אירועי דיומא – 06.10.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 6 / מתן גילור

18:00 הפועל רעננה-מכבי חיפה (ספורט 4). שתי קבוצות במומנטום שלילי עם אותו מספר נקודות. שתיהן השיגו רק ניצחון אחד העונה. רעננה מגיעה אחרי שהובסה 0:3 נגד בני יהודה. מכבי שיחקה לא רע וסיימה בתיקו 0:0 מוצדק עם הפועל ב"ש. עושה רושם שרעננה בין הקבוצות שתאבקנה על הירדה ותשמח מאד לקחת פה נקודה.

18:45 הפועל חיפה-איחוד בני סכנין (ספורט 5 לייב). הפועל לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה ונראית חלשה משמעותית לעומת העונה הקודמת. למרות זאת היא סיימה בתיקו 1:1 עם מכבי פ"ת. סכנין עלתה עם קישור מעובה כדי לעצור את הסינדרלה מחדרה, אבל נכשלה בכך והפסידה 2:1 בביתה בדקות הסיום, מה שהותיר אותה במקום האחרון בטבלה.

19:45 מכבי נתניה-בני יהודה תל אביב (ספורט 3). שתי הקבוצות שהשיגו את הניצחונות המוחצים של המחזור הקודם. נתניה עלתה מעל הקום האדום עם 4:1 באשדוד אחרי פיגור. בני יהודה, כאמור, ניצחה בביתה 0:3 את רעננה.

20:30 הפועל באר שבע-מכבי פתח תקווה (ספורט 4). המשחק האיכותי של היום על הנייר. מי היה מאמין שאחרי 5 מחזורים הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא תזכה בניצחון תהיה דווקא האלופה? מכבי פ"ת נראית טוב וטרם הפסידה. לשתי הקבוצות ביחד 7 תוצאות תיקו. לא תהיה זאת הפתעה מרעישה אם המספר יגדל אחרי המחזור הנוכחי. יהיה מעניין לראות האם ב"ש שוב תעלה התקפי מה שיפתח את האמצע לתרגם את החילוצים של פירס וקניוק להתקפות מעבר של סולומון, בניון ולידור כהן. זאת כמובן אם הראשון יהיה כשיר.

פרמיירליג – מחזור 8 / אדר בר דוד 

17:00-טוטנהאם – קרדיף (ספורט2). ההפסד הביתי לברצלונה באמצע השבוע משמעותו כי הקבוצה של פוצ'טינו, גם העונה, לא תצליח להעפיל לשלבים הגבוהים בליגת האלופות. אולי זה ייתן לה עדיפות בליגה בה היא ממוקמת כרגע במקום הרביעי כשקצב צבירת הנקודות שלה מצוין. קצב צבירת הנקודות של קרדיף מוביל אותה לליגת המשנה. מתוך ארבעת ההפסדים הרצופים שלה ארסנל, מנצסטר סיטי וצ'לסי היו היריבות אולם גם מול ברנלי הקבוצה מווילס ירדה מנוצחת.

19:30- מנצ'סטר יונייטד – ניוקאסל (ספורט). החבל על צווארו של ז'וזה מוריניו מתהדק ולפי השמועות אם בסיום המשחק השדים האדומים לא יצאו עם 3 נקודות, המנג'ר הפורטוגלי יסיים את דרכו באולד טראפורד. שתי עונות מאכזבות ופתיחת עונה קטסטרופלית המלווה בחדר הלבשה מפולג וכוכבים מאוכזבים כנראה יותר מדי בשביל ההנהלה של היונייטד. מי שנתן לו הארכת חוזה רק לפני שנה צריך לשלם בתפקידו.

לה ליגה מחזור 7 / אדר בר דוד

19:30-דפורטיבו אלאבס – ריאל מדריד (ערוץ one). אם דיברנו על מאמן של קבוצה גדולה שעומד לסיים את תפקידו גם מצבו של מאמן  אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות תלוי על בלימה. הבלנקוס רצו להתאושש מפתיחת העונה הבינונית בליגה עם ניצחון במפעל האהוב עליה אולם המשבר רק הועמק עם הפסד מביך במוסקבה וללא כיבוש מול קבוצה שרגילה להוציא כדור מהרשת בליגת האלופות כמו שסרחיו ראמוס רגיל לנטרל כוכבים ממוצא מצרי. כל איבוד נקודות יכול להיות המשחק האחרון של לופטגי. אחרי הפסד בפתיחת העונה מול ברצלונה, אלאבס צברה 11 נק מ-15 אפשריות אולם במחזור האחרון הפסידה ללבנטה. המקום השישי הנוכחי יהיה הרבה מעל הציפיות שלה.

בונדסליגה – מחזור 7 / רועי ויינברג

16:30-בורוסיה דורטמונד-אאוגסבורג (ספורט 3). דורטמונד ממשיכה להציג כדורגל מצויין וכבשה בזכות את המקום הראשון בליגה ערב המחזור. ההתקפה שלהם מחוררת רשתות עם ממוצע של מעל 3 שערים למשחק והם יקוו להמשיך עם זה מול אאוגסבורג, קבוצה בינונית לחלוטין שלא צפויה להיות משהו בעייתי בחוץ.

19:30-המלצת צפייה: באיירן מינכן-בורוסיה מנשגדלבאך (ספורט 2). אחרי ההפסד להרטה ברלין והתיקו מול אייאקס בליגת האלופות אפשר להגיד שבאיירן בהתחלה של מעין משברון. הם יקוו לצאת ממנו מול גדלבאך שנמצאת בכושר הבקעה טוב והבקיעה יותר משער אחד בכל אחד מארבעת משחקיה האחרונים. זה יוכל להפוך למשחק רב שערים שיהיה אולי הטוב באירופה בסופ"ש, יחד עם זה של ליברפול ומנצ'סטר סיטי מחר.

16:30-פורטונה דיסלדורף-שאלקה 04. שאלקה ניצחו את המשחק האחרון שלהם והתחילו לצאת מהתחתית. הם יקוו להמשך של המומנטום הזה עם נקודה אחת לפחות מדיסלדורף, קבוצת תחתית נוספת שהפסידה את שלושת משחקיה האחרונים. ניצחון כאן ושאלקה חוזרת לאמצע הטבלה ולחוף מבטחים לפני פגרת הנבחרות.

16:30-האנובר 96-שטוטגרט. כדורגל ברמה גבוהה לא יהיה כאן במפגש בין האחרונה למקום ה-16 (שלישי מהסוף). האנובר עדיין ללא ניצחון העונה, שטוטגרט עם ניצחון בודד ושתיהן חייבות כל נקודה. תהיה פה הרבה מלחמה אבל מאוד סביר ששתי האימפריות לשעבר הללו יסיימו את העונה בליגה השנייה.

16:30-מיינץ 05-הרטה ברלין. הרטה מגיעה אחרי ניצחון מול באיירן וכחלק משמעותי מחבורת הצמרת. מיינץ במקומה הכמעט-טבעי באמצע הטבלה. המגרש הביתי שלהם קשה, אבל ברלין צפויה לצאת ממנו עם נקודה אחת לפחות.

סרייה A – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה

19:00-אודינזה-יובנטוס (ONE2). הפתיחה של האלופה יובנטוס היא הטובה מזה שנים – היא מושלמת בכל המסגרות, ומובילה כבר עכשיו את הטבלה בהפרש של 6 נקודות. אלא שלגברת הזקנה יש בעייה קשה עם גברת אחרת – זו שמאשימה את כריסטיאנו רונאלדו בתקיפה מינית, מה שהביא לקריסת המנייה של הקבוצה. לפחות מבחינה כדורגלנית לא צפוייה לאלופה בעייה היום מול המארחת. זו מדשדשת באיזור התחתון של הטבלה ללא נקודות בשני המחזורים האחרונים. הזדמנות לרונאלדו לשכוח מהצרות ולדיבאלה להמשיך להפגיז כפי שעשה בליגת האלופות.

21:30-אמפולי-רומא (ONE2). רומא פתחה לא טוב את העונה, אך שני נצחונות רצופים בליגה, כולל על היריבה העירונית השנואה לאציו, ואח"כ ה-5:0 על ויקטוריה פלזן באמצע השבוע באלופות, החזירו אותה למסלול. היום מול אחת היריבות החלשות בליגה, הנמצאת מתחת לקו האדום, רצף ההצלחות של הקבוצה מהבירה צפוי להימשך.

הליגה הצרפתית – מחזור 9 / תומר שנאן:

18:00-ליל-סט. אטיין (ערוץ הספורט): מפגש בין שתי קבוצות שפתחו בצורה נהדרת את העונה, ונמצאות בצמרת טבלת הליגה. הקבוצה הביתית, הלא היא ליל, ממוקמת כעת במקום השני מרחק 8 נק' מפ.ס.ז' הראשונה ונק' אחת בלבד מסט. אטיין, אותה היא תפגוש היום, שנמצאת במקום הרביעי עם כמות נק' זהה לזו של מונפלייה, הממוקמת במקום השלישי עקב הפרש שערים. שתי הקבוצות נמצאות בכושר לא רע בכלל כשליל מגיעה לאחר ניצחון מוחץ על מרסיי (3:0) בעוד שהאורחת מגיעה לאחר ניצחון משכנע מאוד על מונאקו (2:0). כדאי לשים לב אל ג'ונתן באמבה וניקולס פפה מהקבוצה הביתית, שכבשו יחד 10 שערים מתוך 14 שהבקיעה הקבוצה בליגה עד כה.

כדורסל

ליגת העל – מחזור 1

20:30 הפועל ת"א-הפועל אילת – ליגת העל תצא לדרך בדרייב אין בת"א וכל מה שאתם צריכים לדעת אתם יכולים לקרוא כאן וכאן. בהפועל ת"א ייעדר רביב לימונד והסגל שלה, שעוד לא ממש התגבש, עשוי להשתדרג בעוד זר. בהפועל אילת עוד מחכים לראות כיצד ישתלב הסנטר דווין סמית' שהגיע מהליגה; הספרדית. וחוץ מזה, המנצחת היום תהיה מוליכת הליגה לפחות ל-24 שעות…

.

טניס / מתן גילור

טורניר בייג'ין (500) – חצי גמר

11:30 חואן מרטין דל פוטרו(1)-פאביו פוניני(4) (ספורט 5 לייב). שני הפיבוריטים להגיע לשלב הזה עברו די בקלות את רבע הגמר בניצחונות בשתי מערכות על קראינוביץ' ופוקסובית', בהאתמה. נזכיר ששניהם הפסידו בגמר הטורניר האחרון בו השתתפו ולאחד מהם תהיה הזדמנות לתקן מחר. המאזן בין השניים בטורנירי ATP עומד על 1:1, כולל הניצחון של פוניני השנה במקסיקו.

16:00 קייל אדמונד(5)-ניקולוז בסילשווילי (ספורט 5+). גם פה השניים ניצחו בשתי מערכות. לאדמונד זה לא הלך פשוט מול ליוביץ'. בסילשווילי ניצח פעמיים 2:6 את ג'זירי. אדמונד ניצח בשני המפגשים בין השניים, כולל אוסטרליה השנה בחמש מערכות.

 

טורניר טוקיו (500) – חצי גמר

08:00 דניס שפובלוב-דניאיל מדבדב (ספורט 5 גולד). ברבע הגמר שפובלוב ניצח בשלוש מערכות קשות את סטרוף. מדבדב מנע דרבי קנדי כשגבר על ראוניץ' בשתי מערכות. השניים נפגשו פעמיים ובשתיהן ניצח שפובלוב, כולל וושינגטון השנה.

10:00 קאי נישיקורי(3)-רישאר גאסקה(8) (ספורט 5 לייב). לשמחת המקומיים, נישיקורי נותר המדורג הבכיר והפיבוריט לזכייה בטורניר אחרי שגאסקה ניצח את אנדרסון בשני שוברי שוויון. נישיקורי ניצח פעמיים 3:6 את ציציפאס. המאזן בין השניים עומד על 7:2 לטובת הצפרתי הותיק, אבל הביתיות בהחלט עשויה לשחק תפקיד.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

הגראנד פרי היפני – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר ביפן. שידור בספורט +5 ב-9:00.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס האירופי – חצי הגמר

14:00: אנתוני המילטון-ג'ו פרי (יורוספורט)

20:00: ג'ימי רוברטסון-מארק קינג (יורוספורט)

הטורניר הזה ממשיך לפלוט את השחקנים הבכירים ביותר, וכך גם מארק אלן מצא את עצמו בחוץ לאחר המשחק מול גי'מי רוברטסון. זה המשיך עם הניצחון של מארק קינג על ראיין דיי, מה שקבע שכל העולים לחצי הגמר הם מחוץ ל-16 המובילים בעולם. עוד ראינו את אנתוני המילטון גובר על ג'ק ליסובסקי בפריים מכריע (כפי שעשה יום קודם לצעיר אחר, לוקה ברסל). גם ג'ו פרי נמתח ע"י טיאנג פנגפיי לפני שניצח אותו בפריים מכריע. פרי והמילטון ייפגשו בחצי הגמר הראשון, בעוד שקינג ורוברטסון ייפגשו בשני.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הג'ירו דל אמיליה

הג'רו דל אמיליה הוא אמנם לא מירוץ וורלד טור, אך מדובר במירוץ פופולרי למדי, שגם מהווה הכנה טובה לאיל לומברדיה בשבוע הבא, מה שיביא לכאן היום רבים וטובים. המירוץ כולל כמה טיפוסים ומסתיים בחמש עליות קצרות יחסית באיזור קו הסיום בבולוניה. בין המשתתפים נראה כאן כמה מטובי המטפסים בענף. זה כולל את סיימון ייטס, וינצ'נזו ניבאלי, רומאן בארדה, תיבו פינו, מיגל אנחל לופז, באוקה מולמה, איגן ברנאל ומיקל לאנדה (השניים האחרונים חוזרים מהפציעות אחרי מירוץ סן סבסטיאן). גם סייקלינג אקדמי תשתתף עם בן הרמאנס המוביל וגיא ניב שלנו. שידור ביורוספורט ב-16:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. כנראה שהצלחתי להתרחק מספיק מהכדורגל בשביל לפספס לחלוטין את הסיפור של כריסטיאנו רונאלדו. הידד לי. מה קורה שם בדיוק?

    1. היא טוענת שהוא אנס אותה. הוא טוען שלהד"ם. כנראה שולמו שם בעבר דמי השתקה מסוימים (אבל בכלל לא ברור שמדובר על השתקת האונס ולא השתקת הרומן).
      בימים האחרונים הודלף מסמך (ספק עצום לגבי מידת אמינותו) בו רונאלדו לכאורה עונה לשאלון לעו"ד שלו בו הוא משיב שהיא אמרה לו להפסיק ושהיא לא רוצה.

  2. סיוט בסמי עופר.
    פלייאוף עליון עלאק.
    אנחנו המועמדת מספר 1 לרדת ליגה.
    הקללות שקלינגר והשחקנים קיבלו היום לא היו כבר עונה ומשהו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט