אירועי דיומא – 25.09.2018: מחזורי אמצע השבוע באירופה

כדורגל

לה ליגה – מחזור 6 / אדר בר דוד 

23:00 אתלטיקו מדריד – הואסקה (ערוץ one). אחרי מסע רכש נוצץ ומבטיח, לא כך אתלטיקו ציפתה לפתוח את העונה. 8 נקודות מ-15 אפשריות מרחיקים אותה כבר 5 נקודות מבארסה וריאל המוליכות ואם איבוד נקודות במסטאיה התקבל בהבנה, תיקו מול אייבר והפסד לסלטה לא היו בתוכניות של הקבוצה של סימאונה. הואסקה הקטנה פתחה נפלא עם 4 נק בשני המחזורים הראשונים ואפילו הדהימה את הקמפ נואו לפני שהאלופה התעשתה והעולה החדשה חזרה הביתה עם 8 כדורים ברשת. בהמשך הגיעו 2 הפסדים נוספים שהחזירו את הואסקה למקומה הטבעי בתחתית הליגה. המטרופוליטנו הנפלא הוא לא המקום בו היא מצפה להשיג נקודות אבל היא תנסה להקשות על אתלטיקו ולעשות הפתעה גדולה.

בונדסליגה – מחזור 5 / רועי ויינברג

19:30-המלצת צפייה: ורדר ברמן-הרטה ברלין (ספורט 4). 2 קבוצות צמרת בכושר טוב מאוד. ברמן הפתעה נעימה וברלין מכוונת לטופ 4, היא מנצלת את הפתיחה החלשה של היריבות בשביל לייצר מומנטום משלה כשהיא לא משחקת באירופה. שתיהן משחקות כדורגל קצבי ומלא שערים, מה שהופך את המשחק לאחד שבהחלט שווה צפייה. כל תוצאה אפשרית, אבל אני מאמין שנראה תיקו רב שערים.

21:30-באיירן מינכן-אוגסבורג (ספורט 2). באיירן ספגה 2 שערים ב-360 דקות, ללא הפסד בכל המסגרות מתחילת העונה ואילו אוגסבורג רק עם 4 נקודות מ-4 משחקים. היא לא תנצח את באיירן, או אפילו תוציא נקודה מהאליאנץ ארינה. זה כנראה יהיה ניצחון גרמני, למרות שסביר שהם יתנו דקות להרכב השני במשחק הזה בהתחשב בעומס של הקבוצה.

21:30-פרייבורג-שאלקה 04 (ספורט 3). שאלקה עדיין לא הגיעה לעונה. סגנית האלופה מהעונה שעברה ללא ניצחון וספגה 8 שערים ב-4 משחקים. פרייבורג קצת יותר טובה עם 4 נקודות, למרות שהיא לא הרשימה עד עכשיו. שאלקה עוד יסיימו את העונה במבחנים על הליגה השנייה אם הם לא ישתפרו וניצחון חוץ בפרייבורג יהיה התחלה טובה שתוציא אותם מהבוץ.

21:30-האנובר 96-הופנהיים (משולב בספורט 3). 2 קבוצות שלא מדהימות עד כה העונה בלשון המעטה. להופנהיים יש את התירוץ של אירופה ופתיחת העונה הקשה בה פגשו את דורטמונד ובאיירן מינכן ולכן הקבוצה של נגלסמן היא הפייבוריטית הברורה כאן.

סרייה איי – מחזור 6 / רועי ויינברג

22:00-המלצת צפייה: אינטר-פיורנטינה (ONE 2). הסגולים פתחו את העונה נהדר עם 10 נקודות ב-5 משחקים וכושר טוב של מרקו בנאסי. הם חזק בצמרת ובמקום השלישי בליגה. אינטר קצת פחות טובה בליגה ובמקום התשיעי, אבל יכולה להיות מעודדת מהקאמבקים נגד טוטנהאם ומהשער המאוחר נגד סמפדוריה. הנארזורי לא אתגר קל בבית, אבל פיורנטינה יכולה להתמודד איתם בגבורה.

כדורסל

גביע ווינר – שמינית הגמר

עונת הכדורסל בישראל נפתחת היום באופן רשמי עם טורניר ההכנה המסורתי של מינהלת הליגה – גביע ווינר. השנה הטורניר ייערך במתכונת קצת שונה כאשר כל קבוצות הליגה (זולת נס ציונה והפועל ת"א שמשתתפות במוקדמות לגביעים של פיב"א [הפועל ת"א הודחה אמש בבלגיה]) לוקחות חלק בטורניר ולכן נוסף גם שלב השמינית. המשחקים, זולת המשחק של היום שייערך בנהריה ומשחק הגמר שייערך בדרייב אין בתל אביב, ישוחקו בבית מכבי בראשון לציון.

19:45-עירוני נהריה – הפועל באר שבע. טבילת אש ראשונה לעולה החדשה שבינתיים במשחקי ההכנה ניצחה רק פעם אחת אבל זו הייתה מול היריבה שלהם הערב (שגם ניצחה אותה פעם אחת במקביל). באר שבע מאומנת ע"י רמי הדר המוכר והסגל שלה כולל את הזרים סטורם וורן (נשאר משנה שעברה), הרכז סמאג' כריסטון (שעבר גם בת'אנדר), ג'ואקים דונלדסון (עבר גם בהרצליה),  ג'ורדן סווינג וטיילור בראון. הסגל הישראלי שלה רחוק מלהיות נוצץ ולבד מאוהד כהן, עמית גרשון ובן אייזנהארט שעלו איתה ליגה כולל גם את רם אליאס-פור, חנן קולמן הוותיק שהגיע מחולון, טראוויס ווריק המתאזרח שהגיע מאשדוד ויאיר קרביץ, שחקן נבחרת העתודה. ואם אתם לא רואים בסגל שמות נוצצים זה כנראה בגלל שאין כאלה ובאר שבע בהחלט תתקשה לתקוע יתד בליגה.

נהריה מצידה, היא הקבוצה היחידה בליגה שהגיעה לגמר גביע ווינר פעמיים עד כה ולא קוראים לה מכבי ת"א או הפועל ירושלים (הפסידה בגמר למכבי ת"א בשנה שעברה). בנהריה חוו בקיץ שינוי מאחורי הקווים לראשונה מזה שלוש שנים אחרי שאריק אלפסי הוחלף במיקי גורקה. מהסגל בשנה שעברה נשארו רק יפתח זיו ואיגור נסטרנסקו כשבגזרת הישראלים הצטרפו לקבוצה דגן יבזורי המנוסה, אור סלומון, רום גפן וניב משגב ואילו הזרים יהיו נאנא פולנד, טרי אלן, מייק הנרי וג'סטין אדוארדס. וכן, גם נהריה, על הנייר היא קבוצה שתיאבק נגד הירידה.

טניס / מתן גילור

טורניר צ'אנג דאו (250) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 3 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 9 הנותרים.

08:00 מישה זוורב-רובן במלמנס. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את פאביו פוניני.

אחריו טיילור פריץ-יאן חסון לו.

08:00 גידו פלה-סאם קווארי.

אחריו פליקס אוגר אליאסים-יבינג וו. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את היון צ'ונג.

אחריו גאל מונפיס(5)-לויד האריס. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את ברנרד טומיץ'.

10:00 (משוער) ראדו אלבוט-ואסק פוספיסיל.

אחריו יבגני דונסקוי-מתיו אבדן(6). המנצח יפגוש בשמינית הגמר את ניקולוז בסילשווילי.

אחריו מיכאיל קוקושקין-טנניס סנדגרן(8). המנצח יפגוש בשמינית הגמר את ג'ו סוזה.

12:30 מרקוס בגדטיס-מאלאק ג'זירי. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את אדריאן מאנארינו.

 

טורניר שנזן (250) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 5 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 7 הנותרים.

10:00 איליה איבשקה-דניס שפובלוב(6). המנצח יפגוש בשמינית הגמר את יושיהיטו נישיוקה.

אחריו אלכס דה מינואר(7)-יואיצ'י סוגיטה.

10:00 רמקומר ראמאנתן-יז'י וסלי. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את דאמיר דז'ומור.

אחריו לוקאס לצקו-מקנזי מקדונלד.

אחריו טאטסומה איטו-טארו דניאל.

13:30 ז'ינז'ן ז'אנג-אנדי מארי. המנצח יפגוש בשמינית הגמר את דויד גופן.

אחריו יאסון יונג-פרננדו ורדסקו(5). המנצח יפגוש בשמינית הגמר את בורנה צ'וריץ'.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם בנג"ש לנשים

שבוע אליפויות העולם באינסברוק ממשיך, והיום הגענו לאליפות העולם בנג"ש לנשים. בניגוד למירוץ שנראה מחר אצל הגברים שיכלול טיפוס בשיפוע גבוה, כאן נקבל מירוץ קצר וגבעי באורך 28 ק"מ. המועמדת הוודאית לניצחון כאן היא אלופת העולם המכהנת, אנמיק ואן פלויטן. ההולנדית הייתה ראש מעל יריבותיה השנה, בעיקר בכל מה שקשור למירוצים נגד השעון. ינסו לתת לה פייט בנות ארצה – אלן ואן דייק ואנה ואן דר ברחן. שידור ביורוספורט ב-14:40.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה חבר'ה.
    אתמול התפרסם משהו שדיברנו עליו כבר בג'ירו – ללוח השנה של ה-UCI יתווסף בשנה הבאה טור חדש בישראל. טור באורך חמישה ימים, שייערך באיזור האביב, ויכלול קטעים הרריים ושטוחים.
    עם או בלי קשר, סייקלינג אקדמי החתימה את הספרינטר רודי בארבייה מ-AG2R.

    1. עשה מה שרציתי ונתן מנוחה לריברי ולבנדובסקי ובאיירן כבר לא מושלמת… חבל מאד שגול חוקי לגמרי של ריברי נפסל בגלל שהשופט לא השתמש ב VAR. אני חושב שצריך חוק שאם נכבש שער ויש חשש לנבדל (לא נבדל ברור לגמרי!!!) יחייבו את השופט לצפות שוב במהלך.

  2. הנג"ש לנשים הולך לכיוון 1-2-3 הולנדי. אנה ואן דר ברחן נותנת מירוץ פסיכי ועולה כעת לראש לפני ואן דייק. ואן פלויטן התחילה עכשיו, ותהיה לה משימה קשה מאד מול הזמן של ואן דר ברחן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט