נצחון גדול לפילי והפסד מפתיע של וושינגטון משנים את תמונת הפלייאוף במזרח במסיבה בשישי! / דור בלוך

וואו וואו וואו איזה לילה היה לנו, בפילדלפיה היה משחק גדול וטורונטו הרשימה מול אינדיאנה אבל כמה הפתעות ובראשן ההפסד של וושינגטון בבית לאטלנטה מסדרים מחדש את תמונת הפלייאוף במזרח, בעוד הנצחונות של מיניסוטה וניו אורלינס מבטיחות לנו סיום משוגע לגמרי למאבקי הפלייאוף במערב אז בואו ניגש לאקשן!

פילדלפיה 76'ס (30-49) 132 – קליבלנד קאבלירס (31-49) 130:

לא ארחיב יתר על המידה ואפנה אותכם לטור המצוין של עידן עופר שדיווח מהשטח בפילדלפיהאבל רק אציין שהיה לנו קרב בלתי נשכח בין סימונס ללברון בסיומו החטאת עונשין של האחרון אפשרה לפילי לנצח את המשחק ולעלות למקום ה-3.

כאשר שלושת המשחקים שנותרו לפילי הם מול דאלאס (ראשון), אטלנטה וההוקס בהיעדר הסתבכות מפתיעה ה-76'ס צפויים לסיים במקום ה-3, בעוד הקאבס צפויים לסיים במקום הרביעי.

טורונטו ראפטורס (22-57) 92 – אינדיאנה פייסרס (33-47) 73:

במשחק מרכזי נוסף מהאיזור המזרחי דרמה לא הייתה לנו, אבל ההגנה של טורונטו הרשימה מאוד שהבטיחה לקנדים את המקום הראשון בקונפרנס, בעוד אינדיאנה סיימה למעשה את העונה הסדירה שלה תסיים במקום ה-5 ותפגוש ככל הנראה את קליבלנד בסיבוב הראשון של הפלייאוף, קצת אכזרי עבור אינדיאנה שעשתה עונה מאוד מרשימה ומפתיעה ומקבלת בסיבוב הראשון אולי את היריבה שהיא הכי פחות רצתה לפגוש.

הרפטורס שלטו מתחת לסלים, ונתנו הגנה רצחנית שהחזיקה את אינדיאנה על פחות מ-30% מהשדה, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, והתאפיין במשחק מפוזר ולא מדוייק (הרפטורס קלעו היטב אבל איבדו 23 כדורים בערב הזה) ולמעשה לא הי הצמוד בשום שלב.

החמישיה של אינדיאנה, רק כדי להיכנס להקשר של מה שהיה הערב קלעה 18 נקודות ביחד, בעוד גלן רובינסטון השלישי הוביל אותה עם 12 נקודות. בוקר הוסיף 11 משלו.

בצד המנצח, אף שחקן לא קיבל יותר מ-30 נקודות, פשוט כי לא היה צורך. דרוזן ולאורי היו מאוד לא מדויקים וסיימו עם 21 ביחד, אבל איבקה הראה יעילות מה היא עם 25 נקודות כול ל5 מ-7 משלוש. הפאוור פורוורד קולע השנה 35% משלוש, 4% פחות מבשנה שעברה, אז העלה לראשונה את הווליום שלו בצורה משמעותית בזריקות מחוץ לקשת ואם המשחק אמש מסמל שיפור בקטגוריה הזאת זה יכול להיות משמעותי בגיוון ההתקפה של טורונטו לקראת הפלייאוף, כי ההתקפות שהם יצטרכו לעבור יהיו טובות יותר ממה שהם ראו הלילה.

דטרויט פיסטונס (41-38) 113 – דאלאס מאבריקס (56-24) 106:

שתי קבוצות שהלכו מזמן לים סידרו לנו לא מעט מתח גם אם לא רמה גבוהה מדי של כדורסל. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהוק של דראמונד דקה וחצי מהסיום סידר יתרון 3 לפיסטונס. איבוד כדור של מוטלי סידר לדטרויט הזדמנות לגמור את המשחק אבל היא החטיאה פעמיים, ואותו מוטלי קלע שלשה 11 שניות לסיום שסידרה הארכה, ורג'י ג'קסון פספס הזדמנות לנצח את המשחק לפני ההארכה.

בהארכה רג'י ג'קסון עם 6 נקודות השתלט על העניינים ומנע מדאלאס כל ניסיון לחזור למשחק ובסיום W של דטרויט שינחם אותה מעט בעונה איומה.

מוטלי היה ענק עם 26 נקודות והוביל את קבוצתו בתצוגה שכאמור לא הספיקה, בארנס הוסיף 17 לאורחים בעוד ג'קסון עם 24 מוביל את דטרויט באחוזים טובים ודראמונד מסיים עם 19 ו-16 ריבאונדים.

אורלנדו מג'יק (55-24) 100 – שארלוט הורנטס (45-35) 137:

זה כבר הפך להיות דפוס של שארלוט, לאחר כך וכך תצוגות מביכות היא תופסת איזה נמושה ומוציאה עליה את כל העצבים, במקרה הזה על אורלנדו שחוטפת תבוסה ביתי דיי משפילה ב-37 הפרש במשחק שכמובן לא היה צמוד באף שלב.

שארלוט שלטה בכל הפרמטרים עם יתרון גדול בריבאונד ובאחוזים מ-2 ומ-3 כשהיא נהנת מתרומה מגוונת ונותנת דקות רבות לכל שחקני הספסל. מי שניצל זאת יותר מכולם הוא מונק שסיים עם 4 מ-6 משלוש ל-26 נקודות. לאמב הוסיף 16 מהספסל עם 4 מ-5, והרננגומז סיים עם דאבל דאבל של 11 ו-11.

עבור המפסידים אגוסטין סים עם 19, מוריס ספייטס הוסיף 14 מהספסל.

וושינגטון וויזארדס (38-42) 97 – אטלנטה הוקס (57-23) 103:

ההפתעה הגדולה של הלילה מגיעה מוושינגטון. אם חשבנו שהוויזארדס יתאוששו הלילה הרי שהם רק חפרו לעצמם בור עמוק יותר והתדרדרו למקום ה-8 במזרח, כידוע ההבדל בין מקום 7 למקום 8 במזרח יכול להיות הבדל של שמיים וארץ לאור הפציעה של קיירי, וושינגטון כרגע חצי משחק מאחורי הבאקס כשנותרו להם עוד 2 משחקים בלבד, ומיאמי ממוקמת עוד חצי משחק מעל מילווקי כך שהסיום בתחתית תמונת הפלייאוף במזרח צפוי להיות מרתק.

המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו אבל יכולת אדירה של פרינס שסיים עם 23 הבטיחה להוקס ניצחון שכאמור מסבך את וושינגטון ששוב חסרה את ג'ון וול, ובלעדיו קיבלה 32 נקודות מבראדלי ביל אבל גם 1 מ-5 מחוץ לקשת בלבד, אותו מאזן כמו של מייק סקוט ובהיעדר קליעה מבחוץ וושינגטון התקשתה לפתח משחק התקפה גם מול אטלנטה החלשה.

דורסי הוסיף 22 עבור המנצחים מהספסל בעוד אצל וושינגטון למעט ביל אף אחד לא הצליח לקלוע יותר מ-13 נקודות (קלי אוברה).

בוסטון סלטיקס (25-54) 111 – שיקאגו בולס (52-27) 104:

יריבה בהזמנה לבוסטון במשחק שהיה יותר צמוד ממה שהסלטיקס היו רוצים אבל ברבע הרביעי הם הצליחו להכריע את המשחק בו היו בפיגור ברגעים לא מועטים בכלל.

קילפטריק הוביל את הבולס מהספסל עם 24 נקודות בעוד מרקנן מראה ניצוצות של עתיד עם 20 ו-5 ריבאונדים ב-23 דקות בלבד. בצד השני ג'יילן בראון הוביל את הסלטיקס עם 32 נקודות בעוד גרג מונרו מספק טריפל דאבל סופר מרשים מהספסל עם 19 נקודות 10 אסיסטים ו-11 ריבאונדים למנצחים.

ניו יורק ניקס (51-28) 122 – מיאמי היט (37-43) 98:

עוד הפתעה לא קטנה מגיעה אלינו מניו יורק שם הניקס המקומיים מפרקים את מיאמי ומסבכים גם אותם במאבקי 6-8 במזרח.

ההתקפה של מיאמי סבלה מיום אנמי במיוחד עם 26% משלוש ו-40% מה-2 בעוד ההגנה שלה סיפקה יום נרפה ולא אופייני כשהיא מאפשרת כמעט 50% משלוש ו-50% מ-2 לניקס, וגם שליטה בריבאונד (42-51).

עבור מיאמי דרגיץ' קלע 15 וויטסייד הוסיף 14, שניהם בדקות מועטות לאור הגרבג' טיים שהתפתח לנו משלב מוקדם, אבל הסיפור של הערב הוא הרוקי דאמין דוטסון שקלע עד כה 3 נקודות בממוצע למשחק והלילה הפגיז 30 מול ההיט. בארק וקורנט הוסיפו 17 כ"א למנצים.

ממפיס גריזליס (58-21) 93 – סקרמנטו קינגס (54-26) 94:

במשחק הנמושות של הלילה ג'אמפר נאה של בוגדנוביץ' בשניה האחרונה סיפק לסקרמנטו ניצחון במשחק שהיה צמוד לאורך כל הדרך כשממפיס עושה קמבאק נאה בדקות האחרונות רק כדי לראות את בוגדנוביץ' קובר את הזריקה שמבטיחה להם הפסד נוסף בשרשרת.

ברוקס הוביל את ממפיס ששיחקה ללא גרין וגאסול וסיים עם 23 נקודות. בצד השני קאולי סטיין עם 18 ובובי הילד עם 14 מהספסל הובילו את סקרמנטו לניצחון חוץ 13 שלהם העונה.

פיניקס סאנס (60-20) 103 – ניו אורלינס פלקינס (34-45) 122:

הפלקינס עשו את שמוטל עליהם הלילה כדי לשמור את תמונת הפלייאוף במערב סופ מסובכת עם מרחק של שני נצחונות בין הרביעית לתשיעית (לא הושפע ממשחקי הלילה כי יוטה ודנבר לא שיחקו) וביניהן – בלגאן. הפלקינס מדורגים כעת במקום ה-5 בשוויון מאזני עם הספרס והת'אנדר וחצי משחק מעל הוולבס.

אה אתם רוצים לשמוע על המשחק עצמו? הפלקינס קלעו 39 נקודות ברבע הראשון ומשם היה לנו גרבג' טיים מתמשך, כשהסאנס לא מצליחים לקלוע משום מקום (27%) והפלקינס נשענים על הקו הקדמי שלהם הן לנקודות והן לשליטה בריבאונד.

דיוויס עם 33 ומירוטיץ' עם 31 הובילו את קבוצתם, בעוד בסאנס כריס עם 23 וג'קסון עם 22 הובילו את קבוצתם שסופגת הפסד נוסף במסע התאנקינג המפואר שלה.

לוס אנג'לס לייקרס (45-34) 96 – מיניסוטה טימברוולבס (35-45) 113:

אז הפתעה לא הייתה לנו בל.א, מה שכן היה לנו זה הצהרה של מיניסוטה שעם חזרתו של באטלר היא חוזרת להיות קבוצה מסוכנת במערב. המשחק היה צמוד עד הרבע השלישי אבל אז ריצה של מיניסוטה שקלעה 29 ובעיקר ספגה רק 15 נקודות באותו הרבה הבטיחה לה את הניצחון.

הלייקרס איבדו 21 כדורים במשחק מפוזר באופן אופייני בעוד מיניסוטה איבדה 5 בלבד וזה היה הפרמטר שאיפשר את הבריחה והכריע את המשחק.

רנדל והארט סיימו עם 20 עבור המארחים כשברוק לופז מוסיף 18. בצד השני טיג הוביל את המנצחים עם 25, כשכל החמישיה של הזאבים קולעת 14 או יותר ובאטלר מסיים עם 18 יעילות ב-23 דקות וגם 4 חטיפות שמבהירות כמה הוא משמעותי עבו רההגנה הקבוצתית של קבוצתו.

וזה נכתב לפני המשחקים:

שבת שלום וחג שמח או מה שזה לא יהיה עכשיו, וברוכים הבאים למסיבה בשישי כשהליגה מגיעה לנקודת רתיחה, והן במערב והן במזרח יש לנו מאבקי מיקום קריטיים שצפויים לקחת אותנו עד הבאזר האחרון של העונה הסדירה, יותר כיף מזה לא יכול להיות.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

פילדלפיה 76'ס (30-48) – קליבלנד קאבלירס (30-49) 2:00:

מאבק ישיר על מיקום במזרח הצפוף, בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום אדיר, מה עוד אפשר לבקש בערב שישי?

פילדלפיה זכאית להיחשב כקבוצה החמה ביותר בליגה, עם 12 נצחונות רצופים, הגנה רצחנית (בארבעת המשחקים האחרונים ה-76'ס ספגו 102 נקודות או פחות, הממוצע העונתי שלהם עומד על 105), עם המון אתלטיות ושחקנים צעירים סופר מבטיחים שסוף סוף בריאים ונראים מוכנים לשחק, אחת השאלות המסקרנות של הפלייאוף הולכת להיות האם פילדלפיה היא קונטנדרית כאן ועכשיו, או שהעסק עוד צריך להתבשל שם לשנה שנתיים.

התשובה לשאלה הזאת תהיה תלויה במידה רבה בשאלה מתי ג'ואל אמביד חוזר מהפציעה שלו, כרגע הלו"ז מדבר על אמצע הסיבוב הראשון, אבל כל שינוי בנושא הזה ישפיע דרמטית על הסיכויים של פילי. בלעדיו פילדלפיה מתבססת על היכולת הטובה של אמיר ג'ונסון שסיים עם כמעט דאבל דאבל מול דטרויט ואנדרה דראמונד.

סימן שאלה נוסף סביב פילדלפיה הוא פולץ, מחד הוא הולך ומגדיל את דקות המשחק שלו, ומראה ניצוצות של הסיבה בגללה נבחר כל כך גבוה בדראפט חזק, אבל מנגד חוסר היכולת שלו לקלוע ממרחק של יותר מ-2-3 מטרים היא בעיה בליגה של היום.

מי שלא מהווה סימן שאלה כלל ועיקר הוא בן סימונס, רוקי העונה המיועד, שממשיך להפגין בגרות במשחקו לצד תרומה מגוונת ויכולת של כוכב אמיתי בליגה הזאת. עם ליבה כזאת של צעירים ווטרנים כמו רדיק ובלינלי שקלעו נהדר מול דטרויט ואיליאסובה לפילדלפיה יש סגל שיכול לאתגר כל קבוצה במזרח.

בצד השני קליבלנד היא חידה של ממש. התחושה היא שלברון מריח פלייאוף ומעלה את הרמה כפי שהוא נוהג לעשות, והקאבס מוצאים את עצמם, לאחר קמבאק ענק מול וושינגטון במקום ה-3 במזרח, לאחר חמישה נצחונות רצופים כולל נצחונות על יריבות פלייאוף פוטנציאליות כמו וושינגטון וטורונטו.

ג'ף גרין היה מצויין במשחק הזה עם 21 באחוזים טובים, כשהוא מוסיף מגוון התקפי נחוץ מאוד לקאבס בה נדמה שלמעט לאב וג'יימס אין להם אף שחקן נוסף שמסוגל לתרום באופן קונסיסטני מול יריבה הגנתית ראויה, ופילדלפיה, בהחלט מהווה יריבה כזאת.

שאלה נוספת היא מה בעצם קליבלנד רוצה. המרחק בין המקום ה-3 בו נמצאת קליבלנד למקום ה-5 בו נמצאת אינדיאנה הוא 2 משחקים. ההנחה המקובלת היא שקליבלנד מעדיפה לקבל את אינדיאנה בהשוואה למיאמי או וושינגטון, אבל מנגד היא עלולה להסתבך ולפגוש לפתע את פילדלפיה בסיבוב הראשון ואת זה קליבלנד ממש לא רוצה.

המסקנה היא שלפחות נכון לעכשיו כל מה שיש לעשות זה לשחק את הכדורסל החזק ביותר שלך ולקוות שאלילי הספורטיביות יתגמלו אותך בשיבוץ נוח לקראת הפלייאוף הבא עלינו לטובה.

הימור: פילדלפיה ב-5

טורונטו ראפטורס (22-56) – אינדיאנה פייסרס (32-47) 2:30:

מפגש צמרת נוסף במזרח מגיע אלינו מקנדה כשהרפטורס, שפחות או יותר הבטיחו את המקום הראשון כשהם ב-3 נצחונות יתרון על בוסטון, 4 משחקים לסיום העונה הסדירה, יפגשו את אינדיאנה שיכולה לסיים בכל אחד מהמקומות 3-5 ובעיקר תרצה מאוד להימנע ממפגש סיבוב ראשון מול קליבלנד.

שתי הקבוצות נהנות השנה מהגנה מהטובות בליגה כשהן סופגות 104 נקודות למשחק, אבל שימו לב להבדל ההתקפי, בעוד אינדיאנה קולעת 106 נקודות למשחק, ומתבססת בעיקר על אולדיפו שקולע 23.3 נקודות למשחק, טורונטו קולעת 112 נקודות למשחק ונהנת מהתקפה מגוונת יותר.

אינדיאנה הרשימה בניצחון על הווריורס הפצועים, ניצחון שני על האלופה ב-5 המשחקים האחרונים ובסה"כ 4 נצחונות ב-5 האחרונים והפייסרס נהנים ממומנטום נהדר. בצד השני הרפטורס עצרו רצף של 2 הפסדים רצופים ו-3 ב-4 משחקים כשדומה שהם מורידים הילוך לקראת הפלייאוף, וניצחו את בוסטון הפצועה בקלילות.

זה יהיה המפגש הרביעי בין השתיים העונה. שלושת המשחקים הקודמים היו צמודים, הרפטורס ניצחו פעמיים בעוד הפייסרס הצליחו להשיג ניצחון אחד ואין שום סיבה להניח שהמשחק היום יהיה שונה.

טורונטו יכולה להשיג היום טרפקטה של הישגים – הבטחת המקום הראשון במזרח, שיא נצחונות ביתיים לעונה, ושיא נצחונות לעונה, הכסף שלי הוא על כך שהם יעשו את זה.

הימור: הרפטורס ב-7

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (41-37) – דאלאס מאבריקס (55-24) 2:00:

ההודעה שנוביצקי סיים את העונה חתמה עונה עצובה מאוד לדאלאס, אבל זה עוד כלום לעומת העונה שעוברת דטרויט. אחרי שעשתה את המהלך הגדול שלה והביאה את גריפין כולם ציפו שהפיסטונס יהיו בפלייאוף או לפחות יעמידו מאבק ראוי אבל זה לא קרה והריצה האחרונה שלהם של 7 נצחונות ב-10 משחקים היא עצם ההגדרה של מעט מדי מאוחר מדי.

הלילה ניתן לצפות שהם יוציאו את העצבים שלהם על דאלאס האומללה שהפסידה 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלה כולל לאורלנדו, וזה כבר באמת מעליב.

הימור: הפיסטונס ב-15

אורלנדו מג'יק (54-24) – שארלוט הורנטס (45-34) 2:00:

משחק דומה במהותו למשחק הקודם, בו קבוצה עם עונה מעליבה ומאזן מחפיר פוגשת קבוצה שציפתה לעשות את הפלייאוף או לפחות לאיים עליו ומסיימת את העונה בחוף הים הרבה הרבה לפני שהיא ציפתה לכך.

ההורנטס נשברו לגמרי והפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים כולל לשיקאגו, ואם הפסדת לבולס אתה באמת יכול להפסיד לכל אחד, המג'יק ניצחו את שני משחקיהם האחרונים ואני רואה אותם ממשיכים עם המומנטום בוודאי בבית.

הימור: המג'יק ב-10

וושינגטון וויזארדס (37-42) – אטלנטה הוקס (57-22) 2:00:

זה היה אמור להיות הרגע של וושינגטון. ג'ון וול חוזר עם 28 נקודות ומשחק גדול, פער דו ספרתי מבטיח ברבע הרביעי, אבל אז – קריסה, והפסד שמזכיר לוושינגטון מה גודלה הטבעי, עדיין אותה קבוצה שלא מצליחה לבנות קונטנדרית על הבסיס של וול את ביל.

משחק ביתי מול אטלנטה הוא בדיוק מה שהרופא רשם לוושינגטון אבל הוויזארדס צריכים להיזהר הם כבר הפסידו פעם אחת לקבוצה הזאת והפסד נוסף עלול לדרדר אותם למקום ה-8 במזרח, כאשר ניצחון יחזיר אותם למאבק על המקום ה-6, דומה שזה משחק לוויזארדס פשוט אסור להפסיד.

הימור: וושינגטון ב-15

בוסטון סלטיקס (25-53) – שיקאגו בולס (51-27) 2:30:

אחרי ההודעה שוברת הלב שקיירי לא יחזור העונה, בוסטון תצטרך למצוא דרך להתקדם בלעדיו ולנער שני הפסדים רצופים, כדי להגיע לפלייאוף עם מומנטום סביר ואין מקום נוח לעשות את זה מאשר משחק ביתי מול הבולס.

זה הרגע שבו שחקנים אחרים, שחקנים שהיו אמורים להיות משלימים לדואו של קיירי והייוורד להרים את רמתם, ההגנה של בוסטון נפלאה והיא נפלאה בכל הרכב, השאלה היא האם ההתקפה שלה מסוגלת ליצור מספיק כדי להרים אותה מעל היריבות העתידיות במזרח.

הימור: בוסטון ב-15

ניו יורק ניקס (51-27) – מיאמי היט (36-43) 2:30:

הניקס מגיעים לסיומה של עונה עצובה נוספת, וכל שנותר להם הוא לנסות לקלקל לקבוצות הפלייאוף כפי שעשו מול וושינגטון לפני שבועיים. מאז הניקס צברו 4 הפסדים רצופים, בעוד ההיט עם 4 נצחונות ב-5 המשחקי םהאחרונים שלהם.

כשהבעיות עם חאסאן ווייטסייד נראות כדועכות מעט לאחרונה ההיט מגיעים לישורת האחרונה עם סיכוי ממשי לסיים במקום שיאפשר להם לעבור סיבוב בפלייאוף, הרבה יותר ממה שמישהו ציפה כשהם יצאו לדרך, הלילה הם אמורים לעשות צעד נוסף לעבר המטרה.

הימור: מיאמי ב-8

ממפיס גריזליס (57-21) – סקרמנטו קינגס (54-25) 3:00:

שלל פציעות ובעיות לשתי קבוצות שעוברות עונה איומה, אבל בעוד הקריסה של סקרמנטו הייתה בהחלט צפויה ואף מכוונת, במקרה של ממפיס, רבים ציפו שהם יעשו עונה נוספת ראויה עם הקשיחות שהביאה אותם להיות הקבוצה שאף אחד לא רוצה לראות בפלייאוף.

שתי הקבוצות עם 3 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים וספק כמה מוטיבציה יש להן להשיג את ה-W הלילה, בהחלט משחק שאפשר לדלג עליו הלילה.

הימור: סקרמנטו ב-5

פיניקס סאנס (59-20) – ניו אורלינס פלקינס (34-44) 5:00:

פשוט לא ייאמן מה שקורה במאבקי הפלייאוף במערב. ב ין יוטה שבמקום ה-4 לדנבר שבמקום ה-9 2 משחקים בלבד, אכן כן, כל קבוצה מסין 6 הקבוצות הללו יכולות להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות או לעוף הביתה עוד לפני שהחגיגה מתחילה.

הלילה, הפלקינס יוצאים לפיניקס, האחרונה בליגה. הפלקינס עצרו רצף הפסדים שבהם הם הראו שהם בגדול לא מסוגלים להתמודד כרגע עם אף קבוצת פלייאוף רצינית, עם נצחון על ממפיס, הלילה כשהם פוגשים קבוצה ברמה דומה הם אמורים לעשות זאת שוב, אבל לא לתת לנו תשובות טובות לגבי המשך הדרך.

הימור: הפליקנס ב-15

לוס אנג'לס לייקרס (44-34) – מיניסוטה טימברוולבס (35-44) 5:30:

הוולבס הולכים ומסתבכים ועם הפורמה האחרונה מלמדת על משהו, הם הקבוצה ששווה להמר עליהם כזאת שתישאר בחוץ מבין המועמדות במערב. הפציעה של ג'ימי באטלר שברה אותם לגמרי, ההתקפה נראת רע מאוד (פחות מ-100 נקודות בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים), והלילה הם פוגשים קבוצה שנהנת לקלקל לקבוצות הפלייאוף, ועל אף שהמאזן שלה לא מחמיא היא לא עושה חיים קלים לאף אחד. באטלר אמור לחזור היום ובעוד זאת חדשה טובה להמשך לא בטוח שזאת חדשה טובה כבר להלילה כשמיניסוטה תצטרך להתרגל לסופרסטאר שלה מחדש.

הלייקרס שיקוו לעשות מהלך גדול בקיץ כדי לקחת את הסגל הצעיר והמוכשר שלה ולקחת אותו להתמודדות של ממש, גברה בהארכה על הספרס והנחיתה מכה קשה על סן אנטוניו, אם יש משחק שבו אפשר לצפות להפתעה הרי שזהו המשחק.

הימור: הלייקרס ב-3

לפוסט הזה יש 257 תגובות

  1. לא בטוח שכל הקבוצות בחבורה במזרח מאוד רוצות לנצח, המקום השישי לא נראה להיט כזה גדול, המקום השביעי יהיה ממש מתנה לכל אחת מהן.ממש מקווה שפילי תנצח היום למרות שאני לא הכי אופטימי.

  2. פילי קאבס מעניין, הם מבק טו בק ופילי ללא אמביד, לדעתי יהיה צמוד ובסוף הקינג ינצח, קאבס ב-7.

    לברון לא מפחד מ-וול, די לומר את זה, הוא מת לקבל את וול ומתפלל בכל יום לשחק נגד וושינגטון יותר מאינדיאנה.

    בוסטון הפצועה תגמור את וושינגטון גם, אין שום סיכוי לוושינגטון לעשות כלום ועפים סיבוב ראשון.

    לפילי אני פחות רוצה את מיאמי, הם נגרים אבל קשוחים ומאומנים ואני פחות מעדיף אותם למרות שלדעתי ננצח אותם.

    מיני תנצח הלילה את הלייקרס ב-5.

    אנתוני דיויס יתן 40+ מול הסאנס וינצח מעל 15.

    הקינגס ינצחו את ממפיס ב 10

    מיאמי תנצח את הניקס ב 10

    בוסטון תנצח את הבולס ב 5

    ווש ינצחו ב-3 את הניצים

  3. פילי-קאבס במאבק הישיר על המקום ה-3 במזרח.
    מינסוטה במשחק מוקש מול הלייקרס הצעירה והרעננה שאסור להם לשמוט. ממפיס מול הקינגס בקרב טנקינג לפנתיאון.

  4. פריוויו מצויין
    פילי – קאבס משחק עם השלכות גדולות מאוד
    קליבלנד במקום 4 זה אומר שטורנטו בבעיה גדולה מאוד
    המקום ה 3 הוא בונוס בדמות סדרה מול בוסטון נטולת קיירי
    אם פילי תנצח יכול להיות שזה יהיה גמר המזרח

  5. לא נראה לי שללברון איכפת את מי לפגוש בין כל קבוצות הדרג השני במזרח.
    הבנאדם אלוף המזרח כבר כ"כ הרבה שנים, אני מתאר שיש לו מטרה אחת מרכזית וזה זכייה באליפות.
    בשביל זה ברור שצריך לעבור קבוצות בינוניות כמו וושינגטון, מיאמי, אינדיאנה, וכדומה ללא ספק.
    לגבי פילדלפיה למרות הריצה המעולה לאחרונה, נדמה לי שהיא עדיין לא שם לקרוא תיגר על שלטון המלך במזרח.
    הם צריכים עוד בריאות ולוות קצת מפחי נפש ולהתחשל בפלייאוף לפני שיוכלו להיחשב קונטנדרים (אלא אם יקרה משהו מאוד הגיוני לשני הצדדים ולברון ינחת שם במהלך הקיץ הקרוב).

  6. תודה דור על הסיקור,
    לברון העביר הילוך לקראת סיום הליגה.
    במצב הזה פילי ללא אמביד היא אנדרדוג וזו תיהיה הפתעה גדולה אם יצליחו לנצח את הקאבס.
    בכלל המשחק הזה הוא באווירת פלייאוף ולפילי הצעירה עם כל הכבוד יש נחיתות מול אלופת המזרח בשלוש שנים האחרונות .

    מחזיק אצבעות לליקרס כי אולי פספוס הפלייאוף יגרום להפסקת המחדל של טיבודו במיניאפוליס – הקבוצה הזו פשוט קבוצה לחוצה ועצובה – בבואה של המאמן שלה וחבל……..

    1. העביר הילוך זה אנדר סטייטמנט.
      מאז הטרייד דדליין יש ללברון 29.5 נק', 10 רב' 10 אס', 58% אפקטיבי.
      למרות שלברון שיחק רק ב-9 מ-26 משחקים, המאזן של הקאבס באותה תקופה הוא 18 ניצחונות, 8 הפסדים.

      חשוב לא פחות מהסטטיסטיקה של לברון –
      מאז הטרייד דדליין, נתון האחוזים מה-3 של קלעי הקאבס המובילים:
      לאב: 2.6 שלשות ב-45.1%
      קורבר: 2.2 שלשות ב-46.8%
      קלרקסון: 1.6 שלשות ב-39.2%
      ג'יי אר: 1.5 שלשות ב-41.1%
      הוד: 1.3 שלשות ב-35.2%
      היל: 1.2 שלשות ב-35.1%
      קלדרון: 1 שלשות ב-51.5%
      אוסמן: 1 שלשות ב-44.1%

      ביחד, הקאבס במקום ה-4 בליגה באחוזים מ-3 באותה תקופה עם 38.6%

      באותה תקופה הקאבס במקום השלישי באופנסיב רייטינג (0.5 נק' מטורונטו שבמקום הראשון),
      ובמקום השני באחוז אפקטיבי (0.1% מגולדן סטייט שבמקום הראשון).

  7. אחלה פריוויו דור ! נקווה שתהיה באמת מסיבה היום ויהיו משחקים טובים , מקווה גם שמיני לא תיכנס לפלייאוף .

    1. יאללה תבוא. רק שלא תעשה לי מומי. הרים לי טלפון אמר לי אני באוסטרליה שאלתי אותו איפה . הוא אמר בקינגקרוס….

  8. תודה על הפריוויו!

    יש לי תחושה שהוולבס ינצחו את הלייקרס, אבל באטלר ייקח על עצמו יותר מדיי וייפצע שוב..
    תסריט דיי מעפן ואפילו סדיסטי, אני יודע, אבל זה לא משהו שלא יכול לקרות בקבוצות של טיבודו..

  9. אחלה פריוויו דור.
    משחק חשוב יותר לפילי, שלדעתי לא תעבור את טורונטו בסדרה אם תגיע לחצי מהמקום הרביעי.
    לעומת זאת, את בוסטון היא יכולה לעבור.

    קליבלנד מצדה תעבור את כולן…

  10. ראיתי אתמול את מילווקי מפסידים לברוקלין, שזה בערך הכי נמוך שקבוצת פלייאוף יכולה לעשות (ועוד כזו של המזרח), וזה לא נראה כאילו הם מנסים להפסיד כדי להימנע מלברון.

    כבודו של הטנקינג של קבוצות כמו אטלנטה או פניקס בכבודו מונח. ועדיין, לא סביר להאמין שג'ון וול יחטיא בכוונה או לא יסגור את השחקן שלו כדי לקבל הגרלה יותר נוחה, במיוחד שוושינגטון/מיאמי/מילווקי הם לא חומר ליותר מסיבוב ראשון (נניח, עם כל הפציעות של בוסטון, אבל אז זה יגמר ב 4-1 בסיבוב הבא).

    קבוצות נ.ב.א שמנסות לנצח (ר' את החוזים המופרכים שמיאמי נתנה לשחקנים לא משהו בכלל) לא יפסידו בישורת האחרונה כדי לקבל הגרלה יותר טובה. הם לא יהיו מרוצים מלקבל את לברון בסיבוב הראשון, אבל הן לא מכבי ת"א, הן לא יתחילו דו קרב החטאות כדי לקבל הגרלה נוחה יותר.

    זו דעתי, בכל אופן. זה, ושיוסטון תהיה אלופה (אגב, זה ההימור הכי פופלארי. מן הסתם כי היחס אטרקטיבי, או לפחות היה אטרקטיבי)

  11. שימו לב לג'וש ג'קסון מפניקס 10 משחקים אחרונים , 22 נק 5.5 ריב 3 אס ו1.8 חט , אמרתי לפי דעתי הכשרון הבכיר בדרפט , פיניש של העונה הוא לגמרי מראה את זה , לפיניקס יש בסיס מצויין בוקר +ג'קסון ,נכסים לא רעים כמו וורן חוזים נגמרים של צ'נדלר ודודלי ,בחירה טופ 3 השנה , מאמן טוב וניהול נכוןן יכולים להגיע רחוק מאוד תוך שנתיים

  12. Casspi (ankle) underwent an MRI that revealed a bone bruise and he is considered day-to-day, Chris Haynes of ESPN reports.

    The bone bruise is reportedly hindering Casspi's ability to run and jump, so his status heading into Saturday's game against the Pelicans is murky at best. Casspi has been out for close to three weeks, and considering the Warriors' injury issues up and down the roster, their depth could be thin for the rest of the regular season. Look for full confirmation on Casspi's status as tipoff approaches Saturday.

    (https://www.cbssports.com/fantasy/basketball/news/warriors-omri-casspi-day-to-day-with-bone-bruise/)

  13. בקצב הזה הם יצטרכו להעביר את פולץ בטרייד. הוא לא יכול להיות מחליף. אולי איזשהו דיל עם ס"א על קוואי

  14. מרקל פולץ מראה פוטנציאל לא רע עד עכשיו במשחק. נותר בהחלט לצפות לעונה הבאה שיתחיל בהכנה ויגיע עוד יותר מוכן

  15. גם הגנה רעועה אצל הקאבס אבל בגדול תצוגת התפה מרהיבה מהסיקרס …
    כל מטאטא יורה ..
    בן סימונס רוקד על המגרש וצמד הצלפים רדיק ובלינלי כל הזמן מתפנים לקליעות ומוצאים אותם כי יש מוסרים טובים מאוד בקבוצה הזאת כמו סימונס סאריץ או פולץ שממשחק חמשחק משתפר ומראה ניצוצות מעוררות תיאבון..
    לברון נראה מאוד עייף מהבאק טו באק

    1. כל מטאטא יורה זה בערך הביטוי הכי לא נכון להשתמש בו. כל מה שבלינלי, רדיק ואילאסובה קולעים זה הזריקות הרגילות שלהם

  16. בוסטון יכולה לנשק לשלום את חלום האליפות שלה, הפרוסס הולך להשמיד את הליגה, ויש להם עוד בחירת דראפט גבוהה ועוד שחקן מקסימום שאפשר להביא

  17. ההבדל בין המחצית הראשונה לרבע השלישי מדהים.
    מזכיר משחק מחשב שבו השחקן המפסיד מחליט להחליף קבוצות באמצע המשחק, ואז הכל מתהפך.

  18. סמיילי – מחר יש לנו משחק נגד בוקס היל בליגה בטניס. אני אביא כמה בקוקיי מיים משם. שהילדים ישתו את מה שבן סימונס שתה בתור ילד (:

    1. לברון וסימונס אומנם נותנים היום משחק אדיר, אבל אני ממש לא בטוח שזה מה שפילי צריכה.
      על פניו להוסיף את השחקן הדומיננטי ביותר בעשור לקבוצה שנראית כקבוצת העתיד של הליגה נשמע כמו משהו מפלצתי, אבל יש כמה נקודות בעייתיות שצריך לחשוב עליהן:
      1) מי ייקח את הכדור- כרגע בפילי יש את סימונס שנראה כמו לברון הבא, ואת פולץ שממשחק למשחק נראה מבטיח יותר ויותר. שניהם ולברון צריכים את הכדור ביד על מנת לתת תפוקה מלאה. לצרף את לברון רק יסבך אותם עוד יותר, ויפגע בהתףתחות של פולץ.
      2) היררכיה ואווירה- לברון יבוא לכמה עונות כדי לאסוף עוד כמה אליפויות, אבל זה יכול ממש לערער את הקבוצה, שלפי דעתי צריך לבנות סביב סימונס, ולערער את חדר ההלבשה. אסתייג ואומר שסימונס יכול ללמוד ממנו הרבה אם יהיו חברים לקבוצה במשך עונה או שתיים.
      3) קליעה וצוות משלים- במקום להביא את לברון בחוזה שקרוב למקס לכל הפחות, הייתי משקיע את הכסף בלבנות צוות משלים וספסל עמוק סביב הגרעין של אמביד סימונס ופולץ שיורכב מקלעים כמו בלינלי ורדיק (שראינו כמה הם חשובים היום, ובכלל עם שחקנים כמו סימונס ופולץ שצריכים לשפר את הקליעה), ובצוות משלים טוב לפלייאוף.

  19. ראיית המשחק של סימונס יוצאת דופן (כמו גם הנכונות שלו לוותר על זריקה ולמסור). כל מה שההתקפה של פילי צריכה זה להישאר בתנועה כל הזמן והוא כבר ימצא את השחקן הפנוי

    1. אומנם זה לא נראה בסטטיסטיקה אבל קובינגטון עושה עבודה טובה יחד עם סימונס, הבעיה שפילי עושים חילוף מהר מדי ומזמינים מיס מאצ

  20. הבעיה היום של פילי שהם לא מקבלים התקפה מסאריץ'.

    הייתי גם שמח לראות דקות של סימונס עם פולץ, למרות שבמשחק כזה הדבר בעייתי

  21. לברון נותן משחק אדיר לילה שני ברציפות, בעונה אינטנסיבית מאוד עבורו.
    מקווה שלא ייפצע או יבוא גמור לפלייאוף, כי יש כבר מספיק שלקנים נעדרים.

    1. החוק המטופש הזה שאפשר להוציא את החוץ לשני המצדדים או יתרון אדיר להתקפה, זה הופך את האפשרות לחטיפה שלכמעט בלתי אפשרית

  22. כדור של הסיקסרס , השופטים נותנים יתרון לקליבלנד ושורקים עבירה (אם לא היו שורקים עבירה הסיקסרס היו יכולים לקלוע סל קל או סביר יותר לבזבז את מה שנשאר מהשעון)
    אחרי זה כדור של קליבלנד שמוציאים כדור ללברון ומיד קובינגטון עושה עליו עבירה , השופטים הפעם מחכים שגיימס יזרוק ואז שורקים עבירה ל3 זריקות

    1. פעם אחת נתנו השופטים נתנו יתרון להגנה , בפעם השניה נתנו יתרון להתקפה.
      בשתי הפעמים נתנו יתרון לקליבלנד ואיפשרו להם להגיע למצב של שיוויון עם הזריקות של לברון

    2. זה חלק מהמשחק אין מה לעשות. לא בוכים אלא מנצחים גםמאת סה זה המנטליות. פילי עשו שטויות בסוף והדבר היחיד שהם לא מצליחים שנים זה אפילו להאט את לברון. יש עבודה לצוות האימון. קובינגטון כל משחק משמש סמרטוט. אני חוזר ואומר רק דאבל טים. מוכן דגינאר ולאב וגרין ינצחו לאורך כל המשחק במאנימטיים רק דאבל טים חכם ואגריסיבי

  23. איזה משחק נהדר!!!
    פילי כמעט זרקו את זה לפח עם מחצית שניה לא טובה (במיוחד לא רבע שלישי), והחלטות תמוהות בשתי דקות האחרונות.

    סימונס מול לברון – איזה דו קרב!!! שניהם בטריפל דאבל. לברון פשוט העלה הילוך בחצי השני לרמה שהוא בלתי עציר (מזל של פילי שאוסמן החטיא שתי שלשות לבד).

  24. קובינגטון הזה פח היחיד שאני חושש ממנו בפלייאוף אין לו את המנטליות הנדרשת לקבוצה הזאת כל העונה אנימאומר את זה. מי צחק שדאבל טים לא עובד על לברון 4 התקפות בסוף כולם נגמרו בהחטאות היו דאבל טים חכמים. תנו לאחרים לנצח. צריך לתכנן קצת שמירה יותר טובה על לברון יש עבודה לצוות האימון ואפשר לקחת את המזרח למרות שלא מאמיןנשסה יקרה אבל מותר לקוות

    1. אל מה אתה מדבר? הוא שומר נהדר ועשה עבודה טובה על לברון כאשר לא היה חילוף.
      הוא "גלו גאי" שנותן גם אחלה קליעה. קובינגטון נכס לפילי, במיוחד בתור אחד שהגיע משום מקום ולא נבחר בדראפט

      1. פח הוא לא שם מנטלית הוא בדיוק מסוג השחקנים שלעולם לא ישחילו את השלשה החשובה שיהיה לבד ויעשה שטויות כמו שעשה היום. לא שם מנטלית וכל משחק חוטף מלברון 40 נק. לא חושב שיש שומר בליגה דחטף יותר נקודות מלברון מאשר ממנו כל משחק 40 נק לפחות. זה לא שחקן של תארים. לברון יודע את מי להחליף בפילי 🙂

        1. אם לברון עובר לפילדלפיה אדם סילבר צריך להתערב, זה כבר יהיה מוגזם אחרי הפרוסס של הינקי שכבר נותן לקבוצה הזו פור ענק

        2. שמע אחי… כנראה אנחנו מסתכלים על המשחק שונה.
          אני ממש לא מסכים עם הדעה שלך לגבי קובינגטון. נכון שהוא לא שחקן עילית, אבל הוא לבטח אחד השחקנים החשובים בפילי (הגנתית, התקפית)

          לגבי לברון, אתה לא עוצר אותו, אתה רק יכול להפריע לו ובמחצית הראשונה קובינגטון היה נהדר עליו. ברגע שפילי החליטו לעשות חילופים אוטומטיים ובמתפרצות שלא יורדים מסודר לברון העביר הילוך.

    2. בפעם הבאה אוסמן או מי שיהיה במקומו (היל, הוד לא שיחקו) לא יחטיא שלשות כאלה פתוחות, על מה אתה מדבר, הוא החטיא 2 חופשיות לגמרי
      לא הולך דאבל טים על לברון

          1. חופשי. ג'ונסון פספס 8 נקודות בטוחות של ליי אפ רק במחצית השנייה שאמביד היה מכניס.

            אגב ראיתה את אמביד? עשו עליו זום אין ועין שמאל שלו עם פלטת העיין נראית נפוחים לאללה. לא נראה לי שבשבועיים זה נעלם.

    3. אם שחקני הקאבס ימשיכו לקלוע 40% מהשלוש (שזה מה שעושים הקלעים מאז האולסטאר),
      הם ישמחו לדאבל טים כזה.
      להזכיר שבמשחק אתמול, הוייזרדס ניסו כמה פעמים להביא שמירה כפולה על לברון בפוסט, וזכו מידית לשלשות על הראש, כאלו שגרמו להם לחשב מסלול מחדש.

      אני לא אומר שלא צריך "לתבל" את משחק ההגנה בשמירה כפולה, או לחץ, מפעם לפעם, בשביל לו לתת ליריבה "לשייט", אבל מה שאתה כותב, פשוט לא עובד.

      1. גיא לא משנה איך תעוות את זה שורה תחתונה 4 התקפות אחרונות הגיע דאבל טים והקאבס לא קלעו. עובדה דאבל טים עבד וניצח לפילי את המשחק. שום סטטיסטיקה לא תעזור לך.

        1. בטוח לגבי 4 התקפות בלי סל ?
          אני 3 התקפות שמתוכן אוסמן החטיא 2 זריקות חופשיות לחלוטין ואחת שסמית הכניס

        2. אתה רציני?
          הקביעה ש-"זה עובד" על סמך משחק בודד?

          היה דאבל טים שהוביל לזריקות פנויות לחלוטין של הקאבס.
          זריקה שכזו –
          כמו זריקת מטבע. 50/50
          הלילה זה לא נכנס.
          אבל כל קבוצה שהיא חותמת שיתנו לה כמה שיותר כאלו, בגלל שבסדרה, ים של זריקות פנויות מהשלוש מובילות לתבוסות.

          1. גם בפלייאוף זה יעבוד אתה תראה אם יהיה דכל למישהו לעשות את זה אני בעיקר מדבר על הראפטורס שלך. כל קבוצה רוצה זריקה כזאת? גם אני רוצה זריקה כזאת בתור המאמן שמנגד שאוסמן הוד וגרין יזרקו כל יום כל הזמן לא יהיה יותר שמח ממני אם זה מה שיהיה בסידרה מול פילי

          2. למעשה, גם הלילה זה לא עבד. 2 החטאות עונשין של הקאבס היו ההבדל. אחת של אוסמן, השנייה של לברון.

            בכלל, לתת את הקרדיט להגנה במשחק בו פילי ספגו 130 נק', ואיבדו יתרון של 23 נק' במחצית, זה…
            …איך כתבת מקודם?
            עיוות.

            לא שאני מזלזל בסיקסרס. סימונס היה הלילה מדהים.

  25. 2 משחקים הכי טובים של השנה ובשניהם הייתה שותפה פילי.
    הראשון מול התאנדר עם הטריפל אובר-טיים והשני הלילה

      1. תן לי נגר כזה… אני כבר אלמד אותו לקלוע (או לחילופין אקיף אותו בקלעים שיפתחו לו את הצבע).
        היכולת שלו לעבור שחקן היא נהדרת.

  26. אחלה דוגמא קיבלנו פה ללמה לא עושים בנ.ב.א פאול אירופאי ביתרון 3 התקפה אחרונה (העבירה של סימונס על לברון). די בקלות קליבלנד הגיעו למצב יותר טוב

  27. המשחק הזה הוריד לי 5 שנים מהחיים
    זה הבעיה של המאמן של פילי , הוא תקוע בשטאנץ שלו ושם דבר לא משנה.
    החילופים האוטומטיים שלו נתנו ללברון 25 נקודות של דאנקים ולייאפס על רדיק ובלינלי.
    מזל ש 2 דקות לסוף יצא לו הראש מהתחת והוא עשה דאבל טימס על לברון שהובילו להחטאות של אחרים.

    המאמן הדפוק הזה ואמיר ג'ונסון שהחטיא 8 נקודות חופשי לגמרי מתחת לסל עשו את זה צמוד

    1. פילי צריכים מאמן הגנה על לברון. אם יצליחו להגביל אותו ולהוביל את הכדור לשחקנים אחרים וניהול מדחק טוב יותר אפדר להיות מלכי המזרח. הפוטנציאל קיים אבל צריך להגיע לשיאו. בלינלי ואיליאסובה איזה החתמות יאללה ידעתי שיעזרו ויהיו טובים אבל לא שיערתי שעד כדי כך. פאקן רוקי בלבואה לא בהכרה מאז שהגיע אלינו יש לנו 4 וויט בויס עם ידיות בייבי. מיסטר טי קיבל בראש היום אבל יבוא יותר חזק סטייל דראגו לפלייאוף

    2. תשמע – מול לברון ביכולת כזו אין מה לעשות. רק לקלוע יותר נקודות ממה שאתה מקבל וזה בדיוק מה שהם עשו.

      וגם לברון מתעייף מתישהוא וראו את זה ב-2 דקות האחרונות.

  28. הסלטיקס כבר עם ניצחון אחד יותר משנה שעברה ואת זה השיגו בין היתר עם המחליפים של המחליפים ושוטר שהוחתם מהליגה הסינית. בלי קיירי, הורפורד, טייטום סמארט תייס וכמובן הייווארד.
    שחקן המשחק גרג מונרועם טריפל ראשון בבוסטון. יש פה סנטר אמיתי יותר מראוי שמזכיר את המפלצת מדטרוייט. אז כן הוא מוגבל ודיי איטי ובכל זאת טריפל…. שתי חטיפות וחסימה ב 27 דקותתתת לא מקבלים מסנטר מחליף. מה ביינסההגנתי עשה ב 17 דקות? הרבה פחות.

  29. 32 נקודות לבראון לדעתי שיא אישי. הסופמור הזה וטייטום הם העתיד של בוסטון, אולי עם רוזייר. שחקנים של 20 נקודות פלוס למשחק.

  30. סימונס סגר את סיפור ה-ROY ולברון צריך לסגור את סיפור ה-MVP
    יש לו מספרים יותר טובים מהארדן, שיחק כל העונה ו-10 משחקים יותר, השיקול היחיד "לטובת" הארדן זה מאזן הקבוצה שלו אבל הפרס הוא על השחקן הכי יעיל ולא תואר קבוצתי –
    מאזן ההצלחה של יוסטון עם פול בלי הארדן, זהה למאזן עם הארדן בלי פול (66/65%). אומר הכל

  31. משחק מטורף.
    חיסרון של אמביד מצד אחד והיל (+קלדרון) + B2B מצד שני די מתקזזים.
    יכולה להיות אחלה סדרת פלייאוף. בשביל זה פילי יהיו חייבים לנצח את מילווקי ולשמור על המקום השלישי.

      1. לברון ישחק עוד יותר מ 5 עונות. אם מאנו כבר בן 40 גם לברון יכול להמשיך לשחק וכשיסיים יהיה המשתכר הגבוה ביותר איי פעם מכדורסל. בעצם הוא כבר שם עם חוזי הפרסום שלו.

  32. לגבי ה-MVP. לדעתי, כפי שכתבתי בעבר, צריך להיות מדובר על מכפלה אריתמטית של הערך שהביא השחקן לעונה והישגי הקבוצה.
    גם אם לברון הביא יותר מהארדן, זה לא מחפה על ההבדלים בהישגי הקבוצות. לפיכך, בספר שלי, הארדן הוא ה-MVP.

  33. כמות הכישרון בטימברוולבס שוות ערך לחוסר היציבות שלהם.
    כמה כישרון ופשוט לתפוס את הראש איך הם משחקים לפעמים

  34. המפסידה העיקרית של הערב במזרח היא אינדיאנה.. אם היא חלמה על לנצל את ההיעדרות של אמביד ולעקוץ את הסיבוב הראשון, עכשיו היא כנראה תקבל טאטוא מלברון.

    הטאנקינג למקום השביעי (אם קיים באמת) מסוכן מדי לדעתי.. וושינגטון אחרי ההפסד היום במקום ה-8, אופציה די סבירה שתישאר שם בסוף העונה.

    המערב משוגע. סוף כל לילה אני מסתכל על הטבלה, מנסה לנתח סיכויים ודירוגים, וכל פעם מחדש המסקנה היא שאין לי מושג מה יהיה. אין סידור של מקומות 4-9 שיפתיע אותי, כשנשארו 2-3 משחקים לכל קבוצה.

  35. רק עוד דבר אחד שקשור במרכוס מוריס.
    אמנם קלע בחסד ולפחות העונה הוא מחוייב לסלטיקס ועושה כמייטב יכולתו. ופה בא אבל גדול, הבחור הוא חמום מח אמיתי נוסח דימארכוס קאזינס כך שהצוות בראשות סטיבנס והשחקנים צריכים לטפל בבעייה לפני שיהיה מאוחר מדיי. ההתנהגות שלו פוגעת בקבוצה. בעיקר הטכניות האלה שנובעת מאגרסיביות יתר בכל מה שקשור לתגובה לפרובוקציות. זה משחק שני ברציפות שהשופטים מעיפים אותו. הפעם עם בובי פורטיס משיקאגו. זה מחייב טיפול ורצוי שעה קודם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט