ווריורס על הלייקרס; מיאמי -27 רצוף/ מנחם לס

גולדן סטייט ווריורס (31-40) 109 – ל.א לייקרס (34-36) 103

לפני המשחק כתבתי:

סוף סוף מייק ד'אנטוני התיישב אתמול עם העתונאים ופתח את פיו לראשונה אחרי ההפסד הביתי לוושינגטון, שהופיעה ללא שני טובי שחקניה. איזו מכה והעלבה גדולה מזו יכולה להיות? מה הפלא שכל אוהדי הלייקרס השפוטים כאן באתר ניכנסו לחוריהם ומאז לא שמענו 'פיפ' הכי קטן מהם? גם  אני הייתי מתחבא בחור שלי אם מיאמי היט היתה מפסידה לנבחרת הנשים של עמק זבולון. אז מייק ד'אנטוני החליט לצאת מהחור לפני המשחק הקריטי הערב נגד הווריורס ולדבר עם העתונאים.

"אני רוצה להבהיר מתחילה שאני לא מדבר על אף שחקן בודד. אני מדבר על כל הקבוצה!", כך הוא אמר. FAIR ENOUGH.

אוקיי. אוקיי. שמענו אותך. די. מספיק. העיקר שתתחיל כבר לדבר!

"האם אני מדבר על קובי בריאנט? אני מדבר על קובי בריאנט. אני מדבר על עצמי. אני מדבר על דווייט (האוארד). אני מדבר על סטיב נאש. אני מדבע על כולם ועל אף אחד במיוחד! להגיד שמישהו אחד יותר אשם מאחרים? לא. זה לא חשוב. הלייקרס כקבוצה SCREWED UP. אבל הלייקרס טובה מספיק לעשות צעד קדימה ולנסות TO FIX IT!"

זהו. זה כל מה שהיה לספינקס לומר לעתונאים אחרי אימון אתמול, ולפני היציאה צפונה לסן פרנציסקו. הם טסים טיסה קצרה – שעה בס"ה – אז ההפסד לא יורגש כל כך רע בעצמות. אבל אחריו עוד 3 משחקי חוץ, ואם הלייקרס מפסידה – זה לא "אם", זה בטוח – ויוטה מנצחת בבית את פילדלפיה, הלייקרס שוב תהיה עם מספר הפסדים שווה ליוטה, ואם היא מפסידה משחק חוץ נוסף, יוטה שוב תעבור אותה במרוץ למקום השמיני.

אני משוכנע שעתה החרוסת והמרור נתקעים בתוך הגרונות של אוהדי הלייקרס באתר, ואפילו הכוס הרביעית של יין לא מצליחה לרוקן את החרוסת לבטן ולהקטין את הדכאון. היי, האם זאת אשמתי שאתם אוהדי הלייקרס? עכשיו תאכלו את הדייסה (אבל כשרה לפסח!) שבישלתם!

אחרי המשחק:

אני יודע שזה לא בריא לזקן בגילי להישאר ער עד 2 לפנות בוקר, להסתכל על הופס ועוד לכתוב על כך. אבל ישנם משחקים שעבורם כדאי להישאר ער, וזה היה אחד מהם. אז אגיד לכם מה היה במשחק הזה: הגולדן סטייט פתחה כמטורפת, קברה שלשות מכל מרחק (קליי תומפסון היה 6 מ-8; במחצית השניה הוא היה 0 מ-2, וסטפן קרי גם הוא קבר את רוב שלשותיו בחצי הראשון), ואיימה להשפיל את הלייקרס כפי שלא הושפלה כבר הרבה שנים. היא פתחה הפרש של 40-63 כשיצאה לנוח.

כשהיא חזרה במצחית השנייה, במקום גולדן סטייט הנמרצת, הלוחמת, והאגרסיבית, הופיעה קבוצה ניפחדת, רועדת, משחקת לשמור שההפרש יספיק לה עד הסוף. בדיעבד זה הספיק, ואפשר לומר כמו שאומרים בזמן הזה לפני הפלייאוף ש- "A WIN IS A WIN IS A WIN", אבל לא היה חסר הרבה שהלייקרס אפילו תנצח.

למה היא לא ניצחה? כי הלייקרס – לא קבוצה מי-יודע-מה בדאונטאונים היתה חסרת סבלנות ורצתה להקטין את ההפרש מהר בשלשות במקום לשחק עם הגבוהים שלה תחת הסל. כשדווייט האוארד זורק 8 זריקות משך כל המשחק משהו דפוק בשיטה. מה עוזרים ללייקרס דווייט האוארד ופאו גאסול אם הם לא עושדים כמעט כל נזק תחת הסל. גם גאסול זרק רק 8, קלע 3, ושתיים מה-3 היו מחצי מרחק. דווייט קלע 11 וקטף 15 ריבאונדים, אבל לזרוק 8 זריקות במשחק שלם?

במחצית הראשונה סטפן קרי (סייםפ עם 25 ב-9 מ-15) וקליי ת'ומפסון (22 ב-6 מ-11 מה-3, 8 מ-18 ס"ה) קלעו כמו צלפים באימון קליעות, ודייויד לי האמין חילק את תרומתו לאורך כל המשדחק (23 עם 12 ריב' ב-9 מ-15 ושמירה מצויינת על פאו גאסול). כשמישהו מהגארדים היה זקרוק למנוחה, ג'רט ג'ק ניכנס, והבנאדם הזה לא עושה חשבון לאף אחד וקולע מקרוב או מרחוק כמעט עם כל כדור שבידו. הוא סיים עם 19 ב-9 מ-16.

קובי ניסה וניסה, והיה די בינוני עבורו.

אבל אז החל החצי השני. אני מייד הבחנתי בשפת הגוף של סטפן קרי וקליי ת'ומפסון שהם איבדו את כל המחץ שדהיה להם במחצית הראשונה. והכריש ששמו קובי בריאנט צריך רק להריח דבר כזה. הוא כמו כריש המריח דם. הוא החל בטרוף שלו כשהוא רוצה להקטין 25 הפרש בעצמו. ולומר לכם משהו? הוא לא היה כל כך רחוק מזה. אבל מה שאני יודע על בטוח זה שאם מייק ד'אנטוני היה מכריח משחק עם הכנסת כדורים לגבוהים במקום חגיגת דאונטאונים, הלייקרס יכלו ממש לנצח את המשחק. קובי סיים עם 36 ב-11 מ-27. זה אחוז קליעה פחות מבינוני. לזכותו הוא סחט עבירות רבות וקלע אותן באחוז גבוה.

סטיב נאש שכח שהוא פוינט גארד. הוא משחק אשכרה שוטינג גארד. הוא סיים עם 21 ב-9 מ-19, 9 ריבאונדים, ו-7 אסיסטים. אז הנה יש לכם את זה: 

סטיב נאש לבדו זרק יותר מדווייט האוארד ופאו גאסול  ב-י-ח-ד  במשחק הזה. משהו לא מסתדר לי בראש עם דבר כזה.

ג'ודי מיקס לחם והיה על הכיפאק, אך וורלד פיס יותר מתפרע וגורם פאולים שטותיים מאשדר הוא תרם. דבר נוסף לא בראור לי: איפה אירל קלארק?  מייק נותן לו רק 8 דקות מסכנות. גם ג'ימיסון צריך לשחק יותר מ-14 דקות.

אגיד לכם מה: אוהדי הלייקרס יכולים להיות גאים בקבוצתם הערב. לא בצורה הטפשית שהיא שיחקה (והאשמה במאמן!), אבל במלחמה שהיא נתנה בחצי השני. הלייקרס סרבה לוותר ונתנה אחלה פייט שמתחיל עם קובי, ואז מתפשט לכל חברי הקבוצה.

טוב. ללייקרס יש שלושה משחקי חוץ נגד מינסוטה, מילווקי, וסקרמנטו. הייתי אומר שהיא חייבת לנצח את שלושתם כדי להבטיח לה סכוי גבוה לעשות את הפלייאוף.

 

נתנו הכל בסוף. אבל לא הספיק.

אנדיאנה פייסרס (27-44)  100 – אטלנטה האוקס (32-39) – 94

כל מה שעלי לעשות זה לךכתוב את המספרים של הפייסרס, והמשחק מובן: 19 (ג'רלד גרין), 17 (רוי היברט, ועוד 13 קרשים), 15 (אורלנדו ג'ונסון מהספסל), 14 (ג'ף פנדגראף, מהספסל), 13 (פול ג'ורג') ו-12 (טיילר הנסבורו, עם 11 קרשים). כל מילה נוספת מיותרת. להאוקס ג'אש סמית' 20 ב-7 מ-10 ואל הורפורד 13.

 

אורלנדו מג'יק (53-18) 94  – מיאמי היט (14-52) 108 

לפני המשחק כתבתי:

לכל אוהדי ההיט: ניקולה ווצ'ביץ' קלע נגדנו 45 נק' וקטף 50 ריבאונדים בשני המשחקים האחרונים. משהו חייב להיעשות!

אחרי המשחק:

ווצ'ביץ לא שיחק. אני בינתיים לא יודע את הסיבה. אבל כשמיאמי קולעת 53.6% מה-3 גם 12 "ביץ' " לא היו עוצרים אותם. הם ניצחו מס' 27, והבעייה שהם לא משחקים מספיק ברצינות ונתנו למג'יק לחזור למשחק כמה פעמים. לברון קלע 24 עם 11 אס' ו-9 ריב'. מריו צ'אלמרס 17 עם 4 מ-5 מה-3, נוריס קול היה 3 מ-4 מה-3, וריי אלן 4 מ-6 מה-3. אבל לא היה שחקן היט אחד שהצליח לעצור את גמייר נלסון שהלחים אותם עם 27.

 

וושינגטון ויזרדס (44-26) 107 – ממפיס גריזליס (23-47) 94

אולי עתה אוהדי הלייקרס מתנחמים שאחרי הכל, זו לא היתה השפלה כזאת גדולה להפסיד לוושינגטון בבית, וקיבינימאט עם מה שדוק מנחם לס חושב. מה שלי יש לומר הוא שאילו הליגה התחילה באול סטאר, הויזרדס היתה שנייה רק למיאמי היט. אולי הייתי צריך להתחיל עם הקרייר-היי של ג'ון וול שהרתיח את הדובים עם 47 נק' ב13 מ-22, וקרייר-היי 19 מהקו מ-24. אמקה אוקפור הוסיף 21 ו-9 ריב' לויזרדס שהופיעה בלי 5 שחקנים שבזמנים שונים עלו בחמישייה: בראדלי ביל, אייג'יי פרייס, טרבור אריזה, ננה, ומשרשל וובסטר. הגרזליס הופיעו ללא מרק גאסול הסובל ממתיחת שרירי קיבה.

 

ניו אורלינס הורנטס (46-25) 110- דנבר נאגטס (23-49) 86

בלי אריק גורדון ובלי גרביס ווסקווז – שני הגארדיפ הפותחים של ההורנטס, אבל עם הרוקיס בריאן רוברטס (מאוניברסיטת טולידו שלא ניבחר בדראפט) ודריוס מילר, בחירת סיבוב שני , שמילאו את מקומם מצויין: בריאן רוברטס (1'6) קלע 13 וחילק 18 בונבונים – כפול משיאו האישי – ומילר (גארד בגובה 8'6) קלע 16 עם 4 מ-5 מה-3. ריאן אנדרסון עלה מהספסל לקבור 5 מ-11 מה-3 בדרך ל-23, וההורנטס עצרו את רצף 15 הנצחונות של דנבר.

בדנבר, ללא טיי לאוסון, דנילו גלינרי קלע 24, וקנת' פאריד 13.

 

בריאן רוברטס

יוטה ג'אז (38-35) 107- פילדלפיה סיקסרס (43-17) 91

לפני המשחק כתבתי:

אם יוטה לא מנצחת, ספור הפלייאוף שלה גמור!

אחרי המשחק:

יוטה עשתה את שדלה וניצחה את המשחק הביתי כשהיא עולה עם חמישייה חדשה: גורדון הייאוארד ופול מילסאפ בחמישייה. הנה ספור המשחק: 17 (רנדי פוי), 15 (גורדון הייאורד), 13 (דריק פייבורס), 12 (אל ג'פרסון, אנס קנטר, ובורקס. ז"א משחק קבוצתי כשכולם קולעים.  בסיקסרס הופיעו רק שניים: דורל רייט (19) וספנסר האוס (14)

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. כאוהד לייקרס ריאליסטי כמו שהקבוצה נראית אני מקווה שלא יעפילו לפליי אוף , כל הדיבורים והגיבובים מי עדיפה בסיבוב הראשון שווים לתחת.
    הקבוצה הפסידה בביתה לאורלנדו ולוושינגטון .
    בהפסד לוושינגטון חזיתי בשידור חי וגרם לי לצרבת נוראית ולעצירות קשה שטרם עברה לי .
    כבר 3 עונות רצופות כל רבע אחרון במשחק צמוד נראה אותו דבר , קובי ,קובי ,בריאנט וקצת בלאק ממבה.
    שהלייקרס מנצחים כולם משבחים ומשפריצים על קובי. שהלייקרס מפסידה שומעים את קולו של מנחם עד צפון בת ים.
    קובי עם הכדור והמשחק מאוד לא אינטליגנטי , קובי סיים את המחצית עם 4 נקודות בלבד , אל איי היו פלוס 16 .
    ברבע השלישי היו לו 8 נקודות ו11 אסיסטים , ואז הוא התרכז בקליעה בלבד , פספס זריקות עונשין , קלע שלשה מטורפת שלא עזרה .
    הלייקרס הנוכחית משחקת את הכדורסל הטיפש ביותר מאז ימי ניק ואן אקסל.
    אם יש צדק הלייקרס יפסידו היום ויראו את הפליי אוף מסנטה מוניקה ,
    נמאס מהקבוצה הנוכחית ויפה שעה אחת קודם.
    אני סבלתי מספיק ללילה אחד ( המחיר של ליל סדר אצל חמתי )
    חג שמח לכולם.

  2. אני נדהם כל פעם מחדש מהמהירות שקורבר משחרר את הזריקה שלו לשלוש. איזה מהלך גאוני של 4 נק' הוא עשה עכשיו לההוקס.

  3. הלייקרס מנצחים הלילה.

    ואני יודע טוב מאד להודות מתי אני חושב שלא ינצחו.
    ההפסד לוושינגטון יכניס אותם לפוקוס, ולמרות שג'ארט ג'ק הוא לייקר קילר לאורך כל הקריירה שלו – אני מצפה מהם לטחון את הווריורס בצבע ולנצח הלילה.

  4. שלא תגידו שלא דואגים לכם כאן Lakers fans הכינו לכם 2 כתבות שלמות רק בשביל תגיבו, ומנחם סוף סוף הוציא את מה שכולנו ידענו כבר ממזמן והודה שהוא אוהד את הקבוצה שלכם (מרגש!)

    מנחם אני מששתף בצערך איש יקר ..

  5. תגידו מישהו פה קלט מה ג'ון וול עשה הלילה לממפיס?
    שתבינו הוא ניצח אותם לבד, הויזארדס עלו ללא: בראדלי ביל, טרבור אריזה, איי.ג'יי. פרייס, ננה, ומרטל וובסטר. כנסו תראו את הסטט' שלו תתעלפו.

  6. כן מנחם קובי ממש מעולה והוא היחיד שמשחק אני נדהם מהיכולות שלו במשחק הזה רק שימשיך כך ואז הלייקרס יקבלו 50 הפרש

    1. אל תשאל מנחם אני עם דמעות פה, אשתי שתחיה לא מבינה למה אני בוכה נורא ואיום, פשוט לינץ', גאנג באנג, אונס קבוצתי – חחח אני לא יכול לראות את זה.

  7. אין מה לעשות: רגליים צעירות, גוף צעיר, התלהבות, נגד קבוצה מבוגרת שאיבדה את ידיה ורגליה. מה שהלייקרס צריכה לעשות זה להאיט את המשחק. מה הם ממהרים? מה הם משחקים בקצב של הווריורס? אם הלייקרס לא יתחילו לשחק לאט עם שני המגדלים שלהם, ייגמר גרוע.

    איך מייק ד'אנטוני לא רואה שעליו להאיט את המשחק?

  8. אם הלייקרס מפסידה, אז זוהי הפעם השביעית ברציפות שהחמישייה סטיב נאש, קובי, וורלד-פיס, פאו גאסול, והאורד מפסידים כשהם עולים כחמישייה. הם 7-0 עם החמישייה הזאת. לא יאומן.

  9. חבל שהשופטים לא נותנים למשחק להתנהל רגיל 21 זריקות עונשין ללייקרס ברבע השלישי – הבנו אתם לא רוצים שהם יפסידו אבל ראבק המשחק מצולם

  10. איכס איזה שיפוט מגעיל דוחה בא לי להקיא אני לא מבין איך אפשר לעודד גועל נפש שכזה השופטים רק מחפשים את השחקנים של הלוחמים ומחלקים ללייקרס זריקות מהקו כמו כלום. פשוט דוחה ליגה מסריחה ומכורה ואני כותב את זה למרות שהלוחמים בהיתרון פשוט גועל נפש. אין להם ברירה אלה לשלוח את הווארד לקו שקובי לא יעשה להם את הפלופ מהשלוש או שבטעות ינשפו עליו

  11. בראיין רוברטס אחלה שחקן -לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק עונה אחת בגליל העליון אצל קטש וברח לבומברג בגרמניה

    הריצה של מיאמי תעצר בשיקגו

    1. מעניין מה גרם להם לשנות גישה (רגע תן לי לחשוב…..)

      מוזר כאילו אני זוכר שמשהו ברבע השלישי עצר את המומנטום שלהם אבל לא זכור לי מה זה

  12. בקצב הזה הלייקרס לא עושים את הפלייאוף ושם אני בטוח שהם יכולים להתעשת ולנצח כל קבוצה, אבל נראה שאוהדי הלייקרס ש"שנה הבאה בפלייאוף" כי השנה זה לא יקרה! וגם זה רק עם מאמן נורמאלי וספסל עם יותר מ3-4 שחקנים שיודעים לשחק כדורסל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט