חם מהתנור: קארל סיים את דרכו בדנבר/רועי ויינברג

מאמן הנאגטס, ג'ורג' קארל, מאמן העונה המכהן, לא ימשיך לשנה האחרונה בחוזהו, 2013/14, עקב הכישלון של דנבר בפלייאוף (הודחה בסיבוב הראשון למרות היתרון ביתיות של המקום השלישי).

קארל
קארל. סיים תקופה בת 8 שנים בדנבר, ומועמד לגריזליס ולקליפרס.

קארל היה מעוניין בהארכת חוזה, אבל בעלי המועדון לא רצה לתת לו אותה. למרות העונה הסדירה המעולה של דנבר (25-57), המועדון הולך לשינוי גדול, עקב השינוי של המנג'ר והמאמן. לפי המקורות, דנבר מאמינה שהיא ראוייה למאמן מהאליטה, ולא רצתה להתמודד עם ג'ורג' קארל הלא מרוצה בשנה האחרונה של החוזה. קארל מאמן את המועדון מאז 2005, ומחזיק באחוז הצלחה של 54.85% (307-373). קארל הוא המאמן הראשון מאז דולף שייס שפוטר מקבוצה וזכה במאמן העונה באותה שנה. שייס עשה זאת ב-1966 (כמו כן, קארל נבחר לאמן האול-סטאר ב-2010 כמאמן הנאגטס, ולמאמן העונה השנה.)

קארל הוא אחד המאמנים הותיקים ביותר ב-NBA, ומחזיק 30 שנות ניסיון כמאמן ראשי ב-NBA. הוא אימן את קליבלנד וגולדן סטייט לתקופות קצרות בשנות ה-80 (הגיע עם 2 הקבוצות לפלייאוף), ומ-1992 עד ל-1998 את סיאטל סופרסוניקס, שעם גארי פייטון ושון קמפ הייתה אחת היריבות הגדולות ביותר של הבולס עם מייקל ג'ורדן, וזכתה באליפות המערב ב-1995/96, עונת החזרה של מספר 23 (10-72). כמאמן סיאטל קארל אימן האול-סטאר 3 פעמים עם הסופרסוניקס. הסופרסוניקס הגיעה למאזן שיא של קארל (18-61, ב-1995/96) בכל הזמנים.

לאחר הקנדציה בסופרסוניקס קארל אימן את הבאקס של ריי אלן מ-1998 עד 2005 (למרות שהצלף עבר לסיאטל ב-2003), והגיע איתם עד לגמר המזרח ב-2001. ב-2005 הוא מונה למאמן דנבר, והגיע איתם עד לגמר המערב ב-2009 (הפסידו ללייקרס). קנת' פרייד מחה על סיום דרכו של קארל במועדון בטוויטר: "איבדנו מנג'ר, איבדנו מאמן, מה הלאה?". המועמדים הבולטים להחליף קארל הם מאמן ממפיס לשעבר ליונל הולינס, ועוזר המאמן הבכיר באינדיאנה, בראיין שואו.

קארל מעוניין להמשיך להשאר בליגה, ולפי USA TODAY דיבר עם ממפיס גריזליס כמעט מיד לאחר שפוטר. החוזה של הולינס פג בסוף החודש, וכנראה שלא ימשיך (כמצוין לעיל, הוא הוזכר כמועמד לדנבר). המועמד הבכיר להחליף הולינס היה עוזרו, דייב ג'ורגר, אבל המצאות קארל בשוק המאמנים החופשיים טורפת את הקלפים. גם הקליפרס הביעו עניין במאמן, ומרבית הסיכויים שנראה אותו על הקווים בעונה הבאה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. נו לייקרס.
    יש עכשיו הרבה מאמנים פנויים.
    פטרו את דאנטוני ואני לוקח עליו בעיניים עצומות את קארל,בראין שו וליונל הולינס.

  2. גם אריאל בית הלחמי עדיף על דאנטוני הליצן
    קרל לא מתאים לליקרס אולי לקליפרס
    לא מבין את ההייפ סביב הולניס ואיך לנייט מקמילן אין קבוצה

  3. אני מחזיק בענק מדאנטוני .
    השנה בלייקרס גם אם במקומו היו מאמנים ביחד או לחוד גם ג'קסון ,ריאלי ,פופופיץ, אורבאך ז"ל ,אובראדוביץ ,בלאט או מוריניו הם לא היו מפיקים יותר.

    1. תמשיך להחזיק ממנו
      אתה יכול לפתוח מועדון מעריצים שתהיה בו החבר היחיד
      שני שחקנים מה 15 הטובים בליגה ומה שהוא הצליח להוציא זה העפלה מיקרית לפליי אוך סוויפ עלוב ושחיקה של כל שחקן ושחקן בסגל

      אין שיטה ודוויט הווארד בדרך הודאית החוצה
      להכליל את בלאט עם רשימת המאמנים לעיל ? עם גקסון מאמן הלייקרס , מנחם כותב טור למה הלייקרס צריכים לפחד מההיט

      אם התגובה שלך צינית הצליח לך , אבל אני לא חושב שלכך התכוונת

    2. מסכים לגמרי אהרון, וככה גם הלייקרס מרגישים.

      דאנטוני סגור ונעול כמאמן הקבוצה לעונה הבאה.
      הם אפילו לקחו סיכון אדיר בגזרת דווייט הווארד כשלקחו את ההחלטה הזו, אבל הוא הרשים אותם במה שהשיג העונה בתנאים סופר קשים.

      אני עדיין הייתי מעיף אותו אם זה היה התנאי של הווארד להישאר, אבל כרגע נראה שללייקרס אין סבלנות למשחקי חנופה עם הווארד, ודאנטוני יהיה המאמן בתחילת העונה הבאה.

  4. אני לא מבין את ההייפ סביב בראיין שואו…אז מה אם הוא היה העוזר של פיל ג'קסון? גם קורט ראמביס היה ונכשל אחרי זה בתפקיד המאמן הראשי..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט