אירועי דיומא – 28.09.2018

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 6 / רועי ויינברג

21:30-הרטה ברלין-באיירן מינכן (ספורט 1). משחק בין 2 קבוצות בכושר טוב. באיירן עדיין ללא הפסד העונה וסיימה בתיקו ביתי מול אוגסבורג במשחק אמצע השבוע. הרטה באה אחרי הפסד לורדר ברמן, אבל עם 7 נקודות משלושת המשחקים הקודמים. מינכן תמיד התקשתה מול ברלין מה שהופך את המשחק למעניין לצפייה.

כדורסל

משחקי קדם העונה – NBA

&nbsp02:00-מלבורן יונייטד-פילדלפיה 76'.

02:00-בוסטון סלטיקס-שרלוט הורנטס.

טניס / מתן גילור

טורניר צ'אנג דאו (250) – רבע גמר

09:00 פאביו פוניני(1)-מתיו אבדן(6).

אחריו סאם קווארי-טיילור פריץ.

אחריו ג'ו סוזה(7)-מאלאק ג'זירי.

אחריו ברנרד טומיץ'-פליקס אוגר אוליאסים.

 

טורניר שנזן (250) – רבע גמר

09:00 אלברט ראמוס וינולאס-פייר הוג' הרברט (ספורט 5).

10:30 אלכס דה מינואר(7)-דמיר דז'ומור(4) (ספורט 5).

אחריו קמרון נורי-יושיהיטו נישיוקה (ספורט 5).

14:00 אנדי מארי-פרננדו ורדסקו(5) (ספורט 5).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סין – רבע הגמר

9:30: ליו האוטיאן-מרטין אודונל

9:30: ג'אד טראמפ-ג'ון היגינס

14:30: מארק סלבי-יואן סיז'ון

14:30: בארי הוקינס-ז'או סינטונג

שלב שמינית הגמר אתמול המשיך את מגמת ההפתעות באליפות, ובעיקר איפשר לנו לצפות בכמה משחקני העתיד של סין. שלושה כאלו התקדמו לשלב רבע הגמר, בחסלם את הפייבוריטים שמולם. כך ראינו את ליו האוטיאן גובר על שון מרפי, את יואן סיז'ון (בן ה-18) מנצח את מארק קינג, ואת ז'או סינטונג מדיח את אלוף העולם, מארק וויליאמס. דווקא כל השחקנים הסינים המוכרים יותר לנו כשלו. כך, אחרי ההדחות של דינג ז'ונווי ושל סייאו גואודונג, ראינו אתמול את ג'אד טראמפ מדיח את יאן בינגטאו, ואת מרטין אודונל האלמוני מדיח את ליאנג וונבו. עוד ראינו את בארי הוקינס גובר על גרהאם דוט, ואת מארק סלבי שורד משחק קשה מול חוסיין וואפאי האיראני.

היום ברבע הגמר נוכל כאמור לראות את שלושת הסינים הצעירים בפעולה, כששניים מהם יתמודדו מול הוקינס וסלבי הפייבוריטים, בעוד שהשלישי יתמודד מול אודונל האלמוני. במשחק המעניין של היום נקבל את שחזור רבע גמר אליפות העולם בין ג'אד טראמפ לג'ון היגינס. שידור ביורוספורט ב-9:30 וביורוספורט 2 ב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. האירוע המרכזי הוא 3 הימים והמשחקים האחרונים של ה-MLB שיכריעו גורלות לקראת הפלייאוף בכמה מירוצים צמודים. אובר דה וויקאנד.

    שתי הסדרות הכי מומלצות הן:

    לוס אנג'לס דודג'רס בסן פרנסיסקו ג'איינטס. LA במאבק צמוד על ראשות הבית עם קולורדו, יכולה למצוא את עצמה נושרת למשחק ה-WC או אפילו לעוף לגמרי. סן פרנסיסקו, האויבת הגדולה, תשמח מאוד להרוס לה את כל העונה המפרכת של 162 משחקים. אש.

    סנט לואיס קרדינלס בשיקאגו קאבס. שתי קבוצות שיש להן על מה להילחם. הקרדינלס חייבים לנצח כדי לגנוב את הכרטיס השני ב-WC. שיקאגו לא רוצה לאבד את המקום הראשון בבית שלה (למילווקי), מה שיוליך אותה בעצמה למשחק ה-WC.

    יש כ"כ הרבה אפשרויות משוגעות להמשך, נציין אחת, אפילו סבירה.
    יש מצב בו הדוג'רז משחקת ביום ראשון את המשחק האחרון של העונה, על כל הקופה, בסן פרנסיסקו. מייד אחריו בשני היא טסה לסנט לואיס, למשחק 163 (הנדיר), על כל הקופה, כדי להכריע מי בכלל הולכת למשחק ה-WC. מייד אחריו בשלישי היא טסה למילווקי למשחק ה-WC על כל הקופה… יומיים אח"כ (אם תנצח) כבר תהיה בשיקגו, לפתיחת סדרת הפלייאוף ביניהן. פסיכי.

    1. !אזהרה!
      סומסום
      לא להגיב
      תגובה רצינית לסומסום זה כמו לתת לגיטימציה לרוצח. לאנס
      לא להגיב
      !אזהרה!

  2. למי שבמקרה יצא לראות את מירוץ הג'וניורס באליפות העולם באופניים, הוא ראה כנראה את כוכב העתיד בענף – רמקו אבנפואל. הבלגי בן ה-18 זכה השנה ברוב המירוצים בקטגוריית הגיל השלו. לפני שלושה ימים הוא זכה באליפות העולם בנג"ש לג'וניורס, ואתמול הוא זכה גם במירוץ הכביש. את זה הוא עשה אחרי שהוא התרסק, הצליח לרדוף לבד אחרי הקבוצה שמלפנים, ואז תקף משם וזכה בהפרש של דקה וחצי. קוויק סטפ החתימו אותו לעונה הבאה (מהג'וניורס, לא משהו שקורה), ולא יכול לחכות כבר לראות את הקרבות בינו לבין ברנאל וסולר.

  3. סשן הבוקר של הריידר קאפ היה הפכפך (כרגיל) וצמוד למעט משחק אחד. האמריקאים מסיימים אותו עם יתרון 1-3.

  4. הסשן השני של הריידר קאפ היה שיעמומון כשהאירופאים מתעללים באמריקאים וזוכים בכל 4 הנקודות כדי להוביל 3-5. בכל אחד מהמשחקים היה כבר פער גדול בפרונט ניין ואף אחד לא הגיע אפילו לשני החורים האחרונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט