אירועי דיומא 15.10.2018: ספרד-אנגליה, פתיחת עונת האולמות בטניס

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה

ליגת האומות – מחזור 4

שידורים משולבים בספורט 5 לייב ובספורט 1.

דרג א'

21:45-ספרד-אנגליה (ספורט 4). איפה לעזאזל הייתם במונדיאל, זה מה שהיה אפשר לשאול את הספרדים לאחר שני המשחקים הראשונים בליגת האומות. דבר אחד שלא היה לספרדים במונדיאל הוא לואיס אנריקה. יחד איתו מאחורי הקווים, הספרדים נראו נפלא בשני המחזורים הראשונים, כשניצחו את אנגליה בחוץ, ואח"כ פירקו לגורמים את קרואטיה (סגנית אלופת העולם להזכירכם) 6:0. האנגלים נראו דווקא לא רע באותו הפסד לספרד, אבל אחר כך מול קרואטיה לא הצליחו לכבוש בתיקו אפס המשמים. התוצאות קירבו את ספרד מאד לעלייה לשלב הבא, וניצחון שלה על אנגליה היום (ומעשית גם תיקו) בסביליה יבטיח לה זאת.

21:45-איסלנד-שווייץ (ספורט 5). המשחק הקודם בין שתי הנבחרות הסתיים ב-6:0 אדיר לשווייץ. השווייצרים המשיכו למשחק קשה מאד מול הבלגים החזקים, שנגמר בניצחון בית למדליסטית הארד במונדיאל. האיסלנדים לעומתם המשיכו לא להזכיר את הנבחרת הסימפטית מהיורו ומהמונדיאל, לאחר שהובסו גם ע"י בלגיה. התוצאות קבעו שהמשחק היום יהיה חשוב מבחינה ספורטיבית בעיקר לשווייץ, אם היא רוצה לשמור על סיכוי להדביק את בלגיה, בעוד שהויקינגים ינסו בעיקר להחזיר מעט מהכבוד האבוד בעקבות התבוסות הקודמות.

דרג ב'

21:45-בוסניה-צפון אירלנד (ספורט 2). בוסניה נראית בינתיים בדרך הבטוחה לשלב הבא. שני נצחונות לדז'קו ולחבריו, כולל אחד בחוץ על היריבה היום, מותירים אותם במאזן מושלם בבית. הירוקים מצפון אירלנד נראים בינתיים רחוקים מהיכולת שהביאה אותם ליורו האחרון, והם ללא נקודות בבית עד כה. ניצחון צפוי היום לבוסנים עדיין לא יבטיח להם עלייה, והם ישאפו לשפר הפרש שערים, שעשוי לעזור להם במאזן מול אוסטריה, השלישית בבית.

דרג ג'

21:45-פינלנד-יוון (ספורט +5)

21:45-אסטוניה-הונגריה (ספורט +5).

 

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 2

19:35 עירוני נהריה – בני הרצליה – מפגש ראשון של מיקי גורקה כמאמן ראשי עם הקבוצה המשמעותית הראשונה בה שימש כמאמן ואיתה הצליח לא מעט. גורקה מגיע אל המשחק כפייבוריט אחרי שקבוצתו, שדווקא לא סומנה כהצלחה גדולה, ניצחה בצורה נאה את הפועל חולון במחזור הראשון. ניצחון נוסף ובנהריה יתחילו כבר לדבר אחרת על העונה הזו. ושהריבה היא הקבוצה שלא מרשימה עד כה מהרצליה (שהפסידה במחזור הראשון לירושלים) אז בהחלט סיכוי סביר שכך יקרה.

19:40: הפועל באר שבע – הפועל ת"א – שתי הקבוצות הרשימו במחזור הפתיחה, באר שבע עם מהפך מדהים מול גלבוע/גליל והפועל ת"א עם 81:100 משכנע מול הפועל אילת. שתיהן ירצו להמשיך במומנטום גם הערב וזו שתעשה זאת תצהיר בהחלט כוונות בצמרת הליגה.

 

טניס / מתן גילור

סשן המזרח מאחורינו ואנחנו מתחילים את הסשן האחרון של השנה, הלוא הוא סשן האולמות באירופה. למותר לציין שכל המשחקים יתקיימו על משטח קשה.

וכמו כף סשן, גם זה יתחיל עם טורנירי 250. השבוע יהיו 3 כאלה.

בכל אחד מהטורנירים ישתתפו 28 טניסאים, כשהמדורגים במקומות 1-4 יחלו את דרכם בשלב שמינית הגמר.

טורניר מוסקבה (250) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 3 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון.

11:00 לסלו דייר-אלז' בנדה.

16:30 (משוער) אדריאן מאנארינו-יבגני דונסקוי.

18:00 (משוער) לוקאס רוסול-מטאו ברטיני.

 

טורניר אנטוורפן (250) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 4 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון.

15:00 (משוער) לאונרדו מאייר-ואסק פוספיסיל.

17:00 (משוער) ג'ואמה מונאר-יז'י וסלי.

18:00 מקנזי מקדונלד-ניקולס ז'רי.

אחריו פליסיאנו לופז-פרנסיס טיאפו(7).

 

טורניר שטוקהולם (250) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 2 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון.

16:30 דניס קודלה-גויירמו גארסיה לופז.

19:30 אליאס יאמר-מקסימיליאן מרטרר.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה לכולם.

    לגבי נהריה – ההרכב שלהם כ"כ חלש שקשה לקרוא להם פייבוריטים בשלב מוקדם כזה של העונה. מודה שלא ראיתי את המשחק, אך בפתיחת העונה לפעמים יש מוזרויות בתוצאות שמתיישרות בהמשך. אם גורקה מצליח להשאיר אותם בליגה עם סגל כזה, הוא ראוי לאמן קבוצות גדולות הרבה יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט