אירועי דיומא 24.10.2018

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות – מחזור שלישי

19:55 קלאב ברוז' – מונאקו (ספורט 5):  שתי המפסידות הגדולות של בית א' תיפגשנה כדי לנסות להציל את העונה האירופאית שלהן. בעוד קלאב ברוז' לא הייתה אמורה ממש להתחרות, ואפילו יכולה להיות עודדת מהיכולת שהפגינה, מונאקו היא אכזבה רבתי: אכזבה גם בליגה וגם בליגת האלופות שהביאה לפיטורין של מאמנה המוערך. כעת, הקבוצה תקווה לצאת לדרך חדשה והדרך הזאת עוברת בשני ניצחונות על הבלגים.

19:55 פ.ס.ו – טוטנהאם (ספורט 5+ לייב): עוד מפגש בין שתי קבוצות שהפסידו את משחק הפתיחה שלהן, הפעם בבית ב'. לעומת הציפיות המוקדמות לבית מוות, כרגע אינטר וברצלונה דוהרות לשלב הבא בקלות מפתיעה. פ.ס.ו, שמרשימה מאוד בליגה, לא מצליחה לתרגם זאת בינתיים ליצירת אתגר של ממש לגדולות של אירופה – בעוד דוגמה להתרחבות הפערים בכדורגל האירופאי.

22:00 בורוסיה דורטמונד – אתלטיקו מדריד (5 גולד): שתי הקבוצות פתחו היטב את ליגת האלופות, אבל יותר מכך: מזהות הזדמנות לגבור על הענקיות ההיסטוריות במדינתן לאור חולשתן של אלה. במוקד יעמוד פאקו אלקאסר שדורטמונד הודיעה על מימוש אופציית הרכישה שלו. עם 11 שערים ב-10 משחקים, ההגנה של אתלטיקו תצטרך לתת לו את תשומת הלב.

22:00 ברצלונה – אינטר (ספורט 5): מסוג המשחקים שלאור פתיחת העונה, הם אומנם נוצצים, אבל חשיבותם מועטה כי שתי הקבוצות נראות בדרכן לשלב הבא. ואולי זה בכלל יהיה אודישן לאיקארדי לקראת מעבר עתידי לאחת משתי הגדולות של ספרד?

22:00 ליברפול – הכוכב האדום בלגרד (5 סטארס): ליברפול ממשיכה רצף מורכב מאוד יחד עם משחקי הנבחרות שמאתגר את הסגל של קלופ עד הקצה. לרוע מזלה של ליברפול, היא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בבית מורכב ששם אותה כרגע – עם ניצחון והפסד – רחוקה מאוד מלהבטיח מקום בשלב הבא לאחר הפסד דרמטי לנאפולי.

22:00 פ.ס.ז' – נאפולי (ספורט 5+): עוד משחק גדול בערב הזה, אבל בניגוד למשחק של ברצלונה ואינטר, למשחק הזה יש משמעות אדירה. גם פאריז ניצחה משחק אחד והפסידה אחד, כך שכל השלוש עדיין בהחלט עשויות למצוא את עצמן בחוץ, וכל משחק – בוודאי בבית – הוא קריטי.

22:00 לוקומוטיב מוסקבה – פורטו: הבית הנוצץ פחות של היום יפגיש את לוקומוטיב שהפסידה פעמיים ועדיין לא כבשה במפעל (מכבי חיפה מחזיקה אצבעות), ופורטו שפתחה בסה"כ טוב כשהיא מנצלת את ניסיונה הרב במפעל ומדורגת כרגע ראשונה עם 4 נקודות.

22:00 גלטסראי – שאלקה 04: עם 3 נקודות וסיכוי ריאלי להעפיל מבית שוויוני למדי, גלא תארח בהר הגעש שלה את שאלקה 04 שצברה כבר 4 נקודות בבית. ניצחון של שאלקה יתן לה יתרון גדול לקראת מחזור הראי בשבוע הבא, בעוד ניצחון של גלא או תיקו יסבכו את הבית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות – מחזור שלישי

בית ג'

20:00:  אנטוורפן – הפועל ירושלים.  הפועל ירושלים בכושר מצוין וכבר ניצחה שלושה משחקים בליגה ושני משחקים באירופה מתחילת העונה, ללא הפסדים להוציא את גביע ווינר הלא מספיק משמעותי. הערב היא רוצה להמשיך בסדרת ההופעות הטובות ולהמשיך בדרכה לשמינית גמר ליגת האלופות בבית אותו היא מוליכה כיום. לשם כך, היא תצטרך לנצח את היריבה שלה מבלגיה שסיימה בעונה שעברה כסגנית אלופת בלגיה (הפסידה בגמר 3-0 לאוסטנד). הטלנט ג'איינטס מחזיקים בסגל שנשען על שילוב בין אמריקאים לבלגים (וניגרי אחד), בולטים בו הפורוורד דייב דוז'ינסקי שקולע 18.5 נק' וקוטף 7 ריב'  למשחק במפעל עד כה, הגארד טיילר קליונסקי שתורם 12.5 נק' וסמול פורוורד ג'סים טייט שתורם 13 נק'. ויקטור סנדרס ופאריס לי משלימים חמישייה אמריקאית מובילה כשדניס דונקור הוא השם הבלגי הבולט בקבוצה שבשנה שעברה הודחה בשלב המוקדמות של המפעל הנוכחי. הבלגים ניצחו במשחק הפתיחה שלהם בליטא את ליטקבליוס והפסידו במחזור השני בספרד לפואנלברדה. זה יהיה משחקם הביתי הראשון במפעל והם נחושים לנצח אותו, אלא שירושלים, יש לקוות תהיה משוכה קשה מדי בשבילם.

יורופקאפ – מחזור שני

 בית ד'

19:00 נס ציונה – דן בוש (הולנד) – אחרי שהפסידה בשבוע שעבר ברוסיה לסראטוב 64:75 ואחרי שהפסידה ביום ראשון להפועל ירושלים ורשמה בכך הפסד ליגה שני ברציפות, ינסו הבחורים של נדב זילברשטיין לעצור את כדור השלג במשחק ביתי מול הקבוצה ההולנדית עם העבר המפואר ועם ההווה הבינוני. דן בוש סיימה שנה שעברה חמישית בליגה ההולנדית ולא השתתפה באירופה והשנה היא חוזרת במטרה לחזור לעניינים, דבר שהצליח לה במחזור הפתיחה בו הביסה את פרדוביצה הצ'כית 58:91. סגל הקבוצה מהווה שילוב בין הולנדים לבין אמריקאים אבל השחקן הבולט בה הוא דווקא דבון ואן אוסטרום הבריטי. כך או כך נס ציונה בבית בהחלט יכולה לנצח את המשחק הזה ולשאוף מעט אוויר בתקופה לא קלה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר וינה (500) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

שידורים בספורט 5 סטארס.

היום יתקיימו 4 המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון.

14:00 גאל מונפיס-סטיב ג'ונסון.

אחריו קארן חצ'אנוב-דניס נובאק.

אחריו גריגור דימיטרוב(3)-מיכאיל קוקושקין.

15:30 קייל אדמונד(8)-דיאגו שוורצמן.

בנוסף, יתקיימו 3 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

17:30 (משוער) מרטון פוקסוביץ'-פאביו פוניני(7).

18:30 יורגן מלצר-קווין אנדרסון(2).

אחריו בורנה צ'וריץ'(6)-לוקאס פויי.

 

טורניר באזל (500) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

שידורים בספורט 5 לייב.

היום יתקיימו 5 המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון.

14:00 רוברטו באוטיסטה אגוט-ג'ואו סוזה.

אחריו דושאן ליוביץ'-אדריאן מאנארינו.

16:00 ארנסט גולביס-ג'יק סוק(5).

18:00 סטפנוס ציציפאס(4)-ג'רמי צ'ארדי.

20:00 רובין האסה-אלכסנדר זוורב(2).

בנוסף, יתקיימו 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

22:00 (משוער) מריוס קופיל-מארין צ'יליץ'(3).

22:00 הנרי לקסונן-טיילור פריץ.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. תודה חבר'ה.
    ערב עם כמה משחקים ממש טובים.

    אני חושב שאצפה בפסז' נאפולי או דורטמונד-אתלטיקו.

    בכל מקרה, לדעתי אינטר לוקחת היום, ואם איקארדי אכן יבקיע צפו למיליון כותרות על המעבר העתידי שלו לריאל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט