ספרד ופורטוגל יאבקו על ראשות הבית, פריוויו בית ב' במונדיאל / תומר שנאן

בית ב':

משתתפות הבית: איראן, מרוקו, ספרד, פורטוגל.

בית שיהיה בעיקר בית של שתי נבחרות, פורטוגל וספרד. שתי הנבחרות אמורות להשיג כדורגל ברמה גבוהה מאוד כל הדרך אל שמינית הגמר בעוד שאיראן ומרוקו בעיקר ינסו להילחם על כבודן ולהימנע מהמקום האחרון.

איראן:

על הנבחרת: אין הרבה מה להרחיב על הנבחרת האיראנית, היא תבוא בעיקר במטרה להילחם ולהראות לנבחרות הגדולות של הבית שהיא יכולה להסתכל להן בלבן של העיניים. מבחינת היכולת לא יהיה לה הרבה מה למכור מולן, הכוכב הגדול של הנבחרת הוא עלירזה ג'האנבחש שמשחק באלקמאר ואולי נחשב לחלוץ האסייתי הטוב ביותר כיום. גם רזא גוצ'אנג'אד נראה לא רע במהלך העונה, וצפוי לתת לאיראנים עוד כוח אש בהתקפה.

סגל: עלירזה בייראנבאנד, סעיד חוסיין חוסייני, מוחמד רשיד מזאהרי, אמיר עבדזאדה; ראמין רזאיאן, ווריה גאפורי, סטיבן בייתאשור, סיד ג'לאל חוסייני, מוחמד רזה חאנזאדה, מורטזה פוראליגאנג'י, מוחמד אנסרי, פג'מן מונטזרי, סיד מג'יד חוסייני, מילאד מוחמדי, אומיד נורפקאן, סעיד אקאי, רוזבה צ'שמי; סעיד אזאטולאהי, מסעוד שוג'אי, אחמד עבדאללה זאדה, סמאן גודוס, מהאדי טוראבי, אשקאן דג'אגה, אומיד עבדראחימי, אחסאן חאג'סאפי, עלי כרימי, סרוש רפיעי, עלי גוליזאדה; עלירזה ג'האנבחש, קארים אנסאריפרד, מהדי טרמי, סרדאר אזמון, רזא גוצ'אנג'אד, קוה רזאי.

שמות בולטים: אין לאיראן הרבה שחקנים שכדאי להתעכב עליהם, שכן רוב שחקניה משחקים בליגה האיראנית המקומית שאינה נמצאת ברמה גבוהה במיוחד. מי שראויים לציון הם הקשר סעיד אזאטולאהי שיערוך הופעה ראשונה במונדיאל כבר בגיל 21 מאמקאר פרם ואמור לקבל מקום בקישור האיראני בתקווה לפרוץ. כמו כן, עלירזה ג'האנבחש החלוץ הנהדר מאלקמאר, רשם 22 שערים ו-12 בישולים ב-40 הופעות באלקמאר, כשב-14 משחקים הוא מוכתר לאיש המשחק. הוא בהחלט שחקן שיכול לאיים על השער של הנבחרות הגדולות. עוד שחקן שכדאי לשים לב אליו הוא סרדאר אזמון הנהדר, שב-13 הופעות במדי רובין קאזאן רשם 5 שערים ו-3 בישולים. 

הדרך למונדיאל: איראן התחילה את דרכה אל המונדיאל הנוכחי כשהיא משובצת לבית ד' במוקדמות המונדיאל באסיה יחד עם עומאן, טורקמניסטן, גואם והודו. את הבית סיימה איראן במקום הראשון עם שישה נצחונות לעומת שני תוצאות תיקו וללא הפסדים. כשהיא מבקיעה 26 שערים וסופגת שלושה בלבד. בסיבוב השלישי (והאחרון) איראן שובצה לבית עם דרום קוריאה, סוריה, אוזבקיסטן, סין וקטאר. את הבית היא סיימה במקום הראשון גם כן כשהיא מסיימת עם שישה נצחונות לעומת ארבע תוצאות תיקו. את הסיבוב הזה איראן סיימה עם ההגנה הטובה ביותר מבין כל קבוצות שני הבתים כשהיא סופגת שני שערים בלבד.

היסטוריה: לאיראן אין קשר חזק למונדיאל. היא העפילה אליו חמש פעמים בלבד (כולל השנה) וככל הנראה בכולן היא לא הצליחה להעפיל/תצליח להעפיל אל שלב שמינית הגמר. המאזן שלה עד כה ב-12 משחקים במונדיאל הוא ניצחון אחד, שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. בגביע אסיה לעומת זאת יש לה כבר עבר הרבה יותר עשיר הכולל בתוכו שלוש זכיות רצופות בין השנים 1968 ל-1976. כשבגביע אסיה של 1964 הנבחרת האיראנית סירבה לקחת חלק בטורניר עקב העובדה שהוא התקיים בישראל. באולימפיאדה הצליחה הנבחרת האיראנית להעפיל לשלב רבע הגמר אי שם בשנת '76, ומאז היא כבר לא לקחה חלק בו.

מרוקו:

על הנבחרת: גם כאן אין הרבה ציפיות מהנבחרת. שמודרגת במקום הנמוך ביותר מבין כל חברות הבית (42 בלבד בדירוג פיפ"א). גם היא, כמו איראן, בעיקר תשחק על "הכבוד" הרבה יותר מאשר על התוצאה משום שהנבחרות הגדולות יותר של הבית, פורטוגל וספרד, צפויות לעבור אותה די בקלילות. בניגוד לאיראן, למרוקו יש כמה שחקנים בעלי שם עולמי כגון מהדי בנעטיה ויונאס בלהאנדה אשר ינסו להוביל את הנבחרת לעבר המקום השלישי.

סגל: מוניר מוהנד מוחמדי, יאסין בונו, אחמד רדה תג'נאוטי; מהדי בנעטיה, רומיין סאיס, מנואל דה קוסטה, באדר באנון, נאביל דיראר, אשרף חאכימי, חמזה מנדיל; מובארק בוסופה, קארים אל חמאדי, יוסף איית בן נאסר, סופיאן אמרבאט, יונאס בלהאנדה, פייסל פאג'ר, אמין האריט; חאליד בוטאיב, עזיז בוחאדוז, איוב אלכעבי, נורדין אמרבאט, מהדי קרסלה גונסאלס, חאקים זייך.

שמות בולטים: נתחיל כמובן עם מהדי בנעטיה הבלם הנהדר מיובנטוס, שב-35 הופעות העמיד העונה 1.1 תיקולים למשחק, 2.3 חסימות/הפרעות למסירות, 4.3 הרחקות ו-0.6 חסימות בעיטה למשחק. מהדי אמור להוביל את ההגנה של מרוקו לאורך הטורניר, ויהיה מעניין לראות כיצד יעמוד במשימה. חשוב לציין גם את יונאס בלהאנדה, קשרה הנהדר של גלאטסראיי רשם שלושה שערים ושמונה בישולים ב-28 משחקים בליגה הטורקית העונה. ויחד עם חאקים זייך הנהדר שרשם העונה 9 שערים ו-15 בישולים ב-42 משחקים במדי אייאקס הם צפויים להוביל את הנבחרת המרוקנית בהתקפה ובקישור.

אמור להוביל את הנבחרת המרוקנית, בנעטיה

הדרך למונדיאל: מרוקו פתחה את דרכה למונדיאל עם ניצחון 2:1 נגד גינאה המשוונית בסיבוב השני של מוקדמות המונדיאל באפריקה. לאחר מכן הוא שובצה לבית יחד עם חוף השנהב, גאבון ומאלי. שם סיימה עם שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ו-0 הפסדים.

היסטוריה: בדומה לנבחרת האיראנית, גם ההופעה הזו של מרוקו תהיה ההופעה החמישית שלה בטורניר. הישג השיא שלה היה בשנת 1986, במקסיקו, שם היא הגיעה עד לשלב שמינית הגמר והפסידה בתוצאה 1:0 לגרמניה המערבית משער של האגדה הגרמנית מתיאוס. מאזנה של מרוקו במונדיאל עומד על 2 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. אל גביע אפריקה העפילה הנבחרת 16 פעמים, והישג השיא שלה הוא זכיה בגביע בשנת 1976. באולימפיאדה הנבחרת מעולם לא השתתפה.

ספרד:

על הנבחרת: אחת הנבחרות החזקות בטורניר, מועמדת די חזקה לעלייה לחצי הגמר/גמר המונדיאל ואחת הנבחרות הכי אטרקטיביות שיגיעו לגביע העולם הקרוב. ספרד צפויה לסיים בראשות הבית ולהעפיל לשלב שמינית הגמר, כשהמתחרה העיקרית שלה תהיה פורטוגל. מבחינת השחקנים שאמורים להוביל את הנבחרת נמצאים סרחיו ראמוס, תיאגו, איסקו, אינייסטה ובהתקפה זה אמור להיות דייגו קוסטה המוכשר.

סגל: פפה ריינה, דויד דה חאה, קפה רוואלטה אריסבלאגה; נאצ'ו פרננדס, סרחיו ראמוס, דני קרבחאל (בספק), ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, אלבארו אודריוסולה, נאצ'ו מונריאל, סזאר אזפילקוואטה; אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, סאול ניגז, קוקה, איסקו, מרקו אסנסיו, תיאגו אלקאנטארה, דויד סילבה; יאגו אספאס, רודריגו, דייגו קוסטה, לוקאס ואסקז.

שמות בולטים: אם משווים את ספרד לשאר נבחרות הבית, אז רוב שחקניה יכולים להיחשב כשמות בולטים. אבל לדעתי כן כדאי לשים לב במיוחד לדויד דה חאה, שוערה הנהדר של מנצ'סטר יונייטד נחשב לאחד מהשוערים הטובים בעולם. והוא אמור לנעול את השער של הנבחרת בטורניר הקרוב. בהגנה יש את ראמוס, בלמה המוכשר של ריאל מדריד שכבר שנים נמצא בקדמת הבמה העולמית ונחשב לאחד מחמשת הבלמים היותר איכותיים שניתן למצוא כיום. בקישור יש את אינייסטה, שאותו אני מזכיר בעיקר משום שזהו המונדיאל האחרון שלו. ובהתקפה דייגו קוסטה ינסה לכבוש יותר שערים מבמונדיאל שעבר ולהוביל את החוד של הנבחרת.

יצליח לנעול את השער? דה חאה

הדרך למונדיאל: ספרד שובצה לבית ז' במוקדמות באירופה יחד עם איטליה, אלבניה, ישראל, מקדוניה וליכטנשטיין. לאחר עשרה משחקים הנבחרת עמדה על תשעה נצחונות לעומת תוצאת תיקו אחת בלבד, מה שהקנה לה את המקום הראשון בבית. ספרד הבקיעה בסיבוב זה 36 שערים וספגה שלושה בלבד, מה שהקנה לה את הכרטיס הישיר אל המונדיאל.

היסטוריה: המונדיאל הקרוב יהיה המונדיאל ה-15 בתולדות הנבחרת, כשהישג השיא שלה הוא כמובן זכייה בשנת 2010 לאחר שער דרמטי של אינייסטה בדקות האחרונות נגד נבחרת הולנד. ביורו הנבחרת השתתפה ב-10 טורנירים ולקחה שלושה, ב-1964, 2008 ו-2012. באולימפיאדה השתתפה הנבחרת גם כן 10 פעמים, ולקחה מדליית זהב אחת בשנת 1992 מול הקהל הביתי. בגביע הקונפדרציות השתתפה הנבחרת פעמיים והישג השיא שלה היה מקום שלישי ב-2009.

פורטוגל:

על הנבחרת: אלו שאינם צופים בפורטוגל עלולים לחשוב שמדובר על כריסטיאנו רונאלדו+22 שחקנים, אל מבט מעט יותר מעמיק יתן תמונה מעט אחרת. הנבחרת הנוכחית של פורטוגל הינה אחת הנבחרות האיכותיות ביותר שיש לקבוצות בטורניר העונה, ולא מן הנמנע שהיא תגיע לפחות לרבע גמר הטורניר. בנוסף לכריסטיאנו רונאלדו שחקנים נוספים דוגמת ברנארדו סילבה, פפה וריקארדו קווארסמה אמורים להוביל את הנבחרת הפורטוגלית. שתקווה לעקוף את ספרד ולסיים בראשות הבית.

סגל: אנת'וני לופז, בטו, רוי פטריסיו; ויטורינו אנטונש, ברונו אלבש, סדריק סוארס, ג'ואו קאנסלו, חוסה פונטה, לואיס נטו, מריו רוי, נלסון סמדו, פפה, ריקארדו פריירה, רולאנדו, רובן דיאס; רפאל גוריירו, אדריאן סילבה, אנדרה גומש, ברונו פרננדס, ז'ואו מאריו, ז'ואו מוטיניו, מנואל פרננדז, רובן נבס, סרחיו אוליבירה, וויליאם קראבליו; אנדרה סילבה, ברנארדו סילבה, כריסטיאנו רונאלדו, אדר, גלסון מרטינס, גונזאלו גדש, נאני, פאוליניו (מבראגה), ריקארדו קווארסמה, רוני לופז.

שמות בולטים: בהגנה הפורטוגזית אחד השמות הבולטים ביותר הוא פפה, אקס ריאל ושחקן בשיקטאש ידוע במשחקו הפיזי והאינטנסיבי. והוא ינסה להוכיח שגם בגיל 35 יש לו מה לתרום לנבחרת הפורטוגלית. בקישור ניתן למצוא את ז'ואו מאריו הנהדר, שאמנם מקומו בהרכב אינו מובטח אך בדקות שהוא יקבל הוא אמור לנהל את משחקה של פורטוגל בצורה בוגרת, רגועה ושלווה. ובהתקפה יש לנו את כריסטיאנו רונאלדו כמובן, מכונת הכיבושים הזו ספרה כבר 45 שערים ב-46 הופעות במדי ריאל, להם הוסיף רונאלדו 8 בישולים. היכולת של רונאלדו צפויה להיות קריטית במיוחד בשביל פורטוגל השנה, והיא תקווה שהוא יופיע למונדיאל בדיוק באותו כושר בו הוא סיים את העונה (להוציא את גמר ליגת האלופות).

יצליח להוביל את הנבחרת? רונאלדו

הדרך למונדיאל: פורטוגל העפילה למונדיאל דרך בית ב' במוקדמות לאחר שפגשה את שוויץ, הונגריה, איי פארו, לטביה ואנדורה. הנבחרת הפורטוגלית ניצחה את כל הנבחרות פעמיים למעט שוויץ לה הפסידה פעם אחת וסיימה עם מאזן של תשעה ניצחונות לעומת הפסד אחד בלבד. הפרש השערים הענק של פורטוגל (32 שערים שהבקיעה לעומת 4 בלבד שספגה) הקנה לה את הכרטיס האוטומטי למונדיאל לאחר שובר שוויון עם שוויץ.

היסטוריה: זו תהיה ההופעה ה-7 של פורטוגל במונדיאל, כשהישג השיא שלה היה בשנה הראשונה בו השתתפה אי שם ב-1966 שם לקחה את המקום השלישי. ביורו לפורטוגל יש גם כן 7 הופעות, כשהישג השיא שלה הוא זכייה בשנת 2016 לאחר שער הרואי של אדר בדקה ה-'109. בגביע הקונפדרציות פורטוגל זכתה בשנה שעברה במקום ה-3 בלבד.

תחזית לבית:

את הבית ניתן לחלק לשני חלקים, מקומות 1-2 ומקומות 3-4. כשבמקומות 1-2 יהיו פורטוגל וספרד שיתחרו על ראשותו, בעוד שמרוקו ואיראן לא ירצו לסיים אחרונות בבית. אני מאמין שספרד תנצח את כל שלושת משחקיה ותעפיל מהמקום הראשון אל שמינית הגמר שם היא צפויה לפגוש את רוסיה/מצרים מבית א'. את מי מהקבוצות הללו היא אמורה לעבור. בשלב רבע הגמר היא ככל הנראה תפגוש את ארגנטינה, מולה יהיה קרב עיקש שיסתיים בניצחון של ספרד ולדעתי הריצה הנהדרת הזו תמשיך גם בחצי הגמר שם היא תפגוש את אחת מהמנצחות של הבתים G ו-H (ככל הנראה את בלגיה). בגמר כבר תפגוש הנבחרת הספרדית את גרמניה/צרפת וזה יהיה יותר מדיי בשבילה. פורטוגל לעומת זאת, תיפול כבר בשמינית הגמר מול אורוגוואי המוכשרת בתום קרב צמוד בשמינית הגמר. מרוקו תנצח את איראן ותסיים במקום השלישי בבית בעוד שהאיראנים יגיעו למקום האחרון ללא ניצחונות.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. פריוויו מעולה. אני מקווה מאוד לראות ברבעי הגמר את אורוגוואי נגד פורטוגל ואת מצרים נגד ספרד (אומה שלמה פחות כתף אחת נגד סרחיו ראמוס).

    ספרד נבחרת מסקרנת. מצד אחד יש להם את השוער הכי טוב בעולם, הגנה לא רעה וקישור סבבה, אבל ההתקפה חלשה. קוסטה לא היה כזה מדהים באתלטיקו ואתה לא לוקח מונדיאל עם יאגו אספס. לכן לדעתי הם יעופו ברבע. פורטוגל גם מעניינת – אף אחד לא מחזיק מהם כפייבוריטים למרות שהם אלופי אירופה. אולי פורטוגל תמשיך לחצי (תלוי רק ברונאלדו), ספרד לדעתי תעוף ברבע.

    1. דייגו קוסטה בכלל לא מתאים לסגנון הכדורגל שנבחרת ספרד משחקת בו. את הכדורגל הטוב שלהם הם שיחקו עם קשר בתפקיד התשע המזוייף – פברגאס בעבר, אסנסיו היום.

    2. אם בגמר ליגת האלופות, מעמד שסרחיו ראמוס מכיר וקיים סיכוי שעוד יחזור אליו, הוא לקח לסאלח כתף, תאר לך מה הוא ייקח לו ברבע גמר המונדיאל.

      אבל אם כבר ישחקו, האם סאלח ילחץ לו את היד?

  2. וואווו…איזה פריוויו פנטסטי. זה המקור היחיד שלי ואני מדפיס כל פריוויו.

    שמתי לי שבספרד אין יותר מדי שחקני בארסה, אלא אם כן הוותיקים כבר לא ובמקומם ישנם צעירים שאני לא מכיר.

    1. אתה צודק, יש רק ארבעה שחקנים המגיעים מבארסה למונדיאל הקרוב בנבחרת הספרדית. אבל בשנים הבאות הכמות אמורה לעלות חזרה עם שחקנים דוגמת דניס סוארז, פאקו אלקאסר וסרג'י רוברטו

  3. אחלה פריויו. בית פחות מעניין מהפרויו.

    ספרד

    פורטוגל

    מרוקו

    איראן

    זה יהיה הסדר. ספרד תעלה ראשונה בגלל הפרש שערים. תסיים תיקו מול פורטוגל.

  4. נהדר תומר!

    בית שבמאה ה-11 היה מפגיש את האימפריות העולמיות (בכלל הציוות בין פורטוגל, ספרד ומרוקו הוא שילוב גיאוגרפי והיסטורי מרתק) והיום הוא בסה"כ מאמץ של פרסים ומרוקאים להצטלם עם הטופ של הכדורגל העולמי

  5. מרוקו ואיראן "רק 5 פעמים במונדיאל". לא, כי ישראל. פעם אחת וגם זה בבית של אוסטרליה ניו זילנד ואיי קוקוס

    מרוקו תהיה הסוס השחור ותעלה במקום פורטוגל, נבחרת משעממת ואפורה עם יותר מדי מזל. ספרד חזקה מאוד אבל בנוק-אאוט אתה חשוף, ולצערה כנראה ארגנטינה שם ברבע. מסי מכיר הגנות ספרדיות לא רע, כי הוא לא שיחק במערב/ באנגליה כל הקריירה, הפחדן

    1. +1
      בכל מונדיאל יש מספר נבחרות בכירות או סמי בכירות שנופלות בשלב הבתים בטח אחרי שיא[פורטוגל יורו 2016]
      גם לדעתי ספרד ומרוקו יעלו

      1. ופורטוגל היא לא נבחרת בכירה אלה סמי בכירה.
        נתנו יורו מזעזע וזכו עם הרבה מזל.
        בגלל הגדלת היורו ל 24 נבחרות ב 2016 אז גם מקום 3 עלה[4 קבוצות מתוך 6 שסיימו במקום ה 3].
        פורטוגל הוגרלו לבית הכי קל בטורניר ועדיין לא הצליחו לנצח משחק 1.
        3 תוצאות תיקו עם הונגריה איסלנד ואוסטריה וסיימו במקום ה 3 בבית מה שבטורנירים קודמים אומר הדחה.
        בשלבי הנוקאאוט היו בשלב הנוח של ההגרלה כשכל הנבחרות הגדולות כמו גרמניה ספרד צרפת איטליה ואפילו אנגליה היו בצד השני.בשמינית עברו בפנדלים את שוויץ
        ברבע עברו בפנדלים את פולין ברבע את ווילס ובחצי היה הניצחון היחיד שלהם בטורניר ב 90 דקות על ווילס.
        רק בגמר במשחק הקרבה ענק בלח רונאלדו שנפצע בהתלה הצלחיו להפתיע את צרפת בהארכה

  6. תודה רבה תומר יפה מאד.
    אשר למרוקו נראה שכדאי להזכיר גם את חכימי מריאל ששיחק כמה משחקים בבוגרת כולל שני משחקים בשלב הבתים באלופות.
    בספרד כל שם שם.
    ראמוס ,פיקה ,בוסקאטס אנייסטה סילבה וריינה היו חלק מהזכייה הקודמת 2010 (2 האחרונים היו בסגל אך מינורים בתרומה למרות שסילבה היה שותף מלא לזכיות ביורו ).
    גם אלבה לקח תואר עם הבוגרת יורו 2012.

    הקשר הישראלי רב מאד בבית הזה.
    מול נבחרת איראן למשל יש היסטוריה של משחקים בגביע אסיה.
    1.במסגרת גביע אסיה 1958 טורניר הגמר ישראל ניצחה 0-4 (סטלמך צמד גלזר ורזניק כבשו לנבחרתעוד שיחקו שמות כמו אברהם בנדורי,גדעון טיש,אהרון אמר ,זכריה רצבי,,רפאל לוי ושאול מתניה).

    2.בקדם גביע אסיה 1960 1-1 בארץ (אברהם מנצל) ו 0-3 להם.

    3. בטורניר הגמר של גביע אסיה 68 האיראנים ניצחו 1-2 שפיגל כבש לנבחרת בה שיחקו גם שפיגלר ,רטבי יאנד,שמוליק רוזנטל כשבשער ויסוקר והבלם צבי רוזן.

    4.הפסד 1-0 ליראל שסיימה סגנית לאיראן במפגש האחרון.
    בישראל שיחקו בין היתר ויסוקר ,שום ,שווגר,מושיק שוויצר ,צבי רוזן ,שייע פיינגנבום וגידי דמתי ).

    ישראל מול ספרד.
    במוקדמות מונדיאל 0-2 ספרד ניצחה במדריד 0-2(היירו עם השני ושלח ,בנאדו ,נמני ,אלון מזרחי שיחקו .
    בארץ יצאנו ב 1-1 אחרי שראול הישווה לאחר שער מוקדם של רביבו
    דוידוביץ בשער עם נמני ,ברקוביץ, ברומר ובנדאדו.

    בטורניר מוקדמות המונדיאל האחרון נוצחנו כאן 1-0 והפסדנו שם 4-1 .
    כן הפסדנו להם פעמיים בטורניר יורו 2000 וגם הפסד ותיקו במוקדמות מונדיאל 80 .

    מול פורטוגל
    1.. זכורים מקודמות 82 אחרי הפסד בליסבון 3-0 ניצחנו כאן 1-4 עם שלושער של טבק ואחד של דמתי (יוסי זמרחי בשער ובהגנה אבי כהן התל אביבי ז"ל ,אקוהויז ,שום וחיים בר. כן שיחקו מלמיליאן שום וגריאנו .
    אריה חביב החליף את מזרחי שנפצע וגם טורק עלה לשחק ).

    2.קדם אולימפי 84 ניצחון 0-1 כאן והפסד 2-1 שם.

    3. מוקדמות מונדיאל 2014
    3-3 כאן (אחרי הובלה של 1-3 ) ו 1-1 שם.

    בקיצור היסטוריה ענפה

  7. יותי תומר
    אני מהמר על הפורטוגלים שיגיעו גבוה גם בזכות רונאלדו. כשיש לך אחד כזה בקבוצה שיודע למשוך את כולם ומשמש דוגמה לאיך כדורגלן צריך להתנהג באימונים. הרצינות וכו, אין פלא שלקחו את היורו ויש צאנס שיגיעו השנה רחוק במונדיאל….

    1. קיצר אתה הולך עם לברון גם במונדיאל? יש לו נגרים סביבו. קווארסמה לא מסוגל לקלוע מהקו ולא עושה הגנה. נאני לא יודע לשים פנדלים ולהרים כדורים להלייאופ. אז לברון יכול לשים שלושער ולנצח במזרח (מרוקו ואיראן) אבל במערב יש אולסטארים.
      הילדים של בוסטון (ספרד) יכולים להביא לו פייט בראון (איסקו) וטייטום (אסנסיו) אולי יקחו אותו לגיים 7.

      🙂

  8. תודה רבה על הפריוויו תומר.
    אני הייתי הולך על הדירוג הדיי משעמם וידוע של 1.ספרד 2. פורטוגל 3. מרוקו 4. איראן, כאשר תתכן לפי דעתי הפתעה בקרב על 1-2.
    מבין שתי העולות, פורטוגל לפי דעתי תתן שלב נוקאאוט חביב, אך לא תלך עד הסוף- אלא עד רבע או חצי הגמר. לא בעייתי מה ההתכנות, אבל מפגש של פורטוגל מול ארגנטינה יכול לגרום להרבה באז בעולם.
    הנבחרת היותר מעניינת היא ספרד, שמגיעה אחרי הכישלון שלה במונדיאל הקודם (הכל יחסי, נראה לי שבארץ היו מוכנים להתחלף איתם 😉 ). ספרד באים בלי הרבה כוכבים שהיוו את הליבה של הרצף זכיות ההיסטורי שלהם, כמו צ'אבי, קסיאס או פויול לדוגמא, אבל עם דם חדש, צעיר ורעב. בגלל שמדובר בצעירים שיקבלו פעם ראשונה תפקיד משמעותי, אני חושב שהם יכולים להילחץ בהתחלה, ובגלל זה אני חושב שיש מצב שהם לא יסיימו במקום הראשון. לכן, הספרדים צרכים לשמוח שקיבלו בית שמצטייר כנוח יחסית. לאחר שלב הבתים, הצעירים כבר יתרגלו ויש מצב שילכו כבר עד הסוף

  9. חברים, אתם מחזיקים אתר נהדר שנותן בראש להרבה אתרים מסחריים.
    אני מניח שיש טראפיק לא רע ולכן במחילה, הגהה אינה מילה גסה.
    תנו לעוד עין לקרוא את הטקסט לפני ההעלאה והימנעו משגיאות מביכות.
    תודה על העשייה המבורכת.

      1. "שני תוצאות תיקו "- צ"ל שתי תוצאות
        "חמישה פעמים"- צ"ל חמש
        על קצה המזלג. אני עובד עכשיו..

        לא צריך להתנצל. ואני מקווה שאני לא נשמע קטנוני. אני מאמין באמת ובתמים שעברית תקנית חשובה בכתיבה כמעט כמו ההבנה בספורט 🙂

  10. תודה רבה על הפריוויו .
    הבית הזה גם לא כל כך מעניין, כמו בית א' וכמו עוד כמה בתים פחות מעניינים.
    אני מאמין שסדר הקבוצות יהיה כמו שאמרת.
    לגבי פורטוגל-אורוגוואי אם ובאמת יקרה בשמינית הגמר – אני דווקא רואה את פורטוגל עוברת את אורוגוואי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט