חם מהתנור: לו וויליאמס האריך חוזה ופורזינגיס קרע את הרצועה / ויינברג, לוין

רועי ויינברג:

הקליפרס (25-27) סיכמו עם לו וויליאמס על הארכת חוזה. וויליאמס בן ה-31 צפוי להרוויח 24 מיליון דולר ב-3 העונות הבאות (8 בעונה), כאשר השנה השלישית היא אופציית קבוצה.

העונה הוא קולע 23.3 נקודות למשחק, שיא קריירה, עם 2.8 שלשות ב-38% מחוץ לקשת. הוא מועמד מוביל לתואר השחקן השישי של העונה.

*

ניו יורק (32-23) ושרלוט (30-23) סיכמו על טרייד במסגרתו ווילי הרננגומז, חבר חמישיית הרוקיז הראשונה, הועבר להורנטס תמורת ג'וני אובראיינט ובחירות סיבוב שני ב-2020 ו-2021. העונה אובראיינט שותף ב-11 משחקים והרננגומז ב-26 משחקים קלע 4.3 נקודות בערב.

ניר לוין:

במהלך הרבע השני הערב בהפסד הבייתי של ניו יורק ניקס הערב למילווקי באקס, עלה חד הקרן הלטבי פורזינגיס להטבעה שנגמרה לא טוב. זהו רגע הפציעה:

איאן בגלי מ-ESPN מדווח בדקות האחרונות שבבדיקת MRI שנערכה הערב התברר שחששותיהם של הניקס (והליגה כולה) התאמתו, וכי פורזינגיס קרע את הרצועה הצולבת הקדמית (ACL) ויחמיץ את שאר העונה.

הפציעה הזאת מצטרפת לפציעות רבות מהתקופה האחרונה – התקופה שלפני פגרת האולסטאר – חלקן חמורות יותר וחלקן חמורות פחות (קאזינס, וול, לאב). הניקס יבלו את שאר העונה, לצערם, בטנקינג מאסיבי.

קרדיט לתמונה: ESPN

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. בתור אחד שיש לו קרע מלא ב-ACL מלפני חודש וחצי אשמח לתת קצת פרטים אחרי שביררתי עם פיזיותרפיסטים ואורתופדים.
    זמן החלמה משוער הוא בין 6-8 חודש אחרי הניתוח. בדרך כלל אצל ספורטאים מקצועניים עושים ניתוח כמה שיותר מהר לעומת ספורטאים חובבים(כמוני) שבדרך כלל ממליצים לעשות איזה חודש של פיזיותרפיה כדי לעלות את המסה של השרירים תומכי ברך כי אחרי הניתוח השרירים התומכים לאט לאט נחלשים משמעותית עקב שיקום ארוך אז מחזקים לפני הניתוח כדי שלא ירד משמעותית
    אך אצל ספורטאים מקצועניים מאמין שהאזור הזה מספיק חזק אז עושים ניתוח כמה שיותר מהר כדי להתחיל את השיקום ולחזור כמה שיותר מוקדם. יש אנשים שבוחרים לא לעשות ניתוח ואפשר לחיות חיים רגילים לגמרי גם עם קרע בצולבת אך ספורטאים מקצועיים ואפילו חובבים כמוני שנרצה לעסוק בספורט באופן קבוע בחיים שלנו אז יותר ממומלץ לעשות ניתוח לשחזור הרצועה. בעקרון אחרי ניתוח עם פיזיותרפיה רצינית ומושקעת אפשר אחרי חודש עד שלושה חודשים לחזור לרוץ אך נותנים זמן של עד 8 חודש בשביל סוג של מרווח ביטחון ולהגיד שהניתוח הצליח. יכול מאוד להיות שנראה אותו חוזר לפני החצי שנה אפילו עקב הרמת מקצועיות של הטיפולים שלו והאפשרות שלו להתמקד רק בשיקום לעומתי שצריך לנהל חיים של שגרה ואין לי את כל היום לעבוד רק בשיקום.
    מקווה ששפכתי קצת אור על הפציעה ואשמח לענות לכמה חברה על שאלות אם יש צורך.

    1. יופי של מידע אבל בתור פיזיוטרפיסט שמשקם המון acl יש כמה אי דיוקים, ההבדל בין ריצה לכדורסל או כדורגל הוא התנועות הרוטטוריות שאליהן הרצועה רגישה במיוחד לכן אפשר לחזור לרוץ מוקדם יחסית אבל לא ניתן לחזור לספורט מגע . המינימום המומלץ לחזרה לספורט מקצועי הוא עשרה חודשים, אני לפעמים ממליץ להם על שנה שלמה, זה קשור לא ר' לשיקום אלא לנטייה של הרצועה להיות מאוד חלשה בשמונה חודשים אחרי הניתוח, הסיכוי לקרע חוזר בשנה הראשונה הוא משמעותית גדול יותר.

        1. סליחה דובי, לפעמים שנה. זה לא 'שור לאיכות הפיזיותרפיה אלא לשיטת הניתוח, התקדמות בשיקום וחוסר רצון לסכן את השחקן בקרע חוזר, לדעתי לחזור אחרי פחות מעשרה חודשים זה רשלנות פושעת.

      1. אכן. ההבדל בין ריצה לספורט כמו כדורסל הוא עצום. בריצה התנועה של המפרק היא די ישרה בלי סיבובים וזעזוזעים רציניים. גם אני עברתי את הפציעה המחורבנת הזאת והניתוח הזה. לרוץ אחרי זה בקטנה, לקפוץ ולעשות שינויי כיוון זה רמה אחרת של קושי וסיכון.

  2. כואב, אבל לצערי פציעות זה חלק מהעסק בליגה הזו.
    זה לא סוד שהעומס משחקים הגדול, ביחד עם האינטנסיביות הגדולה של המשחק היום, גורמים ויגרמו לפציעות. כמעט כל שחקן סובל מפציעה שמצריכה ניתוח במהלך הקריירה, ולרוב הם גם פוגעים הגוף שלהם לחיים שאחרי הכדורסל.
    ואת כל זה לא אני אומר אגב, אלא שחקני עבר.
    הצד החיובי- עוד שחקן יהיה אולסטאר השנה..

  3. אוי זה נוראי הפציעות השנה.
    הייווארד, קאווי, קאזינס, פורזינגיס. וזה רק בטופ. ופציעות מסיימות עונה.
    אני לא בטוח שהנפש של פורזינגיס חזקה מספיק לשיקום כזה ארוך, ושהמערכת מסביב תומכת מספיק לעזור לו. ממש ממש מבאס.
    טים לברון קורסים אחד אחד. אנתוני דייויס בחיאת שמור על עצמך.
    לפחות נראה את סימונס באולסטאר

    1. בדיוק מה שאני חשבתי עליו, האם הוא יהיה מספיק חזק נפשית לשיקום. מקווה שיחזור שנה הבאה כמו שצריך לקראת החוזה בקיץ

      1. זה לא רק מנטלית, זה גם פיזית נטו. אנשים נסחפו עם ההשוואות של KP לנוביצקי (מרקנן ושאר ירקות) ואולי שכחו שיש הבדל אדיר בין 2.13 ל-2.21 מטר. בעצם אני יכול לחשוב רק על שני שחקנים בגובה הזה שציפו מהם להיות הכוכב של הפרנצ'ייז – סמפסון ויאו מינג (בגובה הזוי של 2.30 מ'), ואצל שניהם הגוף הענק לא עמד בעומס. אז נכון, פורזינגיס Agile בצורה חריגה לממדים שלו, לא סתם קראו לו חד-קרן, אבל כשגוף כזה גדול מתחיל להיפצע הסבירות שיחזור לעצמו לא מאוד גבוהה.

  4. אלו חדשות עגומות לדובי וחבריו ובעצם לכולנו.
    הדבר הטוב הוא שפורצינגיס לא היה אתלטי במיוחד גם ככה ויש לו סט של כישורים שלא דורשים קפיצה לגובה. בין השאר פשוט כי הוא גבוה וזה יהיה לו גם אחרי הניתוח.
    גם היד הרכה תישאר.

    1. תבדוק את הנתונים שוב ,,היה לו ניתור טוב יותר משל לברון ועוד כמה שחקנים מוערכים מאד .
      אגב הפציעה נגרמה מהדחיפה של אטקומבו כשנחת.

  5. חוזה טוב מאוד לקליפרס. למרות שהוא אחרי השיא, זה חוזה די זול לסקורר שיכול להזדקן לא רע ומאוד סחיר. מהלך חכם של מי שיכול להפוך לג'מאל קרופורד הבא שלהם מצד המועדון

  6. חוזה מעולה לקליפרס. לו כנראה מאוד רצה להישאר שם.
    לא קל לעבור כל כמה חודשים והוא נראה לי עבר איזה 7 קבוצות ב4 העונות האחרונות.

  7. 1. הקליפרס עשו מהלך אדיר הם העלו את ערך הטריד של לו מאוד
    עכשיו הם יכולים בקלות לקבל עליו בחירה גבוהה (הבחירה של הנטס מקליבלנד) או להשאיר אותו כי הוא עולה להם גרושים ביחס לתפוקה שלו
    2. האם החוזה כולל NO TRADE CLAUSE כי לו נתן להם הנחה גדולה או שהחתימה באה כהבטחה מהקליפרס שהם יטרידו אותו לקבוצה אחרת אבל רק בתנאי שהם יקבלו עליו תמורה ראויה (שוב הבחירה של הנטס)
    3. האם החוזה הזה מסמל לנו מה שיקרה בקיץ מבחינת משכורות?
    שחקנים במעמד של לו (שחקן שישי בקבוצה) קיבלו בשנים האחרונות סכומים גבוהים הרבה יותר גבוהים (למשל קלארקסון 50/4 גורדון 53/4 איגי 48/3 טרנר 70/4 גמאל קרפורד 46/3)

    1. 1. הקליפרס לא יוכלו להעביר אותו בטרייד עד שהבחירה של הנטס כבר תתבצע על ידי קליבלנד או מי שזו לא תהיה.
      2. החוזה של וויליאמס לא יכול לכלול NTC.

          1. למירוטיץ' לא היה NTC שהוכנס לחוזה אלא מתוקף העובדה שהיה מאבד את זכויות בירד שלו. במצב כזה אסור לבצע טרייד בלי הסכמת השחקן.

  8. קליפרס עשו בשכל, עכשיו הם רק צריכים לנסות להשיג על די ג'יי איזה צעיר.
    קללת טים לברון ממשיכה… גריפין צריך להכנס במקומו.

  9. זו גניבת השנה החוזה הזה של לו וויליאמס. גניבת השנה.

    ופורזינגיס זה פשוט עצוב מכל בחינה. דיברו פה על הצד המנטלי,
    הוא בחור חיובי ומצחיק אבל שנמצא שם כזר ובן 22, מקווה שיעבור את זה בקלילות וחיובית האפשרית.
    וכן זו שוב הקללה של הניקס.

  10. הפציעה המאוד מצערת של פורזינגס יכולה בסופו של יום להפוך לדבר הטוב היחידי שקורה בתפוח הגדול
    עכשיו הם יפלו למרתפי הליגה=בחירת דראפט גבוהה
    פורזינגס=יהיה לו שנה שלמה של החלמה שבזמן הזה הוא יעלה מסת גוף ויחזור יותר חזק

    קליפרס מחתימים =מועמד לטרייד

  11. כל הסנטרים (4-5) ניו-אייג' האלו, משחקים כמו גארד בגוף של סנטר מועדים הרבה יותר לפציעות. העומסים על גפים כאלו אורוכות ועל גוף כזה גדול גדולים בסגנון משחק כזה.
    נראה לי וזה לא מבוסס שסנטרים של שנות ה-90 ותחילת ה-2000 סבלו פחות מפציעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט