לילה של הכרעות – רביעי בפלייאוף / ראובן בראל

הפליקנס סיימו את העונה של הבלייזרס מוקדם מהצפוי, ואיתה גם את הסיקורים שלי מהמגרש. ההדחה המוקדמת מאכזבת, במיוחד כשמסתכלים סביב ורואים את הפלייאוף הנהדר. אני אסתכל בחצי הכוס המלאה ואזכר בהנאה בחוויה האדירה שהיתה מנת חלקי בשלושת החודשים האחרונים. הצגות כדורסל של הכוכבים הכי גדולים בליגה, משחקים מותחים והאפשרות לחוות את כל זה מהמרחק הכי קרוב שאפשר לדמיין. מחכה כבר לעונה הבאה.
אבל לפני שהיא תתחיל, הפלייאוף רק בחיתוליו והלילה חצי מסדרות הסיבוב הראשון מגיעות לנקודת הכרעה. טורונטו מול וושינגטון וקליבלנד מול אינדיאנה יפתחו את הלילה כששתי הסדרות בשוויון 2. הקבוצות יודעות שהמנצחת במשחק 5 כשהסדרה בשוויון, מנצחת ברוב המקרים גם בסדרה כולה. אחריהן יפתחו שתי סדרות המערב שנותרו. אוקלהומה בפיגור 3-1 תארח את יוטה למשחק של להיות או לחדול עבור קבוצת הכוכבים שהורכבה בת'אנדר העונה. יוסטון ביתרון 1-3 על מינסוטה תנסה לסיים את הסדרה בבית ולקוות ותקווה גם לניצחון של אוקלהומה שיתן לה כמה ימי מנוחה.

טורונטו רפטורס (2) – וושינגטון וויזארדס (2) 2:00

לפני שנתחיל, קראתם כבר את סיכום הביניים לסדרה של שלהבת ? אם לא רוצו לקרוא אותו כאן. חזרתם, בוודאי תסכימו שאין יותר מידי מה להוסיף. טורונטו אחת הקבוצות הכי טובות בבית העונה תרצה להמשיך את רצף ניצחונות הבית בסדרה. וושינגטון תבנה על המומנטום של שני הניצחונות האחרונים בהם נראה כי ההתאמות של ברוקס לאתגרים של קייסי פועלות לטובת וושינגטון. וגם על ההיסטוריה הלא מפוארת של הרפטורס בפלייאוף בשנים האחרונות שתמיד ידעו להיחנק ברגע האמת.
אני מאמין (וגם 80% מהמצביעים בסקר המעודכן) שהביתיות תהיה הפקטור הכי חשוב הלילה וטורונטו לא תפשל – טורונטו ב 7 בדרך לניצחון בסדרה.

קליבלנד קאבאלירס (2) – אינדיאנה פייסרס (2) 2:00

הנתון הכי חשוב למשחק הערב – התאריך של המשחק הקודם , יומיים של מנוחה בין המשחקים צריכים להספיק ללברון כדי להגיע רענן למשחק הלילה. שלושת המשחקים האחרונים הוכרעו בהפרש של 4 נקודות או פחות, והעייפות של לברון בסיומם שיחקה תפקיד מכריע.

תזכורת מדקות הסיום של משחק 3:

כדי לנצח קליבלנד תהיה חייבת לקבל את לברון בשיאו בדקות הסיום.
אינדיאנה, למרות ההפסד במשחק הקודם, תנסה לשחזר אותו. מתנה כמו במשחק 1 היא כבר לא תקבל. היא תקווה לתפוקה דומה משבעת השחקנים שקלעו מעל 10 נקודות כ"א במשחק 4 והביאו אותה קרוב לעמדת ניצחון. אם מוציאים את משחק 1 מהמשוואה, הסדרה הזו היא הצמודה ביותר בסיבוב הראשון בכל הנתונים הסטטיסטיים. גם הערב המשחק יהיה צמוד. מהקרב בין לברון לאינדיאנה לברון יצא כשידו על העליונה.
קליבלנד ב 3

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1) – יוטה ג'אז (3) 04:30

אוקלהומה היתה ללא ספק הקבוצה המדוברת ביותר באתר העונה, החבירה של פול ג'ורג' וכרמלו לווסטברוק הציתה את דמיון האוהדים שחלמו אולי לראות את ווסטברוק מדיח את דוראנט ומונע ממנו אליפות. יתכן שהלילה יהיה אקורד הסיום של הפרויקט כשהת'אנדר חייבים ניצחון (ואז עוד 2) כדי לשרוד. מולם תתיצב יוטה, אולי האנטיתזה לאוקלהומה. הג'אז הביאו את ההגנה מהעונה לפלייאוף ובשלושת המשחקים האחרונים עוצרים את הת'אנדר על 97.3 נקודות בלבד. יחד עם יתרון גדול באסיסטים וריבאונדים ותרומה מאוזנת מהחמישיה, הם שולטים בסדרה ונראים בדרך לשלב הבא.
הערב בבית הת'אנדר ידחו את הקץ. פול ג'ורג' יתן מספרים דומים למשחק 1. ווסטברוק ירגע קצת ויתרכז בכדורסל וכרמלו יזרוק פחות. ביוטה העייפות תשפיע על מיצ'ל.
אוקלהומה ב 10

יוסטון רוקטס (3) – מינסוטה טימברוולבס (1) 04:30

ברבע השלישי של המשחק הקודם יוסטון הראתה למינסוטה, לעולם וגם לעצמה כמה נפיצה היא יכולה להיות ומדוע היא סיימה בצדק את העונה במקום הראשון.
הנה תזכורת למי שלא ראה:

אם עד למחצית של משחק 4 ובעקבות משחק 3 המצויין שלהם, הוולבס עוד האמינו שיש להם סיכוי כלשהוא בסדרה, הרבע המדובר הוציא להם את הרוח מהמפרשים. במינסוטה יתנחמו בהופעה ראשונה לפלייאוף מאז 2004, בניסיון שוויגינס וטאונס צברו, וגם בדרק רוז שהפציע שוב ואולי האריך את הקריירה לעוד עונה.
הרוקטס ב 15

מוזמנים להצטרף לבלוג החי כאן מ 02:00 עד הבוקר.

לפוסט הזה יש 661 תגובות

  1. תודה על הפריוויו המעולה!

    אוקלהומה חייבים לנצח היום, ובמידה מסוימת גם יוטה. אמנם לא היו הרבה קבוצות שחזרו מ1-3, אבל אין ספק שאם יש לך יתרון ביתיות, הסיכוי לחזור מפיגור כזה הוא מעט גבוה יותר.
    בשביל זה הת׳אנדר חייבים ניצחון היום, כך שהלחץ הוא עליהם.
    במידה ואכן הם ינצחו והסדרה תחזור ליוטה, הלחץ יהיה על הג׳אז הצעירים, ואז נוכל להיווכח באופן משכנע עד כמה הקבוצה היא ״על אמת״. ינצחו כבר הלילה? אז הם אחושרמוטה על אמת.

    לגבי יוסטון-מיני –
    אם יש משהו שיוסטון צריכים וחייבים לעשות הלילה, זה להפגין דומיננטיות כבר מהרבע הראשון. בכל המשחקים בסדרה עד כה הרבע הראשון שלהם היה חלש. במשחק 2 הם התעוררו ברבע השני, וכאמור במשחק הקודם ההתפוצצות הגיעה בשלישי.
    ברגע שהיא קורית, קשה למינסוטה לחזור למשחק, וזה לא יזיק אם יוסטון יצליחו סוף סוף להיכנס לכושר קליעה מתחילת המשחק ועד סופו.

    טורונטו צריכים להתאפס על עצמם, להביס את הוויזארדס הלעלה, ולהסיר סופית את קללת הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ במשחק 6 ולהתקדם הלאה.

      1. אז קבל תיקון –
        קללת סיבוב ראשון מול וושינגטון.
        ה4-0 שהם חטפו מהם בסיבוב הראשון ב-2015 הפך את הבראקט שלי ממושלם לכמעט מושלם! 😜

  2. אוקלהומה חייבים לנצח,וזה לא ישנה כלום.הסיפור גמור.
    קליבלנד אינדי יהיה מצוין,אם קליבלנד עוד פעם יפתחו פער לקראת החצי השני זה יהיה נצחון יותר קל מבמשחקים האחרונים.שוב מקווה לנצחון של אינדי.

    1. אני תוהה רק. מאיזה סיבה (וטוב שכך כמובן) , אתה מייחל לנצחון של אינדיאנה?
      אתה לא משונאי לברון

  3. על העבירה החמורה של לקום מהספסל במשחק הקודם, ראסל ווסטברוק נענש ב-10,000$ קנס ועבירה טכנית. גובר רשאי לזרוק את זריקות העונשין בביתו הפרטי. אמארה רשאי לקום מספת ביתו בעצבים.

    1. עם כל הכאב המודחק שיוצא עכשיו החוצה אני חושב שהליגה לקחה החלטה נכונה (למרות החוק הסופר מטופש).
      ווסטברוק לא קם מהספסל אלא חיכה לחילוף במזכירות. עקרונית הוא לא נחשב במשחק עד ששופט מסמן לט להיכנס ודי נראה כאילו זה לא קרה אבל בפועל זה היה ממש מעצבן אם על קטע כזה הוא לא היה משחק.

    2. זה שפשעו עם אמרה וזה היה חרפה בזמנו ההרחקה שלו והיה אולי הביזיון הכי גדול בתולדות האן ביאיי לא אומר שיש לחזור על זה. זה שסטרן היה אהבל רציני לא אומר שסילבר צריך להיות כמוהו. אין שום צורך והיגיון בלהרחיק שחקן ממשחק מסויים למשחק הבא אם לא נתן איזה אגרוף של מייק טייסון לפנים או עשה רון ארטסט בפאלאס. קנס זה עונש הולם. אין גם שום צורך בלתת טכנית בדיעבד זה מפגר (יכול להזיק לשחקנים כמו דריימונד וכאלו). קנס הולם, אולי אפילו מוגדל יותר וזהו.

      1. המהממ…….

        אתה מבין שהחוק עדיין שם?

        אתה שמת לב שהחוקים בתחום זה לא משנים ו"נאכפים" ע"י הליגה בשיקולי כנראה רייטינג יותר מכל דבר אחר?

        1. זה שהחוק עקום לא אומר שהוא נכון. יש לבטל את החוק דרעק הזה של סטרן שהרג את הליגה עם השטויות שלו. גם צריך לתת לשחקנים להיתלות על הטבעת ולשאוג כמה שבא להם בלי טכניות מפגרות

  4. אשך, בקשה מאוהד אוקלהומה חסר תקווה. תאמר שיוטה לוקחת את זה בקלות, לפחות שלא נעוף בבית.

    תודה רבה ראובן, אחלה פריוויו

  5. לחובבי סרטי אסונות וסנאף המלצה חמה – המשחק של אוקלהומה היום בלילה.
    ותודה על הפריוויו!

  6. ורק אני הקטן חושב שאינדי תיקח את המשחק….
    ויקטור אמנם הסתובב הרבה עם ווסטברוק ולמד ממנו המון
    אבל אני מקווה שהוא לא למד יותר מדי.

    תודה על הפרוויו

  7. ווסטברוק עם הגב לקיר ונראה לי שנראה את מיסטר הייד במיטבו – יקלע המון באחוזים מבישים ויוביל את הקבוצה להפסד

    1. אני חולה על המיסטר הייד שלו. הלוואי יזרוק 60 פעם לסל. אני דווקא אם יקרה מצב כזה צופה נצחון לרעם. אבל הוא יעמוד ויסתכל מהצד בטבח היום. אני רואה אותו שובק לגמרי ונותן את הכדורים לגורגי ל1 על 4 ומלו היום יפגיז מה3 כלומר יזרוק לא יקלע חלילה.

    1. אני לא יכול להסביר כמה אני מאוכזב מטורנטו בפלייאוף, כל העונה הם נרא לי קבוצה עמוקה מצויינת שמשחקת הנעת כדור, ובפלייאוף הם נראים רכים חלשים וחסרי אופי זה הסרטון שלדעתי מתאר אותם יותר טוב מכולם : https://youtu.be/GjbR9rHI9Vw

      לגבי קליבלנד עד עכשיו הם החטיאו זריקות חופשיות בסיטונאות, למרות שהתוצאה 2-2 קליבלנד היה הקבוצה הטובה יותר והלילה הם יפסיקו להחטיא כל כך הרבה קליבלנד במעל 10.

      אפשר להכריז כבר על אוקלוהמה כאכזבת העונה? יוטה קבוצה טובה יותר אוקלהומה מחזיקה בכמויות כישרון הרבה יותר גדולות, אבל אוקלהומה זה לא קבוצה זה אוסף אינדיבדואלים שחושב רק על סטטיסטיקה אישית ללא שיטה וללא אימון , דונבון לא הצליח להשתלט עליהם, אפשר להגיד שאוקלוהמה יורדת לבור הצואה אם הם לא לוקחים את המשחק ואני במקום פרסטי מתחיל לחשוב שכדאי לבנות את הקבוצה מאפס ולהתחיל טנקינג. ראסל בעוד שנתיים כבר לא יהיה ראסל גארדים ללא קליעה שמסתמכים על אקפלוסיביות מזדקנים לא יפה, כרמלו פשוט בושה למקצוע, וגורג עוזב כיוון שירצה מקס וזה יעמיד את הקבוצה במס מותרות של 120 מליון וצפונה

      1. בהחלט. מיני נתנו פייט צמוד כל העונה אבל בעוד שהם נשחטים ב5 משחקים מול יוסטון ראסל נשחט ב5 משחקים מול יוטה ולכן אוק מנצחת בפוטו פיניש. רק לארי בראון אולי עם דגש חזק על אולי מסוגל להציל לראס את הקריירה. מישהו יכול לשלוח את הרעיון לפרסטי? לא עוד מאמן צעיר ולא עוד פחון מהליגה.

  8. תודה על הפריוויו.
    עוד ערב עמוס לפנינו-
    טורונטו- וושינגטון: זה של הרפטורס.
    קאבס-אינדי: המשחק של הלילה 1. צפו להפתעה.
    יוטה-אוק: ה-משחק של הלילה 2. מאמין שיוטה לוקחים למרות שמאוד הייתי רוצה עוד מהסדרה.
    יוסטון-מיני: Zzzz

  9. תודה רבה ראובן.
    מחכה כבר להתפוצצות של קליבלנד סטייל יוסטון. מתישהו זה יגיע.
    לדעתי יוטה יסגרו את הסיפור היום. הסיבה שזה לא נגמר עדיין זו התעלות מיוחדת של ג'ורג' במשחק הראשון עם ,8/11 משלוש

  10. מישהו כאן יודע בוודאות לגביי שימוש בליג פאס. האם כמה אנשים יכולים להשתמש ממחשבים שונים ביוזר אחד כל עוד הם לא רואים במקביל.
    תודה מראש

    1. אפשר.

      חיבור ממכשיר נוסף בו״ז ינתק את המכשיר הראשון עם הודעה שמכשיר אחר צופה עכשיו. אבל לא במקביל כמובן שאפשר..

  11. תודה!
    מבחינתי העונה גמורה לא בגלל ה3-1 {גם] כמו הדרך
    אוק' אפילו הרעה שהתרגלנו אליה כבר, לא קיימת בסדרה
    מקווה מאד שאצליח להשתלט על המזוכיזם הדפוק שלי ולא לקום לראות את המשחק ואת האשך חוגג אליפות…
    לא מבטיח שאצליח.

    תכלס' מה שצריך לעונה הבאה זה…

    1. אני אטריח את עצמי אק לחצי השנה אלא אם אתעורר לפני. אכנס לפה ואראה את האשך מקפץ משמחה אז אדע אם להדליק או לא 🙂

  12. הקאבס ינצחו (אינדיאנה בזבזה הזדמנות במשחק האחרון)

    יוסטון יגמרו את הסיפור כי השוחט לא יודע כלום חוץ מלגמור את שחקניו

    טורנטו המוזרים קשים לחיזוי אבל אנחש שהמשחק ילך לטובתם כי הם משחקים בבית.

    התאנדר?
    מה זה משנה כבר?

  13. יום אחד ואדיסו – מה נפלו פניכם? ואם נפסיד? ביג דיל – יש עוד שנה, הכל בסדר, זה מגיע מהר מאוד.
    תארו לכם מה עובר על עידו מוריה? טרגדיה יוונית. לא ראינו אותו מייבב (כבוד).
    ומה יגידו הרשע וגילרי? הם חושבים שפלייאוף זה סוג של חיה…
    וזעפרני? שנה אחרי שנה סובל בשקט, סוף סוף הגיע – וקיבל את הזקן.
    מה יש להגיד על דובי? כרמלו עבר והצער נשאר,
    ומה לגבי רועי ושאר אוהדי מיאמי? מאיגרא רמה (2014) לבירה עמיקא
    נכון, לאוהדי הסלטיקס בהנהגת מנחם (יונתן, רזי באיירן-ריאל-מכבי) יש שנתיים של עדנה אבל זה אחרי כמה שנים במדבר ופתאום התהליך של שמעון מאיים לקחת מהם את הפרס עוד לפני שקבלו אותו.
    כמובן שלא נשכח את מומי וחסידי גור שתלויים על התקרה כבר שנים, לצד החולצות של קובי, ולא רחוק מהם, האוהד p שריברס רוקן אותו מכל נכסיו (גריפין, פול, רדיק, קופורד) והאופק שלו נראה כמו זה של בוז'י הרצוג
    וסליחה מכל מי ששכחתי…
    תאכלס אין לנו על מה להתלונן, 7 שנים, 3 גמרים איזוריים, אחד כללי, רצנו יפה בפוסט סיזן, משכנו עונות ארוכות והזענו כשכולם כבר היו בים. והשנה – גמר האיזורי – זה כל כך רע?
    הנאה מובטחת בימינו רק לשלושה מגזרים:
    1. אוהדי ג"ס (ןאחרי שנפסיד להם בגמר האיזורי, לפחות נוכל להמשיך עם קיידי)
    2. אוהדי יוסטון (בע"מ)
    3. הייטרים (לברון וראס קורסים באותה השנה? למה מגיע להם כל הטוב הזה?)

    יאללה, חפרתי די, ערב ארוך לפנינו וצריך לעשות סטרצ'ים. באיירן צריכה לטחון את ריאל (אההמממ… או הפוך?), קליבלנד צריכה להעמיד את אינדיאנה במקומה, ואז אוק' צריכה לנסות, אולי, לנצח איזה משחק (כבר שכחנו).

      1. ברור שמבואסים, אף אחד במשפחה לא מוכן לראות איתי את המשחקים. ככה זה כשאוהדים, אוכלים את הלב, זה חלק מהעניין

    1. אין מילים. אולי בעצם יש,
      הגיע הזמן שתחליף כינוי –
      במקום דה שוט, מהיום ועליך, שמך בהופס צריך להיות "דה תותח!"

      וקצת יותר ברצינות –
      אחת התגובות שהכי נהניתי לקרוא, לא רק לאחרונה,
      בשנים האחרונות.
      0 התלהמות. 100% גישה חיובית.
      סחתיין.

      1. מסכים עם גיא.
        דה שוט יחליף את דונובן, וולאדי את פרסטי ושמעון את ראסל והמועדון יעלה על דרך המלך.

    2. כל הכבוד על הספורטיביות.
      בתור אוהד יוסטון אני יכול להגיד לך שהתחושות של לאהוד קבוצה שסיימה מקום 1 בעונה הסדירה זה קצת מלכודת דבש –
      אתה נהנה מאין ספור ניצחונות מאוקטובר עד אפריל, אבל מרגע שנכנס הפלייאוף, יש התרגשות גדולה שמהולה בחרדה גדולה עוד יותר, מהשאלה האם הקבוצה תצלח את שלבי הפלייאוף ותיקי אליפות, או שלא – אולי הכל היה חלום והקבוצה שוב תיכשל בפלייאוף?
      אני בטוח שאוהדי הווריורס של 2015, טרם זכייתם באליפות, שותפים לתחושה הזאת, ואולי גם אתה ואוהדי אוקלהומה הרגשתם ככה ב-2012 (אם כי בטח הייתם מודעים לכך שמיאמי יבואו רעבים הרבה יותר לפיינלס).

      מהבחינה הזאת אני חושב שאם הקבוצה מסיימת במקום 3-5 בקונפרנס שלה זה הכי אידיאלי לפער הציפיות כאוהד – לא תתבאס מדי אם היא תעוף בשלב מוקדם מדיי בפלייאוף, אבל היא מספיק מוכשרת בשביל אולי להפתיע ולהתקדם הכי רחוק שאפשר..

      1. ממש כך!
        ב-2014 הייתי בסטרס מהמשחק הראשון עד לשניה האחרונה של האחרון. גם אחרי שריקת הסיום עוד חיכיתי כמה דקות לוודא שריי אלן ולברון לא קופצים עלינו…

    3. דה שוט
      אדיר!
      להצליח להוציא מגיא תגובה אמוציונלית בלי מספרים?
      על זה חלמנו…
      כמו שאמרתי לך בעבר אתה ההחתמה הראשונה שלי בקבוצה כלשהיא
      [מוכן לבוא מהספסל…}מוטיבטור ברמות הגבוהות
      וברצינות מה שאדיסו כתב לפני
      זה פשוט להתחתן עם רחל ובלילה לגלות את לאה…

      1. צודק לגבי לאה, אבל יעקב יצא מזה לא רע (יש מדינה על שמו),
        לגבי החתמה שלי – לו מומלץ. אני במצב של כרמלו (רק בלי ה-28 מיליון).

    4. מצטרף לאחרים. אחלה תגובה!
      לי פחות צריך לדאוג, אוהד קליפרס אני לא, פשוט אוהד של כריס פול שמייצג את מה שאני אוהב בכדורסל. אז קפצתי על העגלה של יוסטון (אחרי קליפרס וניו אורלינס). אכזבות כמובן יש (אולי השנה ייגמר המוטו "אבל הוא לא עבר סיבוב שני").
      אחי התאום (ברץ) אוהד טורונטו משנות ה90, אם כבר מדברים על אוהד למוד אכזבות…
      לגבי אוקלאומה אומר שזה מרגיש שיש להם סף שבירה נמוך בכל משחק.
      שכשיוטה מתקרבים, אתה מרגיש את הפחד משתק את אוקלאומה וגורם לה לעשות שטויות ולהביא עליה את רואה הגזירה.
      זהו, שיהיה בהצלחה הלילה. נצחון שלכם טוב לכולם כמעט.

    5. אם לי המציאות היתה מרביצה בפנים כל כך הרבה פעמים. אם אותי העובדות אף פעם לא היו מבלבלות. אולי הייתי טיפש ותמים כמוך וכולם היו מריעים לי. הוריי לטמטום. הוריי לנאיביות ילדותית. היפ היפ לאדם אלים שמסתתר תחת מעטה נחמדות.

      1. מי שינה לי את השם?!
        מי זה סומסום? זה כי אני לא מוחא כפיים כמו שאר העדר לילד הנאיבי שחולם על ווסטברוק?

    6. ראית איך ריברי ברח לו הכדור מול השוער? הנה מרסלו השווה סעמק הריאל האלה. אני שונא את בארסה גם אבל אוי לאיזה קבוצת פח כמו רומא הם הפסידו אלוהים. קבוצת כלום ושום דבר

      1. עזוב – לבנדובסקי עכשיו עם גול של מאה אחוז, לא נורא, ניתן עוד שניים בחצי השני. מרסלו המגן הטוב בעולם כבר כמה שנים (מאז שלאם פרש)

        1. יהושוע נכנס לא רע בכל לנעליים של פיליפ אבל עדיין לא ברמה האמיתית שלו. אני מניח שייתכן וזה יגיע בשנים הבאות.

    7. אההה

      יופי טופי, אני רואה שבאיירן ריאל גם אצלך ברשימה וגם אצל שמעון.
      המחצית השניה אוטוטו מתחילה אבל בלי רובן ובוטאנג….

  14. הערה קטנה וקטנונית:
    לא כל סטטיסטיקה היא משמעותית.
    מי לוקח יותר ריבאונדים, זה מלמד על איכות.
    מי מנצח את מספר 5?!!! זה לא אומר כלום!!
    הגיוני שהקבוצה הטובה יותר תנצח אותו, וגם את הסדרה, אבל אם הם פישלו, יש יופי של סיכוי לנצח בהמשך.
    אין עניין מיוחד לנצח או להפסיד את משחק 5,בשונה מכל ניצחון /הפסד בפליאוף
    חוץ מזה, תודה רבה על הפריוויו

    1. תודה על ההערה, טכנית אתה צודק .ניצחון או הפסד במשחק 5 לא מכריע את הסדרה.מעשית רוב הקבוצות שהיו בסיטואציה הזאת וניצחו קיבלו יתרון להמשך וניצלו אותו.

  15. כיף של פריוויו. אני לא יודע על מה להסתכל קודם היום. גם אני מאמין שהתאנדר יירגעו (במיוחד ראסל) ויהיה משחק אחר לחלוטין.

    1. מבין המשחקים המוקדמים אראה את קליבלנד אינדי כי זה מה שמשדרים אצלנו בעבודה.
      מבין המאוחרים , אוק יווטה על האופניים בחדר כושר.

  16. שאלה – למה יש כל כך כעס על פילדלפיה והתהליך. הרי ב2012 הם עברו סיבוב. למה אנחנו לא כועסים יותר על קבוצות כמו מינסוטה או פיניקס? שעשור לא רואות פלייאוף (מינסוטה סוף סוף)? כי הן "ניסו"? מה משמעות ה"ניסו" הזה?

    1. מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים, צריך פשוט להיזכר ברצפי ההפסדים הלא הגיוניים שלהם, ועל סגל שהיה רווי בשחקני ג׳י-ליג שפשוט לא היה להם צ׳אנס לנצח.
      ב-2016, בזמן שלווריורס הייתה כמות הפסדים חד-ספרתית, לפילי כמעט הייתה כמות ניצחונות חד ספרתית.
      בכל פריוויו שכתבו עליהם בליל משחקים נתון, אולי עד העונה שעברה, אף כותב לא היה מוכן בעד שום הון שבעולם להמר עליהם.

      הינקי אולי הצליח לקלוע עם כמה מהלכים כמו הבחירה באמביד, אבל התחושה שהייתה לפני שהחליפו אותו, היא שפילי ימשיכו לאגור בחירות דראפט עד 2020.

    2. אין ספק שהתהליך הצליח, ושמועדונים כמו סקרמנטו ואורלנדו מתנהלים לעומתם כמועדונים נכשלים, אבל הדרך שבה פילי שיחקו בשנים 2013 עד 2016 הייתה לא תחרותית בעליל.

      1. הוולבס אמנם כשלו לגמרי אבל היה מעורב בזה גם הרבה מזל רע של פציעות(שמנע מהם את הפליאוף פעם אחת לפחות והם לא עשו מהלכים מכוונים וברורים בשביל לחרב את הקבוצה.

        יש הבדל בין להכשל תוך כדי שמירה על רוח מאבק להצלחה ובין להכשל בכוונת תחילה שזה נוגד לגמרי את כל רוח הספורט

    3. אולי כי הן לא פירקו את הקבוצה שלהם בכוונה בשביל להיות לא תחרותיים בכלל למשך 4 שנים?

      הסאנס בעשור הזה היו בגמר המערב לפני תשע שנים ואחרי זה ניצחה 40 משחקים בעונה, סיימה את העונה המיוצרת במאזן של 50% והחמיצה את הפליאוף פעם אחת תוך כדי שהיא רושמת 48 נצחונות, מה שאתה לא יכול לומר על כחצי מקבוצת הפליאוף השנה.

  17. מחרה-מחזיק (גיא!) מהמחמאות על התגובה של דה שוט. אהבתי מאוד את ״מומי וחסידי גור שתלויים על התקרה כבר שנים, לצד החולצות של קובי״. כחסיד גור הזדהיתי עם כל מילה.

  18. וסטטיסטיקה מבית מטבחו של גיא (לא באמת, ראיתי אתמול ב-TNT): קבוצות שמובילות 1-3 בסדרה עוברות ב-92% (!) לשלב הבא. רק 11 קבוצות בהיסטוריה של האסושיאיישן עשו זאת כנגד כל הסיכויים

    1. תודה גל, ומילה על סטטיסטיקה וכיצד היא עלולה להטעות.
      הבן שלי מתמטיקאי ברמ"ח איבריו ורואה מספרים בעיניים מאוד מעמיקות. הוא האיר את עיני בנוגע לנתון הנחרץ של 92%, ועד כמה הוא הכי מטעה בעולם – ומדוע?
      סביר להניח – וזה בהחלט טעון בדיקה – שברוב המקרים בהם קבוצה הובילה 3:1, הייתה זו הקבוצה עם יתרון הביתיות, קרי הקבוצה הטובה יותר במהלך העונה הרגילה. כמו למשל יוסטון הערב, או ג"ס אמש. לכן, די הגיוני שבמקרים כאלה, הסדרה תסתיים לטובת המובילה, והסיכוי למהפך יהיה קלוש עד מאוד.
      צריך לבדוק את מהפכי ה-3:1 אל מול סדרות שבהן המובילה הייתה קבוצת החוץ, כמו במקרה של אוק' סיטי 2016. או אז, נוכל לדעת מה באמת הסיכויים של הקבוצה המפגרת להפוך את התוצאה, כאשר בעצם כל שעליה לעשות הוא לנצח את משחק 6 – בהנחה שבמשחקים 5 ו-7 היתרון הוא שלה.

          1. שים לב שדווקא את משחק 5 הקבוצות הביתיות בדרך כלל מנצחות (72%). פשוט זה ממש לא טריוויאלי לנצח שלושה משחקים רצוף.פ

          2. וגם כי במשחק 5 הביתית, לפחות על הנייר (טבלה) היא הקבוצה החזקה יותר. שים לב גם שמתוך 11 מהפכי 3:1 שהתרחשו, 8 היו של הקבוצה עם יתרון הביתיות. לא שזה נותן הרבה תקווה לאוק' סיטי השנה, אבל זה עדיף על 95% של הנתון היבש.

  19. בטח אף אחד בהופס לא רואה עכשיו גביע האלופות חוץ ממני. באיירן מארחת את ריאל בחצי גמר שהיה צריך להיות הגמר לדעתי. כרגע 1:1 מגולים מדהימים של יהושוע קיימיך לבאירן ו-וולה מהסרטים של מרסלו. משחק פגז עם הרבה ארועים. החמצה מדהימה של ריברי שהכדור שהיה רשום עליו גול ברח לו תרתי משמע ושני פצועים לבאיירן שהוחלפו, רובן ובוטאנג. אני אמביוולנטי למרות שקצת יותר תומך במינכן.

    1. למה אתה חושב ככה? אני רואה גם כדורגל לא פחות אבל לא ישראלי. רק שהקבוצה שלי הרוסונרי בטנקינג כבר הרבה שנים אבל היי אין דראפט.

      1. הגנה מחורבנת של איסיקו והמשחק כנראה של ריאל מדריד. 2:1 במשחק חוץ זה לא דבר שחוזרים ממנו. אני דיי מאוכזב מלובנדובסקי שלפחות בשנה שעברה שיחק יותר טוב במפגש של שנה שעברה בין שתי הגדולות. איך הפקירו הבווארים את ההגנה?

        1. ואי אפשר בלי מילה טובה על נבאס שנותן היום משחק נפלא בשער של ריאל עם כמה הצלות ענקיות של שועא על חללל…..

      2. חחח…
        הופמן – התבקשנו להגיב על כדורגל במקום שנועד לזה – בענייני דיומא, לכן אני לא מגיב כאן אבל כמובן רואה.

    2. אתה מגזים בערך כמו מנחם לס וזוהיר בהלול. "גולים מדהימים, וולה מהסרטים, החמצה מדהימה, שער שכמותו לא ראתה העיר עכו מאז הבקיע נפוליאון בונפרטה את חומות העיר יריחו".
      סה"כ שני שערים יפים, החמצת כדורגל סטנדרטית של ריברי (היו החמצות גדולות יותר במשחק הזה).

  20. יש שני צדדים למגרש החלק הזוהר ששם הוא בלתי עציר אני במקום השומר שלו מזייף פציעה והולך לצפות בהצגה הטובה בNBA מהספסל , בהגנה הוא היום ונורא

  21. יעשה טוב המאמן עם ישלח את לברון לנוח עד המחצית. הוא עוצר את השטף ומשחק עם עצמו. הסגנון הזה יעיל רק בדקות האחרונות

  22. צמוד צמוד בטורונטו
    אם טורונטו מפסידה לא יודע מה לומר, הם מידי טובים בשביל לפרק ולהתחיל מחדש מצד שני אי אפשר להמשיך עם מחלת הפלייאוף הזאת.

  23. שאלה לצופים במשחקים הערב – אני מתכנן לצפות בשני המשחקים המזרחיים מחר בליג פאס אחד אחרי השני, האם תוכלו לומר לי באיזה מהשידורים אין/יש עדכונים חיים מהמשחק המקביל כך שאוכל לצפות בשני המשחקים ללא ספוילרים? תודה!

  24. מאז המשחק הראשון אולודיפו כבר הספיק לבנות לפחות 3 בתים מהלבנים שהוא משליך,כרגע הוא עומד על 31% מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים בסידרה.

    1. לאב השתיק אותי, אמרתי למגן של לברון לשחק אותה פצוע, אני לא זוכר שחקן בהיסטוריה שהיה חודר כמוהו כל כך הרבה כוח ומהירות, זה לא הוגן

      1. המשחק שלו בגעיל ומבוסס רק על כח …אבל יעיל בצורה מטורפת
        אני לא אוהב את המשחק שלו ועדיין מעריך את היעילות של המשחק

  25. אני מוכן לסלוח ללברון על כל הפאסיב-אגרסיב שלו,על המשחקי אגו וכל שאר הדברים, אם בסוף הסידרה הוא נושף חזרה ללאנס באוזן.

  26. פשוט אי אפשר לעצור את לברון עם שומר אחד. עכשיו הוא התחיל להתגבר גם על שני שומרים. הוא כזה גדול וחזק. קולע כמעט כל פעם שהוא מחליט להיכנס.
    תופעת טבע

  27. כמה נאיביות הייתה פה באתר, לחשוב שאינדיאנה הלוחמת המוגבלת, תדיח את הקינג בסיבוב הראשון.. נו באמת.
    היה ברור שמשחקים 4 ו5 שלו והסדרה מעשית גמורה כרגע.

  28. ועכשיו נאנס החטיא חופשי. אני לא שחקן נבא ולא נמצא שם, אבל חוסר מקצועיות מעצבן אותי. והוא בא לידי ביטוי בהבדלים קטנים בין קבוצות. אתם מדמיינים מישהו מג"ס מחטיא ככה?

  29. טורונטו הביתהה חבל שיחקו יפה בעונה הסדירה אבל כנראה שאין להפ את זה.. אגב מי יודע כמה מדורגות 8 עברו סדרה מול מדורגת 1 לאחר פיגןר 2-0?

  30. למה קליבלנד עדיין מביאה שמירה כפולה על אולודיפו?, ולמה שהקבוצה שלו מתפרקת לאנס חושב שזה הזמן לנסות מסירת עין עקומה על המגי'ק ג'ונסון?

  31. אוטו פורטר נתן חתיכת עקיצה עם החוזה מקס',לא עקיצה כמו נואה או פרסונס אבל עדיין,איך הוא לא מתבייש להציג מספרים כאלה.

  32. היי, מה אתם יודעים, אם נותנים לולנצ'יונאס אשכרה לשחק ברבע הרביעי, הוא יכול לעשות דברים ברבע הרביעי. מי חשב?

  33. לכל מעדיפי אולדיפו מראסל
    אולי הלילה הזה מסביר את ההבדל בין לתת עונה טובה ולהיות שחקן טוב לבין סופרסטאר לאורך זמן דשכל הלחץ והקבוצה עליך.

  34. רגע רגע לא אמרו לי שההוא שברח מראסל פורח חחח 2 מ14 מהשדה בפלייאוף לא שווה הרבה כנראה כמו ראסל משחק בדיוק כמו שדיחק מול יוסטון עונה שעברה כלום ושום דבר ואמרו לימגם שסבוניס כוכב חח שחקנים בינונים לעונה סדירה. וראו מה דאבל טים עשה לסידרה לפחות לברון המאמן לקח החלטה טובה בסידרה

    1. שמעון,תאמין לי סבוניס אחלה שחקן ,הלוואי והיה נשאר באוקי סי.
      בעונה שעברה כשהוא עונה שנייה הוא בקושי קיבל הזדמנות וכשקיבל הוא היה לא רע בכלל.
      פה הוא פשוט מקבל יותר דקות ובתוספת של עוד שנה של נסיון

      1. פטרסון טוב ממנו וגם הוא לא שחקן פלייאוף. פרסטי זיהה מיד שלא ויקטור ולא הוא יעשו משהו בפלייאוף. שחקני אינדי לעונה סדירה סה הרמה שלהם האמיתית.

        1. תגיד, על מה אתה מדבר?
          פרסטי זיהה הזדמנות להביא את פול ג'ורג', וכל בר דעת היה אומר לך בתקופה ההיא ש-OKC שדדו את הטרייד הזה של ג'ורג' תמורת אולדיפו וסבוניס.
          נבאו לאינדיאנה לא להגיע בכלל לפלייאוף ואולדיפו ייצא השחקן המשתפר של העונה כנראה (וגם סבוניס נראה נהדר ברוב העונה).
          בפלייאוף הם עושים חיים קשים לקליבנד (לא ממש ציפו זאת). אינדיאנה הפתעה מטורפת העונה.

        2. לא יודע איך אתה מבטל שחקנים סתם …
          הבחור בשנתו השלישית ועושה אחלה עבודה והוא רק ילך וישתפר
          יש לו כמעט הכל

  35. חחח דומאנטס סאבוניס היה פח ונשאר פח שחקנים המתאימים בדיוק לאינדי זה הרמה שלו. ישר פרסטי זיהה שאלו לא שחקני פלייאוף והעיף אותם.

    1. תחשוב שאתה בעמדה של אדם סילבר,את מי את מעדיף בגמר המזרח?
      סאבוניס ואולודיפו,קייל לאורי ודלון רייט,או לברון ג'יימס?

  36. קליבלנד עוזבים את סבוניס שוב ושוב פנוי לגמרי בהגנה. ובהתקפה כולם עומדים ומסתכלים על לברון. קבוצה לא מאומנת.

    1. עוזבים במודע יודעים שלא יעשה כלום אבל גם לגרוע כמוהו יש גבול חחחח אולדיפו מזל שלא באוק שחקן עונה סגירה יאללה לברון סגור את המשחק

    1. גם חסימה לא חוקית וגם מהרגע שאולדיפו עבר אותו הוא דחף אותו מהגב לכל אורך המהלך.
      אבל מה אכפת לליגה , היא קיבלה את מה שהיא רצתה

    1. אני מבקש מהצוות להבא לא למחוק תגובות שמופנות אלי,
      לא משנה מה כתוב בהן, למעט התחזויות כמו תגובה 152.1.1

  37. לברון הרס לקליבלנד בחצי השני של הרבע.

    וואו – הנה הוא קלע שלשה מנצחת! לברון נתן ולברון לקח. קל מאוד לשנוא אותו, אין ספק

  38. חחח מקמיחן הטמבל לא יביא דאבל טים נותן ללברון לקבל כדור חופשי כמו כל מאמני הליגה שנותנים לכוכבים לקבל כדורים חח

    1. מתי פעם אחרונה מבחינת אורך סדרה לברון שיחק בכלל 6 או 7 משחקים בסיבוב ראשון ועוד באינטנסיביות שהוא משחק בסדרה הזו?

    1. אני רוצה את לברון מולנו אם רוצים הצלחה יש לחסל את המלך הקודם מבחן אופי לפילי. אין לי עניין בנגרי טורנטו שנשחט אותם

  39. כל מאמן בליגה נותן לכוכב היריבה לקבל כדור לזריקה אחרונה ובאחד על אחד אני מת על המאמנים האמריקאים. אצלי שום כוכב לא היה מקבל כדור שאחרים ינצחו הם את התהילה לא יקבלו את תהילת הכוכבים. רק דיברתי על זה לא מזמן.

  40. מה היה לנו שופטים אידיוטים זה מה שהיה
    קודם כל הוצאת החוץ הייתה צריכה להיות כדור של קליבלנד.
    אחר כך לברון עשה גולטנדינג

    שום ריוויו לא בודקים ריפליי בזיון

    ואז לברון אש

  41. אולודיפו עומד על 35% מהשדה בסידרה עד עכשיו,בארבעת המשחקים האחרונים הוא קולע ב29% אחוז מהשדה,בהחלט מרשים,ובמשחק 5 וחשוב הוא מפנק ב13% מהשדה.

    1. זה הכל בגלל ראסל האנרגיות שלו מהעונה שעברה עברו לויקטור עכשיו, יש אנרגיה רעה בכדור. וסאבוניס הוא אלוף.

  42. סבוניס שחקן מצוין, עדיין חסר ניסיון מספיק בפלייאוף אבל חכם מאוד. ואינדיאנה עוד יכולים לקחת, ניצחון אחד.

  43. תארו לכם שללא החסימה של לברון והשלשה שלו, יכול היה להיות שזה היה המשחק האחרון של לברון בקליבלנד.

    אגב, זה אחד הבאזר ביטרס היחידים שלו בקריירה

  44. לא מבין איך השופטים לא שרקו את החסימה הלא חוקית של לברון
    רואים בצורה ברורה שהכדור נגע בקרש לפני החסימה

  45. בולדנהולזר עוזב את ההוקס,לטעמי מאמן מצויין שיתאים לקבוצה כמו מילווקי,או שארלוט,אין לו מה לחפש בניקס.

  46. שמעון,תפסיק להיות ילדותי,לא הכל שחור-לבן
    סבוניס אחלה שחקן צעיר,החזיק את אינדיאנה במשחק
    עם קצת נסיון ומערכת שתתן לו לשחק הוא יהיה שחקן חמישייה נהדר

    1. ראס במוד לברון גמר 2011 ולא לברון 2018 אם לא הבנתם את זה. הוא מת מנטלית. יהיה שחיטה, שום דבר לא יעזור. נגרי יוטה יחגגו להם על התחת. לפחות אני יוד שלורד אוף דה דנס ישמיד אותם ללא רחם

  47. ג'ו אינגילס נחתך ממכבי? אתם רואים מה הוא עושה כאן? שלשה אחרי שלשה!

    כוס אמאק. אני כל כך רוצה רק להסתכל ולהינות מהמשחק ולא לכתוב מעורב

      1. בסקטבול רפרנס זוכר בשבילי . . .

        קיירי תותח. אין לו באזר ביטר בפלייאוף, אבל צריך לזכור שהוא לא העפיל לפלייאוף לפני לברון,
        ושהשנה, הוא העפיל לפלייאוף, והוא לא משחק.
        אם הוא יהיה בריא בהמשך הקריירה, עוד יהיו לו כאלו. אין לי ספק.

  48. בתכלס יוטה הולכת להשחט בטקסס
    הקבוצה הזו קיבלה במתנה את התאנדר שאין להם מושג בהתקפה,אינם שומרים על ה3 .

    1. אתם מגזימים. אוקלהומה הקלה מאוד על יוטה את הסדרה, אבל אין צורך לקחת ממה שג'אז עשו. עד כה, הם עשו את כל הדברים שהם היו צריכים לעשות, למדו לעשות את ההתאמות הנחוצות והראו שכקבוצה, הם חכמים מספיק כדי להסתגל לקושי של הפלייאוף ולמה שזורקים עליה. וגם כל החלק ההוא של סוף העונה. אולי הם באמת ינגפו מול יוסטון, אבל אני בטוח שגם אז הם יקשו כל הדרך.

      בקשר למלו אני מסכים. אם לאורך כל השנה ברור למה אי אפשר להוריד אותו לספסל (אתה רוצה לנצח עם השחקנים שלך ולא אותם. ולך תדע מה מלו ממורמר יכול לעשות לך). אבל משחק אולי אחרון לעונה? Cake or Death?

  49. המבט של ג'ורג' בעבירה הזו על מיטצל אומר הכל.
    למה נתתם לי עבירה כשבדיוק על סף סיום הרבע הראשון עבירה זהה שבוצעה עליי לא נשרקה????…..
    השיפוט עושה את הסלקציה שלו. יום עסל יום בסל.
    ולא אני לא חושב ששופטים מקבלים הוראות מהמנהלת וסילבר אבל הם טועים בשוגג דיי הרבה….

  50. גוברט זה פשוט מפלצת,כמובן העובדה שהוא חונה בצבע בלי שישרקו לו 3 שניות עוזרת,אבל בלי קשר מבחינתי הוא שחקן ההגנה של השנה לפי דיוויס ואמביד.

  51. יופי
    אוק' מצאה את החמישיה ההגנתית שלה
    ראסל אברינסיוסטיס פטרסון אדאמס
    3 איבודים סל אחד ב4 דקות

  52. מיטשל בסדרה הזאת זה שחקן מהסוג של תבחר את הרעל.
    תיתן לו מטר הוא יגיע עד לטבעת , תן לו מטר והוא יקלע ולא ממש משנה הטווח

  53. בשביל הבראקט שלי והעניין בהמשך אני ממש רוצה את אוקלהומה בסיבוב הבא מצד שני בשביל השכל הישר והקבוצתיות זו חייבת להיות יוטה…

  54. אוק צריכה מאמן. זהו נגמר. כמה הזדמנויות צריך לקבל לפני שבועטים את האיש הזה החוצה? אין שם שום שיטה. ובוקר טוב לי, סוף סוף נפל האסימון…. זה אותו המאמן שהארדן ודונאטס עזבו בצדק אז או הוא או ראס.

      1. לא מחטיאים מהשלוש,מעט מאוד איבודים, הרבה נקודות בצבע, הקו האחרוי שלהם מצוין.
        אל דאגה, יוסטון תתעשת ותנצח
        (טפו טפו טפו)

  55. איך אין להם כבוד?
    בחייאת ראבאק טיפת כבוד עצמי.
    אין בעיה שיחטיאו אבל לשחק ככה? ללא שום חשק? ללא תנועה?
    אני לא חושב שראיתי קבוצה כלכך מטומטמת בחיים שלי גם אם תוסיפו את קבוצות הטנקינג מימי בראשית.

    5 אסיסטים על 6 איבודים למחצית שלמה!!

    פליאוף-P בתחת שלי

    1. זה גמור כבר ממשחק 3. הם לא שם מנטלית. חצי שני יהיה יותר גרוע, תאמין לי אל תראה אפילו, לך תנוח תאכל ארוחת בוקר

  56. הארדן שכח להגיע אני רואה, 5 נק ב-22%? אבל הבליץ יבוא חצי שני רק 4 הפרש, אין שום סיכוי למיני. מיני ינצחו כמו שאוק ינצחו

  57. בחדר ההלבשה דונובן לשחקניו-
    כל הכבוד,אתם משחקים מצוין,עוד טיפה מאמץ ואנחנו על הגל…יאללה בואו תנו יד..3 2 1 O K C !

  58. אין מילים אבל בכל זאת זה כואב מידי בשביל לסתום את הפה
    אני לא שונא את כרמלו דווקא ראיתי אותו מתאמץ בפלייאוף ומוותר על זריקות הוא פשוט לא יכול, חבל הגיע לו יותר
    כל השאר נותנים את התחת ושום דבר לא עובד
    גם ראסל אני לא חושב שהוא מכריח הוא פשוט לוקח את המעט שיוטה נותנים לו עם ההגנה המדהימה שלהם
    יאללה סיימנו עם רכבת ההרים, חוזרים לחיים.

  59. איזה הבדל בין משחק ההדחה של אוק' בפיגור1-3 בסדרה שמשחקת בבית למינסוטה באותו פיגור שמשחקת בחוץ

  60. אני פשוט לא מבין למה אנשים חושבים שראסל שחקן טופ 10 בליגה. בלי דוראנט הוא עוד לא עבר סיבוב בפלייאוף

  61. מה שכן, יוטה מתחילים להפחיד אותי. אין סיבה שיוסטון לא יעברו אותם אבל יצטרכו לשחק הרבה הרבה יותר טוב מאיך שמשחקים מול מינסוטה.
    ריאן אנדרסון מול ג'ו אינגלס- מפגש פסגות קלאסי

  62. טוב לפחות מפה רק אפשר להשתפר
    אולי זאת קריאת השקמה להנהלה ולראסל ווסטברוק לעונה הבאה.
    טוב שזה הגיע במכת מחץ שכזאת

  63. וואוו גיליתי את הקסם בהשלמה
    זהו יש קבוצה לא טובה השנה
    שנה הבאה מתחילים מחדש
    זהו זה כבר לא כואב יותר.

  64. כל התגובות כאן, למעט אחת, מתלהמות ומוקדמות מדי.
    יש עוד כמעט מחצית שלמה.

    בוא נראה מה יהיה ואז נכתוב כמה אנחנו חכמים מהכורסא הנוחה בבית.

    ס ב ל נ ו ת

  65. לא בטוח מי צריכה לדאוג יותר בסיבוב הבא – יוסטון מהמפגש עם הג'אז או ג,ס נטולת סטף מהמפגש עם הפליקאנס.

  66. הייתי בטוח שהאשך יסיים את הערב עם 1-1 מכובד אבל רק 13 הפרש באוקלהומה, זה כבר לא בטוח

  67. וואו איזה מהפך. מרבע שהיה גרבג טיים פתאום יש משחק. גובר עם 5 עבירות בחוץ. זה לא משנה את דעתי.גם עם אוק יצליחו לנצח במשחק הזה ואחרי כן בסדרה ואפילו יגיעו לגמר (תרחיש הכי הזוי בפליאוף) המאמן דונובן צריך ללכת…

  68. איזה רבע משוגע בעיקר בהגנה של אוקלהומה שהתעוררה ושיתקה לחלוטין את יוטה שללא גבוהיים נראית הרבה פחות מאיימת, וזה המפתח של יוסטון נגדה גובר לא מתאים למשחק נגדם.

  69. שובו של הצ'יטה
    מרגע שווסטברוק השתחרר והתחיל לשחק כמו משחק רגיל באמצע העונה הוא קיבל ביטחון וחזר לעצמו

    1. מה ברבע אחד?
      אתה מתכוון במעט יותר מרבע של רבעעעעעעע!????!!!
      גיא האם יש תקדים כזה באן בי איי שקבוצה סגרה דפיציט של 25 יתרון ב שלוש וחצי דקות???
      שלוש וחצי דקות???
      שלוש וחצי דקות???
      שלוש וחצי דקות???
      שלוש וחצי דקות???
      שלוש וחצי דקות???
      .
      .
      .
      .
      .
      .

  70. לא זכור לי בהיסטוריה של הנ.ב.א. מצב שבו באותו הרב נמחק פיגור של 25 נקודות בפחות מ9 דקות

    כל הכבוד לאוקלהומה. מרשים ביותר

  71. וואוו! עברתי ליוסטון מיני ב20 ליוטה, עברו כמה דקות ואני מסתכל, שיוויון. מה קרה? היה נראה שאוקלהומה בכיס של יוטה

  72. המשחק הזה משנה את כל הסדרה ויכול להיות שאת כל העונה של אוקלהומה זה אחד הקאמבקים הגדולים מכולם אם ינצחו

  73. גם אם OKC יקחו היום , אין להם סיכוי במשחק 6 . גובר ב-5 עבירות על הספסל וזו סיבה מרכזית לחגיגה שלהם מתחת לסל של יוטה, אבל הוא לא יצבור 5 ביוטה .

    1. אתה לא מבין כמה המנטליות משנה, זה מחזיר להם משהו שחסר להם אמונה, להזכיר לך את הקאבס נגד הלוחמים, כדורסל זה משחק שמעורב בו המון פסיכולגיה ומנטליות.

    2. מסכים עם ברוך, המנטליות ומצב הרוח מאוד משנים, בעיקר לשחקנים כמו ווסטברוק.
      אמרתי לפני המשחקים של אוק' שהם צריכים להשביק לגובר עבירות התחילת המשחק. אז הם כנראה ינסו לעשות זאת, ואולי יצליחו.
      בכל מקרה, גם עם יוטה מפסידה כאן (וזה לא סגור) הם עדיין פייבוריטים ברוריםבסדרה.

  74. Matchup
    FG Made-Attempted 29-70 34-78
    Field Goal % 41.4 43.6
    3PT Made-Attempted 13-33 8-19
    Three Point % 39.4 42.1
    FT Made-Attempted 20-26 20-24
    Free Throw % 76.9 83.3
    Total Rebounds 42 36
    Offensive Rebounds 10 6
    Defensive Rebounds 32 30
    Assists 18 13
    Steals 5 9
    Blocks 6 2
    Turnovers 16 8
    Team Turnovers 1 1
    Total Turnovers 17 9
    Points Off Turnovers 18 14
    Fast Break Points 12 15
    Points in Paint 26 40
    Personal Fouls 22 19
    Technical Fouls 1 1
    Flagrant Fouls 0 0

  75. ווסטברוק שהוא קולע את הזריקות האלה אין יותר מדי מה לעשות נגדו ק לשבת ולצפות בשחקן האקפלוסיבי בליגה

  76. ראסל מעורר בלגן בהגנה של יוטה מזכיר את אפקט קובי, אי אפשר לעצור אותו כשהוא קולע מחצי מרחק, שחקן כל כך כישרוני ומדהים, הראש לא תמיד במקום אבל כשהוא נותן חצי משחק כזה פשוט להוריד את הכובע

  77. יא אללה, לא חושב שראיתי בחיי מחיקת פיגור של 25 בתשע דקות בדרך לניצחון
    ה-סידרה של הסיבוב הראשון!
    מחכה למשחק השישי

  78. עצבנו אותי. קלעו נהדר ברבע הראשון והתאהבו בזה. נתרקעו על זה ואפשרו לקאמבק להגיע.
    קראודר לא פגע בכלום במחצית השנייה ולא הפסיק לזרוק. לא יודע אפילו כמה אינגלס ניסה בכלל לזרוק במחצית השנייה. וכל הדיבורים על קבוצה של מאמן? איפה זה היה בבידוד אחרי בידוד אחרי בידד של מיטשל???

      1. נכון, אבל עשו את זה גם כשלא היה תקוע וגם התחילת הרבע הרביעי בשוויון. איפה השטף שהיה במשחק הקודם ובמחצית הראשונה?

  79. המהפך במשחק –
    05:28 , שעון ישראל, אז קללת האשך נוחתת:

    "בהליכה. אוק' אחת הקבוצות הרעות שראיתי אי-פעם"

    תומר, שלחתי לך למייל את הכתובת של האשך, בשביל שתשלח לו זר פרחים (על כך שנענה לבקשתך…)

  80. אדאמס הוא הסקרינר הטוב בנבא. החסימות שלו פשוט פתחו את המשחק.
    אני לא סובל את ווסטברוק כשהוא משחק רע, אני עוד יותר לא סובל אותו כשהוא משחק טוב

  81. זה אחד מהמשחקים הגדולים ביותר שצפינו בהם לחזור מ25 הפרש ב3-1 בפלייאוף דרך תצוגת הגנה מופתית והתעלות התקפית של שני כוכבים מדהים.

  82. ווווווואאאאווו המשחק הכי גדול של ראסל!
    זה רק ראסל החזרת לי את כל הנקודות שלך !
    וזה רק ראסלללל!

  83. ווואו איזה קאמבק ראסל!!!! זה מה שהוא צריך 50 זרעקות כל משחק לתקוף ולתקוף ולתקוף להוציא את הצרפתי הזה מהצבע חייבים לתקוף אותו בכל הכוח. אמרתי לכם שהדבר היחיד שיכול להציל ממוות זה ראסל משתולל וזורק קובי בריאנט. זה גם מה שצריך להיות משחק הבא אחוזי נשדה לא חשובים רק לזרוק ולתקוף. קאמבק כזה יכול להיות משנה מומנטום לגמרי אל תזלזלו בזה מ25 הפרש םאק מהמחצית עד 82 80 לאוק לא ראיתי פרשתי הייתי מתוסכל רבאק וואו

    1. אני גם מאחל פציעה קלה ולא מזיקה אבל מסיימת עונה לכרמלו זה יפתור הרבה מהבעיות. ה4מת עוד לפני הפלייאוף איחלתי לזה איזה נקע קטן בקרסול איפה זאזא שצריך אותו דיוטה יתנו לו איזה אנקל ברייקר בקטנה

    2. לא נכון בכלל אתה מסכם משחק רק על פי סטטיסטיקה והיא מתחלקת לשני חלקים , ראסל במחצית השנייה קלע באחוזים מצויינים הוא פתח את המשחק ב5-15 סיים עם 17-39 ו5-8 מ3, אפקט ראסל ווסטברוק פעל כי הוא קלע את הקליעות הסופר קשות האלה שלושות מעל שומרים מידריינגים בתנועה… כשראסל קולע את המידריינג אין דרך לעצור אותו וזה עורר פאניקה בהגנה של יוטה. כשיוטה איבדה את גובר ופייבורס לעבירות היא התפרקה מנטלית והגנתית. בצד השנים הכוכבים תפסו יד מדהימה והייתה עבודה הגנתית מצויינת.

      1. שורה תחתונה זרק 40 זריקות בפחות מ50 אחוז וניצח. אני אומר לכם הוא צריך לתקוף, ההתקפה שלו זורעת פחד בהגנה וגורמת להגנה לעבוד, אסור לו להיות סטטי, שהוא לא תוקף ורץ כמו משוגע הוא מאבד 40 אחוז מהאפקטיביות שלו, משחק עומד לא טוב לו. שהם יתקפו גובר בסוף יבצע עבירות אין מה לעישות, חייבים לשחק גם על אדמס יותר שיגרום לו לעבוד, להתעייף ולא רק לעמוד מתחת לסל כמו בול עץ ולעזור בהגנה. הוןא גם שחקן התקפה מאד טיפש וצריכים לגרום לזה שהכדורים ילכו אליו יותר. גובר שחקן הגנה מדהים אבל לא עילואי באחד על אחד ואם היה לדונובן מוח הוא מזמן היה מכין את אדמס למובים עליו, זה שווה לנסות, אין מה להפסיד פה, לא ילך, יורדים מזה אבל חייבים לנסות איזה 5 התקפות. אני רק אציין שליוסטון וגולדן אין גובר שם ואיש לא ישתק כמוהו את אדמס ויבטל את הריב התקפה שלו ככה. זה הדבר שאוק לא מצאו לו פתרון התקפי בסידרה איך להוציא אותו משם או לגרום לו לעבירות.

  84. איזה סדרת הצהרה של קפלה.
    העביר את טאונס שיעור באינטנסיביות של פלייאוף.
    הוא רק בן 23 אבל פלייאוף שלישי שלו. בראשון לא היה אפשר להכניס אותו גם כמחליף מרוב שלא ידע איפה לעמוד. בשני היה לא רע אבל נתן שידחפו אותו בלי סוף.
    השנה הוא הדוחף. סדרה הבאה בכלל יהיה לו מצ' אפ קשוח, לא משנה איזו קבוצה תעלה

      1. היחידים שאני צופה בהם הם נ"א,בוסטון והתאנדר (מה אני יעשה ,מזוכיסט אנוכי) אלו הקבוצות שאצפה בהם גם אם הן משחקות מול פיניקס של גיא

    1. זה מה שאמרתי מהמשחק השני,הם חייבים להכניס אותו לבעיית עבירות כבר מהתחלה
      הם צריכים לתקוף את הסל כל התקפה ולא לפחד.

      1. בדיוק, לתקוף נון סטופ אז יקבלו כמה חסימות ויהיו החטאות אבל הוא יקבל את העבירות שלו או יתעייף, הם לא גורמים לו לעבוד כל מה שהוא עושה זה לעמוד מתחת לסל. גם זה שראס לא הצליח עד היום לקלוע את החצי מרחק שלו פגע בזה מאד כי היום גובר לא יצא עליו אלא רק עמד וכאילו הושיט יד וראס שם לו אותם על הראש.

        ויותר מזה חייב מחוייבות הגנתית בלי זה אין סיכוי. מחוייבות הגנתית+ראס 40 זריקות+אדמס בפוסטים ולתקוף את הצרפתי זה הנשק היחיד לנצחון. כל השאר זה מוות ודאי.

      1. זה ידחה את הקץ אלא אם כן ראס יחליט שוב לזרוק 50 זריקות ואז יש סיכוי קטן לנצח. אני לא רואה סיכוי לאוק במשחק הבא. אם מלו יפצע באיזה אימון אז הסיכויים שלהם יעלו מ10% ל-30%

  85. עוד משהו שמרוב הייפ באטח לא ידברו על זה אבל ההגנה בסוף על מיטשל הייתה שערוריית, כל פעם אותו מהלך ונגמר בסל ועם כל הכבוד לכישרון שלו זה היה מביך מבחינת אוק. פול גורג נתן מה שאולדיפו בחיים לא יכל לתת וגם לא יתן לכל אלו שאומרים שאולדיפו טוב יותר, אמרתי כבר אתמול גורג שחקן טופ 12 בליגה הזאת נכון להיום מבחינתי.

  86. וווואאאאאוווו.
    קם בן אדם בבוקר, רואה שאוקלהומה מובילים בקצת חמש דקות לסיום, ולא יודע בכלל איזו דרמה הפסיד – תודה על הבלוג.

  87. אני אישית צפיתי ביוסטון-מינסוטה, אבל כל הזמן התעדכנתי על התוצאה של יוטה-תאנדר. מדהים הקאמבק שהם עשו.
    אם אתמול רשמתי שהפסד של יוטה יעביר אליהם את הליץ במשחק 6, אז הפסד בקאמבק כזה אדיר של אוקלהומה?! פאק, פי 2 יותר לחץ יהיה על יוטה החביבים עכשיו.

    לגבי יוסטון, במשפט אחד –
    הגנה על ה-3.
    במחצית הראשונה הם נתנו למיני יותר מדי מבטים חופשיים, והם תפרו אותנו עם איזה 6 או 7 שלשות בכלום ניסיונות.
    במחצית השנייה, לצד חימום הידית של הארדן, יוסטון הגנו כמו שצריך על קשת ה-3, ואת המשחק כולו מינסוטה סיימו עם 9/19. כלומר, בקושי הצליחו לקלוע מה-3 במחצית השנייה, וכאן היה עיקר ההבדל.
    וכמובן, משחק מעולה של קאפלה בצד ההתקפי.

    יהיה חם במשחק 6 ביוטה, זה בטוח!

      1. זה השחקן שהכי כאב לי שעזב ,הוא כלכך אוהב את החבר'ה באוקי סי
        היה עוזר לנו המון במיוחד כאחד שיודע את מקומו,עולה מהספסל ונותן לך 15 ו10 בשקט כאשר רובם ריבאונד התקפה

    1. לגמרי מסכים איתך , בשביל אוהדים וגם בשביל השחקנים רגעים כמו השלשה של לברון והקאמבק של אוק' שווים המון . לא כולם מגיעים עד הסוף , צריך גם להנות מהדרך.

      1. אני לא מצליח להסיר את משקפי האוהד, ולהגיע למסקנה ברורה –
        זה היה גולטנדינג?

        https://imgur.com/a/qbA9TL4

        (אתה יודע מה זה עושה לבן אדם עם אישיות גבולית, לא להצליח לתפוס זווית שנותנת (לו) תשובה חד משמעית???)

        1. בשביל מקרים כאלו אתה צריך את אח שלי.
          נורא גבולי קשה לי להגיד. מבטיח לך שעד הערב יעלו סרטונים מנומקים היטב לשני הצדדים.

          1. במקום לצפות עם מלוא תשומת הלב בקמבאק האדיר של הת'אנדר,
            אני כמו טמבל נברתי בנבכי המרשתת אחרי זוויות ורזולוציות . . .

            מה שמטריף זה חוקי הריוויו. גם במהלך הזה, וגם במהלך הקודם (האיבוד של לברון).
            בשביל שרפו לנו עשרות שעות של הפסקות (במצטבר) במשך העונה, אם במאני טיים לא בודקים מהלך כזה קריטי?

        2. לא צריך לדקדק בבלוק כזה, תאכלס חסם אותו נקי ולקח את הכדור. אם פגע שבריר שניה קודם בקרש או לא – לא רואים בבירור ולדעתי צריך לשחרר. תן לשחקנים להכריע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט