אירועי דיומא – 03.10.2018

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות – מחזור 2:

19:55 פריז סן-ז'רמן – הכוכב האדום בלגרד (ספורט 5):

אחרי ההפסד לליבפרול פריז לא יכלה לבקש משחק נוח יותר להתאושש ממשחק הבית מול הכוכב האדום, אך היא תצטרך לעשות את מה שנאפולי לא הצליחה לעשות, ולפצח את ההגנה של הכוכב האדום. במשחק שבו האיטלקים בעטו 2 פעמים לשער, אך לא הצליחו להכניע את בורז'אן שהצטיין.

19:55 לוקומוטיב מוסקבה – שאלקה-04 (ספורט 5+):

באחד הבתים המשמימים בליגת האלופות, בית בו כל קבוצה צריכה להרגיש שיש לה סיכוי לעלות, לוקומוטיב מוסקבה שהובסה 0-3 על ידי גלטסראי הטורקית, תנסה להתאושש על חשבונה של שאלקה שסיימה בתיקו עם פורטו, במשחק שבו בלמה של הקבוצה הרוסית, בנדיקט הובדס, צפוי לפגוש את הקבוצה במסגרתה גדל ועשה את 8 השנים הראשונות בקריירה שלו.

22:00 אתלטיקו מדריד – קלאב ברוז' (ספורט 5+ לייב):

עם חמישה משחקים ללא הפסד, וכשהיא רואה את יריבותיה קורסות בליגה, אתלטיקו מדריד בהחלט יכולה להרגיש שזאת עשויה להיות השנה שלה, היא מדורגת במקום הרביעי בליגה 2 נקודות פחות מברצלונה וריאל שעדיין מובילות את הטבלה, ופתחה את ליגת האלופות היטב עם ניצחון במונאקו. מולה תתייצב קלאב ברוז' שנראתה לא רע מול דורטמונד אבל הפסידה 0-1 קטן, ויכולה להתנחם בכך שהיא עדיין מובילה את הטבלה בארצה.

22:00 בורוסיה דורטמונד – מונאקו:

אחד מהמשחקים הטובים שלא משודרים בערוצי הספורט הישראליים, כאשר הצופים שיראו אותו יהנו לא רק מכדורגל אטרקטיבי אלא גם מאחד מהאצטדיונים הביתיים והקהלים הצבעוניים באירופה. דורטמונד ניצחה את המשחק הראשון ותנסה לשמור על מאזן מושלם כשהיא מציגה קישור אטרקטיבי במיוחד שקולל את אקסל ויטסל, סנצ'ו הצעיר, רויס ופאוליסיץ' הצעיר גם הוא. מונאקו הפסידה במשחק הפתיחה והפסד נוסף יסבך אותה מאוד אבל אין לה את הפריבלגיה להתמקד באירופה כשבליגה היא בקריסה של ממש, וממוקמת במקום ה-18 בטבלה.

22:00 טוטנהאם – ברצלונה (ספורט 5):

אחד משני המשחקים המרכזיים של מחזור המשחקים הזה מגיע אלינו מלונדון, כשטוטנהאם מקווה לעשות סוף סוף קמפיין ליגת אלופות ראוי לשמו, אבל פתחה עם מהפך שספגה מאינטר. הפסד חוץ הוא לא מכת מוות, אפילו בבית קשה כמו הבית שהגרילו האנגלים, אבל הפסד ביתי לברצלונה, בהחלט לא חזון נפרץ, כבר ישים אותה בעמדת נחיתות מובהקת. סרג'י רוברטו ואומטיטי יחסרו אצל הספרדים, בעוד האנגלים מושכים רשימת פציעות ארוכה ביותר שכוללת את דלה אלי, ורטונחן, דמבלה, אורייה ואריקסן.

22:00 פ.ס.ו איינדהובן – אינטר:

במשחק השני של בית המוות הנפלא הזה, פ.ס.ו שקרסה בדקות האחרונות אחרי שעמדה יפה רוב המשחק מול ברצלונה הגדולה, תארח את אינטר שחזרה מפיגור לנצחון דרמטי מול הקהל הנפלא שלה במילאנו. ההולנדים שנראים טוב העונה גם בליגה יקוו להפתיע את אינטר שתתבסס על איקארדי הנפלא, כשמהספסל יחכה לאוטורו מרטינז שהבקיע את שער הבכורה שלו בסופ"ש.

22:00 נאפולי – ליברפול (ספורט 5+):

בתור אוהד יונייטד לא נעים לי להגיד, אבל אם אני צריך לבחור משחק אקראי לצפות בו של כל קבוצה באירופה נטו מבחינת הערך הבידורי, אני ללא ספק אבחר בליברפול. המרסי-סיידס הראו הרבה אופי כשסיימו בתיקו קשה מול צ'לסי, והמחישו שיש להם גם את התכונה הזאת, ההכרחית כדי לזכות בתואר. למרות שהפוקוס של ליברפול הוא על החזרת תואר האליפות שנראה בהחלט בהישג יד השנה, ההיסטוריה שלהם במפעל ידועה והם מספיק עמוקים כדי ללכת רחוק גם במסגרת הזאת. מולם תתייצב נאפולי שסיימה בתיקו מאכזב במחזור הראשון, אבל מגיעה למשחק הזה אחרי שני נצחונות רצופים בליגה. שתי הקבוצות שיחקו 3 פעמים בשבוע האחרון והעומס בוודאי ישחק כאן תפקיד.

22:00 פורטו – גלאטסראיי:

גלטסראי בהחלט הרשימה במשחק הראשון שלה, אבל הערב מחכה לה אתגר בסדר גודל אחר כשתפגוש את פורטו החזקה. עם זאת לגלא יש כאן הזדמנות להתבסס ברשות הבית, כאשר פורטו תחסר את הכובש המצטיין שלה, אבובאקר, ועשויה גם לחסור את באזור המצויין בקישור.

טניס / מתן גילור

טורניר בייג'ין (500) – שמינית גמר

שידורים בספורט 5 לייב.

היום יתקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

07:30 דושאן ליוביץ'-גיריגור דימיטרוב(3).

09:30 קייל אדמונד(3)-מטאו ברטיני.

אחריו פיליפ קרינוביץ'-פליסיאנו לופז.

14:30 חואן מרטים דל פוטרו(1)-קארן חצ'אנוב.

 

טורניר טוקיו (500) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

שידורים בספורט 5.

היום יתקיימו 3 המשחקים הנותרים בסיבוב הראשון.

06:00 ג'יל סימון-אלכס דה מינואר.

06:00 ניקוס קריוס-יושיהיטו נישיוקה.

אחריו מתיו אבדן-קווין אנדרסון(2).

כמו כן יתקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

10:00 (משוער) דניאיל מדבדב-מרטין קליזן.

10:00 (משוער) בנואי פייר-קאי נישיקורי(3).

אחריו יוסוקה וואטאנוקי-מילוש ראוניץ'(6).

אחריו סטניסלס וואוורינקה-דניס שפובלוב.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט