מיאמי ניצחה ב-2:17 דק', הווריורס הפגיזה 131 נק' ,והסלטיקס קלעה 23 בחצי השני/ מנחם לס

7:30: מיאמי היט 98 – מילווקי באקס 86 (0-2)

משך 45 דקות ו-43 שניות מיאמי היט לא טובה יותר ממילווקי באקס. אבל ב-2:17 דק' היא הקבוצה הטובה בעולם, פותחת 15 הפרש, ו-IT IS ALL OVER.

משך שלושת רבעי משחק היה משחק שקול. מיאמי הובילה רוב הזמן ב-1 עד 8 כשההפרש גדל לעבר ה-8 ואז יורד לעבר ה-1. אתה מרגיש שעומדת לבוא הפריצה בסכר אבל אתה לא יודע מתי. הפעם זה קרה ב-63- 65 כשפתאום כריס אנדרסון עושה סל ופאול. מיד אחורי זה לברון בלייאפ. ואז ריי אלן שלשה. ואז עוד סל של כריס אנדרסון, ואז לברון מוצא את נוריס קול בפינה לשלשה, ולפני שהספקת לנשום התוצאה היא 65-80 ואפשר ללכת הביתה.

דוויין ווייד הוביל עם 21, לברון עם 19, ושיין בטיטיה, כריס אנדרסון, וכריס בוש סיימו עם 10 כ"א. הטורקי ארסן איליאסובה קלע 21, מייק דנליבי 16, כשברנדון ג'נינגס ומונטה אליס שקלעו שלשום 48 ביניהם, הסתפקו הפעם ב-15 ביחד, כשההיט עושים על כל אחד מהם דאבל טים ברגע שהוא מקבל כדור.

 

 

 

8:00 ניו יורק ניקס 87 – בוסטון סלטיקס 71 (0-2)

ברור שכרמלו אנטוני היה גבור המשחק. הוא שוב קבר סלים מכל המינים ומכל המרחקים, ועתה יש לו 72 נק' בשני המשחקים. הערב  הוא היה 11 מ-24 מהפארקט כולל 2 מ-4 מה-3, ו-11 מ-12 מהקו. אז כמה הוא קלע? ג'יי אר סמית' – 'היאש הששי' החדש של הליגה נתן משחק מצויין של 7 מ-15,  עם איבוד רק כדור אחד, אבל גם חטף כדור, והיה חלק שוטף ואחיד עם כל חמישייה שהוא שיחק איתה. ריימונד פלטון קלע 16. אבל בואו אגלה לכם מי עושה את כל ההבדל לניקס: קניון מרטין, הוא ולא אחר. הוא שיחק רק 22 דקות בהן קלע 4, קטף 11 ריבאונדים, וחסם 4 זריקות. המספרים בעצמם מצויינים ל-22 דקות. אבל מה שהוא הביא לניקס יותר ממספרי סטטיסטיקה הוא כוח, גבריות, רשע, ורוע. הוא נראה, מתנהג, ומשחק, כאילו נולד וגדל בסאות' ברונקס, או בבדפורט סטייבסון בברוקלין, שתי השכונות הקשות בעיר. לעומתם הארלם היא דניה בכרמל או כפר שמריהו. הוא הרבה יותר קשה, מפחיד, ואגרסיבי מטייסון צ'נדלר. אפילו שהוא לא יותר מ-2.06 מ', הוא שולט בצבע כ-JUNK DOD: לא גדול במיוחד, אבל שרירי ללט אונקיית שומן בגופו, והוא האחרון שתרצה לפגוש בסימטה חשוכה. הוא מטה וורלד-פיס גבוה וחזק הרבה יותר. אבל האופי דומה. הוא הפך את כל הגנת ניו יורק לקשה ומפחידה.

ההגנה הזאת גרמה לבוסטון סלטיקס לעשות שיא שלישי בנקודות למחצית בפלייאוף – 23. 11 ברבע השלישי ו-12 ברבע הרביעי.  הסלטיקס שיחקו את כל 9 הדקות האחרונות ו-14 שניות ללא סל. הניקס פשוט התעלו עליהם פיזית כשפול פירס ניכנע מרוב עייפות, וקווין גארנט היה עייף אף הוא והוא סוחב 4 פאולים ואז פאול חמישי, וזה היה הסיפור.פול פירס עדיין הוביל עם 18, וגארנט קלע 12 עם 11 קרשים. בסלטיקס לא נמצא צעיר שיוכל לקחת עניינים לידיו. ג'ף גרין היה זה שהאמנתי בו, אך הערב הוא הלךלאיבוד עם 3 מ-11 ל-10 נק'.

10:30: דנבר נאגטס 118 – גולדן סטייט ווריורס 131 (1-1)/רועי ויינברג

4 שחקנים שקלעו מעל 20 נקודות ואחוזים מדהימים מהשדה, נתנו לווריורס ניצחון חוץ יקר בדנבר (במידה וגולדן סטייט מנצחת את כל המשחקים באוקלנד, היא עולה לסיבוב הבא בתוצאה 4-2).

הרבע הראשון היה צמוד, אבל הנאגטס (בזכות 12 נקודות של אנדרה איגודלה) הובילו בסיומו 26-28. ריצת 19-11 של הווריורס ברבע השני הובילה ל-35 נקודות שלהם ברבע, וליתרון של 61-53 במחצית, שבסיומה לסטפן קארי היו 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

ברבע השלישי הווריורס קלעו עוד 35 נקודות, והפער גדל ל-96-80. רבע אחרון מצויין של הספסל של הנאגטס (23 נקודות מתוך 37 של דנבר, לעומת 35 של ג"ס), הוריד את ההפרש ב-2 נקודות ל-131-118 לגולדן סטייט.

אין ספק שסיפור המשחק היה התקפה. ההתקפה של הווריורס הייתה מדוייקת מכל הטווחים (64.6% מהשדה-שיא מועדון בפלייאוף, 56% מהשלוש ו-75% מהעונשין), והובילה ל-131 נקודות. קרוב לודאי שהגורם המרכזי בהתקפה הקטלנית של הווריורס היה השינוי המפתיע שערך מארק ג'קסון-במקום להעלות את קארל לנדרי בחמישייה במקום דיוויד לי הפצוע, כצפוי, הוא העלה את ג'ארט ג'ק, 1.91 מ'. הווריורס שיחקו עם 2 רכזים, שוטינג גארד, סמול פורוורד ועוד גבוה (בוגוט/לנדרי), במשך המשחק, דבר שהפך את המשחק של הווריורס להרבה יותר זריז, ויותר פתוח-לגולדן סטייט היו 36 ריבאונדים, לעומת ה-26 של דנבר, אבל רק 44 נקודות מתוך ה-131 (לעומת 50 מתוך 118 אצל הנאגטס), באו מהצבע.

האיש של המשחק, ללא ספק, היה סטפן קארי. 30 נקודות ב-13 מ-23 מהשדה ו-4 מ-10 מהשלוש (רק במשחקו השני בפלייאוף), יחד עם 13 אסיסטים, הביא לווריורס את ניצחון החוץ הזה. הרכב 3 הגארדים בהנהגתו של קארי, קלע 77 נקודות (3 הקלעים המובילים בדנבר קלעו 56 נקודות).

בגולדן סטייט, חוץ מקארי, ג'ארט ג'ק קלע 26 נקודות עם 7 אסיסטים, בארנס קלע 24 נקודות, וקליי תומפסון קלע 21. קארל לנדרי קלע 9 נקודות עם 4 ריבאונדים.

בדנבר, טיי לאוסון קלע 19 נקודות עם תריסר אסיסטים, וברואר הוסיף עוד 19. איגודלה (7 אסיסטים) ומילר (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים) קלעו 18 כל אחד, ורנדולף וצ'נדלר קלעו 14 כ"א.

מהלך גדול של האריסון בארנס
 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. דווקא העובדה שמיאמי קבוצה טובה מאוד וגם נמצאת בכושר טוב פועלת לרעתה הערב, כי היא כל-כך יותר טובה ממילווקי שאין בכלל שאלה מי תנצח הערב (ובסדרה כולה) וכמעט שאין עניין במשחק הזה, בטח לעומת הניקס נגד הסליקס.
    גם במערב יש עניין, הווריוס הראו במשחק הראשון שיש להם את היכולת לתת פייט רציני לדנבר בסדרה ביניהן.

  2. לגופו של עניין,
    פאריד חשוב, אבל בטח שלא הכי חשוב.
    לאוסון, גלינרי, איגודלה, יש שחקנים בקבוצה הזאת, היא לא הגיעה לפלייאוף על הגב של פאריד לבד.

    יש גם אלמנט פסיכולוגי, הווריוס יגיעו היום לדעתי הרבה יותר בטוחים בעצמם אחרי שהם ראו שיש להם סיכוי לגנוב משחק בדנבר ושיש להם מה למכור בסדרה הזו.
    למען הסר ספק, אני חושב (וכך גם הימרתי בברארקט שלי) שדנבר תנצח בסדרה, אבל זה לא אומר שלא יהיה משחקים צמודים.
    הם בבטח שיהיו יותר צמודים מאשר בסדרה של מיאמי-מילווקי.

  3. כמה הערות:
    1. אשליה היא מקום ראשון מכל המעודדות שהיו פה. K700 יסכים איתי אני בטוח.
    2. ברור שמיאמי ינצחו, אין מה להתעמק שם.
    3. מסקרן אותי מאוד מהיהיה בגארדן, ניצחון של הניקס והסדרה הזו כמעט גמורה. מצד שני, נצחון של הסלטיקס, וזו הסדרה הכי מעניינת כרגע.
    4. אני מקווה שברצלונה תוציא לפחות תיקו במינכן.
    5. אשליה מדהימה, ישר כוח מנחם.

  4. יפה לכם.
    פה עם הליג פאס, אפילו זרת של מעודדת לא ראיתי.
    כל טיים אאוט יש שאלת טריוויה או איזה היי לייט מההיסטוריה.

  5. לגולדן סטייט יהיה היום הרבה יותר קשה, הם משחקים בלי דיוויד לי, ומקבלים על הראש את פאריד.

    למיאמי אין מעודדות מי יודע מה (הייתי שם!). רק בתמונות הם נראות דבש…

  6. מנחם, למה אתה חושב שלקחו שאלה שלך באינסיידר? יא פורסט גאמפ
    מיאמי מעניין רק חרמנים כמוך שמסתכלים על המעודדות.
    אתה מכיר מה אומרים על גברים שקונים טלויזיות גדולות? שיש להם פין ביחס הפוך!! כלומר בטלוויזיה 70 אינץ מעניין מה יש לך (אין לך) למטה ? חי חי חי

    1. קשקוש של אוהד ניקס צעיר. לכל אוהד הסידרה שלו הכי חמה. האווירה במיאמי ביום ראשון היתה שווה בכל לאווירה במדיסון סקוור גארדן. זה בערך אותם אנשים. 90% מניו יורק.

      1. הייתי במיאמי שהם פסידו בגמר לדאלאס במשחק הביתי. גמר אנ בי אי, משחק שאם לוקחים הם כמעט בטוח אלופים, והיתה אווירה של בית קברות. איך אתה משווה בכלל, נראה לי שאתה צריך ביקור בגארדן כדי להזכר מה זאת אווירה

  7. בוסטון נשחטים.
    מבחינתי הרבע השלישי במשחק השני הוא סוף פסוק לבוסטון השנה.
    אולי ינצחו משחק אחד בבית אבל הסדרה תסתיים דיי מהר. כשפירס וגארנט מזדקנים ככה חבל על הזמן.

  8. דנבר לא עוברת סיבוב ראשון קיצר.
    ודוקטור- לפני שתגיד שהקבוצה שמנצחת בריבאונד גם במשחק…
    הפעם זה לא תופס.
    שקבוצה קולעת מולך 65% מהשדה- וואלה מה לעשות- אין מספיק כדורים שאפשר לקטוף. עדיין ריבאונד לרוב נלקח בהגנה ולא בהתקפה.

  9. קראתי בריפרוף את ההערות פה אבל אתם באמת חושבים שלגולדן סטייט או דנבר יש איזה שהוא צל של סיכוי???
    לשתי הקבוצות האלו אין הגנה בכלל?? נראה לי עופר פליישר היה ממטיר עליהם 30 נקודות כולל 10 מ10 מהעונשין…
    ברגע שתבוא נגדם קבוצה מזרחית(בהנחה שבמערב אין הגנה) אין להם הרבה סיכוי.
    לא מבין איך מנחם אמר שדנבר קבוצה טובה – אולי יעברו את גולדן סטייט, מעבר לזה אין להם הרבה סיכוי.

  10. שדנבר מגיעה לפליי אוף זאת לא אותה קבוצה
    אמנם מאזן של 38:3 בבית בעונה הרגילה לא מבטיח כלום , אבל אתה מצפה שהפסד הבית הראשון לא יגיע כבר במשחק השני
    היו משחקי אולסטאר שנגמרו בתוצאה נמוכה יתר
    לספוג 131 נקודות במשחק בית , לא לעניין בכלל
    משחק 2 רצוף שבוסטון נשארת בחדר ההלבשה ולא עולה למחצית השניה
    לגבי מיאמי חצי פו כבר הושג , זה לא יהיה קל בוויסקוניסין , אבל כנראה שיסתיים.

  11. הבעיה של מיאמי בהשגת הרצף בו מנחם מעוניין, היא 'שינה בעמידה' – זה נראה כאילו רק עניין של זמן עד שקבוצה תנצל זאת ומיאמי לא תצליח לחזור בזמן…
    דנבר הייתה אמורה להיות אלופת המזרח כל עוד הייתה בריאה. עדיין סביר שהם יעברו שלב- אבל סביר שלא יעברו את השלב הבא.

    בוסטון נראית ממש לא טוב (במיוחד במחציות השניות) אבל גם הניקס לא

  12. לא להספיד את דנבר …סאן אנטוניו גם לא נראית הכי טוב בעולם…אנימאמין שדנבר לא היית עוברת את אוקלהומה/קליפרס ואולי ממפיס אבל מול סאן אנטוניו הקשישים יש להם מצאפ לא רע בכלל..ווריוס שחכו להחטיא פשוט חיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט