יוטה הפסידה!! לייקרס ניצחה!!/מנחם לס

אינדיאנה פייסרס (29-49) 99 – קליבלנד קאבס (53-24) 94

הקאבס נתנו ל-20 נק' יתרון להתמסמס. ג'ורג' היל קלע 27 לפייסקס, והוביל 5 בדאבל פיגר.

לקאבס קייל אירוינג חזר לעשות את השטיק שלו עם 29. טיילר זלר – 18.

ברוקלין נטס (32-45) 104- פילדלפיה סיקסרס (46-3) 83

ברוק לופז קלע 29 עם 11 ריב', ורג'י אוואנס קלע 17 עם 24 ריב'! ניק יאנג – מהספסל – הוביל את הסיקסרס עם 18. אני רואה את סופו של קולינס המאמן מיד עם סיום העונה.

 

ניו יורק ניקס (26-51) 120- וושינגטון ויזרדס (49-29) 99

כרמלו אנטוני – השחקן הטוב ביותר היום ב-NBA, והרבה מהמפקפקים בין הגולשים מוטב שתשמעו למה שבעל נסיון בן 50 שנה בליגה אומר לכם, כי בערך 90% מדברי הם תורה מסיני! – קלע 21 מה-37 שלו ברבע השלישי, לקח את ההובלה כקלעי העונה מהשחקן השלישי בטיבו ב-NBA – קווין דוראנט – (לברון הוא שני), ועוד קטף 8 ריב' עם 6 אס', והוביל עם עוד כמה ניקים לדשיא קלובי של 20 שלשות. המשחק של הניקס היה עמידה בפרימטר והטלת שלשות. נגד קבוצות הגנה כמו מיאמי זה לא יעבוד. ג'ון וול – תנו לו עונה נקייה מפציעות ויש לכם את הפוינט גארד המסוכן בליגה – קלע 33. הניקס הם אלופי האזור האטלנטי לראשונה מאז 1994.

 

מיאמי היט (16-61) 94  – מילווקי באקס (40-37) 83

ללא דוויין ווייד וכריס בוש, לברון קלע 38 והוביל 5 היטים בדאבל פיגר. ג'נינגס קלע 30, אבל אף אחד אחר לא קלע מעל 8.

 

שיקגו בולס (35-42) 98 – טורונטו רפטורס (48-30) 101

ללא יואקים ניואה, לואל דנג, וטאג' גיבסון (וכמובן רוז) הבולס נכנעה בבית לרפטורס שדה-רוזן הוביל עם 20 ורודי גיי הוסיף 19. ריצ'רד המילטון חזר לשחק.

 

ממפיס גריזליס (25-53) 94 – שרלוט בובקאטס (60-18) 75

מייק קונלי קלע 20 וזאק רנדולף הוסיף 11 ו-13 ריב'.

יוסטון רוקטס (34-44) 101 – פיניקס סאנס (55-23) 98

אני אף פעם לא ראיתי דבר כזה: ג'יימס הארדן זרק לשלוש כשהתוצאה היתה בשוויון 98, וג'רמיין או'ניל עשה גול טנדינג על הכדור שקיפץ על החישוק בדרך החוצה. הארדן קלע 33, כולל השלשה של ג'רמיין. אמיר אסיק עשה קרייר-היי של 22. לואי סקולה 28 למקומיים.

 

יוטה ג'אז (38-41) 80 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (21-57) 90

הספור של המשחק הזה היה פשוט: חמישיית הת'אנדר כללה 4 שקלעו 25 (ווסטברוק), 21 (דוראנט), 16 (איבקה), ו-12 (סופולושה). ארבעה מחמישיית הג'אז קלעו 19 (מו ויליאמס), 17 (גורדון הייווארד), 15 (אל ג'פרסון) ו-10 (רנדי פוי. הת'אנדר שלטו והובילו כל המשחק. הג'אז לא שיחקו כמו קבוצה הנלחמת על עתידה.

ל.א לייקרס  (37-41)  104- ניו אורלינס הורנטס (51-27) 96

כשהלייקרס מנצחת במשחק שמגיע לה לנצח, אני תמיד נותן לה את הכבוד. אבל מה שהיה ברבע הרביעי היה דבר מזוויע ממש כשהיה ברור שהשופטים לא נותנים לניו אורלינס לנצח. לא צריכים לעשות זאת בדברים גדולים; מספיק בקטנים. כל נגיעה – שריקה נגד ההורנטס. מצד שני הלייקרס אוחזים בהם, דוחפים אותם, ושום שריקה.

קובי היה איום ונורא שלושה רבעים (נדמה לי שקלע 8), אבל ברבע הרביעי הוא חזר להיות קובי – אבל שוב, בעזרת השופטים שחיסלו ממש את אריק גורדון המצויין ונתנו לקובי להחזיקו ממש, וההיחפך? כל תזוזה שריקה.

כמה שאני שונא משחקים כאלה!

קובי סיים עם 30. פאו גאסול עם 22, והאורד עם 19. אנטוני דייויס המסכן היה מצויין וקלע 18 עם 14 ריב'/, אך מה שהלייקרס עשו לו תחת הסל ללא תגובה היה לא נעים לראות. גורדון קלע 22.

גולדן סטייט ווריורס 105- מינסוטה וולבס 89

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. דווקא יש סיכוי להפסיד את האחרונים
    שני המשחקים האחרונים של הלייקרס הם סן אנטוניו ויוסטון..
    אז זה ממש לא משחקים בטוחים.
    חוץ מזה שMWP הוא באמת לוחם וחשוב ללייקרס ואני חושב שיוטה נתנה המון מלחמה אתמול שהיא לא תתן נגד OKC

  2. אלעד! הניקס היא היום הפופולרית מס' 1 בארה"ב מכל קבוצות ה-NBA. כל הכבוד (ואל תשכח שאחרי מיאמי, לי יש קבוצה שנייה – הניקס, שאהדתי 30 שנה רצופות – ולפניה הסלטיקס לפני 50 שנה

  3. אם יוטה מנצחת, היא 97% בפלייאוף. אבל…. זה אוקלהומה ממול, וליוטה יש בעיות מבחינת מאץ׳ אפ. כי דווקא הקו האחורי של יוטה הוא חלש יותר, אני לא רואה את מו וויליאמס מנצח את ווסטברוק (ורג׳י ג׳קסון) במצ׳אפ בינהם, ולאוקלהומה יש תשובות לג׳פרסון מילסאפ ודרק פייבורס.

    לגבי הלייקרס- זה שמטה חוזר זה וודאי חדשות טובות לליקרס ויכול רק להוסיף, כי תעמיד עדיף שיהיה עוד שחקן על הספסל. אבל בהרבה משחקים עדיף באמת ללייקרס שארל קלארק ישחק את רוב הדקות בעמדה 3, הוא שחקן קשוח לא פחות ממטה, ולוקח יותר ריבאונדים ממנו.

  4. וואלה עם השחורה משמאל הייתי מתחתן פאק איזו פצצה,
    אני רוצה מהפכה, אני רוצה מעודדות שחורות כאלה גם בסטייפלס סנטר.

        1. אין דבר כזה מחסור בנשים יפות בחיפה. הנשים הכי יפות בישראל נמצאות בחיפה. מדד הכוסיות שם הוא בערך פי 3 מת"א. והן גם פי 10 יותר זורמות מהתל אביביות.

          יש המון בעיות בחיפה, בנות מעולם לא היתה אחת מהן.

  5. אני לא צופה הפתעות טובות ללייקרס. הם יכולים לנצח את ההורנס ואולי אפילו בפורטלנד (קשה מאוד), אבל יהיה להם כמעט בלתי אפשרי לדעתי לנצח את 3 המשחקים האחרונים – הלוחמים, סאן אנטוניו ורוקטס, אפילו שכל המשחקים בבית. כולם קבוצות טובות בהרבה מהלייקרס שהמיקום חשוב להם. בקיצור, מ5 המשחקים הללו קשה להאמין שיעשו משהו טוב יותר מ2-3, סיכוי יותר גבוה שיהיה 3-2.
    לעומת זאת, סיכוי סביר ביותר שיוטה תנצח פעמיים את הוולבס, ואז אפילו אם יפסידו היום לOKC ובסוף לגריזליס (הם גם יכולים לנצח אחת מהם), הם יהיו 2-2, והמאזן הסופי של שתי הקבוצות יהיה 39-43, ויוטה עולים.
    בכל מקרה לא נדע הרבה יותר אחרי הלילה – אפילו עם מה שסביר יקרה – הלייקרס ינצחו ויוטה יפסידו.

  6. יחי ההבדל הגדול בין שחקנים מהזן של דריק "לא אחזור לפני שאהיה 110%" רוז לבין פייטרים כמו מטה וורלד פיס.
    אין לי ספק בכלל שמטה לא שאל אפילו אף רופא אם הוא ממליץ לו לשחק ושהוא עדין סובל מכאבים.
    רק שיביא קצת רוח לחימה ללייקרס הערב ויש מצב שהם ינצחו.
    חבל רק שהם שגו יותר מדי וכעת זה לא תלוי רק בהם, אלא בעיקר ביוטה.

  7. וואוו הניקס משחקים פשוט מגעיל! הם מובילים 21-15 כש18 נקודות הראשונות מגיעים מה-3. זה נראה כאילו אין להם שיטת משחק מסודרת.

  8. 9/12 מהשלוש ל-36:24 סוף רבע ראשון. יש לי הרגשה שוושינגטון עוד יחזרו למשחק.

    ג׳ון וול בעונה הבאה יהיה שחקן פנומנאלי, עם שיפור קטן בקליעה מחצי מרחק, ויהיה מאוד קשה לעצור אותו!

  9. vbhex cxsr' tck nhtnh ckh frhx cua' suuhhi' iuvtxko/ vpmhgv ak suuhhi fbrtv hu,r jnurv najuacho/
    הניקס בסדר. ההיט בלי דוויין, בוש, והאסלם. כנראה שהפציעה של דוויין חמורה משחושבים.

  10. הניצחון הכי הזוי שראיתי אי פעם ביוסטון… הארדן החטיא שלשה במצב שוויון שנייה לסוף, כבר מתכוננים להארכה ופתאום השופט שורק לגול טנדינג של ג'רמיין אוניל שנגע בטבעת כשהכדור היה בנפילה חופשית מהירח. חבל בשביל סקולה על משחק מעולה אבל מי אני שיתלונן על ניצחון?

  11. הלייקרס כאלה אפסים (אפילו שאני מאמין שינצחו בסוף את ניו אורלינס) שעדיף להם לא לעשות את הפלייאוף. הם פשוט קבוצת כדורסל פחות מבינונית. NO מובילה 58-60

  12. הייתי הולך בכיף לישון כי זה משחק ממש גרוע, אבל זה התור שלי לכסות. עד עכשיו קובי במשחקו הגרוע ביותר העונה. בלי סטיב בלייק הלייקרס היו בצרה. פאו גאסול מנצל את העובדה שלופז לא מגן.

  13. לא יאומן מה הלייקרס עושים לאנטוני דייויס תחת הסל. ממש הורגים אותו ואין שריקה. פאו גאסול? נוגעים בו (אולי לא נוגעים) ומיד שריקה. פשוט מגעיל.

  14. מנחם שאני אתחיל לספור לך בכמה משחקים היו בעיות שיפוט נגד הלייקרס, במיוחד בהקשר של הווארד? זה חלק מהמשחק. יותר נכון חלק מהאן בי איי, הליגה המושחתת בעולם שמכסה את זה בצורה הטובה ביותר

  15. לפי התגובות שלך אתה באמת מאמין שאתה היחיד שראה את המשחק ולכן כנראה אתה בטוח שנאמין לכל מילה שלך, ובכן ראיתי את המשחק כמו שאני כל משחק של הלייקרס ולא ראיתי שום דבר מיוחד, היו שריקות לכאן ולכאן היו טעויות שיפוט לשני הצדדים והיה ניצחון ללייקרס (זה דווקא לא כל כך רגיל השנה)

    1. אלי, אני מאד רוצה שהלייקרס יעלו לפלייאוף כי בלעדיהם זה לא אותו דבר. אבל שיעלו ביושר ולא בגלל שיפוט ביתי איום.

  16. מנחם טעויות השיפוט , היו או לא היו , אינן חשובות.
    הלייקרס לא עולים , בגלל שהשובר שיוויון לטובת יוטה.
    מבחן עצום היום ללייקרס ברוז גארדן.
    אני מהמר שהם מפסידים.
    ואז ג"ס , ס"א ויוסטון. 3 קבוצות פלייאוף.
    הלווואי שאני טועה , כי למרות שאני לא מת עליו ,
    פלייאוף בלי קובי בריאנט זה לא אותו הדבר.

  17. מנחם הסל הזה עוד כלום וובר האיש והאגדה עשה משהו דומה.
    ובליגה הישראלית היה תדבר הכי הזוי שראיתי שנעימי זרק שלשה והכדור כבר היה air ball ושחקן חסם תכדור אחרי שהיה מתחת הכדור וזה נכנס לסל!!!

    1. על המהלך ההוא היה הזוי.
      זה התחיל מזריקת עונשין של בני השרון שלא פגעה בטבעת, ולכן הכדור היה צריך לעבור אוטומטית לי-ם, אך השופטים לא שרקו. בני השרון לקחו את וקלעו שלשה. י-ם לקחו פסק זמן. היה ברור שכולם ינסו לסגור את סימונס, אז הוא עשה תנועה כאילו הוא הולך לקבל אחרי 2 חסימות ואז נעימי בא מאחוריו, קיבל את הכדור וזרק.
      האמת, החסימה היתה מעל גובה הטבעת, כך שגם אם לא היה נכנס הסל היה נחשב, אבל הפוורד של בני השרון (לא זוכר את שמו – נראה לי שחקן אפריקני) הצליח להכניסו פנימה.
      כמובן שללא נגיעתו, היה אייר-בול או מקסימום גירוד של הטבעת.

  18. 2 דברים שכל המסתכלים קדימה מתעלמים מהם –

    1. פורטלנד שהיא גם ככה קבוצה של 5 וחצי שחקנים ישחקו בהרכב חסר הלילה ובגלל זה הלייקרס ינצחו במגרש שבאופן מסורתי הם מאד מתקשים בו.

    2. זו תהיה הפעם הראשונה העונה שהלייקרס מנצחים את המשחק השני של בק-טו-בק (למקרה שמישהו כמו מנחם צריך עוד הוכחה כדי להבין כמה סגל שבנוי על כמה כוכבים, כמה שחקנים סבירים, ואז אפסים גמורים בעומק הספסל – לא יכול להתמודד עם פציעות ועם עומס כמו סגל "שגרתי" ועמוק יותר של קבוצת נבא ממוצעת).

    3. לא מספיק סתם להסתכל קדימה על השמות של היריבות, כי במשחקים הממש אחרונים של העונה נכנס גם הגורם של "האם ליריבות האלה עוד יש בכלל בשביל מה לשחק ?"…

    בהחלט יכול להיות שליריבות האלה יהיה בשביל מה לשחק, אבל ממש לא בטוחל

  19. בהחלט יכול להיות. זה יהיה הירואי. עדיין נראה לי שיש יותר סיכוי שיוטה ינצחו את כל 3 המשחקים שנותרו להם מאשר שלייקרס ינצחו 3 מתוך 4.
    מצד שני – אם זה אכן יקרה אני בהחלט אוריד בפניהם את הכובע.
    אבל חבל – כל זה בשביל סוויפ מול הספרס או OKC?
    תכל'ס יש ליוטה יכולת ועומק שיאפשרו סידרה פחות חד-צדדית. לי כצופה שאינו אוהד אחת מהם במיוחד – נראה לי יותר מעניין שתעלה יוטה.

    1. אני מאד רוצה שהלייקרס יעלו לפלייאוף כי בלעדיהם זה לא אותו דבר. אבל שיעלו ביושר ולא בגלל שיפוט ביתי איום.

  20. אם יגיעו מול אוקלהומה זה יהיה סוויפ.
    מול סאן אנטוניו יכולה להיות גם הפתעה.

    אבל למרבה האירוניה, יכול להיות שהלייקרס עצמם יחרצו את דינם לסוויפ בסיבוב הראשון כי הם כנראה יצטרכו לנצח את סאן אנטוניו כדי להגיע לפלייאוף…

  21. הניקס שיחקו אתמול בלי סטאט, צאנדלר, קמבי, תומאס, ראשיד ועם רבע קניון מרטין. כריס קופלנד שיחק סנטר בחלקים נרחבים מהמשחק. אז למה זה מפתיע אתכם שהם עומדים וזורקים שלשות (בטח שהם קולעים באחוזים מטורפים)?
    כל עוד יהיה להם לפחות סנטר אחד בריא ברוסטר וכרמלו בכושר הנוכחי הם יעברו גם את מיאמי!!

  22. אלעד, אתה מכין תרוצים למפרע? (אבל בלי קשר, אני מכין מאמר על כרמלו למחר או יום ששי) מלבד צ'נדלר, כל השאר זה נבחרת בית האבות "קשישי גבעתיים". אם קניון פצוע רציני זו המכה היחידה.

  23. שתי נקודות למחשבה:
    1- אם הלייקרס היו מנצחים כמו יוסטון (ואני לא מתווכח על ההחלטה) כמה טענות של השיפוט מושחת היינו שומעים?
    2 – אם כל שחקן אחר היה קולע 23 נקודות ברבע והסטטיסטיקות של המשחק היו 30 נק ב50% 6 ריב, 6 אס, ו5 חטיפות – בפרט לברון או כרמלו – ישר הדיון של הMVP היה עולה לא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט