אירועי דיומא – 17.09.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 4 / מתן גילור:

19:00 איחוד בני סכנין-מועדון ספורט אשדוד (ספורט 5 לייב). במחזור הקודם סכנין איבדה נקודות לראשונה העונה בהפסד החוץ למכבי ת"א 0:2. אשדוד הפסידה בביתה לק"ש בתוצאה זהה והיא הקבוצה היחידה בליגה שטרם אספה נקודות.

20:15 בני יהודה תל אביב-הפועל באר שבע (ספורט 1). לשתי הקבוצות ניצחון, תיקו והפסד בשלושת המחזורים הראשונים, אך בעוד בנ"ד מגיעה אחרי ניצחון במחזור הראשון, תיקו במחזור השני והפסד בשלישי, ב"ש מגיעה אחרי ניצחון דחוק בליגה על אשקלון וניצחון באירופה. לב"ש היתרון באיכות ובמומנטום, אך העומס עלול להקשות עליה כפי שראינו בשני המחזורים הראשונים.

 

פרמייר ליג – מחזור 5 / רועי ויינברג:

המלצת צפייה: 15:30-צ'לסי-ארסנל (ספורט 1). משחק מרתק. מצד אחד יש לנו את צ'לסי שבאה עם הרבה ביטחון אחרי שישייה מרשימה מול קרבאח בליגת האלופות ו-3 ניצחונות רצופים, מול לסטר, טוטנהאם ואברטון. מרכז השדה שלהם מצויין, ההגנה ספגה שני שערים בארבעת המשחקים האחרונים ואדן הזארד חוזר לאט לאט לכושר ויכול להיות משולב היום. המצב של ארסנל, מנגד, פחות טוב: הם ניצחו את בורנמות' החלשה ועלו עם הרכב משני מול קלן באירופה, אבל עם 6 נקודות מ-4 משחקים בלבד והפסדים לסטוק וליברפול. מעניין לראות אם הם יצליחו להוציא משהו בברידג' וללא ספק ונגר האנדרדוג הערב.

18:00-מנצ'סטר יונייטד-אברטון (ספורט 1). למרות התיקו מול סטוק סיטי בליגה, יונייטד בכושר טוב. הם עם 10 נקודות מ-4 משחקים וניצחון מרשים בליגת האלופות, כשהנריק מחיטריאן נראה מצויין והרכשים החדשים, נמניה מאטיץ' ורומלו לוקאקו, התקאלמו בצורה טובה. מעניין לראות איך הם יהיו בלי פול פוגבה שנפצע בצ'מפיונס ליג ובחוץ ל-4-6 שבועות. אברטון בצד השני בכושר רע. הם עלו עם הרכב די חזק והובסו מול אטלאנטה, וללא ניצחון בחודש האחרון. הקבוצה לא הבקיעה שער בשלושת משחקיה האחרונים והפסידה את כולם. הם כנראה לא ינצחו באולד טראפורד.

לה ליגה – מחזור 4 / רועי ויינברג:

13:00-אלאבס-ויאריאל (ONE). אלאבס הקבוצה החלשה בליגה. במקום האחרון ערב המחזור כשהם ללא נקודות או שער זכות, היחידים בליגה שעדיין לא הבקיעו. הם פוגשים כאן את ויאריאל שפתחה את העונה רע עם שני הפסדים, אבל מאז התאוששה עם 2 תוצאות של 1:3, מול לגאנס ואסטנה בליגה האירופית. האורחת תשמח לחזור על התוצאה פעם נוספת ולהשאיר את אלאבס ללא נקודות, סביר שזה אכן יקרה.

17:15-ג'ירונה-סביליה (ONE). ג'ירונה הפסידה במשחק האחרון, לאתלטיק בילבאו, אחרי תיקו עם אתלטיקו מדריד וניצחון על מלאגה. המצב של סביליה יותר טוב כשהם באים אחרי תיקו מכובד באנפילד ו-2 ניצחונות רצופים בליגה. הם ינסו לצאת מכאן עם שלוש נקודות בזכות ההגנה שספגה שער בודד בשלושה משחקי ליגה, אבל זה לא יהיה קל מול ג'ירונה שתרצה להפתיע.

19:30-לאס פלמאס-אתלטיק בילבאו (ONE). פלמאס עם ניצחון בודד, על מלאגה, שנכנסה למחזור בלי נקודות ועם שער אחד (שהובקע למארחת). מעבר לזה הם עם שני הפסדים. מול בילבאו, שעדיין לא ספגה שער ועם שני ניצחונות רצופים, הם צפויים לקבל את השלישי.

21:45-המלצת צפייה: ריאל סוסיאדד-ריאל מדריד (ONE). אולי המשחק של המחזור בספרד. מדריד עם 2 תוצאות תיקו רצופות בלי כריסטיאנו רונאלדו המושעה ויש פער מברצלונה, אבל הם עדיין לא אמרו נואש. ניצחון מוחץ על אפואל ניקוסיה, עם CR7, החזיר את המרץ ללחיים והם יקוו להתחיל לנצח בליגה כשמרקו אסנסיו חוזר אחרי הפציעה המטופשת ברגל. סוסיאדד מושלמת והבקיעה 10 שערים ב-3 משחקים, מה שמבטיח שהיא לא תהיה תחרות קלה. יש פה הזדמנות לראות כדורגל ספרדי ברמה גבוהה מאוד.

בונדסליגה – מחזור 4 / דוד "פאקו" סעדה:

14:30-הופנהיים-הרטה ברלין (ספורט 2). הופנהיים השיגה את התוצאה המפתיעה של המחזור הקודם, כשהנחילה לאלופה באיירן הפסד ראשון מוקדם בליגה. הקבוצה ממשיכה בתנופה מהעונה הקודמת (בה סיימה רביעית), והיא תהיה פייבוריטית מול הקבוצה מעיר הבירה. זו נראית כבר כעת כאחת הצפוייה לדשדש באמצע הטבלה.

16:30-לברקוזן-פרייבורג (ספורט 2).

19:00-בורוסיה דורטמונד-פ.צ. קלן (ספורט 2). שבוע לא משהו עבר על דורטמונד, כשאיבדה נקודות ראשונות בליגה בתיקו המאופס מול פרייבורג, וזה המשיך בהפסד בליגת האלופות לטוטנהאם. היא עדיין במצב של לחזור לראשות הטבלה עם ניצחון צפוי על האורחת. קלן נועלת את הטבלה ללא נקודות, הפסידה במשחק הפתיחה בליגה האירופית מול ארסנל, ואף צפוייה לעונש כבד על התפרעות אוהדיה בלונדון.

סרייה A – מחזור 4 / דוד "פאקו" סעדה:

13:30-ססואולו-יובנטוס (ספורט 5). יובה האלופה מושלמת כצפוי בליגה, ותמשיך להיות כזו גם לאחר המשחק נגד קבוצת התחתית שמולה.

16:00-מילאן-אודינזה (ספורט 3). מילאן השאפתנית ספגה הפסד ראשון, יותר נכון תבוסה קשה של 4:1 מול לאציו, כשעיקר התמיהה מופנה להגנה הנוצצת של האדומים שחורים. היום בבית מול יריבה חלשה, הסופרת כבר שני הפסדים, המילאנזים אמורים לחזור למסלול.

16:00-נאפולי-בנוונטו (ספורט 5 לייב). נאפולי מושלמת בליגה וגם כובשת בצרורות, אם כי ההפסד המפתיע לשחטאר בליגת האלופות השבוע ודאי העכיר את מצב רוחה. היום מול העולה החדשה, היחידה בליגה ללא נקודות עדיין, זה באמת נראה לא כוחות.

16:00-טורינו-סמפדוריה (פריצות ספורט 5 לייב). משחק צמרת מפתיע. סמפדוריה מושלמת בשני משחקים (לאחר שהאחרון מול רומא נדחה), וגם לטורינו שני נצחונות ותיקו. אלא שההישגים של שתי הקבוצות הם בינתיים מול קבוצות חלשות למדי, מה שאמור די בקרוב להורידן לקרקע.

21:45-גנואה-לאציו (ספורט 1). לאציו השיגה את התוצאה המרשימה של המחזור הקודם, כשהלמה 4:1 במילאן, עם שלושער לצ'ירו אימובלה הנהדר. היום מול המארחת מהתחתית, הרומאים צפויים להמשיך ולחגוג.

ליגה צרפתית – מחזור 6 / דוד "פאקו" סעדה:

22:00-פ.ס.ז'-ליון (ספורט +5). וואי וואי, איזו מפלצת צמחה לנו בפריס. ההתקפה התלת ראשית של אמבפה-קבאני-ניימאר התעללה עם חמישיות במץ בליגה ואח"כ בסלטיק בליגת האלופות. בליגה היא כבר במאזן מושלם עם 19 שערים, ונראה שגם ליון שבמקום הרביעי תסבול היטב מנחת רגלה.

טניס / מתן גילור

גביע דיוויס – חצי גמר

בלגיה-אוסטרליה (2:1)

3:0 קל לאוסטרלים במשחק הזוגות, כולל אחד עם זעתר במערכה האחרונה.

14:00 דויד גופן-ניקוס קריוס.

17:00 (שעה משוערת) סטיב דרסיס-ג'ון מילמן.

צרפת-סרביה (1:2)

גם פה בזוגות משחק שהסתיים ב-3 מערכות, אך לטובת הביתיים.

14:00 ג'ו ווילפירד טסונגה-דושאן לחוביץ'.

17:00 (שעה משוערת) לוקאס פוי-לאסלו דייר.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי סינגפור

ברכות ללואיס המילטון. בפינג פונג המתנהל בינו לבין סבסטיאן פטל מתחילת העונה, הפך הבריטי לראשון המצליח לחבר שני נצחונות רצופים, והאחרון במונזה באיטליה העלה אותו לראשונה לראשות הדירוג, 3 נקודות לפני הגרמני. על הדרך, הבריטי הצליח גם לשבור את שיא הזכיות בפול פוזישן, שהיה שייך למיכאל שומאכר. המסלול היום בסינגפור הוא אחד הייחודיים בענף, כאשר מדובר במסלול הנערך בלילה ברחובות העיר, ומואר בתאורה מיוחדת המקנה לו תחושה של אור יום. שווה לצפות רק בגלל זה. במקצה הדירוג אתמול, העניק לעצמו פטל הזדמנות מצויינת לחזור לראש הדירוג, כאשר זכה בפול פוזישן, בעוד המילטון יפתח רק מהמקום החמישי (כשוורסטאפן, ריקיארדו ורייקונן יפרידו ביניהם). שידור בספורט 5 לייב ב-15:00.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפויות העולם במירוץ כביש – מירוץ הנג"ש הקבוצתי

שבוע אליפויות העולם, שאת הפריוויו אליו תוכלו לראות כאן, נפתח היום בתחרות הנג"ש הקבוצתי. ישתתפו כאן 11 מבין קבוצות הוורלד טור המוכרות לנו, ועוד כמה קבוצות מוזמנות מהדרגים הנמוכים יותר. המסלול מאד לא שגרתי למירוץ מהסוג הזה, עם 42.5 ק"מ, ועלייה די קשה לקראת סופו. בין הקבוצות הפייבוריטיות נראה כאן את סקיי, קוויק-סטפ, מוביסטאר ו-BMC. שידור ביורוספורט ב-16:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. תודה לכולם .
    מבחינתי הכי מרתק זה גמר היורובאזקט .
    שהוא הגמר הכל יגוסלבי הראשון אי פעם .
    עם דראגיץ ובוגדנוביץ ודוניציץ האגדות בהווה ובעתיד .
    ועם גורגוביץ אגדת העבר .
    שמצריכה שאלת טריוויה .
    מי זכה בעבר גם כשחקן וגם כמאמן ביורובאסקט? .

  2. תודה.
    הזדמנות אדירה לפטל. מסלול אטי יותר שמתאים לפרארי ומקשה על עקיפות. מעבר לזה שנראה את המילטון מנסה לעקוף את ההולנדי הצעיר של רד בול ונשאר שלם…
    תוכל זמני הזנקה לקבוצות?

    1. קבוצות ה-WT מתחילות לזנק מ-16:58 (החל מלוטו יאמבו) בהפרשים של שלוש דקות. מוביסטאר (הקבוצה המעניינת הראשונה) תזנק ב-17:10, וקוויק-סטפ האלופה אחרונה ב-17:28. הנה לינק (צריך להוסיף שעה לזמנים):
      http://www.cyclingnews.com/news/2017-uci-road-world-championships-mens-team-time-trial-start-times/

  3. כל מה שצריך לדעת על גמר היורובאסקט.
    תגובה זו תתמקד בהיסטוריה
    4 מפגשים במסגרת אליפות אירופה מאז הפירוק בתחילת שנות ה 90 .
    לא נפגשו במנדו באסקט ולא באולימפיאדה (שם סלובניה אף פעם לא שיחקה).
    1 נפגשו בשלב הבתים 1999
    2. נפגשו בשלב הבתים כעבור עשור וסלובניה החזירה בניצחון 69-80
    3. המפגש המשמעותי ביותר חצי גמר 09 סרביה מנצחת 92-96
    4. נפגשו בבתים 2011 וסלובניה ניצחה .
    סה"כ מאזן 2-2 ו 0-1 לסרביה בנוק אאוט
    יהיה זה גמר כל יוגוסלבי ראשון אי פעם.
    יהיה זה גמר ראשון ומדלייה ראשונה לסלובניה (הישג השיא מקום 4 09 )
    סרביה כסרביה בלבד זכתה במדליית כסף 09 ועם חלקי יוגוסלביה האחרים היא זכתה 8 פעם בזהב (באחרונה ב 01 ) +6 כסף + 4 ארד.
    סרביה כסרביה זכתה גם במדליית כסף מאליפות העולם והאולימפיאדה האחרונות.
    כיוגוסלביה הם זכו בעוד 5 אליפויות עולם (אחרונה 02 ) +3 כסף +2 ארד.
    כיוגוסלביה הם זכו גם בזהב באולימפיאדת 80 + 5 כסף וארד.
    מובן שהיו כמה חלקים ליוגוסלביה תחילה עם קרואטיה ,סלובניה וכל היתר..אח"כ נשארו עם השם (ומונטונגרו ) ואח"כ כסרביה העצמאית.

    כוכבים גדולים מהעבר .
    בסרביה יש את בודירוגה ,דיבץ ,סטויקוביץ וכמובן את כל הוותיקים כמו קוראץ .צ'וסיץ ,דאליפגיץ ועוד.

    בסלובניה יש את נסטרוביץ אלוף נ.ב.א ואת מקדולנד המתאזרח האמריקאי.

    נעדר בולט בסרביה תיאודוסיץ עם מדליית כסף בכל טורניר גדול במדי הנבחרת ומולו את בונו אודריך הוותיק והטוב שהיה אלוף נ.ב.א ואלוף ישראל .

  4. כל מה שצריך לדעת על היורו באסקט .
    תגובה זו תתמקד בטורניר הנוכחי.
    סלובניה מגיעה לכאן עם מאזן של 0-8 מול 8 קבוצות שונות.
    יחס סלים של 76-90
    היא ניצחה והדיחה בדרך לכאן את ספרד ולטביה.
    בבתים היא גברה על יוון ,צרפת ,פינלנד ,פולין ואיסלנד.
    בשמינית הדיחה את אוקראינה .
    כך הייתה הדרך .
    בתים
    1. 81-90 על פולין
    2. 78-81 על פינלנד המארחת.
    3. 72-78 על יוון
    4. 75-102 על איסלנד
    5. 78-95 על צרפת.
    שמינית גמר
    55-79 על אוקראינה
    רבע גמר
    79-101 על לטביה (במשחק של האליפות )
    חצי גמר :
    72-92 על ספרד (האלופה היוצאת בתוצאה של האליפות ).

    סרביה שיחקה נגד 7 נבחרות אף היא ניצחה את כל הנבחרות מולם שיחקה ..אך לאחת מהן גם הפסידה בבתים (רוסיה עמה שיחקה פעמיים).
    מאזנה 1-7
    72-82 למשחק .
    היא ניצחה את רוסיה ואיטליה בנוק אאוט ולפני כן את לטביה וטורקיה בבתים כמו כן את בריטניה ובלגיה והונגריה בנוק אאוט …היא הפסידה בבתים לרוסיה.
    כך הייתה הדרך.
    1. 82-92 ניצחון על לטביה.
    2. הפסד 75-72 לרוסיה
    3. ניצחון 74-80 על טורקיה (המארחת).
    4. ניצחון 68-82 על בריטניה
    5. ניצחון 54-74 על בגליה .
    שמינית הגמר
    78-86 קשה מהצפוי מול הונגריה.
    רבע גמר:
    67-83 מרשים מול איטליה של מסינה.
    חצי הגמר :
    79-87 על רוסיה.

    ראו אם כן הקבוצות הנ"ל פגשו 15/24 נבחרות האליפות (ישראל לא חלק מכך).
    הקבוצה היחידה שפגשה בשניהם הייתה לטביה המרשימה והחזקה.
    מול סרביה היא נוצחה 82-92 בבתים .
    מול סלובניה היא נוצחה 97-101 ברבע הגמר .
    ראו אם כן שבמדד לטביה ..סרביה פייבוריטית.
    סלובניה תקווה שמדד לטביה מקביל לתארי לטביה האקדמיים….

  5. כל מה שצריך לדעת על גמר היורובסקט האיש על הקווים
    סלובניה : מאמן איגור קוקוסקוב .. (מסרביה)
    .הוא עושה עבודה מצויינת בטורניר לפני הטורניר לא הייתי זוכר אותו ..עבר סיפור חיים מרתק כולל קריירה שנגמרה בגיל 18 בגלל פציעה מעבר לארה"ב (כבר 18 שנה תחילה במכללות ואז כעוזר מאמן ).
    יש לו טבעת אליפות עם דטריוט 03 כעוזר.
    היה עוזרו של אובראדוביץ הגדול בנבחרת סרביה (דווקא שזו נכשלה במשחקים האולימפיים ב 04 בשמינית הגמר) לאחר מכן היה מאמן נבחרת גיאורגיה והצעיד אותה לטורנירי יורו באסקט וכיום מאמן מרשים בסלובניה.
    ישחק היום מול ארצו בדרבי החם הזה מעניין איך זה ישפיע.

    סרביה : מאמן אלכסנדר (סאשה) ג'ורג'ביץ.
    אגדה כשחקן לקח עם פרטיזן הקטנה גביע אירופה לאלופות עם שלשת בזאר מטורפת (במינוס 2 ) .הצעיד את יוגוסלביה לזכייה ביורו באסקט 95 עם הצגה מטורפת בגמר ..היה אם וי פי המפעל ב 97 שהייתה הזכייה השלישית שלו במפעל (הראשונה 91 ) היה גם אלוף עולם 98
    היה שותף גם לכסף אולימפי מאטלנטה 96.
    שיחק קצת בנ.ב.א (פורטלנד 8 משחקים וחזרה לאירופה).
    באירופה שיחק בנוסף לפרטיזן ( 2 אליפויות +גביע מקומי +גביע אלופות+קוראץ )

    גם בברצלונה (גמר יורוליג והפסד וזכייה בגביע קוראץ ) .,
    ואז בריאל ( אליפות ) .
    פזארו ומילאנו .(אצל מילאנו סיים את הקריירה אך הייתה לו קדנציה קודמת שהסתיימה עם גביע קוראץ)

    היה פעמיים מר אירופה (השחקן המצטיין של אירופה).
    לפני עשור החל לאמן את מילאנו ואז את בנטון ולאחר אפיזודה קצרה בפאו הוא מאמן את מינכן מאז 2016 .

    בנבחרת סרביה משנת 2013 הגיע לשני גמרים וזכה במדליית כסף באליפות העולם 2014 ו האולימפיאדה 2016 שם נעצר מול ארה"ב הגדולה.
    הפעם מקווה לסיים עם הזהב.

    סיכום של אגדת כדורסל
    3 פעמים אלוף אירופה כשחקן
    1 אלוף עולם כשחקן
    2. מדליות כסף אולימפים כמאמן +שחקן
    1 מדליית כסף כמאמן באליפות עולם.
    היום תהיה זו המדליה השמינית שלו מטורנירי נבחרות כמאמן ושחקן והוא מקווה שתואר חמישי.
    כמובן היה גם אלוף אירופה לקבוצות (וסגן )
    וכן 3 גביעי קוראץ ב 3 קבוצות שונות ומדינות שונות (פרטיזן ,מילאנו וברצלונה)
    וכן 4 אליפויות +גביע מקומי במצטבר.
    הוא אגדה ואם יוביל היום את סרביה לזכייה בתואר היוא יהפוך להיות השם הבא ואולי הממשיך (הפוטנציאלי ) של השועל .

  6. כל מה שצריך לדעת על היורו באסקט סגל נבחרת סלובניה.

    חמישייה :
    רכז : גוראץ דראגיץ (מיאמי )הכוכב ובעיקר המנהיג של הנבחרת בטורניר אחרון בגיל 31 (1.91 ) עושה בטורניר 21 נק' 5 מסירות 4 קטיפות 1.5 חט' ב 28 דקות ומדד 20.6 הגבוה בנבחרת אותה הוא מוביל גם בנק' +אס.
    אחוזים טובים (51,38,84 )

    קלע : קלמן פרפליץ (פריז לולאה) נותן טורניר מצוין עם אחוזים נדירים מכל הטווחים ( 56,43,94 ) בדרך ל 12 2 2 + חט' ב 25 דקות איכותיות. (מדד 13 )

    סמול : לוקה דונ'יציץ (ריאל מדריד) הבחור בן ה 18 (2.01 )הוא האיש הכי מדובר בפנקסי הסקואטים בנ.ב.א מדברים עליו כראשון בדראפט הבא.
    מי שראה אותו מבין מדוע 30 דק' 15 8 4 ומדד 19.8 (55,34,84 ).

    פוורד : אנתוני רנדולף (ריאל מדריד ) ה מתאזרח 2.11 הזה עושה הכל יש לו יותר מחס' ומחטיפה למשחק ואחוז נהדר מחוץ לקשת ..ולא דיברנו על ההגנה.
    24 דקות של 12 5 1 1 1 (46 ,46,69 ) ומדד 14 .

    סנטר : גאספר וידמאר (בוואינט ) עוד ענק (2.11 ) לא הכי כישרוני אך לוחם ושומר ועושה את מה שהוא יודע מצוין.
    25 דקות 9 5 2 (+1.3 חס') ביעילות של 63 אחוזי שדה (ורק 52 מהקו) ומדד 13.6 ככה שהוא משלים חמישייה שלא נופלת ממדד 13.

    ספסל :
    אדו מוריץ (בווינט ) 2.02 האיש המרכזי מהספסל עם 20 דקןת בהם תורם 5 4 1 ומדד 6 (58,18,83 ) שלא יזרוק שלשות ויהיה בסדר.

    ולאטקו צנצאר (לקס סרביה ) 2.01 שתורם 15 דקות עם סט' לא מרשימה של 3 2 2 1 (חט') מדד 4.5 ( 63,20,75 ) גם הוא לא צריך לזרוק מחוץ לקשת.

    יאקה בלזיץ (אנדורה ) מקבל 13 דקות עם תרומה יפה של 6 נק+ 3 כ"ח (1.96 ) באחוזים יפים מהשדה (71,50,50 ) ומדד 7.9

    אלכסיי ניקוליץ (במברג) מקבל 11 דקות עם 3 1 1 ומדד 3.7

    זיגה דימץ (נובו מוסטו ) 9 דק' עם 2+2 כ"ח ומדד 3.4

    לא ראו דקות של ממש.
    מטין רבץ (1.80 נובו מסטו שיחק רק ב 4משחקים 5 דק' למשחק …ככה זה שדראגיץ לפניך).
    וסאשה זגוארץ (שופראניי ההונגרית ) שיח' ב 6 מש' 5 דקות למשחק .

  7. כל מה שצריך לדעת על גמר היורובאסקט סגל סרביה:

    חמישייה :
    1. סטפן יוביץ (מינכן ) מרכז נכון ומוביל את המוסרים בקבוצה .
    23 דקות 7 3 6 אס' +2 חט' בדיוק למשחק ..הוא מוביל את הקבוצה בשני הקטגוריות האחרונות ומחפה על כך שאינו מאיים מספיק על הסל (67,33,50 ) מדד 13.5

    2. בוגדן בוגדנוביץ (סקרמנטו ) אלוף היורוליג האחרון רוצה להשלים דאבל אירופאי לאחר שלקח את היורוליג.

    מקבל 32דקות עושה 20 4 5 אס' +1.4 חט' ומדד 20.1 מוביל כמובן בנקודות בדקות ובמדד . (67,31,82 ) הידית ידעה תקופות טובות יותר מבאליפות אבל …אל תתפלאו אם כבר היום תראו שינוי קיצוני בנדון.

    3. ולדימיר לוציץ (מינכן אחד משלושה +מאמן ) מקבל 26 דקות ותורם באופן יעיל (50,53,58 ) עם 9 5 1 +1 חט' ומדד 12.3

    4. מילאן מ'צבאן (מינכן ) הצהוב לשעבר מוכיח סוף שהוא חתיכת שחקן גם אם כדאי שיקלע פחות מחוץ לקשת (61,26,95 ) עם 10 4 3 ומדד 11.8

    5. בובאן מרינוביץ (דטריוט ) 2.21 של סנטר יעיל מאד במיעוט רב של דקות. מקבל רק 16 דקות …אבל מה שהוא עושה איתם ..הנה
    13 5 2 (59 שדה +86 מהקו) ומדד 14.5 סופו הסרבי .

    מהספסל.
    אוגנן קוזמיץ (ריאל ) אז מרינוביץ אוהב לנח אז מגיע קוזמיץ "רק" 2.14 שמשחק אף הוא 18 דק' פחות יעיל אבל עדיין בסדר גמור בטח בכ"ח שם מוביל את הנבחרת.
    18 דקות 7 6 2 (46 שדה 75 קו ) ומדד 10.1

    דראגן מילוסבלייביץ (מאלגה ) עושה את העבודה מבחוץ (50,33,70 ) 5 2 1 ומדד 5.6 מקבל 18 דק' לערב.

    ויסלי מיציץ (קובנה ) 12 דק' 2 2 1 (27,30,75 ) ומדד 3.1 ..טוב הגארד השישי בנבחרת ..שנכנס בגלל העדריות הקו האחורי.

    סטפו ביצרביץ ( ב.אינסטנבול ) 11 דק' 2 2 1 ומדד 2.8 ל 2.10 הזה
    ( 42,20,100 ).

    מרקו גודריץ (פנרבחצ'ה ) אמור להחליף את בוגדנוביץ בפנרבחצה ו…בנבחרת .בנבחרת עם בוגדנוביץ מקבל פירורים של 10 דק' למשחק
    עושה 3 1 1 ומדד 3.6 .

    לא קיבלו מספיק דקות אך בסגל.
    ברנקו לאזיץ (הכוכב 1.95 ) 6 מש' 6 דקות לערב.

    ולדימיאר סטימאץ (אפס 2.11 ) 7 מש' 6 דק' וסט' לא רעה של 3 נק'+2 כ"ח ומדד 3.6

  8. כל מה שצריך לדעת על גמר היורובאסקט כמה אנקדוטות /פיקנטריות.
    1. ריאל מדריד :
    היחידה שמובטח לה נציג שיזכה בתואר שכן יש לה 2 נציגים בסלובניה (דונציץ וראנדלוף ) ונציג בסרביה (קוזמיץ).
    כמדומני זו הפעם הראשונה בנוק אאוט עם 2 שחקנים יריבים מאותה קבוצה.

    2.בוגדנוביץ .
    היה בגמר אליפות העולם ,בגמר האולימפי ,בגמר היורוליג ועכשיו בגמר היורובאסקט …מה נשאר ? גמר הנ.ב.א …האם סקרמנטו מתכוונת להעבירו בטרייד ?

    3. הקשר הישראלי : מאצ' בן היה במכבי והיה שותף לדאבל 2011 וגמר יורוליג ..הוא גם היה בגמר האולימפי והפסיד.
    מכבי שחררה אותו מוקדם מדי (אמרתי בזמן אמת )אבל אז לפחות היו לה אלטרנטיבות מאז עברו כאן כמה שזה עלבון בשבילו להיות מוזכר איתם באותה הנשימה.

    4. סאשה 1 :
    כשחקן זכה 3 פעמים ביורובאסקט כמאמן גמר ראשון בטורניר …יכול לעשות משהו נדיר ולקחת כשחקן וכמאמן .

    5. סאשה 2 : כשחקן היה ווינר גדול ידע להגיע לגמרים 3 פעמים אלוף יורובאסקט כולל הגמר הגדול ההוא ב 95 וכולל טורניר 97 שם היה המצטיין ..זכור גם שלשת הבזאר בגמר 92 וזכייה באליפות עולם ו 3/3 בגמר קוראץ.
    אם הנבחרת לעומת זאת זה הגמר השלישי 2 הראשונים הסתיימו בהפסד אם כי צפוי וכמעט מחויב המציאות מול ארה"ב.
    היום הוא אנדרדוג אך עדיין יכול …
    האם הווינר הגדול כשחקן יעמוד על 0/3 בגמרים כמאמן ?

    6. הזכרנו גמר אקס יוגוסלבי ראשון

    7. הזכרנו מדלייה ראשונה לסלובניה .

    8. שמתם לב שבדיוק לפני עשור המשחק המוקדם והכמעט לא מעניין היה אז הגמר ? עם בלאט והגאסולים ונבארו שהיו כמדומני כולם גם אז ורודריגז גם.

    1. תודה רבה אהרון!
      יופי של גמר יש לנו. באופן אישי אוהב את שתי הנבחרות כך שבתור צופה זה win-win.
      בתקווה למשחק צמוד עם ניצחון מתוק/הפסד שובר לב. ככה הכי טוב.

  9. מתוך כתבה ב-ynet על הג'ירו בארץ:
    "התחרות תיפתח ביום שישי, 4 במאי, בשער יפו. המקצה הראשון יהיה בכיוון מנוגד לשעון."
    ואני מתחיל לתהות האם זה באמת נבון לקיים תחרות אופניים כל כך חשובה בארץ.

  10. תודה רבה.
    אני אכניס גם כאן את ההמלצה שלי לסרט Icaros של נטפליקס.
    סרט תיעודי שהתחיל מרוכב אופניים חובבן שהחליט לנסות להוכיח שאפשר להסתיר doping מהבדיקות הסטנדרטיות בעזרת תכנית עבודה מסודרת. איכשהו התגלגל לסיפור דמוי סנודן שבו הוכח כי רוסיה סיפקה תכניות doping לכל הספורטאים שלה ברמה ממוסדת במשך שנים.
    ואם רוכב אופניים חובב יכול להוכיח זאת, אין שום סיבה להאמין שכל ספורטאי העל בעולם לא עושים doping ברמה כזו או אחרת.
    קצת מבאס תתחת, בטח למקצועות כמו אופניים, שחייה ואתלטיקה, אבל גם למקצועות הכדור למיניהם.
    והסרט פשוט עשוי מצוין. מאוד מומלץ.

  11. לגבי היורובאסקט:
    אני בעד סלובניה, אבל לדעתי בסוף היום יהיו 3 נבחרות שמסיימות את האליפות הזו במאזן של 1:8. במקרה כזה, מדליית הזהב תלך בצדק לזו שלא הפסידה לשתיים האחרות עם אותו מאזן; הכסף יילך לזו שהפסידה וניצחה את השתיים האחרות; והארד לזו שלא ניצחה אף אחת משתי יריבותיה.

      1. רק שקצת טעית …ממה נפשך
        אפשרות אחת ספרד שלישית
        אם כן סרביה לא פגשה בספרד כלל.
        אפשרות שנייה רוסיה שלישית
        אם כן סרביה במאזן 1-1 מולה וסרביה לא פגשה בה.

        1. רוסיה לא תסיים עם 1:8 בשום מקרה. כמובן שהכוונה לספרד.
          ולא טענתי שכל השלוש פגשו זו את זו.
          אחת תהיה עם מאזן חיובי 0:1
          אחת עם מאזן 1:1
          אחת עם מאזן שלילי 1:0

  12. איזה באסה. סאגאן חולה ולא ישתתף בנג"ש הקבוצתי של בורה היום. יגיע רק בשישי לברגן, וגם אז לא ברור באיזה מצב. גם דגנקולב חולה, ולא ישתתף באליפות כלל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט