סיקור יום ראשון / נמרוד איתן ורון טחן

יום NBA מוצלח נוסף מאחורינו, כאשר במשחק המרכזי של הלילה מילווקי התאוששה במהירות מהפסדה הכואב בקליפרס כדי להשיג ניצחון חוץ נהדר על דנבר.

מה עוד היה לנו? מוזמנים לקרוא את סיקור הלילה המלא:

דטרויט 103 (6-6) – שארלוט (6-7) 113

במשחק בין שתי קבוצות שנהנות מכושר טוב של כוכביהן (אנדרה דראמונד וקמבה ווקר), הכוכב של הפיסטונס רשם בפעם החמישית העונה משחק של 20-20.

23 נק' ו-22 ריב' היו לאיש הגדול של הפיסטונס, שקיבל עזרה גם מצמד הרג'יס של הקבוצה, בולוק (23 נק'), וג'קסון (19 נק').

הבעיה? גריפין לא היה מספיק טוב עם 10 נק' בלבד (לפני שהורחק עקב עבירה לא ספורטיבית), בעוד מהצד השני קמבה ווקר, שהסתפק ב-24 נק', שמח לראות את טוני פארקר הוותיק עולה מהספסל ומצטיין עם 24 נק' משלו (11 מ-18 מהשדה).

התצוגה של השניים הספיקה לאורחת לפתוח פער גדול במחצית השנייה שהספיק עד לסיום.

יוסטון 115 (7-5) – אינדיאנה 103 (6-8)

במשחקה השני ברציפות ללא כרמלו אנטוני המושבת עד להודעה חדשה (ולא עקב פציעה), יוסטון רצתה להניח את הבעיות בצד כדי לחזור לשגרת הניצחונות.

למזלה, למרות כל הבעיות עדיין יש לה את ה-MVP המכהן, הלא הוא ג'יימס הארדן, שסייע לה להשלים 0-2 עונתי על הפייסרס עם שיא עונתי של 40 נק' (כולל 8 מ-18 מחוץ לקשת), 9 אס' ו-8 ריב'.

העזר שכנגדו, כריס פול, היה מצוין גם הוא עם 26 נק' כשקלינט קאפלה מוסיף 18.

אצל המפסידים, אולדיפו סבל מיום קליעה חלש (29%) אבל בכל זאת סיים עם 22 נק', 10 ריב' ו-7 אס', כשבוגדנוביץ' מנסה להירתם למאמץ עם 20 משלו.

מיילס טרנר נעצר על 9 נק' ו-3 ריב' בלבד ב-24 דק', ומעניין אם באינדי כבר מתחרטים שמיהרו לתת לו חוזה עתק.

ניו יורק ניקס 89 (10-4) – אורלנדו 115 (7-6)

נכון שזו רק הניקס, אבל בכל זאת, כל הכבוד לאורלנדו שסיפקה תצוגת תכלית בחוץ וסיימה את הסיפור כבר אחרי הרבע הראשון (אותו ניצחה 10-30).

בערב בו אף אחד משחקני החמישייה של המארחת לא קלע בספרות כפולות (קווין נוקס קלע 17 מהספסל), גם אורלנדו לא נזקקה להצטיינות יתרה של שחקני החמישייה שלה, כאשר גם ללא ארון גורדון המצוין ניקולה ווצביץ' סיים עם 21 ו-14 ריב' בעוד טרנס רוס הצטיין מהספסל עם 22 (כולל 5 מ-6 מחוץ לקשת).

דנבר 114 (4-9) – מילווקי 121 (4-10)

איזה משחק קיבלנו הלילה בפפסי סנטר. 19 שינויי הובלה היו לנו ו-20 פעמים שוויון במשחק הפכפך.

מחצית ראשונה צמודה, בה אף קבוצה לא מובילה ביותר מחמש נק', מסתיימת ביתרון ארבע לבאקס. הנאגטס נשענים על פתיחה טובה של יוקיץ' ומחצית מצויינת של מילסאפ (18 נק' במחצית, 5/6 לשלוש). מהצד השני הבאקס מציגים משחק שנשען על יאניס בדקות שהוא על הפרקט, בעזרת ריווח של ברוק לופז (עוד נחזור אליו) שמקשה על העזרות. בדקות בהן יאניס נח מידלטון וברוגדון תופסים פיקוד וכל הארבעה מסיימים את המחצית בדאבל פיגרס.

המחצית השנייה מתחילה בסערה, עם סל של יאניס וחילופי שלשות מצד יוקיץ' ולופז, וזה כבר +6 לבאקס, יתרון שיא.

דקה וחצי עקרות מובילות לריצת 2-12 של הנאגטס בהובלת יוקיץ' בדרך ליתרון ארבע וטיים אאוט של הבאקס.

מהטיים אאוט הבאקס חוזרים עם ריצת 0-11 שלהם בעזרת שלוש שלשות של מילדטון, לופז ובלדסו ומייק מאלון מזעיק פסק זמן משלו.

בחזרה מפסק הזמן קיבלנו חילופי שלשות משני הצדדים. הנאגטס עם ארבע שלשות משלהם (האריס עם שתיים, הרננגומז ומוריס הוסיפו) כשבצד השני ברוק לופז לא בהכרה, ארבע שלשות רצופות שלו (מתוך שש ברבע), חלקם כבר מטווח קארי והבאקס כבר היו בפלוס 10. מילווקי מסיימת את הרבע עם ריצת 2-6 וסל של יאניס קרוב לבאזר בדרך ליתרון שיא של 11 נק'.

גמור? ממש לא.

דנבר פותחים את הרבע האחרון בריצת 2-13 בהובלת ליילס וביזלי. יאניס עוצר את הריצה אבל ארבע רצופות של מארי והנאגטס שוב בפלוס 2.

מכאן הקבוצות מחליפות סלים כשאף אחת לא קולעת יותר מחמש נקודות רצופות, ואנחנו בשוויון 02:55 לסוף.

במאני טיים רמת הביצוע של הבאקס פשוט הייתה טובה יותר. דנבר לא הצליחו לייצר כלום בהתקפה ובצד השני ברוגדון עם שלשה ומילדטון עם חצי מרחק קשה על הראש של יוקיץ' סידרו יתרון 5, 40 שניות לסוף.

דנבר חזרו מפסק זמן אחרון עם דאנק של מילסאפ שהוריד לשלוש הפרש, 31 שניות לסוף, אבל גארי האריס עם פאול לא ברור שלח את מידלטון לשתיים קלות מהעונשין בדרך שוב להפרש של שני פוזשנים. אם זה לא מספיק אז ביזלי הצליח לאבד בהוצאת כדור, הבאקס הורידו שעון ובלדסו סגר עניין עם עוד דאנק בדרך לניצחון.

את הבאקס ברוק לופז הוביל עם 28 נק' ושיא קריירה של 8 שלשות, יאניס עם 22 (9 ריב' ו-8 אס'), מידלטון 21, ברוגדון 20 ובלדסו 12. אצל הנאגטס מילסאפ הוביל שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 25 נק' (8 ריב' ו-6 אס').

שתי הקבוצות עם תצוגת קליעה מצויינת מחוץ לקשת. 17/34 למילווקי, 18/38 לדנבר.

פורטלנד 100 (4-10) – בוסטון 94 (6-7)

100 הוא מס' הנק' שקלעה פורטלנד, ו-100 הוא גם כמעט הציון שניתן לתת לקבוצה מאורגון על פתיחת העונה הנהדרת שלה.

למרות התוצאה הצמודה, פורטלנד הובילה ברוב המכריע של שלבי המשחק, כאשר גם מצב שוויון ברבע הרביעי לא גרם לה לאבד עשתונות מול הטוענת לכתר מהמזרח.

לילארד הוביל את המארחת עם 19 נק' ו-12 אס' לחבריו, כאשר הנהנה העיקרי היה נורקיץ' עם 18 נק' ו-17 ריב'. מקולום הוסיף 14.

מישהו מוכן להמר שהם לא יהיו בפלייאוף?

מהצד של המפסידים, קיירי חזר לשחק וקלע 21 נק' באחוזים לא טובים (37.5%), בעוד טייטום הוביל עם 27 נק' (כולל 5 מ-9 מחוץ לקשת).

הבעיה? בעוד הקבוצה יכולה לחיות עם 17 נק' משותפות של הורפורד (10) ובראון (7), כדאי לבדוק מה קורה בגזרת גורדון היוורד, שמתקשה להיכנס לעניינים העונה מבחינה התקפית וסיים הפעם עם 7 בלבד (לצד 9 ריב' ו-5 אס').

לייקרס 107 (6-7) – אטלנטה 106 (9-3)

איזו דרמה.

עם 7 הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים, אטלנטה לא הייתה אמורה להוות איום ממשי על הלייקרס המתחברת.

עם זאת, למרות רבע שלישי בו נדמה היה שהנה הלייקרס בורחת, קאמבק עצום של האורחת סייע לה לקחת את ההובלה.

הלייקרס התאוששה מההלם, אך דקה לסיום מצאה את עצמה בפיגור נקודה לאחר הטבעה של וינס קארטר (קראתם נכון).

לאחר החטאות של שני הצדדים, לברון נכנס בכוח אל הסל וסחט עבירה.

מה קרה? הלא ייאמן קרה. לברון החטיא את שתי הזריקות.

רגע לפני שהמבקרים הספיקו להקליק על העט ולשייף את המקשים הלייקרס השתלטה על הכדור החוזר שהסתיים בסופו של דבר בהטבעה של לברון ויתרון 106-107.

בהתקפה האחרונה של המשחק הכדור הלך לטריי יאנג, שלקח את הזמן ועבר את השומר שלו בדרך לליי-אפ ניצחון אפשרי.

מי חיכה לו שם? המושיע החדש של הלייקרס – טייסון צ'אנדלר.
4 נק', 5 ריב' ו-3 חס' היו לסנטר יליד קליפרוניה שהציל את הלייקרס ממבוכה גדולה.

לברון הוביל את המנצחת (ששימו לב, עלתה למאזן חיובי), עם 26 נק', קוזמה קלע 18, וסטיבנסון וקלדוול פופ תרמו 11 מהספסל כ"א.

באטלנטה בלטו טוריאן פרינס ביום קליעות מצוין (23 נק' עם 5 שלשות מ-9 ניסיונות), בייזמור עם 21 (3 מ-5 מחוץ לקשת), וטריי יאנג עם 20 (4 מ-8 מבחוץ) ו-12 אס'.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. תודה על הסיקור המהיר
    ראיתי את דטרויט שארלוט, לא בדיוק המשחק הכי מהנה אי פעם, אבל ניחא.
    ובנוגע לבוסטון, הגיע הזמן שאפשר להתחיל לדאוג?

  2. תודה, חברים.

    לא יצא לי יותר מדי לצפות בלייקרס השנה (משהו כמו חצי מהמשחקים שלהם),
    אבל אחרי צפייה במשחק הלילה, יש 2 דברים מעניינים שנתפסו לי בעין –

    א. לונזו בול. הוא היה טוב מאוד הלילה. היכולת שלו להוביל כדור בהתקפת המעבר, מורידה המון מהעומס שיש על לברון, ופותחת את האפשרות של לברון להפוך לשחקן המסיים, במקום תמיד להיות השחקן היוצר.
    במהל ךהרבע השלישי היו כמה דקות בהן ניתן היה לראות את הפוטנציאל של הלייקרס.

    ב. וולטון. נראה היה שהקמבאק של אטלנטה הכניס אותו ללחץ, כאשר אחרי החטאה אחת של בול ברבע האחרון, שלחה אותו לספסל (הארט עלה במקומו).
    הלייקרס של אותן דקות אחרונות הייתה קבוצה מבולבלת, כאשר נדרשה מנת מזל לא קטנה, בשביל להבטיח את הניצחון של הקבוצה.

    ג. מה שמביא אותי לשורה התחתונה. יש את התחושה שעדיין אין היררכיה ברורה בלייקרס. בראש הפירמידה, נמצא לברון. קל. אבל לא ברור מי הרכז המוביל לצדו, לא ברור מי החמישייה של הקבוצה בקלאץ'.

    ד. שורה תחתונה חלק ב'.
    צריך סבלנות. הרבה סבלנות. זה לא בהכרח "על" וולטון, המחסור בהיררכיה. לוקח זמן לפתח בצורה בריאה היררכיה שכזו. לוקח זמן לשחקנים ללמוד את מקומם.
    אם ללייקרס תהיה סבלנות שכזו (ולאור מאזנם, אני לא מוצא סיבה שלא), אני מאמין שהם יגיעו למאני טיים של העונה, כאחת מהקבוצות החזקות בקונפרנס המערבי.

    1. אתה באמת מאמין שוולטון קובע מי ישחק? אפילו לך זה לא מתאים.

      תכף תגיד לי שוולטון הרים טלפון לגכיימס ג'ונס הביא את טייסון והלביש אותו ישר לחמישייה במאני טיים. יש רק אדם אחד המקבל החלטות בלייקרס. הוא דאג להבהיר מי הביא את טייסטון ובקרוב יתחיל להביר יותר דברים. מגיק ו-וולטון יהיו מקסימום העוזרים או שלא יהיו. טיירון מחכה בפינה.

      חבל שהם ניצחו היה מעניין לראות את התגובות אחרי הפסד להוקס.

        1. נחוץ ,לך תשחק בגוגואים , שמעון,אתה צודק 100%,גם אני קיוויתי שיפסידו,כיף לראות את מד הלחץ הולך להתפוצץ,התאגיד לחוץ ועובד אובר טיים.😂
          עצם ההתלהבות אחרי הניצחון על אטלנטה ….. פור גוד סייקס,אטלנטה כן!!! כאילו זכו בגביע ,גם משעשע

          1. קודם כל, אחרי פסיק מגיע רווח – שלא יראו שהרמה המנטאלית שלך היא 8.

            שנית, זה יפה לראות שבעולם המדומיין שלכם לברון קובע את ההרכב, הלייקרס הפסידו, כולם לחוצים והקבוצה במאזן שלילי.

            אל תיתנו למציאות להפריע לטמטום.

        1. ממש, כאילו שאם טייסון צ'נדלר משחק בדקות הסיום, אז אין סיכוי שזה בגלל שוולטון חושב שזו ההחלטה הנכונה, זה רק בגלל שלברון קבע לו את זה, אשכרה הזוי.

          1. זה אכן מצחיק מאוד.
            לזכותו של שמעון יאמר שהוא לא הייטר, סתם נהנה לשחק את התפקיד של אוהד שצועק מהטריבונה . . .

          2. עגל מבין אותי. אני נהנה לרדת על התאגיד, הוא מספק חומר לעשורים שלמים, הכל אצלו מהונדס גנטית, שום דבר לא אמיתי. מגיל 14 מכינים אותו לגואט, מנהיג ראש עיר ונשיא.

            הכל אצלו ספין, זה יותר טוב מבית הקלפים מה שהוא בוחש בליגה, ספייסי פראייר לידו. הוא מסובב את כל הליגה על האצבע הקטנה שלו. הוא יותר מאדם סילבר וכל בעלי הקבוצות יחד.

            הוא מנהל ארגון דרך איש קש בו חברים שחקנים, מרים טלפונים למנגרים שישחררו שחקנים בשבילו ובקרוב הוא יתחיל להחתים מאמנים בסוכנו שלו והוא הבוס של כולם.

            כל קבוצה שהוא מגיע אליה הוא הופך הכל, עושה מיינד פאק לכולם, פאסיב אגרסיב ובסוף משאיר אדמה חרוכה.

            הוא שואב תהילה יותר מהטבעת בשר הטבעות ומחפש אותה בכל חור. הוא הופך את כולם לזומבים כמו הטבעת.

            כוכבים כנראה לא רוצים להתקרב אליו כי יודעים שלא משנה מה יעשו כל הקרדיט ילך לתאגיד (קאווי הוא המבחן האחרון-אם הוא לא חותם בלייקרס זה יהיה חתיכת אנדרססטייטמנט ללברון).

            קיירי ברח, גורג' הבריז, פול שוחד ב160 מיליון, באטלר כנראה לא יגיע, דוראנט וקליי ישארו בגולדן. המלך כבר לא אטרקטיבי. מי שעבדו הוא אנתוני דיוויס שנשבע אמונים לתאגיד אבל הוא תקוע בחוזה 3 שנים נוספות ויהיה קשה לחלץ אותו משם אלא אם כן לתאגיד יש איזה חומר סודי על ההנהלה שם שיכופף אותם.

            יש יותר מזה? בלי לברון יש חצי עניין בליגה

    2. לגבי בול אז כן הוא היה מצויין הלילה אבל לילה קודם חושך זאת מחמאה להגיד על המשחק שלו. וזה מביא באמת לנקודה השנייה שאמרת בצדק,אין היררכיה.הלייקרס מתחילים עם בול ובמידה והוא טוב אז רוב המשחק שלו במידה ולא מעלים את רונדו שמשתלט על המשחק.כרגע לוולטון יש שלושה אבנים מרכזיות שעליהם הוא סומך לברון,קוזמה והארט כאשר מאז שצנדלר הגיע אז עמדת הסנטר מתחלקת חצי בחצי עם מגי כל השאר מתחלפים בהתאם לסיטואציה במשחק.
      מה שכן ברור כרגע בלייקרס זה שבניגוד לקליבלנד למשל הלייקרס ממש לא מתפרקים שלברון יורד לנוח ובלא מעט מקרים אפילו משחקים יותר טוב.ודבר שני המנהיג האמיתי של הקבוצה זה רונדו,הוא אוסף את השחקנים,נותן מילה טובה,מרגיע אותם.
      בכלל נכון לעכשיו כמה שצחקנו על יחידת המתאבדים של הלייקרס כרגע חוץ מביסלי כולם עולים על המצופה ובגדול.

  3. ברוק לופז נהדר.

    אחרי תקןפה ארוכה בה היה הכוכב של הנטס, זו כבר שנה שנייה ברציפות שאין לו בעיה להיות רול פלייר, וזה מדהים איך הוא שינה לגמרי את סגנון המשחק שלו בהתאם למה שהקבוצה שלו צריכה ממנו.

    לגבי הלייקרס, יותר מזל משכל הלילה.

      1. לגמרי, ברוק היה לא בהכרה הלילה. זרק מהקו מאמן, העיף שלשה במעבר מטר מחוץ לקשת. השיא היה שהם חזרו מטיימאאוט עם תרגיל שאיליאסובה חוסם לו והוא יוצא לקליעה (היה אופנס פאול בחסימה).

        וזה מאוד משמעותי כעזרה על יאניס, זה ההבדל העיקרי בעצם. ג'וקיץ כל הזמן התלבט אם להגיע לעזרה- כשלא הגיע זה בד"כ יאניס ב1X1 ונגמר בדאנק, וכשהגיע יאניס מעיף החוצה לשלשה של ברוק. קשה מאוד להתמודד עם זה, בטח שזה כבר משחק שלישי לפחות העונה שברוק קולע 6+ שלשות

    1. צריך לשרוד בליגה הזו והוא ראה מה קורה לגבוהים כמו רוי היברט למשל.

      עבד על קליעה וזה משתלם לו. תמיד הוא היה שחקן התקפה טוב שיודע לצבור נקודות, והוא מצא לעצמו נישה בסגנון המשחק של היום

  4. -אין מילים לתאר כמה ההוקס גרועים. הן בהגנה הן בריב', היום הם לא הצליחו לקחת איזה 5 ריב' בהגנה בשיא המאני טיים.

    משחק שההוקס היו צריכים לקחת אבל שלברון מחטיא 2 מהקו ואתה לא לוקח שוב ריב' בהגנה מגיע לך להפסיד.

    הכל יהיה בסדר בלייקרס בזמן הקרוב, יהיה להם מאזן חיובי יפה עד הפעם הבאה שהספינים יחלו.

    -דנבר נחנקים קבוע במאני טיים, יוקיץ' הזה הוא נחנק מהגדולים שאני זוכר, תמיד בקושי סוחב, תמיד מעיף סלעים וב-2 המשחקים האחרונים הוא איבד כדור מכריע במצב שיוויון באחד על אחד. דבר נראו מעולה עם פלאמלי בהגנה עד שיוקיץ חזר והבאקס לקחו את ההובלה. צריכים לעשות חושבים בדנבר לגבי יוקיץ' וכושרו הלקוי.

    גם ג'אמל מורי אכזבה מהדהדת, מכדרר יותר מידי ושורף שעון במאני טיים ואז לא יודע מה לעשות עם הכדור ותוקע את ההתקפה, הוא מאד אנמי ומאכזב אותי מאד, ציפיתי שה-48 נק מול בוסטון יכניסו אותו סוף סוף לזון בהתקפה. שמורי ויוקיץ חלשים אין לנאגטס מה למכור.
    וויל בארטון חסר להם כמו אוויר לנשימה שיעשה סלים.

    -ברוק לופז העונה זה סטף קרי, הבן אדם לא בהכרה וכדאי שתתרגלו לזה שהוא יקלע שלשות ולא מעט.

    -מישהו יכול לומר לי למה שחקנים העונים לשמות ניקיליטה, דסטון ונואה ונילה משחקים לפני קווין נוקס? כאילו אתם בטנקינג, אתם קבוצה פח זבל עם שחקנים זבל, תנו לפורט נוקס 35 דק לערב. במקרה הגרוע הוא יחרבן, במקרה הטוב יגשים את כשרונו, מה עובר על פייזדייל?

    -פורטלנד עם הלוח הכי קשה מבין קבוצות הליגה ושרדו אותו יפה (עוד לא נגמר לגמרי כי ב-10 המשחקים הבאים צפויים להם הלייקרס, מילווקי, גולדן, קליפרס, דנבר, ספרס). אם הם שורדים הכל יפה אז חצי העונה השני שלהם הרבה יותר קל.

    -הארדן הגיע לעונה וכמו שמיינתי הארדן=יוסטון. שהוא בכושר טוב+ שלו יוסטון תהיה טובה, הכל תלוי בו.

      1. עדיין מאמין בהם כמו שהאמנתי בתחילת העונה מקומות 4-5. אני חושב שלעונה סדירה אוק יוסטון וספרס טובות ממנה. בסדרת פלייאוף לדעתי הם יקחו את פופ השועל כי הרגליים שלהם צעירות וטריות ובניגוד לבית האבות בספרס. הם גם יכולים לתת ריצה יפה, היה להם לוח קשה עד עכשיו. הנטס היא הנמושה היחידה שהם הפסידו לה. השאר אלו קבוצות קשות שזה מתקבל.

      2. שמעון, לא אמרת שמילווקי יצאו בהפסד מולם? שהמזרח כזה חלש הם נצחו את הבולס בנקודה הפסידו לנטס ולמילווקי.

    1. יוקיץ' לא היה טוב במאני טיים במשחקים האחרונים, נכון. אבל יש סיבות:
      – הם עדיין לא משחקים את הכדורסל שלו.
      – זה תקף פי כמה בדקות האחרונות של המשחקים, כשגם שנה שעברה המהלך המועדף היה בארטון הולך לבד או מילסאפ מחטיא.
      – תשים לב לדקות המשחק. יוקיץ' קורע קבוצות בתחילת כל מחצית. ואז יוצא, שחקני הספסל עושים את שלהם, ההרכב הראשון חוזר ללא יוקיץ' ורק אחר כך הג'וקר חוזר, לקראת סוף המחצית. קפוא מהשאר, ומקרטע עד שמוצא את עצמו. זה לא מקרה של שחקן עייף שמאבד כדור, אלא של שחקן שלא מצליח למצוא את עצמו. במקום מאלון הייתי מנסה הפוך – להכניס אותו מוקדם כדי להשיג תוצאה, ורק אז להוציא אותו אם הוא מתעייף.
      – אני בדרך לאבד כל תקווה שמרי אי פעם ידע להוביל כדור ולנהל משחק. בדקות הסיום יוקיץ' היחיד שמסוגל להוריד כדור לקרקע וקבוצות יודעות את זה ולוחצות. מונטה מוריס במקום מרי/האריס יעזור מאוד למשחק שלהם בדקות האחרונות.

      1. לפי מה שאתה אומר דווקא מנסים להביא אותו רענן לדקות האחרונות. היו הרי דיבורים שהוא חייב להיות בכושר משחק טוב יותר

        1. אבל זה לא עובד. רק יוצרים בעיות חדשות.
          מאלון כרגע לא מצליח לסדר את הרוטציות כמו שצריך. חואנצ'ו פותח טוב ואז נמחק. ביסלי ממשיך 22 דקות ברצף עד שנופל מהרגליים. יוקיץ' אף פעם לא חוזר בזמן. מרי יכול לשחק 40 דקות ביום גרוע והאריס סולידי רק 30.
          משהו שהוא יצטרך להבין עם הזמן.

          1. ופתאום הראש המוזר שלי קופץ לו והוא מפחד שאני נשמע תוקפני ואגרסיבי מדי כלפיך בגלל שאני עונה כל הזמן.
            אז אם הוא צודק, סליחה.

          2. אל תרגיש רע. לי זה מרגיש כמו דיון. כמובן שיש בינוינו חוסר הסכמה אבל אני לא רואה פה איזושהי תוקפנות מצידך.

  5. יאניס קלע מחריד !
    לשתי נקודות ממרחק 3 פיט ומעלה, 28 אחוז…
    לשלוש נקודות, 8 אחוז (השנה) ו-27 אחוז קריירה…
    קבוצות צריכות לנסות לתת לו את טיפול בן סימונס. קליעה של יאניס היא הדבר הכי גרוע שהבאקס יכולים לעשות.

    1. יאניס השחקן האתלטי בליגה יש לו צעדים ארוכים יותר משל סימונס הוא הרבה יותר חזק ומהיר,סימונס אתלט מצויין אבל יאניס זה דרגה בפני עצמה. אי אפשר לעשות דאבל טים על יאניס כשהוא מוקף בקלעים, ואין שחקן בליגה שיכול לעצור אותו ב1 על 1 או במשחק מעבר.

      1. להפך דאבל טים על יאניס זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות…
        פשוט צריך לתת לו לזרוק, מכל טווח שהוא לא דאנק. האפטקיביות של מילווקי יורדת משמעותית בזריקות של יאניס. לא להתפתות ולצאת אליו.//

        צריך לראות את הנתונים כדי להבןי עד כמה הוא קלע איום ונורא, אולי הכי גרוע בליגה (בטח מהשלוש) ….

  6. סקירה נהדרת בבוקר חופשי מאירועים ואני יכול לשבת בכיף בחוץ בגינה הקטנה, ליהנות מקפה טורקי של עלית, ולקרוא סקירה מדוייקת וממצה.
    כתבתי בתחילת העונה שזאת תהיה העונה ההפכפכה מכולן. כל אחת יכולה לנצח כל אחת בבית ובחוץ. אין יותר הפתעות.
    בוסטון מתחילה להיראות כאוברייטד (בגלל גורדון הייוארד?), והלייקרס נראית יותר ויותר כקבוצה שאלוהים בחר לעונה זאת. נצחון אדיר למילווקי, והניקס נשארה ניקס.

  7. הגדולה של פורטלנד היא בהתמדה שלה וברמה הגבוהה שנשמרת קבוע.
    כשכולם משתנים, מתמוטטים, עולים ויורדים פורטלנד נשארת בלי שינויים. בסוף זה ישתלם לה לדעתי. כשג"ס תתפרק במהרה בימינו פורטלנד תחכה בסיבוב לכל מי שינסה.
    יריבה ראויה.

  8. ציפיתי לראות את יאניס מעלה הילוך השנה ומתחיל לקלוע שלשות(אפילו שיקלע שלשה ורבע ב30 אחוז גם יהיה טוב)
    אבל מתחילת העונה הוא עומד על 8 אחוז בלבד. 2 מ25
    :O

  9. תודה חברים.
    לא ראיתי כלום הלילה. שנה שעברה ראיתי המון לייקרס וברוק לופז היה ג'אמפ שוטר משלוש. גארד בגוף של סנטר.
    מי שרוצה להסתמך על זה יגלה שהוא קם עם פשפשים.
    החטאות עונשין מכריעות של לברון זה הכל חוץ ממפתיע, סקיפ חופר על הנקודה הזאת כבר שנים וצודק 100%.
    סקיפ זה הלברונולוג מס' 2 בעולם אחרי יניב.

    1. אבל גם בלי קשר ללברון כל הקבוצה מלאה בקלעי עונשין שנעים בין בינוניים ללא טובים, רונדו קולע ב-50%, לונזו קולע ב-54.5%, אינגראם קולע ב-70%, קוזמה ב-75%, מגי ב-65.5%, סטיבנסון ב-71%, טייסון צ'נדלר קולע ב-50%, אפילו ג'וש הארט קולע רק ב-71%, אין שם אף שחקן שהייתי סומך עליו שיקלע מהעונשין במאני טיים, וזה כולל את לברון שקולע ב-76% מהעונשין

  10. אשכרה לא ברור למה הלייקרס שחררו את הגבוהים שלהם בקיץ, גם רנדל וגם לופז שחקנים מעולים. ובמקום זה הביאו את הגן חיות הזה. נראה פשוט לא מרשים, זה יקח זמן אבל במערב קשה לסגור פערים בהמשך העונה כמו במזרח.

  11. זהו נגמר החודש שמתלהבים מהדטרויט פיסטונס???

    הדבר הכי מצער בבוסטון הוא שהם נראו הרבה יותר טוב בלי הסטארס הפצועים שלהם.
    חבל מאוד שהם לא ביצעו עיסקה על ארווינג בעד קוואי לאונרד שהולך לנצח אותם בפלייאוף אם בכלל יגיעו למפגש כזה.

  12. אחלה סיקור
    למרות ההפסד דנבר נראים טוווב. כולם משתתפים, כולם קולעים, הרמוניה…. סינרגיה של שיתוף פעולה…..
    כנראה שהלגאליזאציה בקולוראדו מתחילה להשפיע היסטורית 🙂

      1. אתה צריך להרגיע את התגובות שלך כי הן מראות שמוח הוא דבר שאין לך גם אם בפועל יש לך איבר כזה. "גם אלם מחריש לחכם יחשב".
        אתה פשוט מעורר רחמים בתגובות שלך ומבייש את עצמך!!!

  13. תודה חברים, סיקור נהדר.
    סופסוף השלשות נכנסו לרוקטס והם נראו לראשונה כמו הקבוצה של שנה שעברה.
    מה שמדאיג אותי זה שטאקר הוא השחקן הכי חשוב אחרי הארדן השנה. פשוט אי אפשר להוריד אותו מהמגרש, וזה מתכון לבעיה.
    בצד החיובי, גארי קלארק, רוקי שלא נבחר בדראפט ואיזאה הרטנשטיין בן ה20 מרוויחים את המקום שלהם ברוטציה ואולי זה ישתלם בהמשך העונה.

    1. חייבים להמשיך להאמין בקבוצה. לא יכול להיות שיוסטון תסריח כמו שהיה עד כה.
      לא שאני בונה על אליפות השנה אבל בכל זאת, לב של (סגני) אלופים

        1. דיי נו, אי אפשר באמת להחשיב את השטיח שקליבלנד היו לרגלי הווריורס בשנה שעברה כסגני אלופים על אמת.
          ב-8 סדרות פלייאוף של הווריורס מאז עידן דוראנט, רק קבוצה אחת לקחה מהם יותר ממשחק אחד בסדרה, והעמידה אותם בסכנת הדחה.

  14. תודה חברים, סחתיין על פורטלנד שנותנים עונה מפתיעה בלי לעשות שינויים בקיץ. נראה אם יצליחו להוריד את הקוף על הסוויפ מ עונה שעברה בפלייאוף.

    בוסטון – חשש כבד לגבי היכולת של גורדון היוורד לחזור להיות השחקן שהיה. דווקא כשנפצע חשבנו שסוג פציעה כזה לא יהיה מאוד בעייתי בעתיד אבל בינתיים, כמעט חודש לתוך העונה, יש סיבות לאוהדי בוסטון להיות מוטרדים.

    הבאקס מרשימים ביותר, בודנהולצר שידרג אותם מאוד והתוספת של לופז קריטית לריווח. אם בלדסו יבין את מקומו ולא ינסה להיות הכוכב יחד עם תרומה קבועה של ברוגדון וקייט (קריס) מידלטון, הם צריכים לכוון הכי גבוה שאפשר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט