פריוויו יום שלישי / יונתן שגב

מאזן ההימורים: 50-65 – 56% הצלחה.

הלילה מתקיימים שמונה משחקים, שלא כולם כבר מותחים מאוד, אך כמה מהם גם יכולים לקבוע גורלות.

משחקי היום:

2:00 וושינגטון – סאן אנטוניו

2:30 טורונטו – דנבר

3:00 מיאמי – קליבלנד

3:00 יוסטון – שיקגו

3:00 ניו אורלינס – פורטלנד

5:00 סקרמנטו – דאלאס

5:30 גולדן סטייט – אינדיאנה

5:30 קליפרס – מילווקי

 

2:00 וושינגטון וויזארדס (33-40) – סאן אנטוניו ספרס (31-43)

שתי הקבוצות ממוקמות במקום השישי בקופנפרנס שלהן, כשיהיה די הגיוני לחשוב שהן תישארנה שם – בעיקר במקרה של הוויזארדס. עם זאת, אף אחד לא ירים גבה  אם הן ישנו את מיקומן, וס"א עדיין יכולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף, אפילו שהסיכויים לכך נמוכים.

עם זאת, חשוב להבהיר שיש הבדל בין המקום השישי במזרח למקום השישי במערב. במערב, המקום השישי ייפגש לסדרת פלייאוף עם פורטלנד, מובילת גוש "3-10" – שאומנם נראה שהיא הבדילה עצמה מין שאר הקבוצות, אך בהחלט נראה שהסיכויים לקחת מולה סדרה הם די גבוהים. במזרח, לעומת זאת, כרגע מסתמן שהמקום השישי יוביל לסדרה עם קליבלנד, שבעבורי, ובעבור הרבה אחרים, עדיין נחשבת לקבוצת הפלייאוף המסוכנת במזרח.

כשכל זה כנראה כבר ידוע להם מראש, באים גרג פופוביץ' וסקוט ברוקס לקרב ראש בראש. ס"א אמנם שמטה משחק מול מילווקי לפני יומיים, אך זה קרה רק לאחר 6 ניצחונות רצופים של הטקסנים, שעדיין יכולים – תאורטית – להמשיך את רצף ה-50 ניצחונות בעונה של המועדון.

בצד השני, הוויזארדס נראים פחות טוב, והפסידו את שלושת משחקיהם האחרונים. אחד מהפסדיהם, דרך אגב, היה מול ס"א לפני כשבוע. ההבדל היחיד היה שזה התרחש במערב, כשהערב הספרס הם אלה שמתארחים.

שתי הקבוצות – שכבר כנראה הבנתם שיש דמיון ביניהן – חסרות את השחקן הנחשב ביותר שלהן – ג'ון וול וקוואי לאונרד – שמחלימים מפציעות. סיכויים נמוכים, אבל וול אולי יעלה על הפארקט הערב.

מאוד צמוד. מאוד קשה לקבוע. אני אלך על ס"א. 

 

3:00 טורונטו ראפטורס (20-54) – דנבר נאגטס (34-40)

טורונטו מזכירים לי את הילד הזה שתמיד דוחה את שיעורי הבית לשניה האחרונה, עד שפעם אחת הוא החליט לעשות אותם מוקדם. עכשיו היא סיימה את שיעורי הבית שלה, והיא לא מבינה מה לעשות עכשיו. איך אפשר בלי הלחץ הזה והתחושה הזאת שיש עוד משהו שצריך לעשות.

עם זאת, חייבים לציין שהראפטורס עדיין יכולים לאבד את המקום ה-1, כשעוד כמה ימים יש להם משחק מול בוסטון בחוץ – אם הם יינצחו אותו הם יבטיחו כמעט באופן רשמי את הפסגה ואם הם יפסידו אותו זה כבר יהפוך למעניין. אולי נשארו עוד כמה מטלות שעדיין צריך לעשות….

בצד השני, הנאגטס כנראה לא יספיקו להכין את עבודת הפסח בזמן, והמורה תשאיר אותם מחוץ לפלייאוף. הם נמצאים אומנם רק במרחק של שני ניצחונות והפסד, אך עם לוח משחקים שכולל רק קבוצות פלייאוף/קבוצות שמתחרות על הפלייאוף, הם יצטרכו לקוות למעידה של אחת הקבוצות שלפניהן. פרט למשחק הזה, יש להם עוד משחק אחד בלבד במסע משחקי החוץ המתיש שעברו, ואז הם חוזרים הביתה, שם, כידוע, הם טובים בהרבה.

אם זה היה בדנבר, אולי הייתי מהמר על הנאגטס, אך בקנדה – קשה לי להאמין. טורונטו. 

 

3:00 מיאמי היט (35-39) – קליבלנד קאבלירס (29-44)

תמיד כשמיאמי מארחים את לברון, מדובר באירוע מיוחד. תמיד כשוויד – בספק – ולברון נפגשים גם זה אירוע מיוחד. בנוסף לכך, לברון נראה לאחרונה טוב מאוד – בלשון המעטה – וקליבלנד מגיעה עם 5 ניצ' רצופים. רציתי להגיד עכשיו שלמרות כל הדברים הללו, לא יהיה הרבה מתח, אבל אני משנה את דעתי.

רוב ככל ניצחונותיהם של הקאבס ברצף הזה, הגיעו מול קבוצות שמזמן כבר ויתרו על התקווה לשנה זו, או שאין להם יותר מידי על מה לשחק. בנוסף, ההיט הראו לאחרונה הרבה אופי, עם כמה ניצחונות מרשימים וצמודים.

אני עדיין חושב שהקאבס תנצח, אבל בהחלט משחק מצוין שיהיה מותח ויספק רמת כדורסל טובה מאוד. מומלץ.

קליבלנד, עם עוד תצוגה (אולי טריפל דאבל) של לברון. 

 

3:00 יוסטון רוקטס (14-60) – שיקגו בולס (49-24)

 

 

איזה כיף להיות יוסטון רוקטס בימים האלה. עם הבטחה כמעט ודאית – למעשה ודאית – של המקום הראשון בליגה, MVP כמעט ודאי לג'יימס הארדן והמון זמן ביחס לקבוצות האחרות בכדי להתכונן לפלייאוף, הדברים לא יכולים להיראות טוב יותר בעבור "הזקנים". רצפי הניצחונות שלהם מסתערים עד ללא נודע, כשלהמר נגדם זה מעשה נועז על גבול המטופש.

איזה באסה להיות יוסטון רוקטס בפלייאוף. עם שיטה מבוססת שלשות שאין וודאות עליה בפלייאוף, קבוצות מנוסות בהרבה ממנה שמחכות בפינה ושני סופרסטארים עם קופים ענקיים על הגב, הרוקטס יאלצו להוכיח שהם יכולים להביא את העונה הרגילה המצוינת לפלייאוף עצמו. לטעמי, כל הישג שלא יהיה אליפות, יחשב לאכזבה בעבור הרוקטס. בנוסף לכך, כריס פול כבר בן 33 כמעט, הצוות המסייע אף הוא לא מורכב מילדים רכים וגם ג'יימס הארדן לא נהיה צעיר משנה לשנה וכבר מגיע – פחות או יותר – לפיק הגופני שלו. בקיצור – זו צריכה להיות השנה של הרוקטס.

לבולס, לעומת זאת, יש הרבה זמן. המון זמן. זה פחות או יותר הדבר היחיד שיש לה. עם רשימת פצועים עצומה, ורצף של 5 הפסדים רצופים (זה היה יכול להיות 7, אבל הקבוצה לא הצליחה להפסיד לממפיס), נראה שהשוורים החליטו לקפוץ על רכבת הלוטרי. כרגע, הסיכויים לבחירה גבוהה הם קטנים, אך זה מה שקרה גם בעבר לבולס, והם יצאו מכך עם בחירה ראשונה – שהביאה להם הרבה אקשן.

הארדן וקפלה ינוחו.

 

נראה לי שגם אם הרוקטס ינסו הם לא יצליחו להפסיד את המשחק. גם כשהארדן נח. יוסטון ב-18. 

 

3:00 ניו אורלינס פליקאנס (31-43) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-45)

משחק נהדר, שאני בטוח שכולנו היינו מסכימים שהיינו שמחים לראות סדרת פלייאוף שלו. מצד אחד הגבה – שממשיך להציג יכולת נהדרת – מצויד בצמד גארדים המנהלים את המשחק מצוין, ובצד השני דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, שרבים יחשיבו לקו האחורי הטוב בליגה (בטח השנה).

יש הבדלים בסגנונות המשחק של הקבוצות, באופן מעט מפתיע; הפליקאנס משחקים מאוד מהר, ומתבססים הרבה על התקפות מעבר ומנסים לתפוס את היריב לא מוכן. פיק אנד רול אחד של הגארדים עם אנטוני דיוויס, ויוצאת זריקה. בבלייזרס, למרות צמד הגארדים הזריזים, מעדיפים לכדרר ולהעביר הרבה יותר מסירות בהתקפה.

שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב בסך הכל, כשלפורטלנד אומנם נקטע רצף הניצחונות הבלתי נגמר שלה, אך היא עדיין נראית נהדר. בצד השני, הפליקאנס ניצחו 5 משחקים ברציפות (כולל באק-טו-באק-טו-באק!) עד שהפסידו לאחת הקבוצות מהמשחק למעלה – אתן לכם לנחש למי מהן.

יהיה מעניין, ואפילו שהפליקאנס צריכים יותר את הניצחון, אלך על הבלייזרס, שנמצאים בכושר עדיף. 

 

5:00 סקרמנטו קינגס (50-24) – דאלאס מאבריקס (51-22)

משחק מאוד עצוב. אין מה להרחיב במילים עליו.

הקינגס בכושר עדיף לכן אתן להם את הניצחון. 

 

5:30 גולדן סטייט ווריורס (19-54) – אינדיאנה פייסרס (31-43)

הווריורס נראים שבורים. לגמרי. לא מנטלית, אלא פיזית. אולי זו מנוחה לפלייאוף – אין להם מה להשיג עוד העונה – ואולי באמת חוסר מזל מבחינת פציעות, אך פרצופי הכוכבים המוכרים לנו אינם נמצאים על הפארקט באופן רציף כבר שבועיים לפחות. הבולט מביניהם הוא כמובן קארי, שנפצע, חזר ונפצע שוב – והוא צפוי לפספס את הסיבוב הראשון של הפלייאוף. בכלל, הווריורס נראים פחות חדים ורעבים מבשנים הקודמות, ונראה כאילו חלק מהברק נעלם מהקבוצה. לסטיב קר נדרשת הרבה עבודה בלגרום לווריורס להעלות רמה כשזה באמת משנה.

בצד השני, מגיעה אינדיאנה, שנראה שהיא ראויה לתואר "הפתעת העונה". כשמרבית התחזיות צפו שהפייסרס יסיימו מחוץ לפלייאוף, כרגע נראה שהם לא רק יגיעו לפלייאוף, אלא יחזיקו ביתרון ביתיות, והם אף מאיימים על הקאבס שנמצאים במקום השלישי.

ויקטור אולדיפו, הבחירה השנייה של דראפט 2013, מראה סוף סוף למה הגיע כל כך גבוה בדראפט, כשהוא הופך משחקן חמישייה לגיטימי לסופרסטאר של ממש. 23 נק' ב-47% מהשדה והובלת הליגה בחטיפות (2.3) אלו חלק ממספריו של הגארד מאינדיאנה.

בכלל, נראה שיש באינדיאנה צוות לעניין, עם מיילס טרנר, דארן קוליסון (מוביל את הליגה באחוזים מהשלוש), בוג'אן בוגדנוביץ', ות'דאוס יאנג. אפילו הבן של סבוניס מראה יכולות.

החביבות של אינדיאנה לא תספיק לה מול קבוצה כמו גולדן סטייט כשזו בהרכב מלא. אבל היא לא. ולכן אהמר על הפייסרס. 

 

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (34-39) – מילווקי באקס (34-39)

עדות נוספת להבדלים שנראים כבר נצחיים בין המזרח למערב, נמצאים במשחק הזה. שתי הקבוצות מחזיקות במאזן זהה לחלוטין. במזרח, בעבור מילווקי, המאזן מספיק למקום שביעי, והבטחת הפלייאף באופן מעשי לפני זמן רב. במערב, הקליפרס ממוקמת במקום ה-10, כשסיכוייה לפלייאוף נראים די קטנים.

כך, מגיעות שתי הקבוצות האלה למגרש בלוס אנג'לס במצב רוח שונה לחלוטין. בעוד שהקליפרס חייבת לנצח הלילה בכדי לשמור על גחלת הפלייאוף דולקת, למילווקי זה יהיה מקסימום בעבור מאבק לא כל כך חשוב עם מיאמי על המקום ה-7 (השאלה היא את מי עדיף לפגוש בפלייאוף – טורונטו או בוסטון).

לכן, ההימור ההגיוני הוא הקליפרס. אך זה לא רק ההימור ההגיוני; לפני כשבוע, נפגשו הקבוצות, במילווקי, והקליפרס ניצחו ב-7 נק'. בעיקר, כי הם צריכים את זה יותר. לדעתי.

זה מה שיקרה גם היום לדעתי. הקליפרס בהפרש של עד 10. 

 

 

לפוסט הזה יש 167 תגובות

  1. תודה על הפריוויו, מושקע מאוד.
    הערה אחת: לילארד ומקולום הקו האחורי הטוב בליגה? יותר מהספלאש בראדרס והארדן ופול?

  2. סליחה גדולה מכל "אוהביי" פה באתר.

    למרות שהצהרתי שלא אגיב יותר .

    הפוסט הזה מעולה. – תודה לכותב. (גם של אתמול היה מעולה)

    אתה מציין בהתחלה נתון – (מילת גנאי) 50 -65 %הצלחה 56

    מה זה מציין ,האם כולל פער ,או זה נתון ישיר?

    ושוב – סליחה

          1. אור אני לא מבין למה אתם תוקפים ככה. זכותו של מי שמתעניין בהימורים לדבר כאן על הימורים. מן הסתם להתלונן על זה שהמסקרים מציינים\לא מציינים הפרשים למטרות הימורים זה לא לעניין, וגם זה על גבול הלגיטימי, אבל נראה שיש כאן התנפלות המונית בכל פעם שמישהו חורג ממה שנעים לנו לשמוע באוזן.
            אם זה לא מדבר אליך, אז הכי טוב זה להתעלם, יש מספיק תגובות אחרות באינספור נושאים.

          2. טוב ששאלת כי אתה טועה ובגדול. הבחור פה סתם יוצר פרובוקציות וזה מזמן לא קשור להימורים או לא, אגב אני הזמנתי אותו מטעם עצמי לכתוב על זה בתגובות עם כל מי שמעוניין לשמוע וזה לגיטימי. רק מה? מאז הוא מתעקש לרדת על כותבים ומגיבים, להתנשא על כולם, להיתמם ולבקש סליחה. אני לא יודע מה המניע שלו אבל ההתנהגות הזאת ממש מגעילה אותי. אני מעדיף שבמקום ששוב ייתמם ויבקש סליחה – שלא ישחק אותה ויגיב תחת הפרצוף האמיתי שלו כמו שלפעמים מתפלק לו.

          3. אקח את עצתך ואפסיק להתייחס, רק רציתי הסבר למה שהוא רוצה מאיתנו ושלא יחשבו שהוא איזה מסכן שסתם מתנפלים עליו.

  3. אפשר די עם "לטורונטו אין מה להתאמץ"?
    יש וחצי. גם מקום 1 במזרח לא סגור.
    וגם, וזה ממש צמוד, מאבק עם גולדן סטייט על יתרון ביתיות בגמר.
    אפשרות מאוד ריאלית ודבר ששווה להילחם עליו בשיניים.

  4. מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם כספי, הוא כבר שבוע וחצי בחוץ, כבר לפני אטלנטה הוא היה סימן שאלה ומאז או שחלה התדרדרות או לא יודע מה, נשאר סך הכל 10 משחקים שהיה עולה לא כשיר 100% העיקר להוכיח את עצמו במעט זמן שנותר לו, מרגיש לי שהוא ויתר ופשוט מחכה שיחתכו אותו עבור קוק, הפרשנים של הוריורס כבר חתכו אותו רשמי, קאר לא מדבר עליו במצבה של הפצועים כאילו הוא כבר לא חלק מהרוסטר, מתסכל ומאכזב כל הסיפור עם עומרי.

  5. לא קשור, אבל מעניין – רדיק מתברר כסוג של ריי אלן.

    למה שאתם קוראים שגרה, ג'יי.ג'יי רדיק קורא אוטופיה

    סקוט קאצ'יולה

    ג'יי.ג'יי רדיק מתכנן את הארוחות שלו, את התנומות שלו, את הזריקות שלו ואפילו את גרביו. הוא גם אוכל את אותו חטיף גרנולה לפני כל משחק. רדיק הוא אדם שבנה קריירה ברמה גבוהה בעזרת הכנה יוצאת מגדר הרגיל. "זו הדרך היחידה שאני מכיר", הוא מסביר.

    קשה לתפוס את רדיק לא מוכן, כמו שמאמנו בפילדלפיה, ברט בראון, למד לילה אחד בקיץ האחרון. בזמן שבראון חיזר אחר רדיק במטרה שיצטרף לסיקסרס, הוא הזמין את הגארד הוותיק לאולם ביחד עם ג'ואל אמביד, הכוכב הצעיר של הקבוצה. התברר כי רדיק חימש את עצמו מבעוד מועד בשלל תרגילים שמתאימים לו ולאמביד. בעודו לבוש בבלייזר, עלה לזריקות אחרי מגוון תרגילי פיק-אנד-רול בזמן שבראון מדמיין בראשו את התאמת רדיק לקבוצה. "הוא מקצוען כמו שלא ראיתי קודם לכן", מעיד המאמן.

    רדיק, ככל הנראה השחקן הכי מדוקדק ב-NBA, הצטרף לפילדלפיה בקיץ האחרון אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת תמורת 23 מיליון דולר. את ההשפעה שלו על הקבוצה, שמתקרבת להופעה ראשונה בפלייאוף אחרי חמש עונות, אפשר היה לראות מן ההתחלה.

    כקלע בן 33, רדיק רושם את אחת העונות היעילות ביותר שלו ב-12 עונותיו בליגה. הוא קולע 16.4 נקודות למשחק (שיא קריירה), ב-44.8% מהשדה ו-מעל ל-40% מחוץ לקשת. כשמבקשים ממנו להסביר את ההצלחה שלו העונה, הוא מתייחס לשגרה היומית שלו. יש לו תשוקה שלא יודעת שובע למבנה והוא מוצא הנאה בשגרתי וביומיומי.

    "כשאתה מתקדם כשחקן כדורסל, העולם סביבך נהיה יותר ויותר כאוטי", מסביר רדיק, "יש יותר כישרון, הרבה יותר הסחות דעת, והדברים האלה יכולים להוביל לחוסר שליטה. בעזרת השגרה, כל מיני הרגלים קבועים שאני יכול להישען עליהם, אני משיג שליטה. זה הדבר היחיד שאני יכול לשלוט בו".

    לרדיק יש מה שהוא מתאר כ"נטיות להפרעה טורדנית-כפייתית", למרות שהוא מציין כי מעולם לא אובחן. הוא תמיד נמשך לסדר. כילד, הוא סידר את צעצועיו לפי צבע וגודל. כמבוגר, הוא מארגן את ארונו בדיוק צבאי. "הארון שלי הוא המקום השמח שלי", הוא אומר.

    ויש את הכדורסל. אפשר לקחת כדוגמה את הקיץ האחרון, בו התאמן שישה ימים בשבוע לפני ששמר את האימון המוקפד ביותר ליום ראשון. ביום הזה, הוא הכריח את עצמו לזרוק 342 זריקות בדיוק – לא פחות ולא יותר. רדיק הגיע למספר הזה לפני שנים, בהתחשב בסדרת זריקות ממקומות שונים על הפארקט, ומעולם לא זנח אותו. בכל יום ראשון לכל אורך הקיץ, ללא יוצא מן הכלל – 342. "זה די מוזר", אומר חברו לקבוצה, טי.ג'יי מקונל, "לא ידעתי את זה".

    רדיק שומר על ההכנה המדוקדקת שלו גם בימי משחק, כשהוא מחשב את התרגילים שלו על השנייה. "אתה יודע מה זה? זה מתיש", אומר רדיק, "כל כך מתיש". ביקור בלוח הזמנים של רדיק דורש טבלת אקסל. אם לפילדלפיה יש משחק בשבע בערב, רדיק מגיע לאולם כבר בתשע בבוקר, אוכל ארוחת בוקר קלה ואז קופץ לג'קוזי לחמש דקות לטובת שחרור לפני שהוא מתחיל את אימון הזריקות. "אני שם טיימר", הוא אומר.

    ברגע שבראון מסיים את האימון הקבוצתי, רדיק מתחיל את הרוטינה עליה הוא שומר בתשע העונות האחרונות: 35 זריקות משלל מקומות מחוץ לקשת, 28 זריקות לשלוש אחרי כדרור, 4 קאטץ'-אנד-שוט מכל פינה ו-10 זריקות עונשין. יש לציין שרדיק סופר רק את הזריקות שנכנסו.

    אחרי רבע שעה בחדר המשקולות, רדיק קופץ שוב לג'קוזי ל-3 דקות ואז לאמבטיה קרה ל-12 דקות נוספות, ואז בחזרה לג'קוזי לעוד 3 דקות. רשארד לואיס, ששיחק עם רדיק באורלנדו, אמר לו פעם כי אמבטיה קרה היא "מעיין הנעורים". "זה נתקע אצלי", מסביר רדיק.

    אחרי שהוא משלים את עבודתו בחדר הכושר, רדיק אוכל ארוחת צהריים ואז ישן מ-2 בצהריים עד 4. בשלב הזה בקריירה שלו, הוא מתמחה בשנ"צים ויכול להירדם תוך 5 דקות. כשפילדלפיה משחקת בבית, רדיק אוכל לפני המשחק את הארוחה שלו – עוף צלוי, תפוח אדמה אפוי, אספרגוס או ברוקולי וכוס קפה – באולם. כשהקבוצה משחקת בחוץ, רדיק מזמין את הארוחה לחדר המלון שלו ב-16:30. זה חשוב. הוא נזכר בעצב באותו אחר צהריים ב-22 במארס 2013, כשעוד שיחק במילווקי. הבאקס התארחו אצל אינדיאנה והארוחה של רדיק התעכבה ב-20 דקות. "זה ערער אותי", אומר רדיק, שסיים את אותו משחק עם 1 מ-11 מהשדה.

    אם חשבתם שההכנה של רדיק מדוקדקת מספיק, 90 דקות לפני תחילת המשחק העסק נהיה מורכב אפילו יותר. לרוב השחקנים יש את השגרה לפני המשחק, אבל רדיק לוקח את העניין לרמת אמנות: לשגרה שלו יש שגרה משל עצמה.

    הוא מבלה 30-25 דקות עם סקוט אפסליי, פיזיותרפיסט הקבוצה, שמתרכז בירכיים, בעקבים ובכתפיים של רדיק. לאחר מכן רדיק מתמתח במשך רבע שעה עם מאמן המתיחות של הקבוצה. במהלך אימון המתיחות הוא משתמש בלא פחות משישה מכשירים, לפני שהוא מרים שני כדורים מעל לראשו בזמן שהוא משלב בין רגליו הלוך ושוב. לטענתו התרגיל הזה עוזר להצית את ירכיו. "אני חושב שזו תנוחת יוגה", הוא אומר, "זו לא תנוחה מיוגה? משהו קרוב לזה?".

    לאחר מכן הוא ממשיך לזרוק לסל במשך שש דקות כולל "זריקות ניצחון", כמו שהוא מכנה אותן. הוא חוזר לחדר ההלבשה כשעל השעון נותרו 35 דקות ו-5 שניות לפתיחת המשחק. בכך הוא נותן לעצמו כמה שניות מיותרות לפני שבראון מתחיל את השיחה האחרונה שלו טרום המשחק.

    רדיק לוקח שתי שקיות חימום, משקה אנרגיה ואת אותו חטיף גרנולה שהוא אוכל לפני כל משחק מאז 2012. "בשלב הזה יש לזה טעם של קרטון", הוא אומר. כשהסיקסרס עולים בחזרה לפארקט לאימון האחרון לפני פתיחת המשחק, רדיק נשאר בפעילות משל עצמו. אותו ליי-אפ, אותן מתיחות, אותם כדרורים, אתה ריצה מפינה לפינה אחרי הצגת השחקנים.

    "זה פשוט עניין של לקיחת שליטה ולהפוך אותי לנינוח יותר", אומר רדיק, "אם אין לך את המכניזם הזה, אז לא יהיה לך את הבסיס, אותו מקום בטוח שאתה תמיד יכול ללכת אליו כשאתה מתקשה". גם כשהמשחק הולך לכיוון אחר מהמצופה וכשהדברים נראים "משוגעים", רדיק מחפש את הדפוסים המוכרים, וגם חבריו לקבוצה מחפשים אחריהם. למשל, אם מקונל מכדרר לאורך קו הבסיס, הוא יודע שרדיק נוטה לגלוש לפינה הנגדית למבט חופשי. או אם מקונל רץ עם הכדור בהתקפה מתפרצת, רדיק לרוב ירוץ בקו השני כך שהוא תמיד יהיה פנוי לקבל את הכדור לשלשה קלה. "אלה לא דברים שאנחנו ממציאים", אומר בראון, אלה דברים שאנחנו מדברים עליהם ומתרגלים אותם".

    רדיק מחלק את זמנו בין פילדלפיה לברוקלין, שם יש לו בית ביחד עם אשתו צ'לסי ושני בניהם – נוקס בן השלוש וקאי בן השנה. רדיק כבר רואה סימנים לכך שההרגלים שלו עוברים לדור הבא. כשהוא בברוקלין, רדיק קם עם קאי בסביבות 6 בבוקר, עושה לעצמו קפה ובקבוק לבנו, לפני שהשניים צופים ביחד בסדרה מצוירת על רובוטים בטלויזיה. "אנחנו עושים את זה בכל בוקר", אומר רדיק, "ואם אני מנסה לשנות את הרוטינה, הוא מאבד את זה".

    1. תודה על התרגום, רדיק לגמרי עושה רושם של טיפוס ריי אלני. אתה גם רואה עליו שאם הוא לא מצליח להיכנס לזריקה אז הוא חייב לקבל את הכדור שוב פעם לאותה נקודה לנסות שוב או שהוא מאבד את הקצב. נראה לי שרוב הקלעים "סובלים" מההפרעה הזו בצורה זו או אחרת.
      מאיפה התרגום אגב?

    2. מעולה. תמיד אהבתי אותו. הוא הגיע לליגה עוד לפני שיאה של מהפכת השלשות ולא הרבה נתנו לו סיכוי להצליח. ועכשיו יותר ברור לי למה הוא הצליח.

    3. למה לא העלת על זה פוסט? אחלה פוסט חבלז.

      רדיק הפך בפילי לאחד השחקנים האהובים עלי. מי שראה אותו העונה הבין כמה ריברס מאמן פח שהיה משתמש בו רק לקאץ אן שוט.

      הבן אדם רץ על ספידים ועושה הגנה מדהימה יחסית למגבלותיו הפיזיות. מה שהוא השיג בליגה הזאת והשנה בגיל 33 זה רק בזכות עבודה רצחנית, שחקנים כמוהו נפלטים כ"כ בקלות מהליגה הזאת. הוא תמיד מרוכז ותמיד מוכן ו-ווינר גדול. אני בונה עליו בפלייאוף הקרוב חזק.

  6. תודה יונתן אחלה פריוויו. יש דווקא כמה משחקים ממש סבבה הערב.
    תכלס חוץ מהמשחקים ביוסטון וסקרמנטו כולם אש.

    1. יש לו פודקאסט ממש סבבה דרך הרינגר. מראיין אנשים מכל התחומים, לא רק מתחום הכדורסל. תהיה לו אחלה קריירה גם אחרי הכדורסל, הוא יופי של מראיין.
      The jj reddik podcast

    1. הפסקנו כי אין לנו מישהו שזה מספיק מעניין אותו כדי לכסות את המשחקים. היה בחור בשם אור, כנראה לא קלינט שלנו כאן שהיה ממש בעניינים.
      אם אתה רוצה אתה יותר ממוזמן להרים את הכפפה. עונת הבייסבול תכף מתחילה.

      1. לא אני, אבל אני פעיל בתגובות כשמופיעים פוסטים בנושא. הפלייאוף האחרון היה אדיר ושמח שיש עוד אנשים כאן שראו והגיבו. העונה הרגילה די ארוכה ומשעממת אם לומר את האמת.

      1. חבל שלא היית פה פעם,רמת הכתיבה של המגיבים ירדה משמעותית.
        אני תוהה אם חלק מהכותבים פשוט החליפו את השם

  7. אור היקר.

    נראה לי שאותך זה מאוד מאוד מעניין….

    לך אחורה תקרא תגובות שלי ואולי תבין…

    מעבר לזה לא תצליח לגרור אותי בלשון אני כבר הבנתי מה זה המושג "טרול"…..

    מאז המצאת האינטרנט זה האתר הראשון והיחיד שהגבתי בו.

    מעבר לכך מילה על אתר הופס במונחים יבשים –

    יש פה באתר 4584 אנשים שונים בכל יום נתון.

    בחודש נתון = 137520 אנשים שונים.

    הכנסות האתר = 68$ ליום ,2040$ לחודש ,24480$ לשנה.

    "מסכן -מנחם" זה הכנסה שמכסה שרתים ונשאר קצת עודף "לאבוקדו".

    עכשיו תכלס ביום חזק יש פה מקסימום 50 מגיבים שונים.

    = 1.1% מהאנשים שנחשפים באתר.

    אני את התחקירים שלי יודע לעשות .

    שווי האתר בגיאות= 22Kִ$

    שווי האתר בשפל = 15K$

    אם אינך יודע בטעות מה זה גיאות ושפל ?בקצרה -יש פה חובבי ים :

    בשפל רואים מי שוחה עירום ומי עם בגד ים ואתה אור נתפסת על חם – אתה שוחה עירום.

    1. לא יודע מאיפה הבאת את נתוני ההכנסות של האתר אבל אני יכול להגיד לך כי זה מספר מאוד פשוט – 0.
      מנחם מממן מכיסו את כל תחזוקת האתר וכל הכותבים כאן מתנדבים ובאים מאהבת המשחק והכתיבה. המגיבים הם חלק גדול מהאתר ורוב הכותבים החלו כמגיבים.

      1. אם לזה אתה קורא הכנסות ….אז המצב לא טוב.

        הילד אצלי הקטן חובב אינטרנט וכאלה , מריץ שידורי משחקים….

        ביום מעניין 30000 נרשמים ביום משעמם 10000 נרשמים.

        על הדרך "כורה – מונרו"

        קצת פרופורציות…

      2. זה בגלל שמנחם טמבל. מספיק היה שם באנר של פרסומות מגוגל היה מגיע לסכומים למעלה.
        היה מוציא איזה חולצה מודפסת מזאזל עם מחזיק בירה ומחזיק מפתחות היה גם מחמש את הסכומים למעלה.אבך כל זה לא מעניין אותו.

  8. האתר הזה הופך להיות וואלה?
    אני פליט וואלה ואם האתר הזה הופך להיות כמו וואלה (מבחינת התגובות, שכמובן גם יש הרבה טובים) זה יהיה נורא עצוב לכל קהילת הנבא בישראל.
    לא צריכים פה עוד פיני, צריכים עוד סומסום, גיא, ניב, ויינברג, וגם כמה אוהדי לייקרס כמו דדי וגור גולן.

  9. חדש פה אני באתר שנה וזה הזמן שלקח לי כדי להתחיל להגיב אחרי שקראתי ברצף את מיטב הכותבים שאין אח ורע בתקשורת בארץ לרמת הכתיבה וההתמצאות המדהימה שלהם בחומר ממנחם ועד הפנומן גיא[!]
    אפלטון הכותב המוכשר זעפרני אומן הפריוויים ועוד הרבה חברה טובים שמגיעים מאהבה וכשרון בבקשה אל תאנוס את פנינת החמד הזו נווה המדבר שקם לו בהרבה השקעה ומאמץ
    מכבד אותך ואת התחביבים שלך לגמרי קח את הזמן תקרא תפנים תבין את הסגנון ותהנה
    אבל פליז אל תהרוס לאנשים את הקפה בבוקר!

  10. לא חושב שאפשר לתאר במילים עד כמה פארקר גרוע..
    גם כשהשופטים עושים איתו חסד ושולחים אותו לקו הוא מצליח להחטיא פעמים

  11. ולוציונס עושה מיוקיץ שקשוקה מתחת לסל ומתחת לתחת עם 6 רצוף. יוקיץ זבל כרגע בהגנה. התכוונתי באין הגנה. תדחוף תרביץ אבל אל תחתוף 6 רצוף כי אתה כלום…

  12. להחמצות האופייניות נוספו הלילה איבודי כדור מזעזעים. כאילו מישהו מרח שמן על הכדור…

  13. משחקים מבולבל מאד. לא יעזור, מילס הוא לא ממש פוינט גארד, ומורי רץ מהר אבל לשום מקום, ומאנו מוגבל בדקות. הקבוצה פשוט נראית בלגן. צריך רכז נורמלי ומורי עוד לא שם.

  14. המגרש במיאמי נראה חצי ריק וזה ביום שלברון בא לבקר. עצוב מאד. אולי זה בגלל מחירי המושבים. רבק, לא באו אנשים? תורידו את אלה שבטריבונות למטה שתהיה אשלייה של אולם מלא. אמריקאים…

  15. פופ ויתר על המשחק – אפילו ברנדון פול נכנס לשחק… נקווה שטורונטו, פורטלנד והבאקס יעשו את העבודה בשבילנו.

  16. 10 סנט על מיאמי קליבלנד.
    אם יש מאמן שמכיר את לברון, זה ספולסטרה, לטוב וגם לרע.
    זה המאמן שיודע בדיוק איך לטפל בו ומכין מצויין את השחקנים למפגשים עם הקבס. המאמן היחידי שיכול לדפוק לסלטיקס סיבוב ראשון במזרח השנה. אני מהמר שהיום מיאמי ינצחו מקווה גם שדנוור תתגבר על טורונטו.

  17. מיאמי ב 18 הפרש, לא ייאמן כי יסופר…
    המגרש בקליבלנד כמו טיילת…. כל דוח-פין ייתי ויכול
    השתא לשנה הבאה…

    1. ברור שאין לו רצון להשפיל את אח שלו, אז הוא נותן לו לעשות מה שהוא רוצה. זה כל כך שקוף. לפחות תשלח יד למראית עין. זה זלזול בקהל שמשלם כסף.

  18. לברון פשוט לא עושה הגנה היום במיוחד כשזה נוגע לאח שלו דוויין. הוא נותן לו לקלוע. זה כל כך שקוף שבא לבכות, כמו סרט טורקי שהסוף ידוע.

  19. החמישייה השנייה של טורנטו טובה יותר מהחמישייה הראשונה
    יש להם עומק ויש להם אחלה סגנון משחק.
    האם השינוי הוא אמיתי ?
    האם נראה אותם במופע שונה בפליאוף ממה שהורגלנו תמיד?

    אני מתחיל להשתכנע שכן!

    1. לילארד מדהים ואני אומר את זה כבר ימים רבים . הקבוצה הזאת עם סי ג'יי נורקיץ ולילארד ואם ההגנה המשופרת היא איום על כל קבוצה בליגה אני בסדרה בין יוסטון לפורטלנג הולך על פורטלנד.

  20. מנחם היקר,
    יושב הוא על הבר.
    כותב לנו ממש עכשיו
    על גיימס לברון כפרה עליו
    עוד אליפות יקח השנה
    אחרת הדוקטור יכנס למגננה.
    ומיד בקול גדול
    עדר המעריצים יגמא הכל

    1. מנחם וושינגטון הובילו מעל 20 הפרש ואמרת רחמנות על המפסידים בטח ראית שנגמר בפער שאפשר לספור עם האצבעות..

  21. לראות עכשיו את הפרצוצים של שחקני הקבס, פשוט רחמנות. צער בעלי חיים! כולם עמוק בדיכי…. לברון בלי מאמן ?

  22. 10 הפרש לווריירס 9:32 לסיום הרבע השני. מקאו נכנס עכשיו. ההפרש יצטמצם. זו אינה נבואה אלא כך זה קורה תמיד.

  23. מדהים איך החשיבות של לאב נסקה עם העזיבה של אירווינג.
    חזר מפציעה – רצף ניצחונות.
    נפצע שוב – תבוסה.
    ברור שליריבות גם יש משמעות, אבל בכל זאת…
    אם יצטרך עכשיו פרוטוקול זעזוע מוח זה יכול לעלות לקאבס גם בביתיות בסיבוב הראשון.

    1. היה צפוי שקלבילנד תרד ממקום 3
      גם אם יסיימו 5, זה עדיין בשיבוץ הכי נוח, אינדיאנה בסיבוב ראשון, הכי פחות גרוע שאפשר
      יעברו את אינדיאנה ויפסידו לטורונטו בחצי. המקסימום שהם יכולים להוציא העונה. עדיף על הדחה סיבוב ראשון

  24. כספי ייחתך מאלופה, אם במשחק כזה הוא לא משחק עד ה13 הוא כבר לא שם קוק שנמצא על חוזה דו כיווני לקח לו את המקום בסגל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט