אירועי דיומא – 11.09.2018: קטע הנג"ש בוואלטה

כדורגל / תומר שנאן

ליגת האומות – מחזור 2

21:45ספרד – קרואטיה. משחק שעל הנייר אמור להיות מהטובים בטורניר. מצד אחד ניצבת ספרד, אלופת אירופה לשנת 2012 איבדה קצת מהגובה שלה בשנים האחרונות על אף היכולת שחה להעמיד סגל נוצץ העמוס בכוכבים משתי הליגות הבכירות באירופה. ומן העבר השני אנו מקבלים את סגנית אלופת העולם הטריה, שמציגה לראווה את השחקן הטוב ביותר של אופ"א לעונת 2017-18. שתי הנבחרות אמורות לעלות עם סגלים חזקים להציג כדורגל שוטף ולהילחם בכל דקה ודקה על המגרש. בקרב הזה, בניגוד להלך הרוח במונדיאל האחרון, אלך עם הספרדים. 2:1 ללה רוחה.

21:45-איסלנד – בלגיה. עוד משחק מעניין על הנייר, שיפגיש בין איסלנד, שפרצה אל חיינו ביורו 2016, לבין בלגיה, שקטפה את המקום השלישי במונדיאל האחרון. בלגיה מגיעה לאחר שהביסה את סקוטלנד ביום שישי האחרון, בעוד שאיסלנד מגיעה לאחר שהיא ספגה תבוסה בשבת האחרונה מול שוויץ (המשחק נגמר בתוצאה 6:0). במשחק הזה, אני אהמר על הבלגים. 3:1 לבלגיה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס בשנחאי – סיבוב ראשון ושמינית הגמר

4:30: ראיין דיי-צ'אנג בינגיו

4:30: אנתוני מקגיל-יאנג בינגטאו

9:30: מארק סלבי-ז'או יואלונג

9:30: בארי הוקינס-סטיבן מגווייר

14:30: ג'אד טראמפ-קיירן ווילסון

14:30: דינג ז'ונווי-מארק אלן

אתמול בסיבוב הראשון בשנחאי ראינו כמה קרבות שבכולם היו מעורבים סינים מול תיירים. לצערם של המקומיים, היחיד מבני ארצם שהצליח להמשיך הלאה היה ז'או יואלונג הצעיר, שגבר על לוקה ברסל. במשחקים האחרים ראינו את רוברטסון, אלן, בינגהאם, ווילסון ומגווייר ממשיכים לשמינית הגמר.

היום יושלם הסיבוב הראשון עם עוד שני קרבות בריטים-סינים כשאנתוני מקגיל יתמודד מול יאנג בינגטאו הצעיר בעוד שראיין דיי יפגוש את צ'אנג בינגיו האלמוני. היום גם ייפתח חלקו הראשון של שלב שמינית הגמר, בו נוכל לראות את שמונת המדורגים העליונים נכנסים לפעולה. המשחק המעניין של היום ייערך בסשן המאוחר בין קיירן ווילסון, הנמצא בכושר מטורף, לבין ג'אד טראמפ.  שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 16

קטע 15 היה עוד אחד בו ראינו התנגשות ישירה בין רוכבי ה-GC. על הטיפוס הקשה לקובדונגה, תיבו פינו תקף מתוך חבורת ה-GC, והמשיך לבדו כל הדרך אל הקו, כשהוא משיג על המתחרים פער נאה של כחצי דקה. הניצחון של הצרפתי הכניס אותו סוף סוף לעשירייה המובילה, לאחר שאיבד שתי דקות וחצי בתחילת המירוץ. מבין שאר המתחרים, ראינו שוב את השישייה שעיצבה את צמרת ה-GC בעקבותיו, זו שכללה את סיימון ייטס, לופז, ואלוורדה, קינטאנה, קרוייזויק ומאס. מבין אלו, לופז היה החזק ביותר אתמול, והגיע שני, בעוד שייטס המוביל הגיע שלישי. ואלוורדה וקרוייזוויק, ואחריהם קינטאנה המאכזב ומאס, הגיעו מעט אח"כ. התוצאות הגדילו את הפער של ייטס בתמונת ההובלה, כשאחריו ואלוורדה (26+), קינטאנה (33+), לופז (43+), קרוייזויק (1:29+), מאס (1:55+), פינו (2:10+), אורן (2:27+), יון איזאגיר (3:03+) ובוכמן (3:07+).

קטע 16 הוא קטע הנג"ש של המירוץ. זהו קטע שטוח יחסית, ארוך למדי (33 ק"מ) וטכני מאד. בניגוד לגראנד טורים הקודמים, אין לנו כאן ב-GC מתחרים בעלי שיעור קומה בנג"ש, ודאי לא כאלו המסוגלים להתמודד על הזכייה בקטע. בכל זאת, לקטע צפוייה להיות השפעה גדולה מאד על הזכייה במירוץ. מבין המתחרים ב-GC, המוביל ייטס הראה שהוא שיפר את יכולות הנג"ש שלו, מה שצפוי להגדיל את הפער שלו על מתחריו. אשר למתחריו, קרוייזויק, ואלוורדה ואיזאגיר הראו בעבר יכולות נג"ש לא רעות, בעוד שקינטאנה, לופז ופינו בעיקר ייאבקו על מנת לא להפסיד זמן רב מדי למתחריהם. בגזרת הניצחון בקטע, רוהאן דניס יהיה שוב הפייבוריט הראשי לזכייה, כשקמפנארטס, קביאטקובסקי, קסטרובייחו ואוליברה ינסו לאתגר אותו. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

 

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט