חם מהתנור: קרי מתכנן לחזור בסיבוב השני ומאמן שרלוט פוטר / רועי ויינברג

 

לאחר שפספס 9 משחקים ברצף בשל נקע ברצועה בברכו, סטפן קרי יעבור בדיקה מחודשת בשבת. נכון לעכשיו הוא מתכנן לחזור במהלך הסיבוב השני של הפלייאוף. קבוצתו של קרי, גולדן סטייט (24-58) פוגשת את סן אנטוניו בסיבוב הראשון של הפוסט סיזן, אליו קרי לא אמור לחזור.

קרי, האמ.וי.פי לשעבר, שיחק העונה 51 משחקים בשל פציעות חוזרות ונשנות. הוא עם 26 נקודות (49.5% מהשדה, 42.3% מהשלוש, 92.1% מהעונשין), 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים למשחק ונבחר לאול-סטאר טרם פציעתו.

*

לאחר שלא הגיעו לפלייאוף, שארלוט (46-36) הודיעה שמאמן הקבוצה, סטיב קליפורד, לא יחזור לעונה נוספת. קליפורד אימן את ההורנטס ב-5 השנים האחרונות, הגיע איתם פעמיים לפלייאוף ומחזיק במאזן של 214-196 עם ההורנטס. הוא פספס 21 משחקים העונה בשל בעיות בריאות, אך הוא בריא כיום ויכול להיות מועמד לאחת הקבוצות שמחפשות מאמן.

נכון לעכשיו המועמד המוביל לתפקיד הוא מאמן ממפיס לשעבר, דיוויד פיזדייל. שרלוט בדקו בקשר לפיזדייל לפני שפיטרו את קליפורד לפי מקורות בליגה. ההורנטס מינו לאחרונה ג'נרל מנג'ר חדש, מיץ' קופצ'אק. הם אחד מ-6 מועדונים שמחפשים מאמן ראשי (אחד מהמועדונים, מילווקי, עלה לפלייאוף ויפגוש את בוסטון). הקבוצה חיפשה מוקדם יותר העונה טרייד על קמבה ווקר, השחקן המרכזי של המועדון.

*

לאחר שנפצע בפניו והחמיץ את 8 המשחקים האחרונים של העונה, ג'ואל אמביד לא ישחק במשחק הראשון בסדרה בין קבוצתו, פילדלפיה 76' (32-50) למיאמי היט. העונה אמביד קלע 22.9 נקודות עם 11 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-1.6 חסימות בחצי שעה למשחק.

*

לאחר שנפצע במשחק האחרון של העונה, קורי ברואר צפוי להיות כשיר למשחק הראשון בפלייאוף בו קבוצתו, אוקלהומה (34-48) תפגוש את יוטה. ברואר עם 10 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2 חטיפות למשחק ב-18 משחקים בשורות אוקלהומה העונה.

*

ג'ודי מיקס מוושינגטון (38-44) הושעה ל-25 משחקים לאחר שהפר את מדיניות השימוש בסמים של הליגה. מיקס קלע העונה 6.3 נקודות למשחק מהספסל של המכשפים.

*

פניקס (61-21) מחפשת מאמן ופנתה לדן מארלי, שחקן העבר של הקבוצה, שסירב להתראיין לתפקיד. מועמדים אפשריים אחרים הם ג'יי רייט, מאמן אלופת המכללות וילאנובה, ג'רי סטקהאוס ודיוויד פיזדייל. ג'יי טריאנו, שאימן את פניקס במהלך העונה האחרונה, יכול להפוך למאמן הראשי הקבוע.

*

הניקס (53-29) פנו לג'יי רייט וג'רי סטקהאוס בקשר למשרת המאמן הראשי הפנויה של הקבוצה. המועדון צפוי לפנות בהמשך לדיוויד פיזדייל, מארק ג'קסון ודיוויד בלאט. הם החלו בחיפוש המאמן באופן מיידי לפי מקורבים להנהלת הקבוצה.

*

ג'ו האריס, שחקן חופשי מסיום העונה, מעוניין להמשיך בברוקלין (54-28). האריס, 10.8 נקודות למשחק העונה, אמר שהוא לא מדמיין את עצמו בשום מקום אחר.

*

ממפיס (60-22) מעוניינת להחתים מחדש את טירייק אוואנס (19.4 נקודות, 5.1 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים למשחק העונה ושוקלת להציע לו את המיד-לבל אקספשן, חוזה של 9 מיליון דולר לשנה על פני מספר שנים. השנה הוא הרוויח 3 מיליון דולר מהדובים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. האמת? הייתי מה זה מופתע כששכרו אותו. סטיב היה מאמנה של אדלפי כשלימדתי שם והוא עשה אצלי את ה-MA בספורטס מנג'מנט. הוא תמיד היה ג'נטלמן למופת, אבל מאמן NBA? שמחתי מאד עבורו ומשך שנתיים הייתי בקשר הדוק עמו כאן. אין לו את האישיות לאמן קבוצת NBA

  2. שרלוט השנה היתה כשלון קולוסלי . אין הגדרה אחרת. לא היו פציעות ואין תרוצים למקום העשירי במזרח ולזה שבשלב מוקדם יחסית הקבוצה איבדה כל עניין בליגה. הסגל שלה קמבה , דוואיט MKG שווה פליאוף. פיטורים מוצדקים לחלוטין.

  3. לקליפורד מגיע קרדיט על היד היציבה בה ניהל את הרוסטר של ההורנטס בשנים שעברו מקבוצה מחפירה לקבוצה סבירה בפרימג' פלייאוף. אבל כבר כמה שנים קליפורד נכשל ברוטציות בעייתיות, עקשנות ושמרנות בסגנון המשחק גם כשזה לא עבד שוב ושוב. ובעיקר היה בעל סגל לא רע בכלל שאומנם לא היה צפוי להגיע ל50 ניצחונות אבל בהחלט היה מוכשר מספיק להגיע לפלייאוף. ולמרות שקוראים כבר חוגגים על חשבונו הרבה זמן על ההחלטה להעדיף את MCW על מליק מונק כאשר האחרון רק היה צריך קצת אמונה בו ודקות יציבות כדי להתפוצץ, אני חושב שהוא טעה טעויות חמורות יותר:

    1. למרות חוסר אהבתי לדווין בייקון מימיו בפלורידה סטייט הוא היה גילוי בשארלוט. השילוב של קמבה ג'רמי לאם ובייקון היה קטלני ביותר מתי ששיחק. לאם הוא פרטנר נהדר לקמבה ובייקון יכל להפוך לגניבת הדראפט אם היה מאמין בו כמו שהאמינו בקוזמה בלייקרס. בחיים לא היה חוזר לקיד גילכרסט או כל הרכב עם MCW. לרוע מזלו בייקון נפצע בתחילת החודש כך שהוא אפילו לא זכה לרוץ בחמישייה הצעירה שעלתה מהספסל.

    2. הספסל שלו הצעיר טוב מהחמישייה עם מונק הרננגומז וקמינצקי. למה לסכן את ווקר ובאטום כשהפלייאוף כבר נהיה אבוד. למה לא לתת לצעירים לפתוח ולהתפתח. זה כבר לא עניין של טאנקינג. החמישייה שלו אכלה כל העונה דקות בלי הכרה. תן להם לישון 10 משחקים ותראה מה הצעירים עושים מול חמישיות בוגרות

  4. גיא, יש לך כי לעשות כאילו מיקס הוא שחקן חשוב בליגה ולעזור לי להבין תחת ההנחה שהוא אכן לקח את מה שהבדיקה שלו כביכול הראתה, מה התועלת של הסמים האלו בתור משפרי ביצועים עבור כדורסל?

      1. א. חזקת החפות. מיקס טוען שהוא לא השתמש בכלום, ושהוא הולך להילחם בהחלטה להשעות אותו.

        ב. באיזה שלב של העונה תפסו אותו?
        Ipamorelin מעודד צמיחת שריר, ומשפר זמני התאוששות. זה חומר "קל", כזה שיש לו השפעה מתונה על הגוף, וכמעט 0 מחיר.
        איך הוא עלול לעזור לשחקן NBA?
        באותה דרך שרוב ה-HGH יעזרו לשחקני NBA. בלחזור במהירות מפציעה קשה. אחת הבעיות של פציעות מהסוג שרוב שחקני ה-NBA חווים (מפרקים), היא הזמן הארוך שלוקח לשקם את השרירים אחרי הפציעה. HGH (ה-Ipamorelin הוא לא בדיוק HGH, למעשה והא אגוניסט, אבל לצורך הדיון מדובר על אותו בדבר) מאפשר שיקום מהיר יותר של השרירים, ומאפשר תדירות אימונים גבוהה יותר בדרך להחלמה.
        לכן השאלה "מתי הוא נתפס?", זו שאלה קריטית
        (אם אני זוכר נכון, בעונה שעברה הוא עבר פציעה לא קלה).
        אני מחזיק לא אצבעות שהוא אכן נקי כמו שהוא טוען, ושהוא יצליח להוכיח את זה.

          1. יודעים לא מעט. אין בכלל ספק שיש השפעות על ביצועים בספורט המקצועני –
            בעיקר בענפים בהם שיפור של שבריר של אחוז, שווה המון כסף.
            פאוור ליפטינג, ריצות קצרות, בייסבול.

            הבעיה ב-HGH, היא ששימוש ממושך, כזה שנדרש על מנת שבאמת יהיה שיפור בתוצאות, גורר אחריו אפקטים בריאותיים ארוכי טווח,
            כאלה שבאים לידי ביטוי בגדילה בסיכון לפציעות עקב מאמץ ממושך -החלשות העצמות ורקמות החיבור. או בבעיות שחוסר איזון הורמונלי יכול לגרום, כמו פגיעה במערכת הקרדיווסקילרית (הסיכוי של משתמשים כרוניים ב-HGH למות מבעיות לב לפני גיל 50, גבוה ב-800% מזה של האדם הממוצע), או דיכוי מערכת החיסון.

            יש ענפים בהם יש אתלטים שעלולים לחשוב שהסיכון "משתלם" (לדוגמה – מי שהשיפור באחוזי החבטה משמעותו חוזה מקצועני),
            יש ענפים בהם משוואת הסיכון היא בעייתית יותר.

    1. https://www.aupanthers.com/hof.aspx?hof=78

      קצת כבוד למנחם…

      בנוסף היה בסגל אדלפי עד 1999 במחלקה לניהול ספורט וביומכניקה. סטיב קליפורד אימן את נבחרת הכדורסל שלהם בין 1995 -1999 אולי הם לא ישנו יחד במיטת קומותיים אך נראה די הגיוני שהכירו אחד את השני לא רע.. במכללה קטנה יחסית של 5000 תלמידים

      1. החברה שמגיעים לכאן רק כדי ללעוג לבנאדם שהקים את האתר הזה, שלא לדבר על כל מה שעשה בקריירה הארוכה שלו, הם אפסים.

  5. wojespn: Sources on ESPN: The Atlanta Hawks have granted permission for coach Mike Budenholzer to meet with the Phoenix Suns on vacant head coaching job. https://es.pn/2GYTYd8

    מאוד מעניין 👆
    לטעמי, אם מנסים למצוא שורש של היגיון למהלך הזה – בודנהולצר לא היה מינוי של ההנהלה הנוכחית תחת שלק. כנראה שהם מכוונים למינוי אחר. אחרת אני לא רואה סיבה לאפשר לו כבר עכשיו לבצע שיחות עם קבוצה אחרת.

      1. ציפיתי לשמוע משהו בסגנון Too good to be true.

        אם אכן הוא יחצום בסאנס זאת אחת ההחתמות המרשימות של הקבוצה בשנים האחרונות. לטעמי גם הפוטנציאל בפניקס גבוה מבאטלנטה. יש לו יותר עם מה לעבוד ואם תבוצע בחירה נכונה בדראפט, אז בכלל…

        1. יש לי תחושה מוזרה. אופטימיות. אני לא יודע איך להתמודד עם זה…

          הבוקר לא התחיל טוב, אחרי שהתברר לי שמילווקי זכו בהגרלה, והם שומרים על בחירת הדראפט שלהם.
          בודנהולצר?
          עבור מאמן כזה הייתי מוותר על עוד בחירה…
          עכשיו כל שנותר זה להחזיק אצבעות. אולי אלילת המזל, לשם שינוי, תחשוב "סאנס…"

          1. תנחומי , גיא , אם כי השמשות יקבלו מתי שהוא את הבחירה הזאת . כרגע זה נדחה ל-2019 . הבאקס ידעו למה צריך להפסיד למיאמי …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט