חם מהתנור – בריאן קולנג'לו התפטר מפילדלפיה

בריאן קולנג'לו, ה-GM לשעבר של הפילדלפיה סבנטי-סיקסרס הודיע היום על התפטרות מתפקידו. קולנג'לו, כזכור, קושר לפרשה לפיה ניהל מס' חשבונות טוויטר מזוייפים בהם לכלך על שחקני הקבוצה, שיתף פרטים רפואיים חסויים שלהם ואף לכלך על לא מעט קולגות/קולגות מהעבר. לאחר הגילוי על דבר הפרשה בדה רינגר האשים קולנג'לו את אשתו בניהול חשבונות הטוויטר, והחקירה כעת עדיין נמצאת בעיצומה. בינתיים מי שיחליף אותו הוא מאמן הקבוצה, ברט בראון. מה שמקנה לקבוצה מעט שקט בזמן חיפוש מחליף ל-GM המדליף. אחד מהמועמדים הבולטים להחליף את קולנג'לו הוא דייוויד גריפין, ה-GM לשעבר של הקאבס. פילי עשויה להביא אותו על מנת להגדיל את סיכוייה להחתים את לברון בקיץ.

***

אלווין ג'נטרי, מאמנה של הניו אורלינס פליקנס, האריך את חוזהו עד שנת 2020/21, בחוזהו הנוכחי ג'נטרי מרוויח 17.75 מיליון דולרים למשך ארבע שנים, אך הוא צפוי לקבל עלייה בשכר לקראת השנה הבאה, והשכר שלו בעונות 2019/20-2020/21 ייקבע ע"פ הצלחות עתידיות עם הקבוצה.

***

גלן דייוויס, ששיחק 9 עונות בליגה ב-3 קבוצות שונות ונמצאת באמתחתו טבעת אליפות אחת בה זכה עם הבוסטון סלטיקס ב-2008. הואשם בתקיפה חמורה, ויכול להיכנס ל-7 שנים בכלא.

***

אימה אודוקה ודווין קייסי הם המועמדים הפייבוריטים לאימון דטרויט. אודוקה, ששיחק בעברו ב-5 קבוצות NBA ומ-2012 משמש כמאמן מחליף בס"א. ויהיה מעניין לראות אותו עושה קפיצת מדרגה והופך למאמן ראשי בליגה. קייסי, כזכור, אימן מ-2011 את הטורונטו ראפטורס ואף הוביל את הקבוצה אל המקום הראשון במזרח העונה. הוא עף שלוש פעמים ברציפות (פעמיים בסוויפ) ע"י קליבלנד של לברון, מה שהביא את מסאיי יוג'ירי להחלטה לפיטורו. קייסי נבחר ע"י השחקנים למאמן העונה, והוא נחשב לאחד מהשמות היותר מעניינים בשוק המאמנים.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. ג'נטרי מרוויח 17+ מיליון דולר? לא שעיני צרה עליו, חס וחלילה, אבל זו משכורת נורמלית למאמן היום? זה בערך כל תקציב ליגת העל שלנו, מינוס מכבי וי-ם

  2. סיכום תקופה בפילי:
    חיובי : שינה חשיבה מבניה לפלייאוף. הביא וטרנים מתאימים. יש לו קרדיט בהפיכה של פילי לאחת מארחות המזרח.
    שלילי: פולץ, בינתיים כל המהלך נראה כמו פולץ עצמו-רע. קיבל לא מעט מחמאות בזמנו על הטרייד. אני פחות אהבתי את הויתור על בחירת דראפט (של סקרמנטו וכנראה גבוהה) וטאטום הרגיש לי מתאים ליד סימונס.

  3. "קולאנג'לו עצמו הוציא הודעה לפיה שהוא דוחה את ההאשמות. "בשום נקודה לא חשפתי במכוון מידע רגיש פרטי הרלוונטי לקבוצה."
    אשתו של בריאן קולאנג'לו הודתה כי היא זו שהפעילה את החשבונות, לאחר ההודעה קולאנג'לו התפטר."
    הזוי,למה שהאישה תעשה כזה מעשה?
    כנראה לקחה אליה את האשמה במקומו,אנשים דוחים

  4. ההתפטרות של קולאנגלו מקרבת את לברון לפילדלפיה . לברון לא יישאר בקליבלנד ופילי היא האופציה הטובה היותר בשבילו לצד סימונס אמביד ורדיק יחד עם גריפין כגנרל מנגר

  5. לפילי כדאי לבחור מחליף במהרה. הדראפט מתקרב וכך גם הפרי אייג'נסי.
    אין ספק שגריפין צריך להיות מועמד בולט עבור הקבוצה וכנראה שזה יוסיף לסיכויים לצירופו של לברון, אבל מכאן ולהגדיר אותם כפייבוריטים בהנחתתו? מוגזם…אל תשכחו שיש לו משפחה ולא יהיה קל להעבירם לעוד מקום שחדש להם לחלוטין. אני דווקא חושב שאם מסתגלעם כרגע על מזרח ומערב, סיכוי לא רע שהמזרח יהיה קשה יותר ללברון בשנים בקרובות, עם מילווקי, בוסטון והסיקסרס (במידה ולא יחתימו אותו). לעומתם, במערב, מלבד יוסטון והווריורס, אין קבוצות שמעמדן בטופ 4 בקונפרנס מובטח. אי לכך, אני מאמין שאין clear cut פייבוריט עבורו והוא ייכנס לשוק החופשי עם המון מודעות למה שהולך סביבו, אבל עם ראש פתוח מאוד לגביי הבחירה שלו. הראשונה שתראה את הדרך הבטוחה להכניס אותו לסגל שמחזחק במספיק כישרון בשביל להתמודד מול הווריורס, גם יזכה בשירותיו בסוף. ולא…זאת לא תהיה בהכרח פילי, למרות שיהיה נהדר לראות אותו שם.

  6. תודה רבה על העדכון. בעיני קולנג'לו הוא אידיוט, כבר יש לו בעיות עם הליגה, עכשיו הוא רוצה גם בעיות עם האישה?

    יש מצב סם הינקי חוזר עכשיו שקולנג'לו פאסה?

  7. סוויפ שזורק אותו סופית מקליבלנד – בדרך, מקום לפילדלפיה בתקרת השכר – כבר יש, אפשרות למנות GM לבחירתו כמו שהוא אוהב בדמות דיוויד גריפין – יש.
    כל התנאים בשלים ללברון להגיע כבעל הבית בפילדלפיה, עם דם בעיניים ותאוות נקם בגולדן בויז.
    KD יקבל בעונה הבאה שומר קצת יותר רציני, את בן סימונס, בזמן שלברון ואמביד מחליפים אלי-הופים. ועדיין יש אפשרות לחזק עוד יותר עם איזה קוואי או פול ג'ורג'.
    יאללה שיתחיל הקיץ.

  8. יהיה מעניין אם גריפין יגיע. אני דווקא מסמפט את הבחור ממה ששמעתי ממנו בשנה האחרונה.
    מה הולך עם המאמנים איבדתי כיוון. רק טורונטו ודטרויט כרגע מחפשות?

  9. לי נראה שהמגיב טראסט דה פרוסס זה גם קולנגלו בחשבון מזוייף. הוא יודע מידע פנים והוא אמר פה פעם שימנו את גריפין אז נראה לי שזה מה שיהיה. לברון מקבל את נתיניו.

  10. המועמד המועדף זה ZARREN העוזר של איינג' בבוסטון ( ע"פ הרינגר)
    בינתיים ברט בראון יוביל את הסיקסרס לדראפט ( 6 בחירות ) ולתחילת הפרי אייג'נסי

    נקודה נוספת הוא מה עושים עם אבא ג'רי שיש לו חוזה ייעוץ עד סוף השנה.

    1. זארן לא יגיע, הוא אוהד בוסטון שרוף מילדות והובטח לו שהוא הבא בתור אחרי איינג' , בליגה גם יודעים שזארן עושה את רוב העבודה.

      מה זה מה עושים? הוא יקבל את הכסף וישב בבית עד סוף השנה , ג'וש האריס הוא בן אדם מאד מאד עשיר

  11. בתור אחרי איינג' ?
    למה לאן איינג' הולך ?

    תקרא את המעורב של מנחם ותבין למה קולנג'לו האבא צריך להיזרק מהקבוצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט