הזה, מה שאומר שאטלנטה עדיין מתחת ל- cap אם תחתים את שניהם. אולי כלכלית ומקצועית זה לא ישתלם, אבל מבחינת אפשרות הם עומדים בכל חוקי הליגה.

  7. I've had a couple of a time honored simple firefall gold http://www.firefallstore.com Eight several years. I reside in Wyoming and also traveled to college within Montana which means evidently people were the will need to have.When i repeatedly take them all. Some people felt pricy with me to start with but they are worth the cost. Just be sure to impermeable these folks before any winter.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט